Beter ga ik ook nog maar een paar ringen en necklaces maken dan, ik dacht dat alleen de hoogste meetelde, maar blijkbaar wordt het dus gewoon bij elkaar geteld.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:43 schreef Isabeau het volgende:
wow, mijn bow doet 147 dmg...
Maar dat is waarschijnlijk incl ring, necklace en helm die + archery hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
levelt belachelijk snelquote:Op woensdag 14 december 2011 15:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet me ook maar eens gaan verdiepen in enchanten en soulgems.
ook bij een mage is light armor eigenlijk wel erg fijn, samen met enchanting gooi je je eigen stats wel er op. Ik zou het wel doen dus. Anders op zijn minst de enchanted items perk pakken bij smithing.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:48 schreef muhahaha het volgende:
Is smithing nuttig voor een mage? Ik geil voornamelijk op de statbonussen, niet op de armor rating
Ik had een zooi linen cloth bewaard echter heb ik daar geen nut voor kunnen vinden.
Zijn er slechte keuzes dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:50 schreef Nectar het volgende:
een ras kiezen is wel een moeilijke keuze, stel dat je de verkeerde kiest
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:51 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb net die imperial quests gedaanStormcloaks kant vond ik leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verzamel ook gewoon alle apparel met het woord 'Peerless' erin.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Beter ga ik ook nog maar een paar ringen en necklaces maken dan, ik dacht dat alleen de hoogste meetelde, maar blijkbaar wordt het dus gewoon bij elkaar geteld.
Na Legendary is er toch niks meer? Of heb je de light armor route gekozen?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:41 schreef Kper_Norci het volgende:
Anders kom je even een potion of Fortify Smithing tegen, waarmee voor 30 seconden je weapons en armor improvent 40% verbeterd, terwijl dat bij mij al op 100 staat (level 48 Nord). Verder had ik ook een Necklace of Extreme Smithing, geeft ook nog eens 22% extra improvement. Ik had mijn nieuwe Deadra armor en wapens al met die necklace verbeterd, nu nogmaals met die potion.![]()
Mijn enchanting is inmiddels ook 100, plus heb ik die laatste perk voor dual enchantments. Godver, wat een bad ass armor en wapens heb ik nu zeg. Armor rating alleen is al boven de 850 nu, Deadra warhammer die ff 176 damage doet (komt o.a. door 36% extra 2handed damage op mijn gauntlets), en die moet ik nog ff dubbel enchanten, want mijn soul gems waren op![]()
Vanavond dus nog maar even wat extra soulgems zien te scoren, kunnen we de wapens ook gaan enchanten. Zijn er trouwens ook Deadra arrows? Ebony wel, die gebruik ik nu, maar vroeg me af of ze ook in Deadra vorm er zijn. Leuk voor bij mijn bow, die alleen al 106 damage doet
Niet zoals die 2. Verder zal ik volgende keer imperial kiezen vanwege de groep, stormcloaks zijn nog botter dan een Friese boer. Alleen vond ik het daadwerkelijk veroveren van Whiterun leuker dan het verdedigen en Solitude veroveren heeft wat machtigers dan Windhelm, einde is ook wat beter.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:53 schreef maurisioo het volgende:
[..]
kom je nu mee aan
maarja zijn er verder nog leuke quests waar je forten moet veroveren etc?
Ras, uiterlijk en naam kun je nog veranderen hoor, alleen werden mijn skill stats helemaal in de war gegooid daarna. Uiteindelijk hield ik hetzelfde ras maar uiterlijk en naam heb ik veranderd. En opeens was sneak en block heel laag en destruction was heel hoog terwijl ik bijna nooit iets met mage-skills doe.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:50 schreef Nectar het volgende:
een ras kiezen is wel een moeilijke keuze, stel dat je de verkeerde kiest
Klopt, maar je kan de armor en damage ratings nog wel wat hoger krijgen als je dus een smithing necklace of ring gebruikt, of zo'n potion.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Na Legendary is er toch niks meer? Of heb je de light armor route gekozen?
Om hier nog even op terug te komen, hoe hoog is je archery? Dat is bij mij momenteel 56 geloof ik, perks die ik erin heb weet ik zo niet uit mijn hoofd, heb er van archery niet veel geloof ik. Maar als jou archery heel hoog is, plus je hebt een aantal van die perks geselecteerd met + zoveel bow damage, dan zit je daar ook zo aan denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:43 schreef Isabeau het volgende:
wow, mijn bow doet 147 dmg...
Maar dat is waarschijnlijk incl ring, necklace en helm die + archery hebben.
Oke, maar ik heb nuquote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet zoals die 2. Verder zal ik volgende keer imperial kiezen vanwege de groep, stormcloaks zijn nog botter dan een Friese boer. Alleen vond ik het daadwerkelijk veroveren van Whiterun leuker dan het verdedigen en Solitude veroveren heeft wat machtigers dan Windhelm, einde is ook wat beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en zijn er nog gevolgen ofzo of gaat heel skyrim lekker verder met hun leventje?![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:42 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oke, maar ik heb nuMen praat zelfs nog alsof de beste man nog leeft, terwijl jij met je bebloede zwaard voor hun neus staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en zijn er nog gevolgen ofzo of gaat heel skyrim lekker verder met hun leventje?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Je naam en ondertitel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |