abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106036593
Sopho, gefeliciteerd!!
  zondag 25 december 2011 @ 20:06:23 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106036669
Sopho, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_106036711
Waah Sopho wat een ontzettend goed nieuws!! Ben heel blij voor jullie!

Vind je het niet ontzettend moeilijk om je mond dan te houden, juist met deze dagen? :D
pi_106037757
hoera voor Sopho!
pi_106041130
Sopho, wat een prachtig moment om positief te testen!! *O* O+. Gefeliciteerd!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106041583
MmMm Moët... :D
Testen onder de boom bracht het resultaat wat ik al verwachtte, nieuwe Nod weet ik nog niet, eerst ongesteld worden.
pi_106042108
Nou, de schoonouders weten het al. We konden het niet stilhouden. Schoonzusje dus ook al, hoi Pien! Jammer Spewey, eens kijken wanneer de duiveltjes komen.
pi_106044610
:D sopho!! Lijkt me ook heel moeilijk om t geheim te houden en t is ook wel een leuk kado voor de aanstaande opa's en oma's
Hoe reageerde ze? Heel blij natuurlijk, maar hadden ze t verwacht?
  maandag 26 december 2011 @ 00:18:03 #209
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_106044903
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 11:52 schreef Sopho het volgende:
Fijne feestdagen allemaal en als hoop in bange droge dagen, ik heb net getest............twee streepjes!
:o :o :o

*O* !!!
yayyy!! Ik knal hier bijna uit mijn vel, wat geweldig!! Gefeliciteerd mop :*
3!
pi_106045332
Sopho, wát een kerst! Gefeliciteeeeerd! :D *O*
pi_106046063
*O* *O* voor sopho!!!
:D

wat een fijn/leuk kerstkado.. *O*

nu wachten op de rest van de streepjes!! :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_106047237
Sopho, wat een mooi kerstkado.
Van harte gefeliciteerd *O* *O* *O* .

Ik kreeg de }) }) onder de kerstboom vanochtend. Op naar de volgende ronde, eens zien hoe lang die duurt, volgende keer moet ik toch echt 50 dagen wachten. Nu was het 49 dagen namelijk :P .

Spewey balen :*.

Voor iedereen nog een fijne kerst ~:).
  maandag 26 december 2011 @ 09:35:14 #213
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_106050799
Verkeerde knopje
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_106050947
Lieve meiden zijn jullie toch! Ik hoop dat volgende maand iedereen raak piest. Maar het is nog pril, dus kan nog alle kanten op.

Ashina, ze reageerden heel blij, wij zijn namelijk de eerste in de directe familie die zich voortplant. En nu dus voor de tweede keer. Ze hadden het nog niet verwacht, maar mijn schoonzusje had het door omdat ik echt nipte aan de wijn.

Incantrix, dat heb je weer snel door lieverd! Ik hoop dat je in 2012 met hulp van je engel geluk vindt in welke vorm dan ook.

Sethiwe, dat is apart onder de Kerstboom. Voor jou gaat dus de 50 dagen regel op. succes de volgende ronde.

Iedereen nog veel plezier vandaag!
pi_106051292
Sopho ben jij een kloontje? :o nou ben ik erg benieuwd wie je bent... :P
pi_106051633
Lijnloos, nee nee, ik ben echt echt geen kloontje. Ik ken Inca al jaren in de echte wereld, als je het daardoor dacht.
  † In Memoriam † maandag 26 december 2011 @ 11:39:59 #217
309370 Nanadu
pi_106052468
*O* *O* Sopho gefeliciteerd *O* *O*
Wat een fantastisch kerstcadeautje ~:)
  maandag 26 december 2011 @ 11:44:20 #218
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106052563
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:13 schreef Cooki het volgende:
Enfermera, jij ook begin januari dan maar he? :*
Wij hebben een kerstproductie ~:) op de planning staan :')

speeeeeweeeyyyy, waar ben je? w/ onze hoop in kerstdagen O+ :*
Haha daarom :D Ghihi :9

Sopho, van harte!!! Wat supertof! *O* :D

En jammer Sethiwe... Klusze in de volgende ronde! :*

Dag 4 van mn ongsteldheid en ik had ineens zin vannacht :9 Vond mn man ook heeullemaal niet erg, we hadden al 2 weken niks ondernomen door alle verhuisstress enzo :') Dus we zijn allebei heel gelukkig vandaag hihi XD

En ik ga deze maand lekker niet temperaturen, heb er echt totaal geen zin in. Lekker genoeg sexen, klaar. :) :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_106053751
En zo is het ;)

Vandaag }) sinds ik een paar dagen terug gestopt ben met de pil .. Dus een pilbloeding, nog geen 'echte'. Even afwachten dus voordat ik mijn NOD kan berekenen.

Wel balen, ben juist deze week lekker vrij en manlief ook ... :{
Maar de komende dagen dus geen polonaise aan mijn lijf
pi_106061359
Super Sopho!!! Gefeliciteerd!

Ik ben gewoon aan het wachten ;)
Ik heb wel iets vaags,
Soms heb ik wel eens last van mn borsten als ik ongesteld moet worden, max een week van te voren.
Maar nu heb ik al sinds 3 dagen na mijn (uitgerekende) eisprong, (die ik normaal wel voel maar nu dus niet, en vandaar dus ''uitgerekende'' eisprong) al pijnlijke borsten.
Niet als normaal gesproken, maar meer rond mijn tepels/tepelhof (haha noem je dat zo?? :@ )
Nog nooit gehad. En ook al 3 dagen na mijn eisprong.

Ja het lijkt alsof ik hard van stapel loop :P Maar dat komt vooral door het verhaal dat je hier dan typt..
IRL is dat niet echt het geval :) Hoewel we het natuurlijk wel hopen!!
pi_106063772
Muh... ik ben nog steeds aan het wachten op een natuurlijke bloeding. Dag 38 inmiddels
(en nee ik kan absoluut niet zwanger zijn)
Irritant!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_106064285
Hoi, mijn vriend en ik zijn nu sinds afgelopen mei aan het proberen zwanger te worden. Ik lees dit forum nu al een tijdje en ik wou jullie allemaal succes wensen om een wondertje op de wereld te mogen zetten.
pi_106064351
Ik vergeet nooit hoe het de vorige keer ging PJ, maar kan me voorstellen dat het irritant is. Mijn eerste cyclus duurde 51 dagen, uiteindelijk duurde het 6 maanden voor mijn eerste eisprong. Nu 3e cyclus sinds de cyclus weer op gang is.

Rond oud en nieuw ligt mijn eisprong. Lollig :9 ;)
  maandag 26 december 2011 @ 19:46:48 #224
30252 Soempie
Procreating
pi_106064442
Sopho, wat een mooi moment om twee streepjes te piesen. Gefeliciteerd! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106066878
Gefeli Sopho!! *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_106078328
hmmppff.. ik geloof dat wij deze ronde overslaan..

teveel last van mijn buik -O- en dan wil het helemaaaaal niet :P

mijn NoD zal dan rond 14 februari vallen :P :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_106078351
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:17 schreef Poppejans het volgende:
Muh... ik ben nog steeds aan het wachten op een natuurlijke bloeding. Dag 38 inmiddels
(en nee ik kan absoluut niet zwanger zijn)
Irritant!
:* Ik ben zo benieuwd naar een 2e poppekindje... de 1e is al zo'n leukerd O+

quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:43 schreef happyme28 het volgende:
Ik vergeet nooit hoe het de vorige keer ging PJ, maar kan me voorstellen dat het irritant is. Mijn eerste cyclus duurde 51 dagen, uiteindelijk duurde het 6 maanden voor mijn eerste eisprong. Nu 3e cyclus sinds de cyclus weer op gang is.

Rond oud en nieuw ligt mijn eisprong. Lollig :9 ;)
Oh dear, we gaan weer gelijk op lijkt het ;) Kan me nog zoiets herinneren van 2+ jaar geleden....
pi_106078827
Sethiwe, wat idioot 50 dagen. Heb je wel een lange klusperiode :D
Succes met de volgende ronde!

Enfermera, hopen dat jullie deze cyclus wat relaxter doorkomen zonder temperaturen. Ik doe het zelf ook (nog) niet. Inderdaad, gewoon ongecompliceerd batsen. :Y)

SCD, ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt, vage klachten zijn nooit fijn! Ben benieuwd. NOD in 2012 dus?

PJ, hoe weet je zo zeker dat je niet zwanger bent?

Happyme, 6 (!) maanden voordat je uberhaupt een eisprong had? -O- Mèn.

Bar, balen... waar komen die klachten vandaan? 14 feb je NOD, dan heb je toch nog even te gaan qua libidopieken?

Hier dag 34, geen bloed, geen klachten. Vorige week wel menstruatiekrampen, maar niks doorgebroken. Als dat mijn ovulatie is geweest heb ik hem niet benut :')
pi_106080834
Sopho, nog gefeliciteerd :* *O*!
  dinsdag 27 december 2011 @ 11:22:29 #230
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106080889
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 09:15 schreef Mangostine het volgende:
Bar, balen... waar komen die klachten vandaan? 14 feb je NOD, dan heb je toch nog even te gaan qua libidopieken?

mweh..
cyclus van 36 dagen.. dan is die piek afgelopen week geweest en is de volgende piek ergens rond 25 januari...

geeen idee waar het vandaan komt :@ maar in 2012 iig afspraak gemaakt met dietiste.. misschien dat die er iets meer over kan vertellen... en met een beetje mazzel kunnen er nog wat kilo's af VOOR de streepjes ;) (er van uit gaande dat het toch nog een paar maandjes duurt :P )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_106081643
Even een ego post ... Hier zo ineens ongesteld vanmorgen. Daar had ik nog helemaal niet op gerekend op dag 26 van cyclus. Meestal rond de 29 dagen of meer, maar nooit minder. Op naar de volgende ronde dan maar weer...
pi_106081848
Jammer W86! Heb je er veel last van? Hopelijk ben je er dan ook snel vanaf en kun je idd weer door.
enne, kan het geen innesteling zijn?

Barreltje, irritant hè, dat wisselvallige gevoel? Ik kan ook het ene moment denken "ach, we hebben tijd, geduld etc." en direct daarna "Maar Ik. Wil. NU. Een. Baby." :')
pi_106082210
Nee geen innesteling lijkt me, 12 dagen geleden een positieve ovu test gehad.
Heb er wel last van, de eerste dagen altijd vrij heftig (alsof je leeg loopt :/) en ook echt buikkrampen ed.

Hier ook erg wisselend , ene moment wil ik gewoon direct een baby en andere moment twijfel ik of we niet nog moeten wachten oid. Stom is dat!

[ Bericht 19% gewijzigd door Women86 op 27-12-2011 12:25:08 (Oops was nog niet klaar) ]
pi_106082350
Vervelend dat het zo zeer doet.
Ik had dat vorige week dus. Ernstige buikkrampen, hoofdpijn, rugpijn, algeheel ongesteld. Maar bloed, ho maar.

Ik vraag me ook wel een beetje af of ik niet een of andere obstructie heb ofzo, waardoor het geblokkeerd wordt. Maar goed, we wachten het wel even af.
Het is wel het betere onderbroekenstaren hier, de afgelopen dagen :P
pi_106082925
Balen Women!

Barreltje, hoeveel wil je afvallen dan?

Mango, hoeveel dagen is je cyclus normaal?

Ik heb de afgelopen dagen lekker wat wijntjes bij het avondeten weggetikt :9
Elk nadeel heb zijn voordeel :Y)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 27 december 2011 @ 12:52:12 #236
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106082984
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:49 schreef _aurum_ het volgende:

Barreltje, hoeveel wil je afvallen dan?

ideaal gezien... 20 kilo :D
realistisch gezien 10 kilo.. wat er dus wsl ook allemaal aan komt mocht het raak zijn :P

hehe, mijn plannen voor 2012:
afvallen en vervolgens weer "aankomen " :)
pi_106083001
Aurum, ik zit tussen de 29 en 37 dagen :')

Lekker aan de zuip? Ik denk wel dat ik met oud en nieuw weer aan de bubbels kan!
pi_106083042
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:52 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Jazeker. Hup, dik worden jij, wat zeg ik, wij allemaal! Fuck voornemens! Gaat heen en raak bevrucht! :+
pi_106083118
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:52 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ideaal gezien... 20 kilo :D
realistisch gezien 10 kilo.. wat er dus wsl ook allemaal aan komt mocht het raak zijn :P

ik weet dat als mensen veeel te zwaar zijn dat zwanger worden moeilijker kan zijn. Iets met je hormoonhuishouding die dan van slag kan zijn.

Denk dat de dokter zal zeggen dat alle beetje helpen maar dan mag er bij mij ook wel wat af hoor :P
quote:
[img]http://i.fokzine.net/topic/1752644/10/25#106083001]dinsdag 27 december 2011 12:52[/url] schreef Mangostine het volgende:[/b]
Aurum, ik zit tussen de 29 en 37 dagen :')

Lekker aan de zuip? Ik denk wel dat ik met oud en nieuw weer aan de bubbels kan!
Spannend dus! Ik hoop dat je streepjes piest voor het einde van het jaar w/

Wijntje was wel even lekker idd, vooral ook omdat het goede wijn was c_/ :D
  dinsdag 27 december 2011 @ 13:01:32 #240
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106083217
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik weet dat als mensen veeel te zwaar zijn dat zwanger worden moeilijker kan zijn. Iets met je hormoonhuishouding die dan van slag kan zijn.

Denk dat de dokter zal zeggen dat alle beetje helpen maar dan mag er bij mij ook wel wat af hoor :P

[..]

Spannend dus! Ik hoop dat je streepjes piest voor het einde van het jaar w/

Wijntje was wel even lekker idd, vooral ook omdat het goede wijn was c_/ :D
mjup..
nou ga ik er nu nog helemaal niet van uit dat het niet lukt vanwege het gewicht, maar idd.. alle beetjes helpen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en mocht het dan toch niet snel lukken.. is die 10 kilo er af ook wel heeeulll fijn :D
pi_106083516
Even een paar daagjes niet gelezen en dan heeft er iemand een fantastisch kerstcadeau gekregen.

Sopho GEFELICITEERD.

@SCD: De gevoelige borsten ken ik, ik heb sinds eergisteren precies hetzelfde. Ik kan alleen niet zeggen of dit vlak na mijn eisprong was, omdat ik echt geen idee heb of ik die deze maand heb gehad, aangezien ik pas sinds een paar weken gespropt ben met de pil.
pi_106083637
Spannend dus mango! Hopen dat jij nog 2 streepjes hebt voor 2012.

Afvallen om dan weer aan te komen schijnen veel vrouwen te doen die zwanger willen worden :D
Hier zou het ook niet verkeerd zijn als er vooraf nog wat kilootjes afgaan.

Ik ga denk ik toch maar dan dus geen alcohol vrij oud en nieuw hebben:)
pi_106085789
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:54 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Jazeker. Hup, dik worden jij, wat zeg ik, wij allemaal! Fuck voornemens! Gaat heen en raak bevrucht! :+
Sluit ik me bij aan! Uitdijen wordt het helemaal in 2012!
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:34:11 #244
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106085811
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:33 schreef Sopho het volgende:

[..]

Sluit ik me bij aan! Uitdijen wordt het helemaal in 2012!
slank is zooo 2011 :{w
pi_106090910
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:17 schreef Women86 het volgende:
Spannend dus mango! Hopen dat jij nog 2 streepjes hebt voor 2012.

Afvallen om dan weer aan te komen schijnen veel vrouwen te doen die zwanger willen worden :D
Hier zou het ook niet verkeerd zijn als er vooraf nog wat kilootjes afgaan.

Ik ga denk ik toch maar dan dus geen alcohol vrij oud en nieuw hebben:)
Dit Mango..
Women wat balen.. Nu weet je ook niet zo goed waar je aan toe bent de volgende cyclus..

Barretje, jij gaat heel lang geduld hebben, tot 14 februari! Wel een mooie dag om een tweede streepje te plassen *;

Ik zit nu volgens mij ongeveer een week na mijn eisprong en ik voel helemaal niets.. Alleen iets gevoelige borsten, maar niet erg. Gelukkig gaat het wachten me goed af in deze drukke dagen!

quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:34 schreef Barreltje het volgende:

[..]

slank is zooo 2011 :{w
Eerste keer dat ik me in het nieuwe jaar ga voornemen om dik te worden.. :P
pi_106102079
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 07:57 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

:* Ik ben zo benieuwd naar een 2e poppekindje... de 1e is al zo'n leukerd O+

[..]

Oh dear, we gaan weer gelijk op lijkt het ;) Kan me nog zoiets herinneren van 2+ jaar geleden....
Ja gezellig weer samen met PJ en jou samen voor een 2e streepje. For Old times sake!
pi_106102979
Poppejans wat irritant dat je zolang moet wachten op je menstruatie, mangostine ook al zolang wachten, sterkte met het wachten dames :*

Woman1984 kom je ook gezellig meekletsen, welkom :W .

Barreltje sterkte met je buik, hopelijk brengt valentijsdag een mooi extra streepje :*

Women86 balen dat je ongesteld bent geworden, nu maar genieten van O&N.

Freubelot fijn die afleiding in je wachtdagen.

quote:
slank is zooo 2011
;) Dat is goed nieuws, dan neem ik nog maar een kerstkransje.
Haha maar zonder gekheid, ik mag ook best een heleboel kilo's kwijt, maar vind eten zo lekker.
Hardlopen vind ik ook leuk, maar doe ik iets te weinig, heb ik gelijk een goed voornemen, buiten het dik worden *)
pi_106107566
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 09:15 schreef Mangostine het volgende:
PJ, hoe weet je zo zeker dat je niet zwanger bent?
Omdat je daar zekere handelingen voor moet hebben verricht ;)

HappyMe, 51 dagen is echt lang! Maar geeft mij wel weet wat meer moed in het afwachten.Komt vast goed! En succes met het maken van een oud&nieuw baby hihi
Ik wil wel met ovulatietesten aan de gang als ik begin jan nog niet ongesteld ben, eens kijken of die wat aan gaan geven.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_106108110
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 21:06 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja gezellig weer samen met PJ en jou samen voor een 2e streepje. For Old times sake!
Oeh Happy, gaan we weer voor een datumtweeling? :D
pi_106109774
Buikpijn: check. Beetje zeurderige, trekkerige baarmoeder.
Benieuwd of het dan morgen of de dag daarna doorbreekt. Zit ik weer aan de 37 dagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')