Maakt niet uit via welke kant je gaat, zodra je de dragon armor kan maken, kun je zowel de lichte en de zware variant maken. Het verschil zit dan ook in de grondstoffen. Heavy armor wordt gemaakt van de dragon bones die je verzamelt, light armor wordt gemaakt van de dragon scales die je verzamelt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 08:31 schreef NorthernStar het volgende:
Misschien zie ik iets over het hoofd maar kan het antwoord nergens vinden.
Als je in de smithing tree alleen de heavy kant kiest en zo bij dragon armor uitkomt, kun je dan zowel dragon scale (light) als dragon bone (heavy) maken of alleen de heavy variant?
En andersom dezelfde vraag natuurlijk, kun je dragon bone maken als je de light armor kant hebt gekozen?
Bij mijn vorige char niet op gelet en kan het niet in de wiki vinden.
Ja, dat doe ik en het bevalt me prima.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:41 schreef Isabeau het volgende:
Heeft iemand hier al geprobeerd om alle skills een beetje tegelijk te levelen? Dan ben je ook niet zo snel achterlijk sterk en kan je van alles wel wat.
Hmm, dan ga ik ook maar eens een Jack-of-all-Trades makenquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:15 schreef Dementor het volgende:
Ja, dat doe ik en het bevalt me prima.
Ik hoef geen specifieke build in een offline game.
Co-op RPG'ing bewaar ik zelf voor Diablo 3 volgend jaarquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:34 schreef DeeCruise het volgende:
@ Vosss: de game gebruikt inderdaad niet meer dan 1.2gb, is hier ook. Toch spreekt de game meer geheugen aan op bepaalde puntenals ie deze nodig heeft, peakload als het ware. Ik zie hem hier af en toe eventjes uitschieten, wat dan het punt zou zijn dat de game normaal een ctd zou veroorzaken..
@ALL: ik had ook de 'multiplayer" mod gezien en een echte multiplayer kun je het nog niet noemen. Ik heb er echter even over nagedacht, maar waar ik altijd fel tegen was denk ik dat ik het wel zou toepassen als het ook op een friend only manier is.
Lijk me wel grappig om met een paar maten door Skyrim heen te kunnen gaan, onbekenden zie ik weer niet zitten..
Ik probeer het nu, maar eigenlijk lopen magic en one-handed al te ver achter. Ik equip die meestal als ik in het wild rondren en wat krabben tegenkom ofzo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:31 schreef Hooidraad het volgende:
Doe ik ook, beetje allrounden. In een gevecht gebruik ik gewoon hetgeen waar ik zin in heb of wat ik wil trainen. Ik richt me wel vooral op melee maar archery en destruction zijn inmiddels ook over de 80.
Ik vind dat eigenlijk RPG's zich relatief slecht lenen voor multiplayer. Bij RPG's vind ik verhaal toch wat belangrijker, vooral bij zoiets als The Elder Scrolls, en dat wil je toch meemaken in je eigen tempo. Dan liever een goede RTS voor multiplayerquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:39 schreef DeeCruise het volgende:
@ Sting: nooit een diablo fan geweest, zoals bij veel rpg's ben ik pas vrij laat aan het genre begonnen waardoor ik veel games gemist heb. Oblivion was dan ook mijn eerste Elder Scroll game.
Ik weet het nog niet. Bij Mass Effect 3 lijkt het me namelijk helemaal niets, maar doordat Elder Scrolls games dusdanig groot zijn lijkt het me wel leuk om af en toe wat met vrienden erin rond te dwalen, simpelweg omdat er genoeg overblijft wat je SP kunt doen..
Compleet met een verleden van experimenteel misbruik en emotionele problemen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een nieuw character gemaakt, een Breton vrouw en ze heet Jack
Met Diablo kon ik me online anders prima vermakenquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk RPG's zich relatief slecht lenen voor multiplayer. Bij RPG's vind ik verhaal toch wat belangrijker, vooral bij zoiets als The Elder Scrolls, en dat wil je toch meemaken in je eigen tempo. Dan liever een goede RTS voor multiplayer
Inclusief typerend "kapsel"?quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een nieuw character gemaakt, een Breton vrouw en ze heet Jack
En warpaint?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |