Idd, gezien zijn uitgebreide postgeschiedenis.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Idd, gezien zijn uitgebreide postgeschiedenis.
Toch maar eens achteraan gaan dan, heb nu die in Whiterun en Riften.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:02 schreef Jivis het volgende:
Dat huis dat je in Solitude kunt kopen is echt mooi.
Dit.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch maar eens achteraan gaan dan, heb nu die in Whiterun en Riften.
Ik was overal al geweest voor ik level 3 was.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dit.
Level 58 in nu voor het eerst in Solitude
Enige stad waar ik nog nooit geweest ben is Markarth.
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was overal al geweest voor ik level 3 was.
inderdaad, de eerste paar honderd gold ging linea recta naar de paard en wagenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het deed mij aan Angkor Wat denken, wat wel enigszins vreemd is voor Skyrim, maar eens dat het de mooiste stad en mooiste omgeving is. Heel veel kleine bergjes daar.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:36 schreef Seam het volgende:
Markarth is ook de mooiste stad imo. Mooie regio, doet me denken aan Minas Tirith net als Whiterun op Edoras lijkt.
Zit nu placebo live at angkor wat te luisteren (eerste nummer) grappig... Maar skyrim <3quote:Op woensdag 14 december 2011 17:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Het deed mij aan Angkor Wat denken, wat wel enigszins vreemd is voor Skyrim, maar eens dat het de mooiste stad en mooiste omgeving is. Heel veel kleine bergjes daar.
Oh treffende vergelijking inderdaad. de Bard's Leap daar in de buurt vind ik echt heel erg tof (mooier dan Dive Rock denk ik).quote:Op woensdag 14 december 2011 17:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Het deed mij aan Angkor Wat denken, wat wel enigszins vreemd is voor Skyrim, maar eens dat het de mooiste stad en mooiste omgeving is. Heel veel kleine bergjes daar.
die leider is helemaal een naaibal.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:13 schreef Jivis het volgende:
Die omgeving is daar inderdaad mooi, maar ik vind de Forsworn naar volk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
greybeards questsquote:Op woensdag 14 december 2011 19:39 schreef Under_Score het volgende:
ik moet dat 3e woordje van fus ro dah nog leren, waneer vind/krijg je die?
Fuck yeah overpowered zijn met Bound Sword die 2x zo sterk wordt door Mystic Bindingquote:
Wie is die gast?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en deze werd niet gewaardeerd in een Argoniantopic op het skyrimforum
[ afbeelding ]
Is "expert" bij Ancient Aliens en die vent ziet op straathoek bewijs dat er aliens op aarde zijn geweest.quote:
En een ontzettende populaire memequote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Is "expert" bij Ancient Aliens en die vent ziet op straathoek bewijs dat er aliens op aarde zijn geweest.
in de buik van je moeder ja!quote:Op woensdag 14 december 2011 17:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Karretje rondrijden is nog steeds niet mijn definitie van "overal gweest"quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in de buik van je moeder ja!
of je had karretje rond gereden
Zeg dat tegen die mensen in TRV die alles met het vliegtuig doenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Karretje rondrijden is nog steeds niet mijn definitie van "overal gweest"
Voorbij.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:41 schreef wise het volgende:
http://forums.steampowere(...)p?t=784745&page=1000
We are performing some unscheduled maintenance on the Steam servers and apologize for the inconvenience.
daarom "fout" melding starten steam
wilde ik net zeggen jaquote:Op woensdag 14 december 2011 22:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
Die morrowind argonians zijn veel vetter
Ken je nagaan wat voor lelijke kenkerspellen het eigelijk warenquote:
Genoeg te doen:quote:Op woensdag 14 december 2011 22:47 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik zit nu in een bungelow, afgesloten van Steam, paar weken lang niet meer Skyrim kunnen spelen.
RIP
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Genoeg te doen:
Chicks hosselen , speech + persuade increased by +1
Snachts weg sneaken, sneak + lockpicking +2
Drankjes mixen, alchemy increased by +5
Boogschieten, Archery increased by +5
Vechten met dronken duitsers, unarmed increased by +2
Er is geen unarmed meer mang.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Genoeg te doen:
Chicks hosselen , speech + persuade increased by +1
Snachts weg sneaken, sneak + lockpicking +2
Drankjes mixen, alchemy increased by +5
Boogschieten, Archery increased by +5
Vechten met dronken duitsers, unarmed increased by +2
Dark Elfquote:Op woensdag 14 december 2011 23:36 schreef GlenSpey het volgende:
Welk race maakt de beste pure mage?
Ik kan Skyrim gewoon off-line opstartenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:47 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik zit nu in een bungelow, afgesloten van Steam, paar weken lang niet meer Skyrim kunnen spelen.
RIP
Ja ik zit te twijfelen tussen Dark Elf en High elf...quote:
die beginner stats boeien zo weinigquote:Op woensdag 14 december 2011 23:46 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja ik zit te twijfelen tussen Dark Elf en High elf...
Ik wil een destruction based mage, dus dan zou je zeggen dark elf, alleen hebben die geen conjuration, enchanting en restoration beginner stats. En die ga ik natuurlijk wel nodig hebben
Als je het zo stelt dan zou ik van een redguard nog een pure mage kunnen makenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]
die beginner stats boeien zo weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |