jep da's dawnstar, maar daar vond ik maar 2 quests.quote:
Hmm... waking nightmares, museum, kapitein die z'n zout kwijt is... verder dan 3 kom ik nietquote:Op donderdag 15 december 2011 22:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jep da's dawnstar, maar daar vond ik maar 2 quests.
die mythic dawn quest telt niet meequote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm... waking nightmares, museum, kapitein die z'n zout kwijt is... verder dan 3 kom ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die mythic dawn quest telt niet mee.
waar kun je die quests doen?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:35 schreef FS1986NL het volgende:
Lol ben nu begonnen met die Dark Brotherhood Quest line. Hahahaha moest een kind helpen om zo'n vrouw te vermoorden, dus ik die vrouw vermoord.
Komen alle kinderen na me toe rennen, allemaal lachen en blij doen ghehe.
Stelletje kleine koters
hij begint in winterhold.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:18 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
waar kun je die quests doen?
Jonge, gewoon vol in het zicht moorden, da's pas lekkerquote:Op donderdag 15 december 2011 23:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij begint in winterhold.
Leuke quest. iK probeerde die vrouw in haar achterkamertje te vermoorden omdat anders de kinderen het zouden zien. Dus ik naar haar kantoortje toe, sneaken, en haar vanachter neersabelen.
Dat lukte, TELEPORTEEERT HET FOKKING LIJK NAAR DIE KUT KINDEREN.
WTF kut skyrim met je onrealistische zooi.
heb je 'm al vermoord toen ie met pech met zijn kar stond?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:26 schreef NorthernStar het volgende:
Je hebt een grafhekel aan clowns en jokers. Hoe groot is Cicero's overlevingskans?
a. 0%
b. 0%
c. 0%
d. a, b en c opgeteld
Ben hem helaas nooit op de weg tegengekomen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb je 'm al vermoord toen ie met pech met zijn kar stond?
ik vond zijn dagboeken wel geniaal hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ben hem helaas nooit op de weg tegengekomen.
Serieus een irritante gast. Ben blij dat je een optie krijgt.
Kan volgens mij niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb je 'm al vermoord toen ie met pech met zijn kar stond?
Idd, want anders wordt het nadenken, en nadenken is gay.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:07 schreef NorthernStar het volgende:
Alleen een paar van die journals heb ik gelezen die je hier en daar vind. Wil nog wel eens een tip in staan voor hoe je iets moet doen. Over het algemeen compleet overbodig want alles wijst zich eigenlijk vanzelf. Hadden van mij wel een stuk zwaardere puzzels ed. in gemogen. Dat je echt moet nadenken. Zal wel niet kunnen in een mainstream game.
- Boek zoeken voor de smid zijn vrouwquote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm... waking nightmares, museum, kapitein die z'n zout kwijt is... verder dan 3 kom ik niet
Echt lezen niet, maar ik klik ze wel altijd even aan. Sommige boeken leveren namelijk een skill-up op. Ik heb op die manier al mijn lockpicking, restoration en two-handed skills een paar keer geupgradequote:Op vrijdag 16 december 2011 01:03 schreef dikkedaniel het volgende:
serieus wie leest die boeken over van alles en nogwat die je overal vindt? en wat heb je er aan om ze echt te gaan lezen?
misschien leuk ter achtergrond informatie maar ik speel geen game om een boek te lezen..
Ja hoor, gewoon Muffle casten geen schoenen aan en eventueel de eerste perk van sneak gebruiken en dan gaat het vrij gemakkelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:30 schreef zerokil het volgende:
Mijn sneaking is nu ongeveer 60, maar is het mogelijk om gewoon makkelijk achter iemands rug te komen en hem dan met te killen?
ben de naam kwijt maar dat boek dat 7 van je skills upgrade, nicequote:Op vrijdag 16 december 2011 09:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Echt lezen niet, maar ik klik ze wel altijd even aan. Sommige boeken leveren namelijk een skill-up op. Ik heb op die manier al mijn lockpicking, restoration en two-handed skills een paar keer geupgradeook ben ik boeken die blocking en destruction opleverden tegengekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |