Je ei kwijtquote:Op donderdag 22 december 2011 12:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben m'n ei ook kwijt
alhoewel ik volgens "de berekeningen" pas de 26ste m'n ei zou moeten hebben
die dag maar eens opletten!
Nu nog vooral veel last van m'n darmen..
vanavond vieren dat we een half jaar getrouwd zijn![]()
Haha I knowquote:Op donderdag 22 december 2011 13:04 schreef _aurum_ het volgende:
meiden, jullie zijn allemaal nog niet zo lang bezig (Enfermera/ Barreltje/SCD), de kans dat je de eerste/tweede/derde keer gelijk zwanger bent is klein.
Dus ga jezelf niet gek zitten maken, maar hou het leuk(Dat gek maken kan later vast ook nog
)
/oma spreekt
Gefeli met je mini jubileum Barreltje
je bedoelt zou dat niet betekenen dat ik mijn kop in het zand kan steken voor een paar dagenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
OkeIk heb al jaren de pil niet meer dus..
Maar Aurum, zou dat niet betekenen dat je al kan testen?
Krampje hier, krampje daar. Maar geen funky afscheiding en dat heb ik normaal welquote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Mangostine het volgende:
Nog ergens last van aurum, of geen vuiltje aan de lucht?
ik heb em gevonden!!!!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef milka82 het volgende:
Goedenavond! Zou mijn eisprong moeten hebben vandaag maar heb nog niets gezien?
Spannend aurum!
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef Phaidra het volgende:
Aurum, ik duim met bovenstaande dames mee. Oh, ik hoop het zo voor je!!
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef Phaidra het volgende:
Aurum, ik duim met bovenstaande dames mee. Oh, ik hoop het zo voor je!!
wat lief!quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:45 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben gewoon ongesteld geworden, dus volgende maand beter!
Beterschap Sethiwe
dan zou ik nix wijzigenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:38 schreef Mangostine het volgende:
Zul je net zien: pas ik het aan, gebeurt er niets. Laat ik het ongewijzigd, raak ik zwanger.
Volgens mij kan je in januari ook nog je verzekering wijzigen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:38 schreef Mangostine het volgende:
Mijn vriend hamert op een aanvullende verzekering. Maar dan denk ik, hoe groot is de kans dat ik in de eerste 3 maanden van 2012 (want dan heb je er nog iets aan) zwanger raak?
Zul je net zien: pas ik het aan, gebeurt er niets. Laat ik het ongewijzigd, raak ik zwanger.
Ik voel me ongesteld: hangerig, hoofdpijn, buikpijn. En een negatieve test op dag 30 zegt wmb genoeg. Als het niet doorbreekt, test ik op oudjaarsdag nog eens, maar ik verwacht er niks van.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb mij voor volgend jaar inderdaad aanvullend verzekerd ivm zwangerschap.. ook mn. pijnbestrijding en ik wil sowieso een ziekenhuisbevalling (paniekstoornis). Verder zien we eht wel.
OWw en degenen die onlangs getest hebben hebben wel gelijk.. nu wel lekker wijntjes drinken met de feestdagen!! He zit er toch nog iets goeds aan![]()
Mangostine .. denk je dat het er echt niet in zit deze ronde of is het daar nog te vroeg voor om te roepen?
Thx! Idd jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:23 schreef Mangostine het volgende:
Enfermera, welkom thuis, volgende ronde gewoon niet meer ongesteld worden! Hopelijk heb je niet teveel last.
Iedereen fijne dagen en een vruchtbaar 2012!
hoe zal ik t netjes zeggen:quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:48 schreef Spewey het volgende:
Maaar! Jij moet gewoon een kerstkindje in elkaar knutselen.![]()
hier ook geen externenquote:Op zondag 25 december 2011 00:23 schreef Spewey het volgende:
Nee, dat wil m'n lief niet en dat hebben we van te voren afgesproken.
(In de groentela ligt nog altijd m'n puregonpen, puregon en pregnyl, dat had ik opgehaald op dezelfde dag dat ik positief testte van Ryan en soms denk ik wel eens van hmm, ong. 2 seconden en dan ben ik weer toerekeningsvatbaar)
Geniet van je roseetje (of 4) korsakov ftw!![]()
!!!quote:Op zondag 25 december 2011 11:52 schreef Sopho het volgende:
Fijne feestdagen allemaal en als hoop in bange droge dagen, ik heb net getest............twee streepjes!
quote:Op zondag 25 december 2011 11:52 schreef Sopho het volgende:
Fijne feestdagen allemaal en als hoop in bange droge dagen, ik heb net getest............twee streepjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |