Dankje!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:33 schreef Kwisted het volgende:
Labelloo, ik vind het zo fijn voor je! En fijn om hier eindelijk weer eens wat streepjes te zien. Dat geeft weer goede moedHoe lang was jij nu eigenlijk al aan het proberen?
omg.. bovenstaande post is ineens bijna hilarisch als ik denk dat t zit zoals t zit ...quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:11 schreef Cooki het volgende:
wat lief van je, Lijnloos!(de streepjes van n ander posten...
)
Labello , jaaahh.. die moet je hebben, streeppppp!![]()
Joehoe! Waarom nog ovu testen? Gewoon heel veel klussen!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:12 schreef Kolonia het volgende:
Wat Loveli zegt.![]()
Plus dit:
Zonder rekening te houden met de dag van de cyclus of het moment van de eisprong heeft men de grootste kans op bevruchting wanneer men om de twee dagen, dus ongeveer twee tot drie maal per week seks heeft. Koppels die minder dan één maal per week vrijen, hebben veel minder kans dat de vrouw zwanger zal worden dan koppels die geregeld seks hebben. Men schat die kans op zo'n 16 % op zes maanden tijd. Bij koppels die zo'n drie maal per week vrijen zou die kans tot zo'n 50 % oplopen.
• Mannelijk zaad blijft zo'n twee dagen vruchtbaar (gemiddeld ongeveer 48 uur), maar dat kan tot acht dagen gaan.
• De vrouwelijke eicel is slechts één dag vruchtbaar.
• De beste kansen tot bevruchting krijg je bijgevolg met volgend schema: om de twee dagen geslachtsgemeenschap vanaf vier dagen voor tot twee dagen na de verwachte eisprong.
De kans op een zwangerschap neemt duidelijk toe naarmate een koppel geregeld seks heeft.
Seks per week Zwangerschap binnen 6 maand
Minder dan 1 x 16%
1x 30%
2x 45%
3x 50%
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1930#4b
Uhm, ik weet niet wat je denkt, maar als je denkt dat ik labelloo ben dan heb je het mis...quote:Op zondag 18 december 2011 11:29 schreef Cooki het volgende:
[..]
omg.. bovenstaande post is ineens bijna hilarisch als ik denk dat t zit zoals t zit ...
Haha, tja ik zou ook graag Labelloo zijn als dat zou betekenen als ik ook streepjes zou hebben hoorquote:
meh.. ik dacht echt dat je een "super-afleid-manoeuvre" had gedaanquote:Op zondag 18 december 2011 12:53 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, tja ik zou ook graag Labelloo zijn als dat zou betekenen als ik ook streepjes zou hebben hoorMaar ik ben vooral ook heel blij voor Labelloo... mijn tijd komt nog wel
je doet dan met Lijnloos mee hequote:Op zondag 18 december 2011 14:38 schreef milka82 het volgende:
Cooki, ik doen met je mee, tot aan de zomervakantie werken en dan lekker lang met verlof!
Dankje!quote:Op maandag 19 december 2011 07:32 schreef _aurum_ het volgende:
Welkom Strawberry! LOL @ benen omhoog liggen. Volgens is niet bewezen dat het werkt, maar als het jou een goed gevoel geeft, dan zou ik het doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wat denk je van ons??quote:Op maandag 19 december 2011 10:05 schreef Sethiwe het volgende:
Welkom terug SCD en veel succes om het nieuwe jaar met mooie streepjes te beginnen.
Spewey hoe is het bij jou? Gaan we van jou een kerststreepje krijgen? Want je hebt toch zo'n grappige theorie dat je het van tevoren al een beetje weet.
Als ik volgend weekend nog niet ongesteld ben, dan ga ik weer een testje wagen of eerder als ik mijn geduld niet kan bewaren...
Hihi, nou een beetje van mij en een beetje van mijn meneer... en dan goed schuddenquote:Op maandag 19 december 2011 14:13 schreef twentemeisje het volgende:
Zeg Lijnloos, heb jij het recept van Minke nog liggen?Zo leuk dat jullie voor een tweede gaan!
Als het hier raak is deze maand dan mag het een wonder heten. Allebei niet lekker te pas tijdens de moment-u-dagen zeg maar. Ik moet ook zeggen dat ik er erg ontspannen over ben. Zo'n issue als het de vorige x na 14 maanden was, zo is het nu natuurlijk gelukkig helemaal niet. Vanaf januari gaan we er wat serieuzer mee aan de slag hebben we dit weekend wel geroepen. De wens is stiekem toch wel groot!
quote:Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Hihi, nou een beetje van mij en een beetje van mijn meneer... en dan goed schudden![]()
Ik vind het ook wel heel tof dat jullie nog een Saartje gaan maken hoor... Samen Z&G-en?
Niet elke dag hè! Om de dag/2 dagen, zodat de spermacelletjes ook goed rijp zijn, die hebben ook de tijd nodigquote:Op maandag 19 december 2011 16:58 schreef Freubelot het volgende:
......
Volgens mij krijg ik mn ei bijna..! En ik zie mn vriend bijna elke avond deze week
Klinkt makkelijk inderdaad... zal maar niet zeggen dat we al een jaar aan het oefenen waren voor de juiste verhoudingenquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:49 schreef _wolk82_ het volgende:
Sinds gisteren heb ik last van mijn onderrug en een soort ongesteldheidskramp. Zou dit kunnen horen bij het ontpillen? Mijn vorige ongesteldheid begon op 9 december dus het zou wel erg snel zijn als ik nu weer ongesteld zou worden.
@lijnloos, dat recept klinkt wel erg makkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:02 schreef Lijnloos het volgende:
We mogen weer....
![]()
hierbij heet ik u officieel welkom in het topic , mevrouw LijnloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |