Dat kan ook. Die +15 in skills heb je zo ingehaald. De extra abilities zou ik naar kijken maar na level 15 zijn die ook niet meer zo boeiendquote:Op woensdag 14 december 2011 23:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Als je het zo stelt dan zou ik van een redguard nog een pure mage kunnen maken
Nope, ik kan niet offline starten. Op het moment dat hij is opgestart kan ik er wel op blijven maar dat zou betekenen dat ik mijn laptop 3-4 weken in slaapmodus moet houdenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kan Skyrim gewoon off-line opstarten
Of heb je daar geen degelijke PC? Of is het gewoon heel asociaal als je daar constant skyrim speelt?
Betekent wel dat je sneller levelt, maar of dat iets is wat je bevalt is een andere vraag.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:46 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja ik zit te twijfelen tussen Dark Elf en High elf...
Ik wil een destruction based mage, dus dan zou je zeggen dark elf, alleen hebben die geen conjuration, enchanting en restoration beginner stats. En die ga ik natuurlijk wel nodig hebben
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in de buik van je moeder ja!
of je had karretje rond gereden
Maak je niet zo druk, als je 15 minuten in een dungeon zit dan heb je die beginners stats die je wilt ook bij elkaar.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:46 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja ik zit te twijfelen tussen Dark Elf en High elf...
Ik wil een destruction based mage, dus dan zou je zeggen dark elf, alleen hebben die geen conjuration, enchanting en restoration beginner stats. En die ga ik natuurlijk wel nodig hebben
Brotip voor de mensen die na de Main Quest nog de Elder Scroll in hun bezit hebben en niet weten wat ze er mee moeten doen. Ga naar de Orc in Winterhold, hij koopt 'm voor 2000 septims.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Net op de berg de Elder Scroll gelezen. En toen zat de PS3 vast. Morgen maar verder.
Wat raarquote:Op woensdag 14 december 2011 23:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nope, ik kan niet offline starten. Op het moment dat hij is opgestart kan ik er wel op blijven maar dat zou betekenen dat ik mijn laptop 3-4 weken in slaapmodus moet houden
thanks die zal ik zeker uit gaan voeren! Al was het maar om de achievement van 100000 credits te kunnen halenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Brotip voor de mensen die na de Main Quest nog de Elder Scroll in hun bezit hebben en niet weten wat ze er mee moeten doen. Ga naar de Orc in Winterhold, hij koopt 'm voor 2000 septims.
Als ik op 'offline starten' druk zegt hij dat ik geen connectie heb met internet en dat ik het later moet proberenquote:
Daarnaast weegt hij ook 20 kilo/pounds/wat ze ook gebruikenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
thanks die zal ik zeker uit gaan voeren! Al was het maar om de achievement van 100000 credits te kunnen halen
Wat?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Brotip voor de mensen die na de Main Quest nog de Elder Scroll in hun bezit hebben en niet weten wat ze er mee moeten doen. Ga naar de Orc in Winterhold, hij koopt 'm voor 2000 septims.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh dat heb ik nu ook, ik weet zeker dat ik 2x zonder internet heb gespeeldquote:Op donderdag 15 december 2011 00:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als ik op 'offline starten' druk zegt hij dat ik geen connectie heb met internet en dat ik het later moet proberenJezus
Geen flauw idee, het werkt wel wanneer ik al ingelogd ben en dan pas het internet uitvalt oid. Maar het staat nogal stom om even bij iemand langs te gaan om vervolgens Steam op te starten en weer weg te gaanquote:Op donderdag 15 december 2011 00:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Huh dat heb ik nu ook, ik weet zeker dat ik 2x zonder internet heb gespeeldWaarom zou die offline starten functie erin zitten als het niet werkt
Even langs de McDonalsquote:Op donderdag 15 december 2011 00:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen flauw idee, het werkt wel wanneer ik al ingelogd ben en dan pas het internet uitvalt oid. Maar het staat nogal stom om even bij iemand langs te gaan om vervolgs Steam op te starten en weer weg te gaan
Kan je in de McDonalds connectie hebben met Steam?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Even langs de McDonalsOf tetheren met je telefoon
Volgens mij hebben tegenwoordig alle McDonalds' wel gratis Wi-Fiquote:Op donderdag 15 december 2011 00:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan je in de McDonalds connectie hebben met Steam?
Ik zit nu ook op Wi-Fi maar kan niet connecten met Steamquote:Op donderdag 15 december 2011 00:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben tegenwoordig alle McDonalds' wel gratis Wi-Fi
Moeilijkheidsgraad wat omhoog dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:53 schreef speknek het volgende:
De game wordt wel een beetjeals je fireballs dual wield. De hele keizerlijke bodyguard heeft me met geen vinger aangeraakt, ik blaas ze allemaal in een schot omver. De enige keren dat ik iets opnieuw moet doen is omdat Lydia ervoor ging staan en ook in een schot dood is. Niet dat ik het erg vind dat het simpel is, ik speel nu toch alleen nog maar de belangrijke verhaalmissies.
Bij de thieves guild en bij de 'fences' van de thieves guild kun je die verkopen. Verder zit er in de mages college nog een vent die ook zooi aanpakt als je niet lid bent van de thieves guild, geloof ik.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:24 schreef GlenSpey het volgende:
Kan je gestolen waar nou wel of niet verkopen? Ik heb soms het idee dat ik van bepaalde items nooit afkom, maar ik steel zo'n beetje alles wat een bepaalde waarde heeft
Ik ben constant overencumbered. Verdorie....quote:Op donderdag 15 december 2011 01:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij de thieves guild en bij de 'fences' van de thieves guild kun je die verkopen. Verder zit er in de mages college nog een vent die ook zooi aanpakt als je niet lid bent van de thieves guild, geloof ik.
dat is ook een goede reden om bij de thieves guild te gaan, de thieves guild heeft namelijk spulletjes die je kunt dragen waardoor je minder overencumbered bentquote:Op donderdag 15 december 2011 01:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben constant overencumbered. Verdorie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |