quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hey ik ben ook een dark elf, ownend
tik em' aan ouwe
Waarom is dat grappigquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een nieuw character gemaakt, een Breton vrouw en ze heet Jack
Mass Effect 2quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom is dat grappigMis ik een inside joke?
Heb ik op de PC als ik een boek lees, dan kapt de muis ermeequote:Op zaterdag 17 december 2011 15:04 schreef Kenarion het volgende:
Iemand anders die op de X360 speelt, en ook een bugged menu heeft? Steeds als ik erin ga, kan ik geen optie selecteren en moet ik weer opnieuw het menu uit- en in. :p
Ik moet nog even enchanting levelen, iemand tips?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuke anti-magic build:
Breton: 25% magic resist
Lord Stone: 25% magic resist
Alteration Magic Resistance: x3 die perk voor 30% resist
Spellbreaker shield: 50 points magic resist
De dragons die fire en frost gebruiken, is dat magic-based/telt dat als magic?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuke anti-magic build:
Breton: 25% magic resist
Lord Stone: 25% magic resist
Alteration Magic Resistance: x3 die perk voor 30% resist
Spellbreaker shield: 50 points magic resist
Hoezo? Per character worden drie autosaves bewaard, plus een quicksave en handmatige saves.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:15 schreef Nectar het volgende:
als je een nieuw poppetje maakt dan is al je werk op je vorig poppetje voor niks geweest is dat niet zonde
Golden Glow Estate? Da's een quest jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:35 schreef Gezicht het volgende:
Trouwens iemand enig idee hoe je dat compound op die eilandjes bij Riften binnenkomt? Zal wel een quest zijn of niet?
Yupquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De dragons die fire en frost gebruiken, is dat magic-based/telt dat als magic?
Die noemde ik hierboven dan ook als voorbeeld als multiplayer RPGquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:55 schreef Kirov het volgende:
[..]
Met Diablo kon ik me online anders prima vermaken
Deel 1, had een geweldige sfeer destijdsquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Neverwinter Nights was ook erg leuk als online RPG
Die kwam ik ook een keer tegen. Destijds kwam die full dwarven armor die ze droeg heel goed van pasquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:26 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kom net een mercanary tegen op de weg.
Ze gaat ergens naartoe maar ze wil niet zeggen waarheen, dus ik persuade haar, en nu moet ik dat klusje opknappen voor d'r.
Ze zei dat ze haar bestemming op mijn map zou tekenen, maar ik zie niks in m'n journal en niks op m'n map
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Deel 1, had een geweldige sfeer destijds
Vind je DW achterlijk slecht? Ik ben het hele spel praktisch full DW geweest met Archery en Sneak, maar ik heb bakken vijanden neergehakt zonder ook maar één pijl te schieten, en dat ging prima. Ik speel ook op Master (op 't begin Adept, later Expert, toen Masterquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil nog steeds een goeie dualwielder maken, maar dan zul je zien dat ik weer de assassinkant op ga, en dualwield is achterlijk slecht in man tot man gevechten omdat je niet kunt blocken of dodgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |