jep da's dawnstar, maar daar vond ik maar 2 quests.quote:
Hmm... waking nightmares, museum, kapitein die z'n zout kwijt is... verder dan 3 kom ik nietquote:Op donderdag 15 december 2011 22:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jep da's dawnstar, maar daar vond ik maar 2 quests.
die mythic dawn quest telt niet meequote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm... waking nightmares, museum, kapitein die z'n zout kwijt is... verder dan 3 kom ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die mythic dawn quest telt niet mee.
waar kun je die quests doen?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:35 schreef FS1986NL het volgende:
Lol ben nu begonnen met die Dark Brotherhood Quest line. Hahahaha moest een kind helpen om zo'n vrouw te vermoorden, dus ik die vrouw vermoord.
Komen alle kinderen na me toe rennen, allemaal lachen en blij doen ghehe.
Stelletje kleine koters
hij begint in winterhold.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:18 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
waar kun je die quests doen?
Jonge, gewoon vol in het zicht moorden, da's pas lekkerquote:Op donderdag 15 december 2011 23:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij begint in winterhold.
Leuke quest. iK probeerde die vrouw in haar achterkamertje te vermoorden omdat anders de kinderen het zouden zien. Dus ik naar haar kantoortje toe, sneaken, en haar vanachter neersabelen.
Dat lukte, TELEPORTEEERT HET FOKKING LIJK NAAR DIE KUT KINDEREN.
WTF kut skyrim met je onrealistische zooi.
heb je 'm al vermoord toen ie met pech met zijn kar stond?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:26 schreef NorthernStar het volgende:
Je hebt een grafhekel aan clowns en jokers. Hoe groot is Cicero's overlevingskans?
a. 0%
b. 0%
c. 0%
d. a, b en c opgeteld
Ben hem helaas nooit op de weg tegengekomen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb je 'm al vermoord toen ie met pech met zijn kar stond?
ik vond zijn dagboeken wel geniaal hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ben hem helaas nooit op de weg tegengekomen.
Serieus een irritante gast. Ben blij dat je een optie krijgt.
Kan volgens mij niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb je 'm al vermoord toen ie met pech met zijn kar stond?
Idd, want anders wordt het nadenken, en nadenken is gay.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:07 schreef NorthernStar het volgende:
Alleen een paar van die journals heb ik gelezen die je hier en daar vind. Wil nog wel eens een tip in staan voor hoe je iets moet doen. Over het algemeen compleet overbodig want alles wijst zich eigenlijk vanzelf. Hadden van mij wel een stuk zwaardere puzzels ed. in gemogen. Dat je echt moet nadenken. Zal wel niet kunnen in een mainstream game.
- Boek zoeken voor de smid zijn vrouwquote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm... waking nightmares, museum, kapitein die z'n zout kwijt is... verder dan 3 kom ik niet
Echt lezen niet, maar ik klik ze wel altijd even aan. Sommige boeken leveren namelijk een skill-up op. Ik heb op die manier al mijn lockpicking, restoration en two-handed skills een paar keer geupgradequote:Op vrijdag 16 december 2011 01:03 schreef dikkedaniel het volgende:
serieus wie leest die boeken over van alles en nogwat die je overal vindt? en wat heb je er aan om ze echt te gaan lezen?
misschien leuk ter achtergrond informatie maar ik speel geen game om een boek te lezen..
Ja hoor, gewoon Muffle casten geen schoenen aan en eventueel de eerste perk van sneak gebruiken en dan gaat het vrij gemakkelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:30 schreef zerokil het volgende:
Mijn sneaking is nu ongeveer 60, maar is het mogelijk om gewoon makkelijk achter iemands rug te komen en hem dan met te killen?
ben de naam kwijt maar dat boek dat 7 van je skills upgrade, nicequote:Op vrijdag 16 december 2011 09:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Echt lezen niet, maar ik klik ze wel altijd even aan. Sommige boeken leveren namelijk een skill-up op. Ik heb op die manier al mijn lockpicking, restoration en two-handed skills een paar keer geupgradeook ben ik boeken die blocking en destruction opleverden tegengekomen.
Je hoeft ze alleen aan te klikken als ze veel waard zijn. Vaak zijn dit wat dikkere / grotere boeken of boeken die heel obvious ergens liggen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Echt lezen niet, maar ik klik ze wel altijd even aan. Sommige boeken leveren namelijk een skill-up op. Ik heb op die manier al mijn lockpicking, restoration en two-handed skills een paar keer geupgradeook ben ik boeken die blocking en destruction opleverden tegengekomen.
Oud vrouwtje die de Alchemy winkel runt heeft een quest.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus de vraag: Waar moet je de injector in installeren: de Steam/Skyrim map of dezelfde map als de 4GB mod? En daarna de d3d9.dll (zoiets iig) in de 'exes'-map bij 4GB stoppen toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En nog werkt FXAA Injector niet met mijn 4GB mod... AAAAAARGH!
Beide gaan in de Skyrim map.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Dus de vraag: Waar moet je de injector in installeren: de Steam/Skyrim map of dezelfde map als de 4GB mod? En daarna de d3d9.dll (zoiets iig) in de 'exes'-map bij 4GB stoppen toch?
Nee toch, de 4GB mod toch op een andere locatiequote:Op vrijdag 16 december 2011 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Beide gaan in de Skyrim map.
Alleen idd de d3d9.dll kopieer je naar de exes map.
Correctie, het maakt niet uit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:42 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee toch, de 4GB mod toch op een andere locatie
quote:You don't even need it in the games directory, just make sure skyrim4gb.exe and
skyrim4gb_helper.dll are together.
Boeken die een skill geven zijn meestal meer dan 40 Septim waard. Waardeloze boeken onder de 10quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:13 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Je hoeft ze alleen aan te klikken als ze veel waard zijn. Vaak zijn dit wat dikkere / grotere boeken of boeken die heel obvious ergens liggen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boeken die een skill geven zijn meestal meer dan 40 Septim waard. Waardeloze boeken onder de 10(zo pik ik ze er nu uit)
Ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:49 schreef jankaas020 het volgende:
[..]Dat wist ik niet eens! en ik maar wild boeken aanklikken...
JAAAAAAAAAAAA hij werkt! Wat vinden jullie de mooiste preset?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Beide gaan in de Skyrim map.
Alleen idd de d3d9.dll kopieer je naar de exes map.
Mooiquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA hij werkt! Wat vinden jullie de mooiste preset?
Absoluut 1quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA hij werkt! Wat vinden jullie de mooiste preset?
Waar kun je kiezen tussen die presets?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik gebruik die met die sliders niet, gebruik ook preset 1. Al twijfel ik tussen 1 en 2, zie weinig verschil...
Even stealthyquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:07 schreef STING het volgende:
Speaking of which, is er nog verschil in stealth afhankelijk van welke light armor je gebruikt?
Je zou bijv. zeggen dat hide stilller is dan imperial light armor, maar omdat het toch beide light armor is, ga ik ervanuit dat het beide even stealthy is. Anyone?
Volgens mij niet. Je wordt volgens mij sneller opgemerkt in zwaardere armor. En als ik het me goed herinner is er bij sneaking zelfs een perk om dit nadeel weg te werken. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:
"Zwaardere" light armor is minder stealthy?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Je wordt volgens mij sneller opgemerkt in zwaardere armor. En als ik het me goed herinner is er bij sneaking zelfs een perk om dit nadeel weg te werken. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Dat zie je aan het gewicht in het menu.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
"Zwaardere" light armor is minder stealthy?
Lijkt me toch wel stug, aangezien je dit niet kunt zien aan een item.
Dat snap ik, maar nergens staat er dat de weight de 'stealth modifier' beinvloed.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:05 schreef ardi het volgende:
[..]
Dat zie je aan het gewicht in het menu.
Uit de wiki.quote:Be aware that the weight of your footwear modifies you stealth negatively until you are a Journeyman of stealth. Until you are a Journeyman, it is advisable for your character to be barefoot when utilizing stealth.
quote:Sneaking now takes into account the combined weight of your armor, instead of just your boots like in Oblivion. You can no longer wear heavy armor and just take off your boots to sneak. It is, however, still possible to just unequip all armor, sneak, then re-equip it later with hotkeys.
Dat gaat over Oblivion.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:07 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Uit de wiki.
Ik wist dit trouwens ook niet, voortaan maar m'n lederen laarzen uitdoen.
Ik zie het, my bad..quote:
NP.quote:
Heb hem maar 1 keer gebruikt, maar die days staat voor dat je dat "werewolf bloed" hebt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:57 schreef muhahaha het volgende:
Werewolf.. die gebruik ik echt zelden. Als caster is dat ding niet echt handig
(low hp etc)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:22 schreef muhahaha het volgende:
Ow dat wist ik nietGoede spoiler man, zelfs een blinde weet dit nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Hoezo dan, ik werd er niet naar verwezen!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Goede spoiler man, zelfs een blinde weet dit nog wel
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Goede spoiler man, zelfs een blinde weet dit nog wel
Ze heten Birthstones en ik denk dat iedereen die het spel meer dan 1 uur heeft gespeeld er minimaal 1 is tegengekomen hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo dan, ik werd er niet naar verwezen!
En dit is wat er mis is met de huidige generatie gamersquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Guardian Stonesquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze heten Birthstones en ik denk dat iedereen die het spel meer dan 1 uur heeft gespeeld er minimaal 1 is tegengekomen hoorDaarnaast zijn ze uitgebreid besproken in previews enz. Wel goed dat je het zekere voor het onzekere neemt, maar dit is als zeggen dat er shouts zijn.
OMG WAT ZIJN SHOUTSquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze heten Birthstones en ik denk dat iedereen die het spel meer dan 1 uur heeft gespeeld er minimaal 1 is tegengekomen hoorDaarnaast zijn ze uitgebreid besproken in previews enz. Wel goed dat je het zekere voor het onzekere neemt, maar dit is als zeggen dat er shouts zijn.
Als je met degene met wie je ontsnapt bent meeloopt legt hij zelfs uit dat ze er staanquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:38 schreef KrentebolHooft het volgende:
Op de weg van Helgen naar riverwood staan er 3. En ik kreeg er geloof ik wel uitleg over.
Dus je deed iets verkeerd
Zit niet zo te janken hoer, ik lees die previews niet ik start het spel op en SPEEL!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dit is wat er mis is met de huidige generatie gamers
[..]
Guardian Stones
Active abilties vergelijken met over het algemeen passive abilitiesquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Dan is me dat ontgaan, ik ben bij 1 stone geweest en die buff heb ik ook. Die skillstone staat een end weg en daar ben ik eigenlijk nooit geweest, ging vrij snel naar Whiterunquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je met degene met wie je ontsnapt bent meeloopt legt hij zelfs uit dat ze er staan
Ik ook niet, maar ik zoek zelf shit uit ipv wachten tot de game me bij het handje neemtquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zit niet zo te janken hoer, ik lees die previews niet ik start het spel op en SPEEL!
Ehm dat is toch precies wat ik heb gedaan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zoek zelf shit uit ipv wachten tot de game me bij het handje neemt
Ahquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben normaliter RTS/shooters gewend
echt wel, die gozer met wie je ontsnapt verwijst je ernaar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
wat een cartoonish gedoe zegquote:Op donderdag 15 december 2011 20:24 schreef ems. het volgende:
Ik weet niet zeker of het al oud nieuws was maar Iceenhancer die al eerder gta 4 prachtig heeft gemod is nu aan het werk voor skyrim. Alles is natuurlijk nog in vroeg stadium maar voor mensen met een ultracomputer gaat skyrim er zometeen 10x beter uit zien
[ afbeelding ]
Ik heb 1 birthstone aangeraakt, verder is het me eerlijk gezegd ontgaan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
echt wel, die gozer met wie je ontsnapt verwijst je ernaar.
subtitles aanzettenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb 1 birthstone aangeraakt, verder is het me eerlijk gezegd ontgaan.
Waarschijnlijk vanwege het volume, die stond toen ik het spel voor het eerst speelde te zacht. Nu zet ik hem volluit in windows zodat ik het wel kan horen
. (ingame was ie al max)
je kunt geloof ik in een boek lezen waar ze staan, maar waar dat boek is geen ideequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga vanavond de intro opnieuw doen, serieus ik weet niks meer van die birthstones, daarom was ik ook verbaasd dat ik er 1 tegenkwam die dus een buff gaf. Een slechte ook nog, 50% magicka regen voor een caster.
Die skillstone zou ik wss sowieso gemist hebben, je komt langs de Ritual Stone om de Greybeards een bezoekje te brengen, die skillstone staat precies aan de andere kant.
Volume kan je ook in de ini aanpassenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb 1 birthstone aangeraakt, verder is het me eerlijk gezegd ontgaan.
Waarschijnlijk vanwege het volume, die stond toen ik het spel voor het eerst speelde te zacht. Nu zet ik hem volluit in windows zodat ik het wel kan horen
. (ingame was ie al max)
Lover is idd beter, want light armor en archery vallen niet onder The Thiefquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:35 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb momenteel the thief voor m'n thief, toch maar ff langs die lover stone.
I'm in the middle of, maar hij is wel leukquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:57 schreef ardi het volgende:
I was busy making some calibrations, but then I took an arrow to the knee.
Ah ja, 't is al weer een tijdje geleden en het enige wat nog doordreunt is calibrations calibrations calibrations.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:13 schreef eQuaL het volgende:
[..]
I'm in the middle of, maar hij is wel leuk
Draken zijn niet voor de poes?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:15 schreef Gezicht het volgende:
Ben nu level 13 met m'n light armor/1h khajiit, draken zijn echt niet te doen.
Light Armor is toch wel Thief?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lover is idd beter, want light armor en archery vallen niet onder The Thief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |