SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 29 december 2011 09:19 schreef Barreltje het volgende:
Jammer mangostine!
smerige vraag :http://www.fertilitycarecentre.co.uk/MS_20.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Jammer mangostine!
smerige vraag :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel raar maar nog steeds geen eisprong kunnen ontdekken deze maand. Wel flink ons best gedaan en in principe zou ik volgende week woensdag mijn NOD hebben, maar nu weet ik het effe niet![]()
Jammer Mangostine
Jammer mangostine!
smerige vraag :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
tnx..quote:Op donderdag 29 december 2011 10:44 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.fertilitycarecentre.co.uk/MS_20.html
tnx, but no tnxquote:Op donderdag 29 december 2011 11:02 schreef loveli het volgende:
Als je googlet op cervical mucus kun je nog veel meer mooie plaatjes vinden
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:32 schreef Cooki het volgende:
nu je t zegt.. een bevalling komt qua pijn best in de buurt van t heeeeel langzaam afscheuren van ducttape van gevoelige haartjes, een voor een, ongeveer 9 uur lang![]()
btw: die mijlpaalkomt n beetje uit z&g, waar tegenwoordig alles een mijlpaal is, lijkt t
Pffff haha echt hequote:Op woensdag 28 december 2011 20:20 schreef Sethiwe het volgende:
Enfermera krijg hier nu een leuke visuele voorstelling van, iets met ductape na het klussen![]()
Freubelot spannend hoor, ben benieuwd of je het jaar positief gaat beginnen.
Stomquote:Op donderdag 29 december 2011 08:47 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb vanochtend één streepje gepiest.
Lolquote:Op donderdag 29 december 2011 11:02 schreef loveli het volgende:
Als je googlet op cervical mucus kun je nog veel meer mooie plaatjes vinden
Ik kijk er zelf heel erg naar uit Kursor. Nu heb ik ook een heerlijke zwangerschap gehad, ik zat echt op een roze wolk geloof ik. Is natuurlijk geen garantie voor een zelfde zwangerschap helaasch... Maar ik heb er in elk geval zin in! En mijn lief zo mogelijk nog meerquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:45 schreef Kursor het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe de degenen die voor een tweede/derde/... gaan er deze keer in staan om een zwangerschap en bevalling en dergelijke weer opnieuw mee te maken. Ik zie er vreselijk tegenop (understatement).
Glas aan je mond zetten en doen alsof je drinkt en vervolgens glas ruilen met manquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Meiden, hoe doen jullie dat eigenlijk met oud&nieuw?
Mijn nod is pas over 6 dagen, dus ik weet niet of ik zwanger ben of niet.
Als ik niet drink, valt dat zooo erg op!
Ik zou zeker niet morgen al kunnen testen?
Pf heb nog steeds last van mn borsten! Al minstens een week.
Normaalgesproken (als het al zo is) begint dat nu pas een beetje. Zo'n paar dagen voor mijn nod.
Whaha ook een goeie! Maar die moet je dan wel ff volhoudenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:41 schreef happyme28 het volgende:
Scd, drinken kan in dit stadium niet echt kwaad, maar als je toch liever niet drinkt kan je altijd nog zeggen dat je aan de antibiotica zit ofzo. Is in deze tijd niet echt vreemd.
Mijn zwangerschappen/bevallingen van Thomas en Lucas waren geen feest, laat staan een roze wolkquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:45 schreef Kursor het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe de degenen die voor een tweede/derde/... gaan er deze keer in staan om een zwangerschap en bevalling en dergelijke weer opnieuw mee te maken. Ik zie er vreselijk tegenop (understatement).
Ja ligt een beetje aan met wie je het viert en hoe vaak je die zietquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:07 schreef Enfermera het volgende:
Whaha ook een goeie! Maar die moet je dan wel ff volhouden(antibiotica dan)
Ik heb een goed excuus dat ik soms last van mn darmen/maag heb, dat ik daardoor niet of niet teveel wil drinkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:24 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Haha ik denk wel dat ze weten dat ik echt niet aan de antibiotica kan zijn!
En m'n gezelschap is behoorlijk oplettend haha. Dus
Maar misschien kunnen 1 of 2 wijntjes geen kwaad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |