Heb je al dragon armor .?quote:Op donderdag 15 december 2011 01:43 schreef Jajong het volgende:
Ik mn best doen om mn smithing super te maxen om mn armor kapot te pimpen.. Lees ik dat de armor cap 567 is.
Naja, volgens mij zit er geen cap op wapens dus het is niet totaal nutteloos maar goed, zit ik dan met mn 850 armor.
Ohh, waarom nog improven dan. Ik wou enchanting maxen om smithing enchants te nemen en dan die shit te improven maar ik zit er dus al lang overheenquote:Op donderdag 15 december 2011 01:43 schreef Jajong het volgende:
Ik mn best doen om mn smithing super te maxen om mn armor kapot te pimpen.. Lees ik dat de armor cap 567 is.
Naja, volgens mij zit er geen cap op wapens dus het is niet totaal nutteloos maar goed, zit ik dan met mn 850 armor.
Gaat nog wel veranderenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:53 schreef speknek het volgende:
De game wordt wel een beetjeals je fireballs dual wield. De hele keizerlijke bodyguard heeft me met geen vinger aangeraakt, ik blaas ze allemaal in een schot omver. De enige keren dat ik iets opnieuw moet doen is omdat Lydia ervoor ging staan en ook in een schot dood is. Niet dat ik het erg vind dat het simpel is, ik speel nu toch alleen nog maar de belangrijke verhaalmissies.
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:13 schreef vault_tec het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:30 schreef vault_tec het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:03 schreef eQuaL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Nee, bevalt me inderdaad niet. Had een high elf aangemaakt maar vond ze er lomp uitzien. Bovendien loop ik niet graag met die lelijke koppen rond. Denk dat ik maar een female Nord aanmaak voor mijn pure magequote:Op woensdag 14 december 2011 23:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Betekent wel dat je sneller levelt, maar of dat iets is wat je bevalt is een andere vraag.
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:04 schreef Maanvis het volgende:
Nee, Daedric is beter en zoals je kon lezen is het dus nutteloos. Je kan met light armor de armor cap ook wel halen. Op het laatst is het gewoon een kwestie van wat je er cooler uit vindt zien en of je liever de perks van light of heavy hebt.quote:
Ik ook (als lvl 12)quote:Op donderdag 15 december 2011 13:40 schreef Hooidraad het volgende:
Ik draag nog altijd good ol' fashioned steel.
Ik volledig Ebony nu met level 26. Die mine naast de Orc Stronghold was echt een 'goud'-mijntje voor Ebony Ore.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:40 schreef Hooidraad het volgende:
Ik draag nog altijd good ol' fashioned steel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |