abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105913497
Ik heb mijn NOD vandaag (obv 29 dagen) of 30 december (obv 37 dagen). Ik heb sinds dinsdag een ernstig pms humeur en bijbehorende pijntjes, dus ik verwacht er niet veel van. Vanochtend leek het zeer aanstaande, maar het is nog niet doorgebroken.
Dus Aurum, ik sluit me aan bij jouw woorden.

SCD, misschien moet je ei nog springen? Voel je 'm áltijd?

Barreltje, gefeliciteerd, goed vieren! :Y)

Het wachten is op Sethiwe morgen... ik duim!
  donderdag 22 december 2011 @ 13:35:41 #102
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105914355
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:37 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik ben m'n ei ook kwijt :N
alhoewel ik volgens "de berekeningen" pas de 26ste m'n ei zou moeten hebben :P
die dag maar eens opletten! ;)

Nu nog vooral veel last van m'n darmen.. :@

vanavond vieren dat we een half jaar getrouwd zijn O+
Je ei kwijt :o En het is nog niet eens pasen! :o :+
Sorry ben in een flauwe bui :+ XD
He bah vervelend joh -O-
Oeh, gefeliiii! *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:04 schreef _aurum_ het volgende:
meiden, jullie zijn allemaal nog niet zo lang bezig (Enfermera/ Barreltje/SCD), de kans dat je de eerste/tweede/derde keer gelijk zwanger bent is klein.

Dus ga jezelf niet gek zitten maken, maar hou het leuk :) (Dat gek maken kan later vast ook nog :+ )

/oma spreekt

Gefeli met je mini jubileum Barreltje
Haha I know :P Doe ik ook niet hoor! Ik ben gewoon benieuwd.
Oh, en trouwens, vriendin van mij was wel binnen 3 maanden zwanger, maar zij had haar eisprong ook vaak door de lichtste pil heen en voelde 'm ook altijd. Oh, en ze was zwanger van een tweeling, maar daar kwam ze pas later achter aangezien er elke keer stukken placenta bij haar achterbleven. Op de echo's was nooit een 2e kindje te zien.. Maar wel te vaag om achteraf te weten..

[ Bericht 1% gewijzigd door Enfermera op 22-12-2011 15:15:18 ]
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_105917683
Sethiwe, vorige maand had ik een paar dagen voordat ik ong moest worden steeds wat bloedverlies. Maar vorige maand duurde mijn cyclus iets van in de 40 dagen.
ach t zal wel door mijn nachtdiensten komen.

SCD, je ei kwijt? Das balen. Ik vind t wel knap dat sommige vrouwen hun eisprong voelen. Wel balen dat t juist nu niet voelt.

Barreltje een half jaar getrouwd, dat moet gevierd worden :D

ik duim voor de mensen die deze week gaan plassen voor een 2de streepje!
pi_105922115
Gefeliciteerd Barreltje met jullie half-jarig huwelijk :D

En Aurum, ik vraag me altijd af waarom dat eigenlijk is? Is dat wel zo?
Waarom zou je de 1e keer minder kans hebben dan de 5e keer of de 10e keer?
Omdat het lichaam moet wennen? Of wat eigenlijk?
Ik dacht eigenlijk dat het gewoon óf raak is, of niet..
Of kan je me iets vertellen wat ik nog niet weet? :)

En Mangostine en Ashina, Ja ik dacht altijd dat ik hem elke maand voelde..maar nu ga ik dus twijfelen. Ik weet iig dat ik hem de laatste 3 maanden sowieso heb gevoeld.

Het voelt pijnlijk, alsof er een waterballon inzit, en met elke hobbel enzo dan voel je het behoorlijk.
pi_105922561
Ik kom me hier ook maar vast voorzichtig melden...
In januari willen wij voor een tweede gaan. Ik heb m'n cyclus al aardig door aangezien ik na de bevalling niet meer aan de pil ben gegaan. M'n cyclus is wel wat aan de korte kant, zo rond de 24 dagen. Enige wat er aan schort is actie, dus daar gaan we wel (gezond) opletten, want anders laten we het wel heel erg van de geluksfactor afhangen. De eerste was trouwens in de tweede ronde na stoppen met de pil raak en eigenlijk was dat ook de eerste kans aangezien manlief in de goede periode in de eerste periode op congres was...durf niet te hopen dat het nu weer zo vlot gaat lopen.

Zal de komende tijd vooral meelezen en jullie zo wat beter leren kennen waardoor ik ook wat kan reageren (want dat vind ik best lastig).
pi_105922718
Welkom Kursor en succes :)
pi_105928960
Kursor welkom! Vanochtend laatste pil gehad :Y
Ben benieuwd of ik ook eisprongen en dergelijke kan voelen? :? Nooit op gelet eigenlijk.. zal ik eens gaan doen vanaf nu :Y)
  donderdag 22 december 2011 @ 20:14:04 #108
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105930832
Welkom Kursor en klusze! :D *O*
En dat leren kennen komt wel goed hoor! Vragen staat vrij he! ;) :D
pi_105935054
Kursor welkom, hopelijk mag je snel weer door.

Aurum hoe is het met je, zijn de }) weggebleven?

Barreltje gefeliciteerd met jullie half jaar getrouwd, nog veel plezier met het vieren.

Mangostine wat balen van je pms-humeur en bij behorende pijntjes :*.

Ik verwacht er morgen niet teveel van, denk dat ik morgen test en gewoon een paar dagen later alsnog ongesteld word-O-. Maar goed morgen dag 47, dus ga toch maar testen. Kan ik als het negatief is heel veel verkoudsheidsmiddelen en middelen tegen lichte voorhoofdsholteontsteking in gaan slaan, zonder dat ik een stemmetje in mijn hoofd heb die zegt stel dat je zwanger bent, dan... anders voel ik me weer schuldig mocht het wel zo zijn en ik allemaal "rotzooi" heb ingenomen 8)7
pi_105937953
ik zeg niet dat het onmogelijk is :P Maar het gebeurt minder vaak. Ik denk dat het een gedeelte ontpillen is, gedeelte vrijen op de juiste momenten. Je moet een soort van in het ritme komen :+

Pff Sethiwe, lijkt me echt irri zo'n lange cyclus. Jij verdient een 2e streepje :Y

Hier is het nog steeds rustig, afgezien van af en toe wat krampjes is er niks :?

Ik kom er net wel achter dat mijn cyclus niet altijd 28 dagen is...

Sep = 28
Oct-= 26
Nov= 27

Nu zit ik vandaag op 27 dagen, kans is dus aanwezig dat het morgen alsnog gebeurt
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105938223
Oke :) Ik heb al jaren de pil niet meer dus..
Maar Aurum, zou dat niet betekenen dat je al kan testen?
pi_105938316
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Oke :) Ik heb al jaren de pil niet meer dus..
Maar Aurum, zou dat niet betekenen dat je al kan testen?
je bedoelt zou dat niet betekenen dat ik mijn kop in het zand kan steken voor een paar dagen >:O ~:) :+

Ik wacht morgen nog wel af. Als er morgen niks gebeurt dan ga ik wel een testje halen :Y
ik geloof er nog niet zo in :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105938645
Nog ergens last van aurum, of geen vuiltje aan de lucht?
pi_105938715
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Mangostine het volgende:
Nog ergens last van aurum, of geen vuiltje aan de lucht?
Krampje hier, krampje daar. Maar geen funky afscheiding en dat heb ik normaal wel :?
pi_105938893
Tja, kan vriezen kan dooien hè?
Ik duim voor je.
pi_105939266
Thanks!, ik hou jullie op de hoogte :D
pi_105940242
Spannend Aurum :o
pi_105940578
Goedenavond! Zou mijn eisprong moeten hebben vandaag maar heb nog niets gezien?
Spannend aurum!
pi_105940729
Aurum dank je.
Voor jou is het ook wel spannend, ga duimen voor je.

Milka op basis waarvan zou je je eisprong verwachten vandaag?
Misschien springt die straks gezellig onder de kerstboom.
pi_105941048
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef milka82 het volgende:
Goedenavond! Zou mijn eisprong moeten hebben vandaag maar heb nog niets gezien?
Spannend aurum!
ik heb em gevonden!!!!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105941154
anyway.. hier heeerlijk gevierd dat we een half jaar getrpuwd zijn..

ik ga er maat van uit dat m'n ei er nog nie is..dn voel ik me niet schukdig over de alcohol ;)

no pun intended ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105941603
Aurum, ik duim met bovenstaande dames mee ;). Oh, ik hoop het zo voor je!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105942858
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef Phaidra het volgende:
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_105951397
Spewey! Vind je je man stom of nie? Kom eens vertellen!
pi_105951660
Blaasontsteking }:|
pi_105951736
Balen twinkle :* heb je daar vaker last van?
pi_105951803
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef Phaidra het volgende:
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:21 schreef progje het volgende:

[..]

wat lief! O+
pi_105952101
Nah was net bij de huisarts om een kuur te halen. De laatste keer was 2 jaar terug. Dus ik weet niet of dat een beetje acceptabel is?

Beetje jammer met een paar vrije dagen voor de deur en pil af zijn .. Maar voor nu toch maar even geen polonaise aan mijn lijf om die reden.

Onze tijd komt nog wel :s)

Aurum, ik duim ook mee!! Wat zou het mooi zijn als je nog dit jaar erachter zou komen dat het zover is :)
pi_105953837
Twinkle sterkte met je blaasontsteking :* .

Aurum hoe is het bij jou vandaag?

Spewey ik vraag me hetzelfe af als bodpa.

Hier net getest, maar wat ik al verwacht had negatief -O-.
Nu dus maar het kruidvat leeg halen voor antihoestmiddelen enzo.
pi_105954897
ik ben gewoon ongesteld geworden, dus volgende maand beter!

Beterschap Sethiwe :*
pi_105954978
Ah :( Sethiwe en Aurum, balen zeg. :N
pi_105955566
Ahh balen meiden! Had het jullie zo gegund!!

Nou ja, dan voor nu jezelf lekker (laten) verwennen en er het beste van proberen te maken. Volgende maand weer nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Maar wat zou het mooi geweest zijn om zwanger het nieuwe jaar in te gaan .. Komt goed meiden, blijf hoop houden! :*
pi_105955570
Valt wel mee :P

We kunnen nu weer gaan klussen én ik kan wijntjes drinken met de kerstdagen en O&N :Y
pi_105955957
ik ben op 5 december ongesteld geworden en nu nog geen eisprong, wordt weer een lange cyclus dus.....

Spewey, doe eens een update!
pi_105955991
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:45 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben gewoon ongesteld geworden, dus volgende maand beter!

Beterschap Sethiwe :*
Jammer.

Ik ben zelf een beetje in dubio. Ergens hoop ik dat het nog een hele tijd duurt voor het raak is. Was er eerst heel erg aan toe en nu ben ik dus weer in twijfel mode. Het bevalt me ook gewoon zo goed met z'n tweeën :P
pi_105957734
Jammer Sethiwe en Aurum -O-
Ik heb ook negatief getest vanochtend, nog niet ongesteld.
pi_105957802
Coco, het komt als het komt hè? :)
pi_105957803
Allemaal zonder streepjes -O- ... spewey jij dan wel? :D
of gaat echt iedereen door voor t nieuwe jaar?
pi_105957859
Andere vraag, hebben jullie je zorgverzekering aangepast met het oog op een eventuele zwangerschap?
pi_105958301
Mangostine en Aurum balen, maar idd lekker genieten van de feestdagen en dan de volgende klusronde in (klein detail is dat ik eerst wel ongesteld moet worden).

Coco lastig die twijfelmode, maar lekker genieten van hoe het nu gaat en mocht het raak zijn duurt het ook nog maanden voor de baby er is :P. Maar ik wil je wel stekte wensen met je dillema.

Mangostine ik heb mijn zorgverzekering nog niet aangepast, heb nu alleen een basispakket. Zit er nog wel over te denken, maar nog geen beslissing genomen. Vind het wel lastig wat is wijsheid. Heb je zelf al een aanpassing gedaan?
pi_105958510
Ah Twinkle, een blaasontsteking is pijnlijk, beterschap! Sethiwe en Aurum gaan door naar de volgende ronde. Lekker drinken en eten met de Kerstdagen en Oud en Nieuw! ~:)

Mangostine, negatief getest, is er nog een sprankeltje hoop dat het raak kan zijn?

Ccoc, die twijfels zijn heel normaal. Het is ook een levensveranderde ervaring. Maar toch gun ik het je van harte!

Kuch Cooki, ik kan nog dit jaar raak zijn.....
Spewey, we wachten op nieuws! :)
pi_105958553
Sopho whooops, nou laat gaan *O* 2011streepjes zijn cool! O+
pi_105958583
Mijn vriend hamert op een aanvullende verzekering. Maar dan denk ik, hoe groot is de kans dat ik in de eerste 3 maanden van 2012 (want dan heb je er nog iets aan) zwanger raak?

Zul je net zien: pas ik het aan, gebeurt er niets. Laat ik het ongewijzigd, raak ik zwanger. :')
pi_105958632
Ah Sopho, onze hoop in bange dagen! :D
Any thoughts?
pi_105958710
Sethiwe, aurum en mango.. Geen 2011 streepjes voor jullie, jammer! Maar dan wel lekkere drankjes met kerst en o&n..!

Wie plast de streepjes dan nog in 2011? Sopho? Als ik vroeg test zou het kunnen op de 31e, maar ja; ik doe niet aan vroeg testen.. :9
pi_105958836
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:38 schreef Mangostine het volgende:
Zul je net zien: pas ik het aan, gebeurt er niets. Laat ik het ongewijzigd, raak ik zwanger. :')
dan zou ik nix wijzigen :P
kwestie van je kansen vergroten :+
pi_105959430
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:38 schreef Mangostine het volgende:
Mijn vriend hamert op een aanvullende verzekering. Maar dan denk ik, hoe groot is de kans dat ik in de eerste 3 maanden van 2012 (want dan heb je er nog iets aan) zwanger raak?

Volgens mij kan je in januari ook nog je verzekering wijzigen.
Ik heb ook nog niks aangepast, staat al wel in mijn to do list om dat uit te zoeken, maar tot nu toe nog niet gelukt.
Enne wat Cooki zegt...gewoon niks wijzigen!
pi_105961108
je kan tot eind december overstappen tenzij je overstapt via een collectieve verzekering, dat kan op ieder moment.

Verder hangt het er vanaf of je thuis of in het zkh of bevalhuis (ik weet ff niet hoe het anders heet :')) wil bevallen. Die laatste 2 zitten in je aanvullende verzekering....

volgens mij krijg je ook een gedeelte vergoeding voor de kraamzorg in je aanv. verzekering.

En ik weet niet of je borstvoeding wil geven, maar dan kan je ook kijken naar zo'n lactatiekundige ofzo :? Die zit wel of niet in je aanvullende verz.

Volgens mij kan je met je basis verz. alleen in het zkh bevallen als het een medische indicatie, soms krijg je geen kraampakket en je moet bijbetalen bij kraamzorg.

/garantie tot de deur, want ik heb het niet helemaal uitgezocht....
pi_105961264
wat aurum zegt klopt vlgs mij wel, maar ik heb t ook niet doorgespit, ivm medisch, dus altijd in zh.
aanvullende verz. dekken ook kraamzorg, maar zijn net zoveel duurder als dat je kraamzorg kost.. tenminste dat was toen in mijn geval the case.
pi_105961369
Mangostine, dat wordt dus niks wijzigen. :P Ik heb echt geen idee dit keer, maar mijn man heeft zich flink drukgemaakt op mij de afgelopen weken. Daar zal het niet aan liggen zeg maar.
Maar ik weet me cyclus niet eens, dus begin na de Kerst wel met een testje, dan is het 31 dagen geleden.
Of toch maar de 50 dagen regel toepassen? >:)
pi_105964279
Ik heb mij voor volgend jaar inderdaad aanvullend verzekerd ivm zwangerschap.. ook mn. pijnbestrijding en ik wil sowieso een ziekenhuisbevalling (paniekstoornis). Verder zien we eht wel.

OWw en degenen die onlangs getest hebben hebben wel gelijk.. nu wel lekker wijntjes drinken met de feestdagen!! He zit er toch nog iets goeds aan :)

Mangostine .. denk je dat het er echt niet in zit deze ronde of is het daar nog te vroeg voor om te roepen?
pi_105964936
Jammer aurum! Maar ook fijn om aan de alcohol te kunnen met de kerst ;).

Ik heb vorig jaar m'n verzekering aangepast al. Ik had eerst een speciale jongerenverzekering en daar zat echt heel weinig in voor zwangerschap enzo. En mijn huidige verzekering dekte ook de combinatietest en bijv een zw.cursus. Scheelt ook weer wat :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105966594
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb mij voor volgend jaar inderdaad aanvullend verzekerd ivm zwangerschap.. ook mn. pijnbestrijding en ik wil sowieso een ziekenhuisbevalling (paniekstoornis). Verder zien we eht wel.

OWw en degenen die onlangs getest hebben hebben wel gelijk.. nu wel lekker wijntjes drinken met de feestdagen!! He zit er toch nog iets goeds aan :)

Mangostine .. denk je dat het er echt niet in zit deze ronde of is het daar nog te vroeg voor om te roepen?
Ik voel me ongesteld: hangerig, hoofdpijn, buikpijn. En een negatieve test op dag 30 zegt wmb genoeg. Als het niet doorbreekt, test ik op oudjaarsdag nog eens, maar ik verwacht er niks van.
pi_105994581
Mangostine, dat zou jammer zijn, maar zolang er geen bloed is gaat het goed! Ik blijf duimen hoor.
pi_105995327
Allemaal hele fijne kerstdagen!
pi_105997630
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 11:13 schreef Ashina het volgende:
Allemaal hele fijne kerstdagen!
~:)
pi_106001668
Erg druk momenteel, dus weinig kunnen posten, nu even snel :)
Af en toe wel even bij gelezen, las dat het voor Aurum en Sethiwe niet raak is -O- jammer! :*

Nieuwelingen, welkom :W en dat jullie ook maar zo snel mogelijk door mogen naar Z&G.

voor de andere dames die nog wachten op een tweede streepje, ik duim voor jullie! :*
En als ik iemand vergeten ben, sorry :*

Fijne kerstdagen allemaal ~:) >:O
pi_106003712
Fijne feestdagen! En hopelijk volgende kerst met een kleintje of op z'n minst met een kleintje onderweg.

Ik vind het zelf eigenlijk maar lastig te bevatten dat het circus vanaf volgende maand weer los mag barsten. Ik kijk er al maanden naar uit, maar nog meer kijk ik er tegenop. Ik vond het bij de eerste allemaal ontzettend spannend, maar dan wel positief. Nu sta ik er heel anders in. Ik kijk absoluut niet uit naar de zwangerschap. Het enige dat ik me nog echt herinner zijn de negatieve dingen...ik kijk er echt niet naar uit om maanden nauwelijks iets te kunnen door bekkenpijn en na de bevalling lang te moeten revalideren. Kans op herhaling is volgens diverse internetbronnen zo'n 80-90%, dus ik ga er vast vanuit dat ik daar ernstig rekening mee kan houden. Verder hopen dat ik het nu psychisch wel allemaal kan hebben...
pi_106004310
Dan klinkt een zwangerschap idd niet leuk! Hoop dat je nu onder die 10% valt waarbij het zich niet herhaald. Kan je niet preventief beginnen met fysio? Of is dat een domme gedachte?

Gister avond mijn uber schattige buurjongentje van nog geen 2 maanden vast gehouden! *rammel*rammel*
pi_106004664
Welkom aan de nieuwe dames O+
en voor iedereen een gezond 2012 gewenst mét streepjes! :Y :*

Sopho, Spewey en Freubelot: jullie wens ik nog een 2011 met streepjes *O*
doe ns :P
pi_106006018
bij mij begint de klusweek weer. Dus dat wordt romantisch onder de kerstboom en met t vuurwerk. Deze maand zonder poespas. Ben ook wat minder hier.. Ik probeer er niet de hele tijd aan te denken namelijk.

Anyway, dat bevalt me allemaal heel erg goed eigenlijk :P Al zal ik hier waarschijnlijk wel nog wat steun komen zoeken als het wachten me weer eens te lang duurt :@

fijne kerst allemaal :*
  zaterdag 24 december 2011 @ 21:20:40 #162
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106015162
Hoi liefjes, ik heb even te weinig energie om alles terug te lezen... :@ Hier alles goed, gister goeie reis terug gehad maar wel knetterongesteld in de auto gezeten XD :') Voordeel; mijn cyclus is precies 27 dagen *O* :D Ergens rond de 4e januari heb ik mn eisprong :D
pi_106018071
Enfermera, welkom thuis, volgende ronde gewoon niet meer ongesteld worden! Hopelijk heb je niet teveel last.

Iedereen fijne dagen en een vruchtbaar 2012! ~:)
  zaterdag 24 december 2011 @ 22:49:30 #164
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106019087
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:23 schreef Mangostine het volgende:
Enfermera, welkom thuis, volgende ronde gewoon niet meer ongesteld worden! Hopelijk heb je niet teveel last.

Iedereen fijne dagen en een vruchtbaar 2012! ~:)
Thx! Idd ja :D

Ohhh helemaal mee eens!! *O* :D >:O ~:)
pi_106019920
Enfermera, jij ook begin januari dan maar he? :*
Wij hebben een kerstproductie ~:) op de planning staan :')

speeeeeweeeyyyy, waar ben je? w/ onze hoop in kerstdagen O+ :*
pi_106020750
Hier!

Ik vond m'n lief hartstikke stom begin deze week dus..... :')
pi_106020798
haai! :*
meh... -O- :')
t kan nog he.. ms is ie gewoon stom :+
en anders stappen we samen in januari over naar z&g O+ ?
pi_106020967
Hehehehe, ja soms wel ;)

Och juni 2012 lijkt me ook leuk om bezwangerd te raken, dan heb ik een kleine slang in m'n buik O+
(man is een slang, ik ben een slang, m'n moeder en schoonmoeder zijn ook slangen :D )

Maaar! Jij moet gewoon een kerstkindje in elkaar knutselen. ~O>
pi_106020991
heb jij eigk een termijn gesteld?
zoals ik met mn 5 cycli? :')
o wacht , jij bent nog jong, jij kan nog 100x proberen *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:48 schreef Spewey het volgende:
Maaar! Jij moet gewoon een kerstkindje in elkaar knutselen. ~O>
hoe zal ik t netjes zeggen:
t is t perfecte moment, fysiek gezien :r
maar relatietechnisch gezien nu ff niet :@ _O-
anders zat ik hier niet he... 8)7
pi_106021213
Een jaar, dus juli 2012 is de laatste maand, ik begin langzaam te accepteren dat Zoë echt een one in a million was en dat een nr 3 eigenlijk zonder IUI niet mogelijk is. :)

Ga je lief eens bespringen! Relatieshit zuigt! Zeker met kerst, vrede op aarde en zulks.... :D
pi_106021316
:* mensch, juli is nog heul ver weg he...
maar als dan..
Zou je dan voor nr 3 IUI doen?

*) ach.. de nacht is nog lang he.. ik neem zo nog een roseetje en dan ben ik de shit zo weer vergeten :N :P
pi_106021883
Nee, dat wil m'n lief niet en dat hebben we van te voren afgesproken.
(In de groentela ligt nog altijd m'n puregonpen, puregon en pregnyl, dat had ik opgehaald op dezelfde dag dat ik positief testte van Ryan en soms denk ik wel eens van hmm, ong. 2 seconden en dan ben ik weer toerekeningsvatbaar :D )

Geniet van je roseetje (of 4) korsakov ftw! ;) :D
pi_106022010
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:23 schreef Spewey het volgende:
Nee, dat wil m'n lief niet en dat hebben we van te voren afgesproken.
(In de groentela ligt nog altijd m'n puregonpen, puregon en pregnyl, dat had ik opgehaald op dezelfde dag dat ik positief testte van Ryan en soms denk ik wel eens van hmm, ong. 2 seconden en dan ben ik weer toerekeningsvatbaar :D )

Geniet van je roseetje (of 4) korsakov ftw! ;) :D
hier ook geen externen }:| (nu ben ik t er wel mee eens, maar voor lucas niet... :N )
? toerekeningsvatbaar? wat doet zon spuit ? klinkt lekker! :D
gevaarlijk hoor, fles half leeg en dan blijven doorposten, ik ga maar ns aan de arbeid denk ik *O*
pi_106022310
Ik bedoel dat ik soms denk van hmm, zal ik gewoon die kuur gebruiken, zonder gynaecoloog, maar die gedachte duurt maar 2 seconden ;)

Het zure is gewoon dat ik bijna zeker weet dat ik binnen 3 IUI weer zwanger zou zijn maar ik heb nu eenmaal beloofd dat we het au naturel zouden proberen en anders gewoon heel blij zou zijn met de mooie kroost die we al hebben. (dat ben ik natuurlijk al!! )

Nou hup, aan de slag, nog zo'n mooierd brouwen O+
pi_106022424
is dat IUI belastend ja?
en idd blij zijn met je mooie kroost, ben ik ook hoor!
maar toch..
(zou t met 3 dan klaar zijn, t voelt als rupsjenooitgenoeg :D )

ok, dan en dan noem ik r Spewey _O- :*
pi_106022669
OMG! arm kind, dan is ze hier naar vernoemd :

_O-

Ik vond IUI niet erg belastend, m'n man wel :') nah, ik was een beetje hormonal en steeds de inwendige echo's in het ziekenhuis en dan de pregnyl in het ziekenhuis laten zetten. Daarna zijn oogst in speciale emulsie opvangen en binnen een uur in het ziekenhuis zien te krijgen en dan een uur later de IUI. Toch iedere keer een eind rijden (in deze metropool hebben we geen ziekenhuis :D )
pi_106022863
mmm.. ok dan geen spewey maar die andere S. O+

oh ja.. de mannen ... vinden t belastend.. terwijl wij daar liggen met onze bevallige beentjes in de beugels :')
magoe.. ik ga er mee accoord.. tot op zeker hoogte.. voor lucas was ik zover dat t regime was geworden: "whatever it takes"... maja.. toen was t al niet meer nodig.. lucky him..

omg.. als ik dit later teruglees... achja.. als ik charlotteke/charlie dan maar in mn armen heb he...
O+

btw dit poepgehucht ligt op 5km van metropool R. maar ivm met carriere toch ook lestig heur.. :')
pi_106023142
Je moest eens weten hoe ontzettend ik hoop dat je nog maar 1 cyclus nodig gaat hebben voor een kleine C. O+

(iedereen in dit topic en het andere topic uiteraard!)

Het had me geweldig geleken om 4 kindjes om de eettafel te hebben zitten (ghe, 12 jaar geleden wist ik zeker dat ik absoluut geen nageslacht wilde :')

Slaap lekker en werkze ;) :*
pi_106023291
ja das een mooie afsluiter: voor iedereen 1 cyclus en dan 2 streepjes voor een kleine "abcdefghijklmnopqrstuvwxyz" (voorletter svp zelf kiezen) O+

spewey: ik ook tot mn 30ste: zeker geen kinderen.. en nu: ik had r wel 4 gewild *;
dan moeten we allebei maar n tweeling doen
en anders: megagelukkig zijn met t huidige "gebroed" O+ O+
pi_106023421
Heel herkenbaar, ik sprak laatst een vriendinnetje van vroeger, die was echt in shock dat ik me had voortgepland. :D

Fijne feestdagen iedereen, voor iedereen de laatste zonder je aanstaande kindje! O+
pi_106026209
Ik riep tot een jaar terug ook dat ik geen kinderen wilde, omdat manlief en ik gewoon een fijn leven hadden samen. Beredruk met 101 voornamelijk leuke dingen, daar passen geen kinderen bij dachten we.

Hoe anders is dat nu ... :')
Ik wil er wel 10 :D
pi_106027982
Fijne feestdagen allemaal en als hoop in bange droge dagen, ik heb net getest............twee streepjes!
pi_106028081
Sopho, wat geweldig! Heel mooi kerstcadeau! *O* *O* *O*
pi_106028104
Sopho *O* *O*

Gefeliciteerd!
pi_106028134
Sopho! Wat tof! Een super begin van je kerst. Gefeliciteerd!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106028527
Dank dank dank, we zijn hier ook heel blij. Het als een stel konijnen op viagra klussen heeft kennelijk geholpen. De ovutesten daarentegen niet, geen enkele keer positief vreemd genoeg.
  zondag 25 december 2011 @ 12:40:43 #187
57497 happyme28
I'm so happy
pi_106028927
Sopho, gefeliciteerd ! Ovu testen werkte bij mij ook nooit, maar 2 streepjes liegen niet.
pi_106029158
*O* sopho gefeliciteerd !!! Mooi kerstcadeau *O*
  zondag 25 december 2011 @ 13:01:48 #189
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_106029344
Gefeliciteerd sopho *O* mooi kerstcadeau *O*
Be happy with the little things in life
pi_106029843
Wauw, gefeliciteerd Sopho! *O* Wat een prachtig kerstkado
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 25 december 2011 @ 14:13:55 #191
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106030886
Wow, 2 streepjes onder de kerstboom! Gefeliciteerd Sopho!!! *O* *O* *O* *O*
pi_106031111
Wat een leuke manier om de kerst te beginnen! Gefeliciteerd Sopho!
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  zondag 25 december 2011 @ 14:25:49 #193
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_106031174
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 11:52 schreef Sopho het volgende:
Fijne feestdagen allemaal en als hoop in bange droge dagen, ik heb net getest............twee streepjes!
!!!
*O*

Van harte!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_106031725
Gefeliciteerd Sopho!!! Wat een mooi kerstkado!!! *O* *O*
pi_106031802
Gefeliciteerd Sopho!!! *O* *O* *O* *O*
Dat is echt het mooiste kado wat ik me kan bedenken!
pi_106031854
Gefeliciteerd Sopho!!! *O* *O* *O* Geweldig kerstcadeau O+
pi_106031919
Ik word verlegen van jullie, dank jullie allemaal. Kan het amper zelf geloven, het systeem werkt gewoon. Nu met een geheimpje op zak naar het Kerstdiner.
pi_106032259
Gefeliciteerd Sopho! Geniet van jullie geheim :)

@Ashina: ik sport nog steeds onder begeleiding van de fysiotherapeute (niet echt meer nodig, maar toch). Denk ook wel dat zij het dan vrij snel weet. Verder nog een boek met oefeningen thuis staan, dus ik kan wel bijtijds zelf beginnen. En ik herken het nu natuurlijk in plaats van dat ik aan blijf modderen met wat last van m'n "rug" en het hoort erbij.

Verder ook al bij de verloskundige geweest voor een pre-conceptiegesprek wegens pijnlijke herinneringen aan de bevalling. Dat heeft me wel een zetje gegeven richting toch weer proberen. (en bijna klaar met programma bij psycholoog, ook wel heel belangrijk) Hoop niet dat ik alle voor-de-eerste-wachtenden nu erg afschrik, maar ik hoop hier een klankbord te kunnen vinden voor alle twijfels die er voor mij aan kleven...en ik hoop dat ik het stiekem toch een beetje leuk ga vinden...
pi_106034365
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 11:52 schreef Sopho het volgende:
*O* Wow, wat goed! Sopho, van harte gefeliciteerd met je kerst-streepjes O+ ! *O*
pi_106036454
Sopho! *O* van harte, een mooier kerstgeschenk kan haast niet O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')