abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105858977
Barretje ik zit ook met carriere hoor, zodra als ik zeg dat ik zwanger ben gaat de handrem erop voor de eerste 3 jaar. Ik wil na de bevalling 4 dagen gaan werken en er is niemand in mijn functie in Europa die parttime werkt :') dus dat gaat nog leuk worden :P

Verder is morgen mij nod, maar er is nog geen vuiltje ad lucht, lekker vaag :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105859159
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:59 schreef _aurum_ het volgende:
Barretje ik zit ook met carriere hoor, zodra als ik zeg dat ik zwanger ben gaat de handrem erop voor de eerste 3 jaar. Ik wil na de bevalling 4 dagen gaan werken en er is niemand in mijn functie in Europa die parttime werkt :') dus dat gaat nog leuk worden :P

Verder is morgen mijn nod, maar er is nog geen vuiltje ad lucht, lekker vaag :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 21 december 2011 @ 11:09:48 #78
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105859297
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:35 schreef Ashina het volgende:
Mijn lijkt zwanger zijn prachtig! Vind die dikke buiken juist mooi :D Mag je eens een keer legaal "dik" zijn

Kan me voorstellen dat t bij sommige beroepen lastig is(zwanger zijn). Helemaal in een situatie zoals bij barretje.
klinkt trouwens als een spannende baan! Vind je het het niet erg om dan een poos van huis te zijn?
mja.. het is een beetje zoals bij aurum :P
het wordt hier niet gewaardeerd om (op kantoor) minder dan 5 dagen te werken.. eigenlijk is minder dan 50 uur al not-done :P 8)7

tuurlijk zie je je kleine dan 2 weken niet, maar daar krijg je 3 weken helemaal thuis voor terug.. opgeteld zie ik die kleine dan meer dan als ik op kantoor zou zitten denk ik ;)

maar.... ik ben ook wel zo realistisch dat ik weet dat hormonen anders kunnen denken en dat ik als er een kleine is misschien wel heulemaal niet langer dan 2 uur bij hem/haar vandaan wil zijn ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_105859536
Zwanger zijn vond ik bij de eerste prachtig, nergens geen last van (behalve dat mijn buik werd verbouwd tot onderdeel van een zebra...), de bevalling was iets minder maar ik zou hem zo over doen. De tweede was niet zo grappig, rotzwangerschap (moe/misselijk/moe/misselijk/moe moe moe!) Ik kon aan het einde mijn ene voet niet meer voor de andere krijgen (ik had toen nog actieve Lyme) dus een geplande kz, wat ook niet helemaal goed ging *lees: maandag ingepland, vrijdag ervoor met spoed een kz want scheurend litteken van de vorige kz. Veel bloed verloren, liquor lek, acht dagen alleen maar horizontaal kunnen liggen, wanneer ik iets omhoog kwam met mijn hoofd helse hoofdpijn.* Die wil ik dus noooooit weer over doen. Ik ga nu voor drie maal is scheepsrecht, een droomzwangerschap plus bevalling!

Enne, mijn (8> benut elk moment tijdens mijn vruchtbare periode...
  woensdag 21 december 2011 @ 11:50:19 #80
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105860648
He barreltje, wat naar.. -O-

En verder; sorry, heb niet zo teruggelezen want ben wat ziekjes ;( verkouden/keelpijn enzo.. maar heb ook vakantie dus was ook wel te verwachten. -O-

:* voor iedereen!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_105865560
Natuurlijk snap ik dat een zwangerschap ook minder goed kan gaan. Ik heb op de kraamafdeling gewerkt en heb daar veel zieke kraamvrouwen gezien (en wat kunnen kraamvrouwen trouwens eigenwijze wezens zijn)
Maar daar ga ik maar niet vanuit(positief blijven denken;))*ashina klimt weer op roze wolk*

Ik zie op tegen de bevalling! Auw! Ik heb er een heleboel gezien en bij mijn eerste dacht ik gelijk...ik wil geen kinderen meer! Maar ja, dat gevoel van mama willen zijn is wel heel sterk.
Maar jullie hebben gelijk, t kan ook minder rozegeur en maneschijn zijn dan ik me voorhou.

Milka wat een verhaal! Respect hoor!
Barreltjeeen paar weekjes is nog te doen, ik kijk te veel tv denk ik :D dacht dat je dan voor een half jaar ofzo weg zou zijn.
Enfermera beterschap meis *beterschaps knuffel*
  woensdag 21 december 2011 @ 15:13:37 #82
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105868497
pi_105872721
Ik dacht dat ik een geboortefilm te zien zou krijgen hahaha nog niet helemaal wakker geloof ik :D
Maare gaaf hoor. Lijkt me wel een mannenwereld of werken er meer vrouwen bij jullie? Wat doe jij daar dan ongeveer?

ow ja, heel vaag, had net onder de douche heel iets bloed verlies. Ik zit op dag 21. Zou je bij je eisprong ook bloed kunnen verliezen? Aangezien mijn cyclus altijd heel lang is denk ik niet dat ik nu al ongesteld ga worden.
pi_105876577
ik had ook een bevallingsfilmpje verwacht, ik dacht al oh noeeesssss :+

Ashina 't kan een innestelingsbloeding zijn?
pi_105877173
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:43 schreef _aurum_ het volgende:
ik had ook een bevallingsfilmpje verwacht, ik dacht al oh noeeesssss :+

Ashina 't kan een innestelingsbloeding zijn?
hihih.. van wie zou die bevalling dan moeten zijn?? :P

ik heb heeerlijk last van m'n PMS..
alles is KUT, ik wil janken en m'n O+
ben er alleen nog niet achter of die PMS voor of na het eitje komt :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105878710
offtopic: Barretje, mn exvriend werkte ook op n boorplatform O+

als jij alleen last hebt van je pms valt t nog mee, toch? :P

tis hier bijna weer 'tijd'.. :Y)
pi_105884646
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

hihih.. van wie zou die bevalling dan moeten zijn?? :P

ik heb heeerlijk last van m'n PMS..
alles is KUT, ik wil janken en m'n O+
ben er alleen nog niet achter of die PMS voor of na het eitje komt :P
ik had geen idee, wil er ook niet teveel over nadenken :P

Maar denk even na waar PMS voor staat, dan kan je zelf wel verzinnen of het voor of na je ei is ;)
pi_105886981
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik had geen idee, wil er ook niet teveel over nadenken :P

Maar denk even na waar PMS voor staat, dan kan je zelf wel verzinnen of het voor of na je ei is ;)
mja..
alleen is het bij meestal rond m'n ei-sprong..
maar leg dat maar eens uit aan je baas :P
PMS snapt ie nog NET _O- _O-

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105892591
Aurum spannend morgen. Voor mangostine hoop ik dat het ook nog 9 maanden duurt voor de }) }) komen.

Fijn die go with the flow mentaliteit, hebben we hier ook wel een beetje.
Mijn (8> wel meer als dat ik het heb. Hij heeft zoiets we zien het wel een keer. Hij verwacht er ook niets van dat ik nog steeds niet ongesteld ben en vind me ongeduldig dat ik wil testen.
Hij is er ook niet echt mee bezig en heeft echt zoiets van het komt wel een keer. Hij wil ook geen *; omdat het moet, maar gewoon als we er beide voor in de stemming zijn.
Ik kan daar prima mee leven, alleen soms ben ik al aan het dagdromen over hoe het zal zijn als ik zwanger ben of er een kleine is.
Ik voel natuurlijk vanalles in mijn lichaam en ben er meer bewust van als (8>, en hem interesseert het gewoon niet zoveel. Al wil hij ook wel graag een kindje, maar het komt wel een keer is zijn mening, mijne ook alleen hoop ik dat het niet zolang duurt :P.
Ik heb wel met hem afgesproken dat ik vrijdag een test doe, als ik dan nog niet ongesteld geworden ben. Ik dacht vanochtend dat het was begonnen, veel krampen, maar dat zakte snel af en kwam niet meer terug. Heb nu zelf ook het idee dat ik snel ongesteld word, heb niet het gevoel dat er een tweede streepje te zien zal zijn op de test, maar dat is puur mijn gevoel.

Barretje interessant beroep heb je, heb een paar stukjes van de film gezien een hele andere wereld als ik ken. Sterkte met je pms :*

Ashina nooit eerder bloedverlies gehad tussendoor?

cooki succes met :Y) en dan bedoel ik niet het eten met kerst :P

Sopho balen dat je cyclus zo'n rommeltje is, was je hiervoor wel altijd heel regelmatig?

sorry het is weer een heel verhaal geworden.

Hoe gaat het met iedereen :* ?
pi_105892844
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Sethiwe het volgende:

-knip-
*O* sethiwe nieuws!!!

oh wait...

WAIT.... -O-

;)

pi_105892909
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

*O* sethiwe nieuws!!!

oh wait...

WAIT.... -O-

;)
+1 }:|
O+ :*
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Sethiwe het volgende:
cooki succes met :Y) en dan bedoel ik niet het eten met kerst :P
je bedoelt dat ik mn man moet consumeren? *O*
pi_105893556
Wachten tot vrijdag en aangezien ik vrij heb kan het laat op de ochtend worden :) .

cooki eet smakelijk :P
pi_105906099
nou, ik heb vanmorgen superveel kramp gehad. Maar tot nog toe niks.

Zoals ze in Top Gun zouden zeggen: No Joy :+

ik heb zoiets van laat maar komen, dan kan ik daarna weer vrolijk verder met de rest van mijn leven :')
pi_105906838
Sethiwe en aurum, ik hoop op 2011 streepjes voor jullie!

Ik heb volgens mij mijn eisprong gehad. Nu wachten dus, maar gelukkig lekker druk met kerst enzo.
Wij proberen er ook zo relaxed mogelijk mee om te gaan en vooral niet seksen als we echt geen zin hebben. Voor nu moet het leuk blijven en geen dingen tegen ons zin in moeten doen om zwanger te worden. Voordeeltje is wel dat ik rondom mijn eisprong echt wel merk dat ik meer zin in seks heb :D

Nou dames, morgen streepjes plassen!
pi_105909468
Hey allemaal :)
Volgens mij heb ik mijn ei gemist! :S
Ik voel hem meestal wel, en nu nét wanneer we echt beginnen, NIET |:(
Snap er niks van haha. Ik twijfel nu heel erg of we niet te laat zjin begonnen met klussen, aangezien we het daarvoor te lang voor de vruchtbare dagen niet hebben gedaan...

Nouja, kan niks anders doen dan afwachten! :)

Is er nog iemand met een NOD die niet in het lijstje staat?
pi_105909597
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:08 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Volgens mij heb ik mijn ei gemist! :S
-O- wordt t ms een verrassingsei :*
quote:
Is er nog iemand met een NOD die niet in het lijstje staat?
ik ja, NOD pas in 2012... ik hou me ff ver van lijstjes en zuks..
ik doe op 9/10 januari gewoon een fotootje :') (i wish.. *O* )
pi_105910413
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:12 schreef Cooki het volgende:

[..]

-O- wordt t ms een verrassingsei :*

[..]

ik ja, NOD pas in 2012... ik hou me ff ver van lijstjes en zuks..
ik doe op 9/10 januari gewoon een fotootje :') (i wish.. *O* )
Hihi een verrassingsei.. :) Het voelt zo raar! Had me er helemaal op vastgepint van, ok en MORGEN komt m'n ei. En dan voel ik niks. Stom! haha.

Ja ik hoop het voor je Cooki :)
  donderdag 22 december 2011 @ 12:04:54 #98
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105911384
Volgens mij moet ik vanadaag of morgen ongesteld worden. Heb wel pijnlijke tieten maar verder nog geen tekenen van ongesteldheid. En als ik niet ongesteld word kan ik pas zaterdagochtend testen (we komen ergens vrijdagavond/nacht terug van vakantie XD :P) Dus geduld moet ik sowieso nog even hebben! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_105912413
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:

[..]

Hihi een verrassingsei.. :) Het voelt zo raar! Had me er helemaal op vastgepint van, ok en MORGEN komt m'n ei. En dan voel ik niks. Stom! haha.

Ja ik hoop het voor je Cooki :)
ik ben m'n ei ook kwijt :N
alhoewel ik volgens "de berekeningen" pas de 26ste m'n ei zou moeten hebben :P
die dag maar eens opletten! ;)

Nu nog vooral veel last van m'n darmen.. :@

vanavond vieren dat we een half jaar getrouwd zijn O+
pi_105913231
meiden, jullie zijn allemaal nog niet zo lang bezig (Enfermera/ Barreltje/SCD), de kans dat je de eerste/tweede/derde keer gelijk zwanger bent is klein.

Dus ga jezelf niet gek zitten maken, maar hou het leuk :) (Dat gek maken kan later vast ook nog :+ )

/oma spreekt

Gefeli met je mini jubileum Barreltje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')