Aurum spannend morgen. Voor mangostine hoop ik dat het ook nog 9 maanden duurt voor de

komen.
Fijn die go with the flow mentaliteit, hebben we hier ook wel een beetje.
Mijn

wel meer als dat ik het heb. Hij heeft zoiets we zien het wel een keer. Hij verwacht er ook niets van dat ik nog steeds niet ongesteld ben en vind me ongeduldig dat ik wil testen.
Hij is er ook niet echt mee bezig en heeft echt zoiets van het komt wel een keer. Hij wil ook geen

omdat het moet, maar gewoon als we er beide voor in de stemming zijn.
Ik kan daar prima mee leven, alleen soms ben ik al aan het dagdromen over hoe het zal zijn als ik zwanger ben of er een kleine is.
Ik voel natuurlijk vanalles in mijn lichaam en ben er meer bewust van als

, en hem interesseert het gewoon niet zoveel. Al wil hij ook wel graag een kindje, maar het komt wel een keer is zijn mening, mijne ook alleen hoop ik dat het niet zolang duurt

.
Ik heb wel met hem afgesproken dat ik vrijdag een test doe, als ik dan nog niet ongesteld geworden ben. Ik dacht vanochtend dat het was begonnen, veel krampen, maar dat zakte snel af en kwam niet meer terug. Heb nu zelf ook het idee dat ik snel ongesteld word, heb niet het gevoel dat er een tweede streepje te zien zal zijn op de test, maar dat is puur mijn gevoel.
Barretje interessant beroep heb je, heb een paar stukjes van de film gezien een hele andere wereld als ik ken. Sterkte met je pms
Ashina nooit eerder bloedverlies gehad tussendoor?
cooki succes met

en dan bedoel ik niet het eten met kerst
Sopho balen dat je cyclus zo'n rommeltje is, was je hiervoor wel altijd heel regelmatig?
sorry het is weer een heel verhaal geworden.
Hoe gaat het met iedereen

?