Nope.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:38 schreef 2Happy4U het volgende:
kan je compangions eigenlijk op mounts zetten?
Ah iedere keer dat ik dat hoor, voel ik toch een beetje liefde van het spel hahaquote:It's a fine day with you around.
Die Chaurus zijn idd ook onverslaanbaar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol, sjouw ik met m'n lvl 24 assassin ergens naartoe, word ik ge-ambushed door een chaurus reaper, 2 tikken en ik ben dood
Mja, sterker dan een draakquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Die Chaurus zijn idd ook onverslaanbaar.
Misc quest in de vuurtoren in het Noorden:quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, sterker dan een draak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Mage hood ipv helm = instant battle-mage!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
He bah, ik ben het weer beu
Assassin op 24:
- one-handed is erg slap (skill 54 ofzo)
- gewone gevechten ben ik zowat kansloos tegen moeilijkere vijanden
Battlemage op 22:
- gewoon zwaard is inmiddels beter dan bound sword
- ik zie er niet echt battlemage-achtig uit in full ebony
Zucht
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het sterke punt van de Elder Scrolls-saga is JUIST dat het singleplayer is!
Idd, anders krijg je voornamelijk alleen quests met, verzamel 20 Skeefer skins, 15 Vampire dust, 40 gold ore. Good luck. Achterlijk dat ik dat soort spellen heb gespeeldquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het sterke punt van de Elder Scrolls-saga is JUIST dat het singleplayer is!
True, true, maar dan ben ik de dubbele buff van heavy armor kwijt (well fitted en die andere)quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Mage hood ipv helm = instant battle-mage!
TAB > Magic > Powers > aanklikken > TAB > Zquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:24 schreef Nectar het volgende:
Hoe kan ik me ancestors wrath doen? Bij dark elf.
Oke dankje, alleen ik speel het op de ps3quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
TAB > Magic > Powers > aanklikken > TAB > Z
14.gifquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oke dankje, alleen ik speel het op de ps3maar kom er wel uit met deze instructies van jou.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:38 schreef 2Happy4U het volgende:
kan je compangions eigenlijk op mounts zetten?
Nee, dan doden ze het paard.quote:
Gewoon naar 'Powers' gaan in het magic menu, selecteren en dan gebruiken door R2 in te drukken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oke dankje, alleen ik speel het op de ps3maar kom er wel uit met deze instructies van jou.
Annekke, dat is toch die chick uit Darkwater Crossing? Echt jammer dat zij al getrouwd is.quote:
quote:Was wel opwindend geweest als je haar én haar dochter (Sylgja) had kunnen doen, maar helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |