quote:Op zondag 25 december 2011 11:52 schreef Sopho het volgende:
Fijne feestdagen allemaal en als hoop in bange droge dagen, ik heb net getest............twee streepjes!
Haha daaromquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:13 schreef Cooki het volgende:
Enfermera, jij ook begin januari dan maar he?![]()
Wij hebben een kerstproductieop de planning staan
![]()
speeeeeweeeyyyy, waar ben je?onze hoop in kerstdagen
![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 19:17 schreef Poppejans het volgende:
Muh... ik ben nog steeds aan het wachten op een natuurlijke bloeding. Dag 38 inmiddels
(en nee ik kan absoluut niet zwanger zijn)
Irritant!
Oh dear, we gaan weer gelijk op lijkt hetquote:Op maandag 26 december 2011 19:43 schreef happyme28 het volgende:
Ik vergeet nooit hoe het de vorige keer ging PJ, maar kan me voorstellen dat het irritant is. Mijn eerste cyclus duurde 51 dagen, uiteindelijk duurde het 6 maanden voor mijn eerste eisprong. Nu 3e cyclus sinds de cyclus weer op gang is.
Rond oud en nieuw ligt mijn eisprong. Lollig![]()
mweh..quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:15 schreef Mangostine het volgende:
Bar, balen... waar komen die klachten vandaan? 14 feb je NOD, dan heb je toch nog even te gaan qua libidopieken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
ideaal gezien... 20 kiloquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:49 schreef _aurum_ het volgende:
Barreltje, hoeveel wil je afvallen dan?
Jazeker. Hup, dik worden jij, wat zeg ik, wij allemaal! Fuck voornemens! Gaat heen en raak bevrucht!quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hehe, mijn plannen voor 2012:
afvallen en vervolgens weer "aankomen "
ik weet dat als mensen veeel te zwaar zijn dat zwanger worden moeilijker kan zijn. Iets met je hormoonhuishouding die dan van slag kan zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ideaal gezien... 20 kilo![]()
realistisch gezien 10 kilo.. wat er dus wsl ook allemaal aan komt mocht het raak zijn
hehe, mijn plannen voor 2012:
afvallen en vervolgens weer "aankomen "
Spannend dus! Ik hoop dat je streepjes piest voor het einde van het jaarquote:[img]http://i.fokzine.net/topic/1752644/10/25#106083001]dinsdag 27 december 2011 12:52[/url] schreef Mangostine het volgende:[/b]
Aurum, ik zit tussen de 29 en 37 dagen![]()
Lekker aan de zuip? Ik denk wel dat ik met oud en nieuw weer aan de bubbels kan!
mjup..quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik weet dat als mensen veeel te zwaar zijn dat zwanger worden moeilijker kan zijn. Iets met je hormoonhuishouding die dan van slag kan zijn.
Denk dat de dokter zal zeggen dat alle beetje helpen maar dan mag er bij mij ook wel wat af hoor
[..]
Spannend dus! Ik hoop dat je streepjes piest voor het einde van het jaar![]()
Wijntje was wel even lekker idd, vooral ook omdat het goede wijn was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mocht het dan toch niet snel lukken.. is die 10 kilo er af ook wel heeeulll fijn
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Sluit ik me bij aan! Uitdijen wordt het helemaal in 2012!quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:54 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Jazeker. Hup, dik worden jij, wat zeg ik, wij allemaal! Fuck voornemens! Gaat heen en raak bevrucht!
slank is zooo 2011quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:33 schreef Sopho het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan! Uitdijen wordt het helemaal in 2012!
Dit Mango..quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:17 schreef Women86 het volgende:
Spannend dus mango! Hopen dat jij nog 2 streepjes hebt voor 2012.
Afvallen om dan weer aan te komen schijnen veel vrouwen te doen die zwanger willen worden![]()
Hier zou het ook niet verkeerd zijn als er vooraf nog wat kilootjes afgaan.
Ik ga denk ik toch maar dan dus geen alcohol vrij oud en nieuw hebben:)
Eerste keer dat ik me in het nieuwe jaar ga voornemen om dik te worden..quote:
Ja gezellig weer samen met PJ en jou samen voor een 2e streepje. For Old times sake!quote:Op dinsdag 27 december 2011 07:57 schreef Lijnloos het volgende:
[..]Ik ben zo benieuwd naar een 2e poppekindje... de 1e is al zo'n leukerd
[..]
Oh dear, we gaan weer gelijk op lijkt hetKan me nog zoiets herinneren van 2+ jaar geleden....
quote:slank is zooo 2011
Omdat je daar zekere handelingen voor moet hebben verrichtquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:15 schreef Mangostine het volgende:
PJ, hoe weet je zo zeker dat je niet zwanger bent?
Oeh Happy, gaan we weer voor een datumtweeling?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja gezellig weer samen met PJ en jou samen voor een 2e streepje. For Old times sake!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |