abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105687126
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
26 december Spewey
04 januari Freubelot
05 januari StrawberryChocolateDip
12 januari Ashina

Kwisted
designed
Lijnloos
Skoap
Ladyblack (08-2010)
Winks
Fenne
Dananana
frummeltje86 (12-2010)
papillion

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 26-12-2011 09:36:20 ]
pi_105687144
Nog even uit het vorige topic: Labelloo is zwanger!! *O*
pi_105689064
Labelloo, ik vind het zo fijn voor je! En fijn om hier eindelijk weer eens wat streepjes te zien. Dat geeft weer goede moed :Y Hoe lang was jij nu eigenlijk al aan het proberen?

Ik voel me ondertussen heerlijk. De ongesteldheid is weer overgewaaid. Ben lekker aan het genieten van alles wat niet mag als je zwanger zou zijn :P
Deze maand geen ovutesten of wat dan ook. Ik ga eens proberen me er veel minder mee bezig te houden. Eens kijken wat dat me dan brengt :)
pi_105689516
Gefeliciteerd labelloo! *O*

& lekker genieten kwisted!

Hoop dat 't snel raak is :*
pi_105689658
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:33 schreef Kwisted het volgende:
Labelloo, ik vind het zo fijn voor je! En fijn om hier eindelijk weer eens wat streepjes te zien. Dat geeft weer goede moed :Y Hoe lang was jij nu eigenlijk al aan het proberen?
Dankje! :* Dit was ronde 9 voor ons. En ook de eerste ronde sinds zo'n half jaar waarin ik geen ovutesten heb gebruikt en geen temp heb bijgehouden. Zal dat het dan toch zijn?? Hopelijk gaat dat jou ook geluk brengen! :*
pi_105695100
Labelloo geeliciteerd, en misschien is het idd dan deze keer minder stress en daarom raak. Wij zijn pas net begonnen en gaan in het begin ook geen temperatuur meten of ovutesten doen (misschien denk ik daar over een paar maanden anders over).

Het is wel grappig om te merken dat we het voorheen bijna nooit over kinderen hadden, maar we het er nu toch meerdere keren per dag over hebben :).
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:52:47 #7
279894 winka
There is no place like home..
pi_105704264
Gefeliciteerd Labelloo, wat heerlijk voor je! *O* Geniet van je zwangerschap!
pi_105705047
Ooohh ik ben even een weekend weg en ze plast ze gewoon! Lieve Labelloo, wat gaaf! Van harte meid :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_105707977
Kwisted wat goed dat je je nu zo voelt!!!

Ik heb een paar dagen geleden wel ovutesten besteld, maar ik ga ze toch maar niet gebruiken.. Ik heb er nu gewoon nog geen zin in om er zo mee bezig te zijn. Ik dacht dat het misschien wat rust zou geven, maar nu ik die dingen heb doe ik het denk ik toch maar niet.
Ik wil natuurlijk heel graag zwanger worden (en blijven) maar nu genieten we ook nog van impulsief dingen met zn 2en doen.. Nou ja, iig sta ik er nu weer een stuk relaxter in dan toen ik ongesteld werd..
pi_105709154
Labelloo :D :D *O* je bent ZWANGER!! Gefeliciteerd leuk hoor!! *O* *O*
pi_105717521
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:11 schreef Cooki het volgende:
wat lief van je, Lijnloos! :* (de streepjes van n ander posten... :* )
Labello , jaaahh.. die moet je hebben, streeppppp! *O*
omg.. bovenstaande post is ineens bijna hilarisch als ik denk dat t zit zoals t zit ... _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door -Caroline- op 18-12-2011 11:51:56 ]
pi_105718435
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:12 schreef Kolonia het volgende:
Wat Loveli zegt. :Y
Plus dit:

Zonder rekening te houden met de dag van de cyclus of het moment van de eisprong heeft men de grootste kans op bevruchting wanneer men om de twee dagen, dus ongeveer twee tot drie maal per week seks heeft. Koppels die minder dan één maal per week vrijen, hebben veel minder kans dat de vrouw zwanger zal worden dan koppels die geregeld seks hebben. Men schat die kans op zo'n 16 % op zes maanden tijd. Bij koppels die zo'n drie maal per week vrijen zou die kans tot zo'n 50 % oplopen.
• Mannelijk zaad blijft zo'n twee dagen vruchtbaar (gemiddeld ongeveer 48 uur), maar dat kan tot acht dagen gaan.
• De vrouwelijke eicel is slechts één dag vruchtbaar.
• De beste kansen tot bevruchting krijg je bijgevolg met volgend schema: om de twee dagen geslachtsgemeenschap vanaf vier dagen voor tot twee dagen na de verwachte eisprong.
De kans op een zwangerschap neemt duidelijk toe naarmate een koppel geregeld seks heeft.

Seks per week Zwangerschap binnen 6 maand
Minder dan 1 x 16%
1x 30%
2x 45%
3x 50%

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1930#4b
Joehoe! Waarom nog ovu testen? Gewoon heel veel klussen! :P
pi_105719101
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:29 schreef Cooki het volgende:

[..]

omg.. bovenstaande post is ineens bijna hilarisch als ik denk dat t zit zoals t zit ... _O-
Uhm, ik weet niet wat je denkt, maar als je denkt dat ik labelloo ben dan heb je het mis... :D Ik weet wel wie labelloo echt is (het is inderdaad een kloontje) en daarom heb ik het voor haar gepost.
pi_105719348
oh jammer -O-
pi_105719781
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:43 schreef Cooki het volgende:
oh jammer -O-
Haha, tja ik zou ook graag Labelloo zijn als dat zou betekenen als ik ook streepjes zou hebben hoor :+ Maar ik ben vooral ook heel blij voor Labelloo... mijn tijd komt nog wel :)
pi_105719978
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:53 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, tja ik zou ook graag Labelloo zijn als dat zou betekenen als ik ook streepjes zou hebben hoor :+ Maar ik ben vooral ook heel blij voor Labelloo... mijn tijd komt nog wel :)
meh.. ik dacht echt dat je een "super-afleid-manoeuvre" had gedaan :P .... nou echt jammer dat je nog moet "wachten" hoewel in de posts van een paar dagen terug andere ideeën hebben ipv "wachten" haha..

heel veel succes jij he, ja, jouw tjid komt ook, hopelijk gauw door naar z&g :*
(ms kunnen we wel samen door :D )

en dan blijft staan dat ik natuurlijk heel blij ben voor Labello en nog nieuwsgieriger ben geworden wie ze is O+
pi_105720376
Ik moet zelfs nog wachten voor ik mag wachten :+ hihi Nou ja, nog heel effe... aanstaande donderdag waarschijnlijk eindgesprek over mijn proeftijd... maar gezien de leidinggevende in kwestie me al voor half 2012 heeft volgepland, denk ik dat het wel goed zit :D
pi_105720798
o echt, naja tis bijna donderdag :)
vrijdag is n mooie dag (zag ik in dreumestopic O+ ) om te beginnen :D dan tot half 2012 volgepland en dan met verlof *O* (nou ja bijna dan :P ) ... ik zeg deal :Y)
pi_105724191
Cooki, ik doen met je mee, tot aan de zomervakantie werken en dan lekker lang met verlof!
Klusweek is hier weer begonnen! Nu was ik gisteren op stap met vriendinnen, weer 1 van het groepje zwanger! het werkt zeer aanstekelijk denk ik en het leuke is dat er alleen nog maar meiden zijn geboren binnen het vriendengroepje (nee dat lieg ik, 1 jongetje maar die is helaas na een maand al overleden aan een hartafwijking...)
pi_105724667
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:38 schreef milka82 het volgende:
Cooki, ik doen met je mee, tot aan de zomervakantie werken en dan lekker lang met verlof!
je doet dan met Lijnloos mee he ^O^ ... ik heb levenslang verlof :P
maar met zn allen over naar z&g: ik zeg doen :')
pi_105741758
Ik ben er weer :W
Zo te zien zijn er al weer een paar naar z&g! Gefeliciteeerdd *O*
Ik weet niet meer precies wie er wel/niet waren toen ik (een paar topics terug) wel hier was hoor.

Mijn vriend en ik hebben toen besloten dat we voor een baby'tje wilden gaan, maar waren om en om ziek tijdens mijn vruchtbare dagen :{ En daarna tóch nog (1 of 2 maandjes) gewacht.

Maaarr..deze maand zijn we echt officiceel begonnen! Zooo spannend is het :)

Mag ik gelijk mijn NOD erbij zetten?
Ik weet het niet helemáál exact, maar het is ongeveer 5 januari.
pi_105746712
Hee strawberry,dan ben jij op het moment ook zwaar aan de klus zeker?!
Hier wordt weer hard gewerkt,ik ga voor 1 van de eerste streepjes van 2012
pi_105747774
Hee Milka :) Ja als het goed is heb ik morgen mijn eisprong. Dus inderdaad ;)
Heb zelfs met mn benen omhoog gelegen..dat is goed toch? :@
Ik hoop het voor je ! Ook voor mij :Y)
pi_105760284
Welkom Strawberry! LOL @ benen omhoog liggen. Volgens is niet bewezen dat het werkt, maar als het jou een goed gevoel geeft, dan zou ik het doen :P :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105761154
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 07:32 schreef _aurum_ het volgende:
Welkom Strawberry! LOL @ benen omhoog liggen. Volgens is niet bewezen dat het werkt, maar als het jou een goed gevoel geeft, dan zou ik het doen :P :D
Dankje!
Ohww..Nee ik dacht gewoon dat.. dat dat zou helpen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105761406
Ik snap je wel hoor SCD, ik deed altijd een kussen onder mijn kont als we voor het echie bezig waren geweest... en van een vriendinnetje hoorde ik laatst dat zij altijd een washandje in haar onderbroek deed na het sexxen, zodat het "binnen" bleef :D

Ach, whatever helps... kwaad kan het niet :+
pi_105761583
Hahaha, bedankt voor je steun Lijnloos :P
pi_105762560
Welkom terug SCD en veel succes om het nieuwe jaar met mooie streepjes te beginnen.

Spewey hoe is het bij jou? Gaan we van jou een kerststreepje krijgen? Want je hebt toch zo'n grappige theorie dat je het van tevoren al een beetje weet :+.

Als ik volgend weekend nog niet ongesteld ben, dan ga ik weer een testje wagen of eerder als ik mijn geduld niet kan bewaren...
pi_105762881
Dankjewel Sethiwe, en ik hoop dat je aankomend weekend 2 streepjes hebt! :)
  maandag 19 december 2011 @ 10:39:41 #30
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105763409
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:05 schreef Sethiwe het volgende:
Welkom terug SCD en veel succes om het nieuwe jaar met mooie streepjes te beginnen.

Spewey hoe is het bij jou? Gaan we van jou een kerststreepje krijgen? Want je hebt toch zo'n grappige theorie dat je het van tevoren al een beetje weet :+.

Als ik volgend weekend nog niet ongesteld ben, dan ga ik weer een testje wagen of eerder als ik mijn geduld niet kan bewaren...
en wat denk je van ons?? :o o|O
plassen!!! :P :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_105767642
Sethiwe, wat houdt je het weer lekker spannend! >:)
Hier lig ik wel wat langer te wachten voordat ik me ga opfrissen na het klussen, maar een washandje? Die kende ik nog niet.
pi_105768291
Dat washandje kende ik ook nog niet, maar al het werkt :).
Mijn NOD mag trouwens op 6 januari althans dat denk ik, is voor mij pas de eerste keer na het stoppen met de pil dus ik ga maar even uit van 28 dagen.
pi_105770076
Zeg Lijnloos, heb jij het recept van Minke nog liggen? O+ Zo leuk dat jullie voor een tweede gaan!

Als het hier raak is deze maand dan mag het een wonder heten :D. Allebei niet lekker te pas tijdens de moment-u-dagen zeg maar. Ik moet ook zeggen dat ik er erg ontspannen over ben. Zo'n issue als het de vorige x na 14 maanden was, zo is het nu natuurlijk gelukkig helemaal niet. Vanaf januari gaan we er wat serieuzer mee aan de slag hebben we dit weekend wel geroepen. De wens is stiekem toch wel groot!
pi_105770180
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:13 schreef twentemeisje het volgende:
Zeg Lijnloos, heb jij het recept van Minke nog liggen? O+ Zo leuk dat jullie voor een tweede gaan!

Als het hier raak is deze maand dan mag het een wonder heten :D. Allebei niet lekker te pas tijdens de moment-u-dagen zeg maar. Ik moet ook zeggen dat ik er erg ontspannen over ben. Zo'n issue als het de vorige x na 14 maanden was, zo is het nu natuurlijk gelukkig helemaal niet. Vanaf januari gaan we er wat serieuzer mee aan de slag hebben we dit weekend wel geroepen. De wens is stiekem toch wel groot!
Hihi, nou een beetje van mij en een beetje van mijn meneer... en dan goed schudden ;)

Ik vind het ook wel heel tof dat jullie nog een Saartje gaan maken hoor... Samen Z&G-en? *;
pi_105771109
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Hihi, nou een beetje van mij en een beetje van mijn meneer... en dan goed schudden ;)

Ik vind het ook wel heel tof dat jullie nog een Saartje gaan maken hoor... Samen Z&G-en? *;
:D En samen Z&G lijkt mij een heel erg goed idee! O+
pi_105772557
Hier is donderdag d-day, ben benieuwd :Y Ik geloof er nog steeds niet in :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 19 december 2011 @ 15:42:36 #37
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105773476
Helleu nieuwelingen :W :*

En ik denk dat ik het tempen idd ook maar voor gezien hou. Tis wel leuk enzo maar ik heb er gewoon geen zin in. Idd gewoon lekker veel sexen als ik ongesteld ben geweest! 3e ronde here I come! *O* O+ :9
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_105777049
Hey SCD welkom terug :W

Aurum ik hoop dat je nu een keer ongelijk hebt!!
Sethiwe, wat hou je het spannend! Wanneer heb je voor het laatst getest?

Washandje ken ik ook niet. Dat lijkt me ook niet helpen, dan is het er toch alsnog uit :?

Volgens mij krijg ik mn ei bijna..! En ik zie mn vriend bijna elke avond deze week *)
pi_105808488
Nou Freubelot, dat wordt een actieve week dan!
pi_105810443
Haha lijnloos jullie recept klinkt niet zo moeilijk, hoop dat het, als jullie er weer vol voor gaan het snel lukt op die manier.

Washandjestechniek denk ik hetzelfde over als freubelot, het vangt de boel een beetje op, maar stuurt de boel toch niet terug, zo van hier kan je niet verder, omkeren...
Maar het valt onder het baat het niet schaadt het niet principe lijkt me, sorry. Maar wie weet heb ik het helemaal mis en helpt het gewoon :Y .

Freubelot en Enfermera succes met klussen.

Sorry dat ik jullie in spanning houd, maar het nu wat krampjes in mijn buik, dus ben bang dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden, dus wil dat nog even afwachten.
Zou er wel bij passen want ben ook grieperig, dus kunnen de }) }) er ook nog wel bij :').
pi_105811617
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 16:58 schreef Freubelot het volgende:

......

Volgens mij krijg ik mn ei bijna..! En ik zie mn vriend bijna elke avond deze week *)
Niet elke dag hè! Om de dag/2 dagen, zodat de spermacelletjes ook goed rijp zijn, die hebben ook de tijd nodig :D

Als ze nog niet rijp zijn dan redden ze het nog niet ;(
pi_105813311
Sinds gisteren heb ik last van mijn onderrug en een soort ongesteldheidskramp. Zou dit kunnen horen bij het ontpillen? Mijn vorige ongesteldheid begon op 9 december dus het zou wel erg snel zijn als ik nu weer ongesteld zou worden.

@lijnloos, dat recept klinkt wel erg makkelijk :)
pi_105814133
wat ik weet van het ontpillen is dat je lichaam dingen gaat doen waarvan je niet wist dat het kon. Krampje hier, krampje daar, buikpijn, vaag gevoel in onderbuik etc.

Sethiwe: Ik hoop dat je het mis hebt :Y

Mijn klachten zijn eigenlijk helemaal weg :? Wat vaag is, maar misschien is het stilte voor de storm.
pi_105815046
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:49 schreef _wolk82_ het volgende:
Sinds gisteren heb ik last van mijn onderrug en een soort ongesteldheidskramp. Zou dit kunnen horen bij het ontpillen? Mijn vorige ongesteldheid begon op 9 december dus het zou wel erg snel zijn als ik nu weer ongesteld zou worden.

@lijnloos, dat recept klinkt wel erg makkelijk :)
Klinkt makkelijk inderdaad... zal maar niet zeggen dat we al een jaar aan het oefenen waren voor de juiste verhoudingen :P

En weird van die krampen joh... tja, het zou natuurlijk wel vanalles kunnen betekenen, maar gezien je laatste datum, kan het misschien de eisprong zijn? Ik heb vaak ook een gevoel van ongesteldheid een dagje op het moment dat mijn ei de sprong waagt.
pi_105820802
Maar het houdt wel een beetje lang aan, het begon zondag avond met last van mijn onderrug en sinds gisteren krampen die vergelijkbaar zijn met de krampen die ik heb als ik ongesteld moet worden. Ook nu heb ik nog steeds kramp, ik wacht het wel even af.

Ik hoop dat wij de juiste verhouding snel weten te vinden, nu we eenmaal het besluit hebben genomen dat we een kindje willen, willen we het ook zo snel mogelijk. Maar dat geldt hier natuurlijk voor iedereen.
pi_105821107
Hmm, ik zou eigenlijk gisteren mijn eisprong moeten hebben..
Maar nog steeds niks!
Ik voel het normaal altijd heel duidelijk.
pi_105823144
*O* We mogen weer.... *O* O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:05:27 #48
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105823284
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:02 schreef Lijnloos het volgende:
*O* We mogen weer.... *O* O-)
SPOILER
hierbij heet ik u officieel welkom in het topic , mevrouw Lijnloos :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_105824033
Wat fijn Lijnloos! Ik hoop dat het nu snel raak is voor jullie!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_105824399
Whiehoeee!! Nu hopen dat het snel raak is Lijnloos!!! *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')