Die perk heb ik nog niet, deze wel:quote:Op donderdag 15 december 2011 19:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
en je mist je matching set bonus. 25% is niet niks
Ziet er echt graflelijk uit man. Ik draag alleen dingen die matchen qua vorm/kleur.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Chill, winstan! Heb nu full orcish (+ ebony shield)
Je bent een zeikwijf, jij.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:56 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ziet er echt graflelijk uit man. Ik draag alleen dingen die matchen qua vorm/kleur.
Hihiquote:Op donderdag 15 december 2011 19:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent een zeikwijf, jij.
Oneindig veel.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:29 schreef Nectar het volgende:
Jo gasten hoeveel questen zijn er in totaal in dit spel?
Ik heb wat de meeste mensen wel zouden definiëren als een ultracomputer, en Skyrim loopt al niet zo extreem soepel. Mag Bethesda wel eerst wat meer gaan optimaliserenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:24 schreef ems. het volgende:
Ik weet niet zeker of het al oud nieuws was maar Iceenhancer die al eerder gta 4 prachtig heeft gemod is nu aan het werk voor skyrim. Alles is natuurlijk nog in vroeg stadium maar voor mensen met een ultracomputer gaat skyrim er zometeen 10x beter uit zien
[ afbeelding ]
Hoooolyquote:Op donderdag 15 december 2011 20:24 schreef ems. het volgende:
Ik weet niet zeker of het al oud nieuws was maar Iceenhancer die al eerder gta 4 prachtig heeft gemod is nu aan het werk voor skyrim. Alles is natuurlijk nog in vroeg stadium maar voor mensen met een ultracomputer gaat skyrim er zometeen 10x beter uit zien
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Ziet geweldig uit! Had ik nu maar een ultracomputer.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:24 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]
zo is het spel niet bedoeld joh.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ziet geweldig uit! Had ik nu maar een ultracomputer.
Vind sowieso dat de kleuren wat feller hadden mogen zijn.
Dat zal mij worst wezen, als het er zo beter uitziet zeg ik: doen!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo is het spel niet bedoeld joh.
Zo fel?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ziet geweldig uit! Had ik nu maar een ultracomputer.
Vind sowieso dat de kleuren wat feller hadden mogen zijn.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat zal mij worst wezen, als het er zo beter uitziet zeg ik: doen!
Door fellere kleuren wordt de omgeving er niet minder hard op lijkt me toch? Natuurlijk moet er een grimmig sfeertje hangen, maar die moet mijn inziens tot uitdrukking komen in het landschap zelf, en niet de helderheid of felheid van de kleuren.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]dat past niet bij het verhaal joh. Skyrim is een woeste harde omgeving, als je het dan als de efteling uit laat zien dan is dat hele verhaal ongeloofwaardig.
Dat ook weer niet, maar de grauwheid appelleert aan onze idee van wat een onherbergzaam en koud gebied zou moeten zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:19 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Maar zeker, hoe realistischer hoe beter toch?
Summon flame atronachquote:Op donderdag 15 december 2011 21:23 schreef Maanvis het volgende:
hoe doe je op level 10 die sabeltandtijgers op de weg erheen>?
De flame atronach is lang één van mijn beste vrienden geweest.quote:
Ik vind dat ding nogal slappe hap eerlijk gezegd, doet weinig dmg en kan weinig hebbenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De flame atronach is lang één van mijn beste vrienden geweest.
onmisbaar bij draken.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat ding nogal slappe hap eerlijk gezegd, doet weinig dmg en kan weinig hebben
Nou ja orcs zijn eigenlijk ook elven die zolang gemarteld werden dat ze muteerden.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:39 schreef Maanvis het volgende:
Wat zou Tolkien er van vinden dat in dit spel Dwergen eigenlijk Elven zijn?
Ik vind het wel net te grijs hoor. De FXAA preset 1/2 vind ik perfect. Jammer genoeg werkt dat hier niet icm 4gb mod die ik door de HD mods wel nodig heb...quote:Op donderdag 15 december 2011 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind de sfeer in het spel juist zo prachtig en uniek, daar zou ik geen mods op toepassen om het allemaal de sfeer van een ander typespel te laten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:48 schreef replay11nl het volgende:
Hmm, weet iemand nog écht een leuke quest?
Heb nu gedaan:Ga naar de bannered mere in whiterun en speel een drinkspelletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
die was leuk jaquote:Op donderdag 15 december 2011 21:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga naar de bannered mere in whiterun en speel een drinkspelletje
Da's Dawnstar, toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:06 schreef Maanvis het volgende:
hoe word je overigens thane van the pale? Mij is dat nog niet gelukt aangezien er niet genoeg quests zijn om daar thane te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |