Ik voel me ongesteld: hangerig, hoofdpijn, buikpijn. En een negatieve test op dag 30 zegt wmb genoeg. Als het niet doorbreekt, test ik op oudjaarsdag nog eens, maar ik verwacht er niks van.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb mij voor volgend jaar inderdaad aanvullend verzekerd ivm zwangerschap.. ook mn. pijnbestrijding en ik wil sowieso een ziekenhuisbevalling (paniekstoornis). Verder zien we eht wel.
OWw en degenen die onlangs getest hebben hebben wel gelijk.. nu wel lekker wijntjes drinken met de feestdagen!! He zit er toch nog iets goeds aan![]()
Mangostine .. denk je dat het er echt niet in zit deze ronde of is het daar nog te vroeg voor om te roepen?
Thx! Idd jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:23 schreef Mangostine het volgende:
Enfermera, welkom thuis, volgende ronde gewoon niet meer ongesteld worden! Hopelijk heb je niet teveel last.
Iedereen fijne dagen en een vruchtbaar 2012!
hoe zal ik t netjes zeggen:quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:48 schreef Spewey het volgende:
Maaar! Jij moet gewoon een kerstkindje in elkaar knutselen.![]()
hier ook geen externenquote:Op zondag 25 december 2011 00:23 schreef Spewey het volgende:
Nee, dat wil m'n lief niet en dat hebben we van te voren afgesproken.
(In de groentela ligt nog altijd m'n puregonpen, puregon en pregnyl, dat had ik opgehaald op dezelfde dag dat ik positief testte van Ryan en soms denk ik wel eens van hmm, ong. 2 seconden en dan ben ik weer toerekeningsvatbaar)
Geniet van je roseetje (of 4) korsakov ftw!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |