quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:42 schreef Burrito het volgende:
Hoe hebben julie die Golden Estate quest van de Thieves Guild gedaan?Als je een fakkel draagt terwijl je aan het picklocken bent gaat het gemakkelijker. Volgens mij zit het 'slot' ook waar de krasjes zitten, maar dat weet ik niet zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ja enne.. houdt die fakkel voor 15 minuten tegen het slot aan, door de warmte zal het slot makkelijker te kraken zijn, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je een fakkel draagt terwijl je aan het picklocken bent gaat het gemakkelijker. Volgens mij zit het 'slot' ook waar de krasjes zitten, maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja enne.. houdt die fakkel voor 15 minuten tegen het slot aan, door de warmte zal het slot makkelijker te kraken zijn, maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:00 schreef GlenSpey het volgende:
Ligt het aan mij, of levelt een (2h) warrior stukken sneller dan een pure mage?
Heb echt het idee dat ik als warrior een stuk sneller vooruit schiet, in ieder geval tijdens de eerste paar levels...
een mod die 1 of meerdere bestanden mist.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:01 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wellicht de bron gevonden voor mijn problemen tijdens het spelen van Skyrim, uit de Skyrim.ini:
'[GeneralWarnings]
SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.'
Wat is dat?
En wat kan ik hieraan doen?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:12 schreef wise het volgende:
[..]
een mod die 1 of meerdere bestanden mist.
Te vaak bij morrowind voorbij zien komen
Misschien zijn de start levels van 2h en Destruction anders.quote:
kijken of je mod opnieuw kan downloaden en installeren.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:13 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
En wat kan ik hieraan doen?
Bleegh, weinig zin in. Maarja wel belangrijk natuurlijk...quote:Op donderdag 15 december 2011 15:16 schreef wise het volgende:
[..]
kijken of je mod opnieuw kan downloaden en installeren.
Let wel op dat het conflict ook kan ontstaan omdat bijvoorbeeld 1 bestand gebruikt wordt door meerdere mods en dat 1 daarvan de fout in gaat.
Kan heel wat uitzoek werk zijn
Laatste beta driver downloaden: http://tweakers.net/meukt(...)-ion-29036-beta.htmlquote:Op donderdag 15 december 2011 15:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Bleegh, weinig zin in. Maarja wel belangrijk natuurlijk...
Trouwens: waarom kan ik Ambient Occlusion niet aanzetten bij Skyrim bij mij?! Heb gewoon de laatste drivers, maar NVIDIA Control Panel geeft aan dat het niet wordt ondersteund...
Geen idee hoe die optie werkt, maar ff een andere .exe file proberen? Aangezien je er 3 hebt, als je ook de 4GB mod gebruikt.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heb ik al... Hij zegt dat de toepassing het niet ondersteunt...
Verschilt per mod.. Texture files kun je gewoon uit de root gooien, maar bij andere moest je (meen ik) ook regkeys weggooien.. Geen backups gemaakt van alles wat je gemod hebt? Hier maak ik bij elke mod backups van de files die worden aangepast waarbij ik een notatie maak wat stabiel is. Niet elke mod kan overweg met een andere namelijkquote:Op donderdag 15 december 2011 15:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja hij werkt niet wel. Andere exe gepakt in de Control Panel.
Nu nog uitzoeken welke mods problemen met elkaar hebben...
Edit: Nu iedere keer bij een fast travel dat ik eruit wordt gegooid. Hoe verwijder ik alle visuele mods?
Ik loop als Stormcloak in mijn Imperial harnas rondquote:Op donderdag 15 december 2011 16:36 schreef Seam het volgende:
Overigens is de TT wel erg tof. Zelf heb ik altijd Imperial Armor aan tijdens de Cival War quests, vind ik toch wel een leuk gevoel hebben
Vond dat (tot nu toe) nog wel een van de minste Daedric quests. Die van Molag Bal en Boethiah vond ik veel toffer.quote:
Ik denk dat het kwam doordat ik de 4GB mod niet gebruikte. Had wel heel veel HD res textures erin staan namelijk. Nu gebruik ik wel de 4GB mod en hij doet het prima. Helaas de FXAA Injector nog niet, is hier al een oplossing of alternatief voor?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Verschilt per mod.. Texture files kun je gewoon uit de root gooien, maar bij andere moest je (meen ik) ook regkeys weggooien.. Geen backups gemaakt van alles wat je gemod hebt? Hier maak ik bij elke mod backups van de files die worden aangepast waarbij ik een notatie maak wat stabiel is. Niet elke mod kan overweg met een andere namelijk
BTW: met de 4GB mod: houdt Steam dan je progressie bij? En je Achievements enzo?
-edit-
Bij de meeste mods zit ook een readme.txt met uninstall instructions..
Quest stelt inderdaad niet veel voor, maar kan altijd wel lachen om het personage zelf.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Vond dat (tot nu toe) nog wel een van de minste Daedric quests. Die van Molag Bal en Boethiah vond ik veel toffer.
In oblivion was ie ook briljantquote:Op donderdag 15 december 2011 17:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Quest stelt inderdaad niet veel voor, maar kan altijd wel lachen om het personage zelf.
Ja, enige leuke van Shivering Isles was die main quest van hemquote:Op donderdag 15 december 2011 17:03 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
In oblivion was ie ook briljant
Gewoon Imperial worden, mudbloodquote:Op donderdag 15 december 2011 17:04 schreef Nectar het volgende:
ik kan niet kiezen tussen: Argornian Khajiit en Dark Elf
tips plzzplzplzplz
Nee die is saaiquote:Op donderdag 15 december 2011 17:12 schreef Jivis het volgende:
[..]
Gewoon Imperial worden, mudblood.
Alleen als je het volgende doet:quote:Op donderdag 15 december 2011 17:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ff om mezelf geen problemen met proberen te bezorgen:
Werkt de FXAA injector nu wel of niet met de 4GB mod?!
quote:@Millenia You only need to put the d3d9.dll into the "exes" folderLeave the rest where it was
Zal het ff proberen!quote:Op donderdag 15 december 2011 17:19 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen als je het volgende doet:
[..]
Heb je de laatste versie van de injector?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Zal het ff proberen!
Edit: Nu start hij de hele game niet eens op...
Iets zegt me dat er wat meer aan de hand is met je Skyrim installatie.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kijk dat wist ik niet, ff proberen!
Edit: Hmm presets zijn weg. Hoe gaat dat verder dan in z'n werk? Vond preset 2 het mooist...
Edit 2: ook deze werkt niet. Doet even alsof het scherm naar de game gaat, maar dan gebeurt er niks...
Zonder de fxaa injector werkt 4gb wel goed hoor. Ligt dat echt aan de installatie? En hoe behoud ik mijn saves en mods/ini's?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef STING het volgende:
[..]
Iets zegt me dat er wat meer aan de hand is met je Skyrim installatie.
Wellicht even 'herinstalleren':
[ afbeelding ]
Gedaan en ook nu nog steeds hetzelfde. De FXAA injector zorgt ervoor dat hij dan meteen crashtquote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef STING het volgende:
[..]
Iets zegt me dat er wat meer aan de hand is met je Skyrim installatie.
Wellicht even 'herinstalleren':
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Kerstsfeer in Skyrim?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:46 schreef jankaas020 het volgende:
Godver, net een paar mods erop gezet, nu begon het met een paarse berenkop aan de muur, vervolgens met NPC met paarse lichaamsdelen, en nu kom ik net bij Windhelm aan, is die complete brug zwart en geven de paarden licht.
Weet je hoe lelijk dat is man.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, loop nu rond met een steel plate helmet + boots, orcish armor + gauntlets, ebony shield (loot) en m'n summoned bound sword. Nice.
Chill, winstan! Heb nu full orcish (+ ebony shield)quote:Op donderdag 15 december 2011 19:47 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Weet je hoe lelijk dat is man.
en je mist je matching set bonus. 25% is niet niksquote:Op donderdag 15 december 2011 19:47 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Weet je hoe lelijk dat is man.
Die perk heb ik nog niet, deze wel:quote:Op donderdag 15 december 2011 19:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
en je mist je matching set bonus. 25% is niet niks
Ziet er echt graflelijk uit man. Ik draag alleen dingen die matchen qua vorm/kleur.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Chill, winstan! Heb nu full orcish (+ ebony shield)
Je bent een zeikwijf, jij.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:56 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ziet er echt graflelijk uit man. Ik draag alleen dingen die matchen qua vorm/kleur.
Hihiquote:Op donderdag 15 december 2011 19:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent een zeikwijf, jij.
Oneindig veel.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:29 schreef Nectar het volgende:
Jo gasten hoeveel questen zijn er in totaal in dit spel?
Ik heb wat de meeste mensen wel zouden definiëren als een ultracomputer, en Skyrim loopt al niet zo extreem soepel. Mag Bethesda wel eerst wat meer gaan optimaliserenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:24 schreef ems. het volgende:
Ik weet niet zeker of het al oud nieuws was maar Iceenhancer die al eerder gta 4 prachtig heeft gemod is nu aan het werk voor skyrim. Alles is natuurlijk nog in vroeg stadium maar voor mensen met een ultracomputer gaat skyrim er zometeen 10x beter uit zien
[ afbeelding ]
Hoooolyquote:Op donderdag 15 december 2011 20:24 schreef ems. het volgende:
Ik weet niet zeker of het al oud nieuws was maar Iceenhancer die al eerder gta 4 prachtig heeft gemod is nu aan het werk voor skyrim. Alles is natuurlijk nog in vroeg stadium maar voor mensen met een ultracomputer gaat skyrim er zometeen 10x beter uit zien
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Ziet geweldig uit! Had ik nu maar een ultracomputer.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:24 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]
zo is het spel niet bedoeld joh.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ziet geweldig uit! Had ik nu maar een ultracomputer.
Vind sowieso dat de kleuren wat feller hadden mogen zijn.
Dat zal mij worst wezen, als het er zo beter uitziet zeg ik: doen!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo is het spel niet bedoeld joh.
Zo fel?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ziet geweldig uit! Had ik nu maar een ultracomputer.
Vind sowieso dat de kleuren wat feller hadden mogen zijn.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat zal mij worst wezen, als het er zo beter uitziet zeg ik: doen!
Door fellere kleuren wordt de omgeving er niet minder hard op lijkt me toch? Natuurlijk moet er een grimmig sfeertje hangen, maar die moet mijn inziens tot uitdrukking komen in het landschap zelf, en niet de helderheid of felheid van de kleuren.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]dat past niet bij het verhaal joh. Skyrim is een woeste harde omgeving, als je het dan als de efteling uit laat zien dan is dat hele verhaal ongeloofwaardig.
Dat ook weer niet, maar de grauwheid appelleert aan onze idee van wat een onherbergzaam en koud gebied zou moeten zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:19 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Maar zeker, hoe realistischer hoe beter toch?
Summon flame atronachquote:Op donderdag 15 december 2011 21:23 schreef Maanvis het volgende:
hoe doe je op level 10 die sabeltandtijgers op de weg erheen>?
De flame atronach is lang één van mijn beste vrienden geweest.quote:
Ik vind dat ding nogal slappe hap eerlijk gezegd, doet weinig dmg en kan weinig hebbenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De flame atronach is lang één van mijn beste vrienden geweest.
onmisbaar bij draken.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat ding nogal slappe hap eerlijk gezegd, doet weinig dmg en kan weinig hebben
Nou ja orcs zijn eigenlijk ook elven die zolang gemarteld werden dat ze muteerden.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:39 schreef Maanvis het volgende:
Wat zou Tolkien er van vinden dat in dit spel Dwergen eigenlijk Elven zijn?
Ik vind het wel net te grijs hoor. De FXAA preset 1/2 vind ik perfect. Jammer genoeg werkt dat hier niet icm 4gb mod die ik door de HD mods wel nodig heb...quote:Op donderdag 15 december 2011 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind de sfeer in het spel juist zo prachtig en uniek, daar zou ik geen mods op toepassen om het allemaal de sfeer van een ander typespel te laten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:48 schreef replay11nl het volgende:
Hmm, weet iemand nog écht een leuke quest?
Heb nu gedaan:Ga naar de bannered mere in whiterun en speel een drinkspelletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
die was leuk jaquote:Op donderdag 15 december 2011 21:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga naar de bannered mere in whiterun en speel een drinkspelletje
Da's Dawnstar, toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:06 schreef Maanvis het volgende:
hoe word je overigens thane van the pale? Mij is dat nog niet gelukt aangezien er niet genoeg quests zijn om daar thane te worden.
jep da's dawnstar, maar daar vond ik maar 2 quests.quote:
Hmm... waking nightmares, museum, kapitein die z'n zout kwijt is... verder dan 3 kom ik nietquote:Op donderdag 15 december 2011 22:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jep da's dawnstar, maar daar vond ik maar 2 quests.
die mythic dawn quest telt niet meequote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm... waking nightmares, museum, kapitein die z'n zout kwijt is... verder dan 3 kom ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die mythic dawn quest telt niet mee.
waar kun je die quests doen?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:35 schreef FS1986NL het volgende:
Lol ben nu begonnen met die Dark Brotherhood Quest line. Hahahaha moest een kind helpen om zo'n vrouw te vermoorden, dus ik die vrouw vermoord.
Komen alle kinderen na me toe rennen, allemaal lachen en blij doen ghehe.
Stelletje kleine koters
hij begint in winterhold.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:18 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
waar kun je die quests doen?
Jonge, gewoon vol in het zicht moorden, da's pas lekkerquote:Op donderdag 15 december 2011 23:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij begint in winterhold.
Leuke quest. iK probeerde die vrouw in haar achterkamertje te vermoorden omdat anders de kinderen het zouden zien. Dus ik naar haar kantoortje toe, sneaken, en haar vanachter neersabelen.
Dat lukte, TELEPORTEEERT HET FOKKING LIJK NAAR DIE KUT KINDEREN.
WTF kut skyrim met je onrealistische zooi.
heb je 'm al vermoord toen ie met pech met zijn kar stond?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:26 schreef NorthernStar het volgende:
Je hebt een grafhekel aan clowns en jokers. Hoe groot is Cicero's overlevingskans?
a. 0%
b. 0%
c. 0%
d. a, b en c opgeteld
Ben hem helaas nooit op de weg tegengekomen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb je 'm al vermoord toen ie met pech met zijn kar stond?
ik vond zijn dagboeken wel geniaal hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ben hem helaas nooit op de weg tegengekomen.
Serieus een irritante gast. Ben blij dat je een optie krijgt.
Kan volgens mij niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb je 'm al vermoord toen ie met pech met zijn kar stond?
Idd, want anders wordt het nadenken, en nadenken is gay.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:07 schreef NorthernStar het volgende:
Alleen een paar van die journals heb ik gelezen die je hier en daar vind. Wil nog wel eens een tip in staan voor hoe je iets moet doen. Over het algemeen compleet overbodig want alles wijst zich eigenlijk vanzelf. Hadden van mij wel een stuk zwaardere puzzels ed. in gemogen. Dat je echt moet nadenken. Zal wel niet kunnen in een mainstream game.
- Boek zoeken voor de smid zijn vrouwquote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm... waking nightmares, museum, kapitein die z'n zout kwijt is... verder dan 3 kom ik niet
Echt lezen niet, maar ik klik ze wel altijd even aan. Sommige boeken leveren namelijk een skill-up op. Ik heb op die manier al mijn lockpicking, restoration en two-handed skills een paar keer geupgradequote:Op vrijdag 16 december 2011 01:03 schreef dikkedaniel het volgende:
serieus wie leest die boeken over van alles en nogwat die je overal vindt? en wat heb je er aan om ze echt te gaan lezen?
misschien leuk ter achtergrond informatie maar ik speel geen game om een boek te lezen..
Ja hoor, gewoon Muffle casten geen schoenen aan en eventueel de eerste perk van sneak gebruiken en dan gaat het vrij gemakkelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:30 schreef zerokil het volgende:
Mijn sneaking is nu ongeveer 60, maar is het mogelijk om gewoon makkelijk achter iemands rug te komen en hem dan met te killen?
ben de naam kwijt maar dat boek dat 7 van je skills upgrade, nicequote:Op vrijdag 16 december 2011 09:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Echt lezen niet, maar ik klik ze wel altijd even aan. Sommige boeken leveren namelijk een skill-up op. Ik heb op die manier al mijn lockpicking, restoration en two-handed skills een paar keer geupgradeook ben ik boeken die blocking en destruction opleverden tegengekomen.
Je hoeft ze alleen aan te klikken als ze veel waard zijn. Vaak zijn dit wat dikkere / grotere boeken of boeken die heel obvious ergens liggen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Echt lezen niet, maar ik klik ze wel altijd even aan. Sommige boeken leveren namelijk een skill-up op. Ik heb op die manier al mijn lockpicking, restoration en two-handed skills een paar keer geupgradeook ben ik boeken die blocking en destruction opleverden tegengekomen.
Oud vrouwtje die de Alchemy winkel runt heeft een quest.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus de vraag: Waar moet je de injector in installeren: de Steam/Skyrim map of dezelfde map als de 4GB mod? En daarna de d3d9.dll (zoiets iig) in de 'exes'-map bij 4GB stoppen toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En nog werkt FXAA Injector niet met mijn 4GB mod... AAAAAARGH!
Beide gaan in de Skyrim map.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Dus de vraag: Waar moet je de injector in installeren: de Steam/Skyrim map of dezelfde map als de 4GB mod? En daarna de d3d9.dll (zoiets iig) in de 'exes'-map bij 4GB stoppen toch?
Nee toch, de 4GB mod toch op een andere locatiequote:Op vrijdag 16 december 2011 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Beide gaan in de Skyrim map.
Alleen idd de d3d9.dll kopieer je naar de exes map.
Correctie, het maakt niet uit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:42 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee toch, de 4GB mod toch op een andere locatie
quote:You don't even need it in the games directory, just make sure skyrim4gb.exe and
skyrim4gb_helper.dll are together.
Boeken die een skill geven zijn meestal meer dan 40 Septim waard. Waardeloze boeken onder de 10quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:13 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Je hoeft ze alleen aan te klikken als ze veel waard zijn. Vaak zijn dit wat dikkere / grotere boeken of boeken die heel obvious ergens liggen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boeken die een skill geven zijn meestal meer dan 40 Septim waard. Waardeloze boeken onder de 10(zo pik ik ze er nu uit)
Ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:49 schreef jankaas020 het volgende:
[..]Dat wist ik niet eens! en ik maar wild boeken aanklikken...
JAAAAAAAAAAAA hij werkt! Wat vinden jullie de mooiste preset?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Beide gaan in de Skyrim map.
Alleen idd de d3d9.dll kopieer je naar de exes map.
Mooiquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA hij werkt! Wat vinden jullie de mooiste preset?
Absoluut 1quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA hij werkt! Wat vinden jullie de mooiste preset?
Waar kun je kiezen tussen die presets?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik gebruik die met die sliders niet, gebruik ook preset 1. Al twijfel ik tussen 1 en 2, zie weinig verschil...
Even stealthyquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:07 schreef STING het volgende:
Speaking of which, is er nog verschil in stealth afhankelijk van welke light armor je gebruikt?
Je zou bijv. zeggen dat hide stilller is dan imperial light armor, maar omdat het toch beide light armor is, ga ik ervanuit dat het beide even stealthy is. Anyone?
Volgens mij niet. Je wordt volgens mij sneller opgemerkt in zwaardere armor. En als ik het me goed herinner is er bij sneaking zelfs een perk om dit nadeel weg te werken. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:
"Zwaardere" light armor is minder stealthy?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Je wordt volgens mij sneller opgemerkt in zwaardere armor. En als ik het me goed herinner is er bij sneaking zelfs een perk om dit nadeel weg te werken. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Dat zie je aan het gewicht in het menu.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
"Zwaardere" light armor is minder stealthy?
Lijkt me toch wel stug, aangezien je dit niet kunt zien aan een item.
Dat snap ik, maar nergens staat er dat de weight de 'stealth modifier' beinvloed.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:05 schreef ardi het volgende:
[..]
Dat zie je aan het gewicht in het menu.
Uit de wiki.quote:Be aware that the weight of your footwear modifies you stealth negatively until you are a Journeyman of stealth. Until you are a Journeyman, it is advisable for your character to be barefoot when utilizing stealth.
quote:Sneaking now takes into account the combined weight of your armor, instead of just your boots like in Oblivion. You can no longer wear heavy armor and just take off your boots to sneak. It is, however, still possible to just unequip all armor, sneak, then re-equip it later with hotkeys.
Dat gaat over Oblivion.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:07 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Uit de wiki.
Ik wist dit trouwens ook niet, voortaan maar m'n lederen laarzen uitdoen.
Ik zie het, my bad..quote:
NP.quote:
Heb hem maar 1 keer gebruikt, maar die days staat voor dat je dat "werewolf bloed" hebt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:57 schreef muhahaha het volgende:
Werewolf.. die gebruik ik echt zelden. Als caster is dat ding niet echt handig
(low hp etc)
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:22 schreef muhahaha het volgende:
Ow dat wist ik nietGoede spoiler man, zelfs een blinde weet dit nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Hoezo dan, ik werd er niet naar verwezen!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Goede spoiler man, zelfs een blinde weet dit nog wel
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Goede spoiler man, zelfs een blinde weet dit nog wel
Ze heten Birthstones en ik denk dat iedereen die het spel meer dan 1 uur heeft gespeeld er minimaal 1 is tegengekomen hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo dan, ik werd er niet naar verwezen!
En dit is wat er mis is met de huidige generatie gamersquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Guardian Stonesquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze heten Birthstones en ik denk dat iedereen die het spel meer dan 1 uur heeft gespeeld er minimaal 1 is tegengekomen hoorDaarnaast zijn ze uitgebreid besproken in previews enz. Wel goed dat je het zekere voor het onzekere neemt, maar dit is als zeggen dat er shouts zijn.
OMG WAT ZIJN SHOUTSquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze heten Birthstones en ik denk dat iedereen die het spel meer dan 1 uur heeft gespeeld er minimaal 1 is tegengekomen hoorDaarnaast zijn ze uitgebreid besproken in previews enz. Wel goed dat je het zekere voor het onzekere neemt, maar dit is als zeggen dat er shouts zijn.
Als je met degene met wie je ontsnapt bent meeloopt legt hij zelfs uit dat ze er staanquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:38 schreef KrentebolHooft het volgende:
Op de weg van Helgen naar riverwood staan er 3. En ik kreeg er geloof ik wel uitleg over.
Dus je deed iets verkeerd
Zit niet zo te janken hoer, ik lees die previews niet ik start het spel op en SPEEL!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dit is wat er mis is met de huidige generatie gamers
[..]
Guardian Stones
Active abilties vergelijken met over het algemeen passive abilitiesquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Dan is me dat ontgaan, ik ben bij 1 stone geweest en die buff heb ik ook. Die skillstone staat een end weg en daar ben ik eigenlijk nooit geweest, ging vrij snel naar Whiterunquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je met degene met wie je ontsnapt bent meeloopt legt hij zelfs uit dat ze er staan
Ik ook niet, maar ik zoek zelf shit uit ipv wachten tot de game me bij het handje neemtquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zit niet zo te janken hoer, ik lees die previews niet ik start het spel op en SPEEL!
Ehm dat is toch precies wat ik heb gedaan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zoek zelf shit uit ipv wachten tot de game me bij het handje neemt
Ahquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben normaliter RTS/shooters gewend
echt wel, die gozer met wie je ontsnapt verwijst je ernaar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
wat een cartoonish gedoe zegquote:Op donderdag 15 december 2011 20:24 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 1 birthstone aangeraakt, verder is het me eerlijk gezegd ontgaan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
echt wel, die gozer met wie je ontsnapt verwijst je ernaar.
subtitles aanzettenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb 1 birthstone aangeraakt, verder is het me eerlijk gezegd ontgaan.
Waarschijnlijk vanwege het volume, die stond toen ik het spel voor het eerst speelde te zacht. Nu zet ik hem volluit in windows zodat ik het wel kan horen
. (ingame was ie al max)
je kunt geloof ik in een boek lezen waar ze staan, maar waar dat boek is geen ideequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga vanavond de intro opnieuw doen, serieus ik weet niks meer van die birthstones, daarom was ik ook verbaasd dat ik er 1 tegenkwam die dus een buff gaf. Een slechte ook nog, 50% magicka regen voor een caster.
Die skillstone zou ik wss sowieso gemist hebben, je komt langs de Ritual Stone om de Greybeards een bezoekje te brengen, die skillstone staat precies aan de andere kant.
Volume kan je ook in de ini aanpassenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb 1 birthstone aangeraakt, verder is het me eerlijk gezegd ontgaan.
Waarschijnlijk vanwege het volume, die stond toen ik het spel voor het eerst speelde te zacht. Nu zet ik hem volluit in windows zodat ik het wel kan horen
. (ingame was ie al max)
Lover is idd beter, want light armor en archery vallen niet onder The Thiefquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:35 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb momenteel the thief voor m'n thief, toch maar ff langs die lover stone.
I'm in the middle of, maar hij is wel leukquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:57 schreef ardi het volgende:
I was busy making some calibrations, but then I took an arrow to the knee.
Ah ja, 't is al weer een tijdje geleden en het enige wat nog doordreunt is calibrations calibrations calibrations.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:13 schreef eQuaL het volgende:
[..]
I'm in the middle of, maar hij is wel leuk
Draken zijn niet voor de poes?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:15 schreef Gezicht het volgende:
Ben nu level 13 met m'n light armor/1h khajiit, draken zijn echt niet te doen.
Light Armor is toch wel Thief?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lover is idd beter, want light armor en archery vallen niet onder The Thief
huhuh, stom paardquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:33 schreef Burrito het volgende:
Ik moet ergens uit sneaken maar dat lompe paard van een Lydia verraad ons steeds![]()
Dan level ik nog een stukje door.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:15 schreef Gezicht het volgende:
Ben nu level 13 met m'n light armor/1h khajiit, draken zijn echt niet te doen.
Als je gaat sneaken kun je sowieso het beste geen companion meenemen, die verraden je bijna altijd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:33 schreef Burrito het volgende:
Ik moet ergens uit sneaken maar dat lompe paard van een Lydia verraad ons steeds![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:35 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dan level ik nog een stukje door.
Lydia is echt irritant, maar ik wil haar niet kwijt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:33 schreef Burrito het volgende:
Ben je pas begonnen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:12 schreef GlenSpey het volgende:
Wtf is dat eigelijk met al die arrow to the knee grappen?Wordt dit ergens ingame gezegd ofzo? Ben het nog niet tegengekomen..
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:13 schreef ardi het volgende:
Mensen, zoek eens een andere follower dan Lydia. Genoeg andere betere, interessantere, leukere followers. Aranea, J'zargo, Cicero of baas Lucien.
[..]
Ben je pas begonnen?
Ah, okee. Die zin kom je ongetwijfeld nog een keer tegen.quote:
Je hebt het carry your burdens wel erg letterlijk genomen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:49 schreef dikkedaniel het volgende:
heb net Lydia geneukt in skyrim, vieze hoer is t
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:53 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt het carry your burdens wel erg letterlijk genomen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:49 schreef dikkedaniel het volgende:
heb net Lydia geneukt in skyrim, vieze hoer is t
Na een bepaalde missie van de MQ, ongeacht je level. Sommige type draken verschijnen pas nadat je een bepaald level hebt behaald.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:00 schreef kdrietjeh het volgende:
Fuck... Er vliegt nu een draak rond mijn locatie. Hij kan niet landen dus ga ik stilstaan.Ik ben pas level 8, ze spawnen pas toch na lvl 9?
Ik ben nog niet eens naar High Hrothgar gelopen en er spawnen draken...quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:43 schreef ardi het volgende:
[..]
Na een bepaalde missie van de MQ, ongeacht je level. Sommige type draken verschijnen pas nadat je een bepaald level hebt behaald.
Na het dood maken van de draak die je tegen komt in de MQ, 3 missie ofzo spawnen ze al.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:47 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens naar High Hrothgar gelopen en er spawnen draken...
Dat zou dan voor +/- 3GB staan en aangezien het een 32 bits game is zou 4294967295 dat de max zijn.quote:Now that we can utilize more than 2gb of RAM, we have to adjust the maximum amount of memory available to the game. This can be done by including iMaxAllocatedMemoryBytes in Skyrim.ini under [Papyrus]:
iMaxAllocatedMemoryBytes=3000000000
Nope.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:38 schreef 2Happy4U het volgende:
kan je compangions eigenlijk op mounts zetten?
Ah iedere keer dat ik dat hoor, voel ik toch een beetje liefde van het spel hahaquote:It's a fine day with you around.
Die Chaurus zijn idd ook onverslaanbaar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol, sjouw ik met m'n lvl 24 assassin ergens naartoe, word ik ge-ambushed door een chaurus reaper, 2 tikken en ik ben dood
Mja, sterker dan een draakquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Die Chaurus zijn idd ook onverslaanbaar.
Misc quest in de vuurtoren in het Noorden:quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, sterker dan een draak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Mage hood ipv helm = instant battle-mage!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
He bah, ik ben het weer beu
Assassin op 24:
- one-handed is erg slap (skill 54 ofzo)
- gewone gevechten ben ik zowat kansloos tegen moeilijkere vijanden
Battlemage op 22:
- gewoon zwaard is inmiddels beter dan bound sword
- ik zie er niet echt battlemage-achtig uit in full ebony
Zucht
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het sterke punt van de Elder Scrolls-saga is JUIST dat het singleplayer is!
Idd, anders krijg je voornamelijk alleen quests met, verzamel 20 Skeefer skins, 15 Vampire dust, 40 gold ore. Good luck. Achterlijk dat ik dat soort spellen heb gespeeldquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het sterke punt van de Elder Scrolls-saga is JUIST dat het singleplayer is!
True, true, maar dan ben ik de dubbele buff van heavy armor kwijt (well fitted en die andere)quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Mage hood ipv helm = instant battle-mage!
TAB > Magic > Powers > aanklikken > TAB > Zquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:24 schreef Nectar het volgende:
Hoe kan ik me ancestors wrath doen? Bij dark elf.
Oke dankje, alleen ik speel het op de ps3quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
TAB > Magic > Powers > aanklikken > TAB > Z
14.gifquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oke dankje, alleen ik speel het op de ps3maar kom er wel uit met deze instructies van jou.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:38 schreef 2Happy4U het volgende:
kan je compangions eigenlijk op mounts zetten?
Nee, dan doden ze het paard.quote:
Gewoon naar 'Powers' gaan in het magic menu, selecteren en dan gebruiken door R2 in te drukken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oke dankje, alleen ik speel het op de ps3maar kom er wel uit met deze instructies van jou.
Annekke, dat is toch die chick uit Darkwater Crossing? Echt jammer dat zij al getrouwd is.quote:
quote:Was wel opwindend geweest als je haar én haar dochter (Sylgja) had kunnen doen, maar helaas.
Maakt niet uit via welke kant je gaat, zodra je de dragon armor kan maken, kun je zowel de lichte en de zware variant maken. Het verschil zit dan ook in de grondstoffen. Heavy armor wordt gemaakt van de dragon bones die je verzamelt, light armor wordt gemaakt van de dragon scales die je verzamelt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 08:31 schreef NorthernStar het volgende:
Misschien zie ik iets over het hoofd maar kan het antwoord nergens vinden.
Als je in de smithing tree alleen de heavy kant kiest en zo bij dragon armor uitkomt, kun je dan zowel dragon scale (light) als dragon bone (heavy) maken of alleen de heavy variant?
En andersom dezelfde vraag natuurlijk, kun je dragon bone maken als je de light armor kant hebt gekozen?
Bij mijn vorige char niet op gelet en kan het niet in de wiki vinden.
Ja, dat doe ik en het bevalt me prima.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:41 schreef Isabeau het volgende:
Heeft iemand hier al geprobeerd om alle skills een beetje tegelijk te levelen? Dan ben je ook niet zo snel achterlijk sterk en kan je van alles wel wat.
Hmm, dan ga ik ook maar eens een Jack-of-all-Trades makenquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:15 schreef Dementor het volgende:
Ja, dat doe ik en het bevalt me prima.
Ik hoef geen specifieke build in een offline game.
Co-op RPG'ing bewaar ik zelf voor Diablo 3 volgend jaarquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:34 schreef DeeCruise het volgende:
@ Vosss: de game gebruikt inderdaad niet meer dan 1.2gb, is hier ook. Toch spreekt de game meer geheugen aan op bepaalde puntenals ie deze nodig heeft, peakload als het ware. Ik zie hem hier af en toe eventjes uitschieten, wat dan het punt zou zijn dat de game normaal een ctd zou veroorzaken..
@ALL: ik had ook de 'multiplayer" mod gezien en een echte multiplayer kun je het nog niet noemen. Ik heb er echter even over nagedacht, maar waar ik altijd fel tegen was denk ik dat ik het wel zou toepassen als het ook op een friend only manier is.
Lijk me wel grappig om met een paar maten door Skyrim heen te kunnen gaan, onbekenden zie ik weer niet zitten..
Ik probeer het nu, maar eigenlijk lopen magic en one-handed al te ver achter. Ik equip die meestal als ik in het wild rondren en wat krabben tegenkom ofzo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:31 schreef Hooidraad het volgende:
Doe ik ook, beetje allrounden. In een gevecht gebruik ik gewoon hetgeen waar ik zin in heb of wat ik wil trainen. Ik richt me wel vooral op melee maar archery en destruction zijn inmiddels ook over de 80.
Ik vind dat eigenlijk RPG's zich relatief slecht lenen voor multiplayer. Bij RPG's vind ik verhaal toch wat belangrijker, vooral bij zoiets als The Elder Scrolls, en dat wil je toch meemaken in je eigen tempo. Dan liever een goede RTS voor multiplayerquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:39 schreef DeeCruise het volgende:
@ Sting: nooit een diablo fan geweest, zoals bij veel rpg's ben ik pas vrij laat aan het genre begonnen waardoor ik veel games gemist heb. Oblivion was dan ook mijn eerste Elder Scroll game.
Ik weet het nog niet. Bij Mass Effect 3 lijkt het me namelijk helemaal niets, maar doordat Elder Scrolls games dusdanig groot zijn lijkt het me wel leuk om af en toe wat met vrienden erin rond te dwalen, simpelweg omdat er genoeg overblijft wat je SP kunt doen..
Compleet met een verleden van experimenteel misbruik en emotionele problemen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een nieuw character gemaakt, een Breton vrouw en ze heet Jack
Met Diablo kon ik me online anders prima vermakenquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk RPG's zich relatief slecht lenen voor multiplayer. Bij RPG's vind ik verhaal toch wat belangrijker, vooral bij zoiets als The Elder Scrolls, en dat wil je toch meemaken in je eigen tempo. Dan liever een goede RTS voor multiplayer
Inclusief typerend "kapsel"?quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:24 schreef Isabeau het volgende:
En warpaint?quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hey ik ben ook een dark elf, ownend
tik em' aan ouwe
Waarom is dat grappigquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Mass Effect 2quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom is dat grappigMis ik een inside joke?
Heb ik op de PC als ik een boek lees, dan kapt de muis ermeequote:Op zaterdag 17 december 2011 15:04 schreef Kenarion het volgende:
Iemand anders die op de X360 speelt, en ook een bugged menu heeft? Steeds als ik erin ga, kan ik geen optie selecteren en moet ik weer opnieuw het menu uit- en in. :p
Ik moet nog even enchanting levelen, iemand tips?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuke anti-magic build:
Breton: 25% magic resist
Lord Stone: 25% magic resist
Alteration Magic Resistance: x3 die perk voor 30% resist
Spellbreaker shield: 50 points magic resist
De dragons die fire en frost gebruiken, is dat magic-based/telt dat als magic?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuke anti-magic build:
Breton: 25% magic resist
Lord Stone: 25% magic resist
Alteration Magic Resistance: x3 die perk voor 30% resist
Spellbreaker shield: 50 points magic resist
Hoezo? Per character worden drie autosaves bewaard, plus een quicksave en handmatige saves.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:15 schreef Nectar het volgende:
als je een nieuw poppetje maakt dan is al je werk op je vorig poppetje voor niks geweest is dat niet zonde
Golden Glow Estate? Da's een quest jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:35 schreef Gezicht het volgende:
Trouwens iemand enig idee hoe je dat compound op die eilandjes bij Riften binnenkomt? Zal wel een quest zijn of niet?
Yupquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De dragons die fire en frost gebruiken, is dat magic-based/telt dat als magic?
Die noemde ik hierboven dan ook als voorbeeld als multiplayer RPGquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:55 schreef Kirov het volgende:
[..]
Met Diablo kon ik me online anders prima vermaken
Deel 1, had een geweldige sfeer destijdsquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Neverwinter Nights was ook erg leuk als online RPG
Die kwam ik ook een keer tegen. Destijds kwam die full dwarven armor die ze droeg heel goed van pasquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:26 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kom net een mercanary tegen op de weg.
Ze gaat ergens naartoe maar ze wil niet zeggen waarheen, dus ik persuade haar, en nu moet ik dat klusje opknappen voor d'r.
Ze zei dat ze haar bestemming op mijn map zou tekenen, maar ik zie niks in m'n journal en niks op m'n map
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Deel 1, had een geweldige sfeer destijds
Vind je DW achterlijk slecht? Ik ben het hele spel praktisch full DW geweest met Archery en Sneak, maar ik heb bakken vijanden neergehakt zonder ook maar één pijl te schieten, en dat ging prima. Ik speel ook op Master (op 't begin Adept, later Expert, toen Masterquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil nog steeds een goeie dualwielder maken, maar dan zul je zien dat ik weer de assassinkant op ga, en dualwield is achterlijk slecht in man tot man gevechten omdat je niet kunt blocken of dodgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |