SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
Topicreeks: Fernandes.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Ja, zet je bril op boi.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
F4? Die vind jij spang? Kijk je wel goed?
Ik ben het met je eens.quote:
Ik ken A4-tjes die nog minder wit zijn.quote:
No way. Dan had ik hem niet eens willen hebben. Er is niets gebeurd, en hij had zo graag aan haar tieten willen zitten.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dus jij hebt liiszles sloppy seconds? Dayum.
LLLOL!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ken A4-tjes die nog minder wit zijn.
That's what he saidquote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
No way. Dan had ik hem niet eens willen hebben.
Okay.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
No way. Dan had ik hem niet eens willen hebben. Er is niets gebeurd, en hij had zo graag aan haar tieten willen zitten.
HAHAHA.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Noob.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef Panzermaus het volgende:
al die namen man, ben ik nu jong of zijn jullie gewoon oud
Wat schattig, die naïviteit.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
No way. Dan had ik hem niet eens willen hebben. Er is niets gebeurd, en hij had zo graag aan haar tieten willen zitten.
Hahahaquote:Op woensdag 14 december 2011 18:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die haat pm's over mij van jou naar hem.Wat een teringwijf was je.
Wit vlees.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oooooh, the plot thickens...quote:Op woensdag 14 december 2011 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat schattig, die naïviteit.
Als ze seks hadden gehad had ze dat echt wel hier op fok verkondigt hoor. Zo aandachtsgeil was ze dan wel weer.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat schattig, die naïviteit.
OH SNAPPELJACKS.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Wit vlees.
En jouw tan is geshopt, melkfles.
WTFquote:Op woensdag 14 december 2011 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
A1 A4
B5
C4
D2
E3
F5
Absoluut doen deze. Dikgedrukten als eerst
.
En toen kaapte ik hem zo voor je neus weg.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha. Ja, mijn ego
. Ik was net liefde met hem aan het opbouwen, ging ie ineens met jou daten
. Al met al had het geen andere chick moeten zijn. En nu vind ik je zelfs te goed voor hem
.
MLI? Really bro? REALLY?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
A1 A4
B5
C4
D2
E3
F5
.
Haha, hoezo?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En toen kaapte ik hem zo voor je neus weg.Achteraf kun je me bedanken.
Welke jij dan? De rest ken ik niet of is gewoon lelijkquote:Op woensdag 14 december 2011 18:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
WTF.
Jij hebt echt geen smaak brah.
'Sup met MLI dan? Die was toch undercover tot ze dat soort pics postte ineens? Op basis daarvan zou ik d'r doenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:33 schreef krioro het volgende:
[..]
MLI? Really bro? REALLY?
SHE!
En je vergeet C5 trouwens, gek.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
'Sup met MLI dan? Die was toch undercover tot ze dat soort pics postte ineens? Op basis daarvan zou ik d'r doen.
Die pics van haar zijn gewoon vies. En die bilquote:is gewoon lelijk.
Na een paar bier zou ik bijzonder weinig nog skippen, inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:41 schreef Allure_ het volgende:
Jullie zouden ze gewoon allemaal doen, hoor.
E2 hier niet tussen hebben staan.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
A1 A4
B5
C4
D2
E3
F5
.
Geen standards hebbenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Na een paar bier zou ik bijzonder weinig nog skippen, inderdaad.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Na een paar bier zou ik bijzonder weinig nog skippen, inderdaad.
Haha ik zeg al, hele oude fotoquote:Op woensdag 14 december 2011 18:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Lol Ally ik had je niet herkend.
Maar niet allemaal met plezier.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:41 schreef Allure_ het volgende:
Jullie zouden ze gewoon allemaal doen, hoor.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd al overrated man.
Hoe oud was je daar op dan? Mijn leeftijd ongeveer?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Haha ik zeg al, hele oude foto.
Zoiets, ja. Toen had ik nog geen rimpels en kraaienpoten.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoe oud was je daar op dan? Mijn leeftijd ongeveer?
Grapjasquote:Op woensdag 14 december 2011 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoiets, ja. Toen had ik nog geen rimpels en kraaienpoten.
Ik vind haar mooi. Maar dat overdreven gehit is niet helemaal serieus hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fix een nieuwe dan.
[ afbeelding ]
[..]
Ja, iedereen geilde altijd teringhard op d'r, ik vond d'r mwah.
Hahaha true truequote:Op woensdag 14 december 2011 18:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Wit vlees.
En jouw tan is geshopt, melkfles.
Nee. Dan breng ik het gemiddelde van dit topic omlaag, manquote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fix een nieuwe dan.
[ afbeelding ]
Eens, jawel!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fix een nieuwe dan.
[ afbeelding ]
[..]
Ja, iedereen geilde altijd teringhard op d'r, ik vond d'r mwah.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fix een nieuwe dan.
[ afbeelding ]
Maar we hadden al vastgesteld dat jij geen smaak hebt/homo bent. Geeft niks verder hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar voor de rest zijn die chicks niet zo veel aan, vind ik.
Thanks.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Maar we hadden al vastgesteld dat jij geen smaak hebt/homo bent. Geeft niks verder hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:56 schreef Allure_ het volgende:
Soms wou ik dat ik een negerin was zodat ik mijn jerkin' moves kon oefenen, ook al is die hype alweer voorbij.
You playin' , jij weet niet eens wat dat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standards, deze man heeft ze.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar voor de rest zijn die chicks niet zo veel aan, vind ik.
Ik was de eerste groupie van de rangers, hoor. Zo cutequote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
You playin' , jij weet niet eens wat dat is
F5 is Anne aka ijsmeis, ik denk dat daar al voldoende bewijsmateriaal van is dat het tegendeel bewijstquote:Op woensdag 14 december 2011 18:59 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij is F5 a trap!om t maar zo te zeggen
Check http://www.worldstarhipho(...)wshheV5bNXwW18L3aRnH @ 0:57quote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar wie zou jij kiezen dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Maar we hadden al vastgesteld dat jij geen smaak hebt/homo bent. Geeft niks verder hoor.
Vergis je niet in die witmeid hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ohja, ja ik herkende haar niet met haar kleren aanquote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
F5 is Anne aka ijsmeis, ik denk dat daar al voldoende bewijsmateriaal van is dat het tegendeel bewijst.
[..]
Check http://www.worldstarhipho(...)wshheV5bNXwW18L3aRnH @ 0:57
Hahaquote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
F5 is Anne aka ijsmeis, ik denk dat daar al voldoende bewijsmateriaal van is dat het tegendeel bewijst.
[..]
Check http://www.worldstarhipho(...)wshheV5bNXwW18L3aRnH @ 0:57
Hoe heet ze ook alweer. Heeft rechten gestudeerd en houdt van Buffy.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef Maisnon het volgende:
Wie is B4 lijkt op een vriendin van me
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Vergis je niet in die witmeid hoor.
Allure, SHE, Hara.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maar wie zou jij kiezen dan?
Misschien was je een waterbuffelquote:Op woensdag 14 december 2011 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..].
In mijn vorige leven zou ik zomaar een tintje gehad kunnen hebben.
Hahaha.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Misschien was je een waterbuffel
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Standards, deze man heeft ze.
Ik zou jou ook doen i sabi toch.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Leuk hoor een discussie waar ik niet aan mee kan discussieren, ik voel me ongewenst
Op die foto idd niet, maar volgens mij is ze tegenwoordig wel geefbaar.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..].
In mijn vorige leven zou ik zomaar een tintje gehad kunnen hebben.
Niet.quote:
Sommige? Hele dirty south is gaar.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sommige dansjes afkomstig from the 'south' zijn echt gaar
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Sommige? Hele dirty south is gaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In april staat hij in Amsterdamquote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef Posucice het volgende:
Deze weekend wordt fly jongens. Hoe gaat het met jullie Fernandesbois en girlz?
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cookin'Lil BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die man is zo garbage dat het weer vet wordt, serieus. En heel veel mensen hebben die move van hem! En/of Souljaboy
.
Derrty derrty souff BWOY.quote:
'quote:
All is swell. Wat ga je doen?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef Posucice het volgende:
Deze weekend wordt fly jongens. Hoe gaat het met jullie Fernandesbois en girlz?
Weleens die sucker punch gezien op B? Oh snapquote:Op woensdag 14 december 2011 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lil B. Die man is zo garbage dat het weer vet wordt, serieus. En heel veel mensen hebben die move van hem! En/of Souljaboy
.
[..]
Derrty derrty souff BWOY.
Vrijdag schoolfeest en zaterdag de stad in, en hopelijk wat blazenquote:
Hehe yup, jij deze versie ervan?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:24 schreef Sinji het volgende:
Weleens die sucker punch gezien op B? Oh snap
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cookin'Whehe, ik loop altijd zo mee te doen op dat soort muziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lil B heeft wel zieke beats van Clammy Clams.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lil B. Die man is zo garbage dat het weer vet wordt, serieus.
[..]
Derrty derrty souff BWOY.
full stops and exclamation marks
Bwehehehehe, Ik ga stuk hierquote:Op woensdag 14 december 2011 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe yup, jij deze versie ervan?
Moeilijk harde beat voor een moeilijk overgewaardeerde rapperquote:Op woensdag 14 december 2011 19:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe, ik loop altijd zo mee te doen op dat soort muziek.
[..]
Lil B heeft wel zieke beats van Clammy Clams.
Ja hoor alles is goed.quote:
Wat een leuk meisjequote:
Haha ja, ik zag hetquote:Op woensdag 14 december 2011 19:48 schreef Maisnon het volgende:
Mooi
Zij speelt dus de hoofdrol trouwens in die film waar ik het gisteren over had
liever niet, als wij het naspelen ga jy dood ;squote:Op woensdag 14 december 2011 19:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Doet me denken aan Titanic, weet niet waarom.
Dat is ook de actrice die in Amelie speeltquote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat een leuk meisje
Krijg een Amelie-vibe van haar
Orly.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat een leuk meisje
Krijg een Amelie-vibe van haar
Ga je mij ook natekenen dan? =$quote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha ja, ik zag het. Wie zou die jongen zijn
?
[..]
liever niet, als wij het naspelen ga jy dood ;s
Snap brah.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat is ook de actrice die in Amelie speelt
Ben jij een vrouw dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ga je mij ook natekenen dan? =$
Elke keer zie ik dat plaatje en zit ik te wachten tot die lepel in beeld komt en telkens schrik ik weer.quote:
Better be good, dan. Anders heb je het natuurlijk voor altijd verpest bij mequote:Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh, fuckik bedoelde mag ik jou natekenen dan
.
Of course.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Better be good, dan. Anders heb je het natuurlijk voor altijd verpest bij me.
Beter voor jou alleen die scene. Tenzij je van ijs houdtquote:Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Of course.
Spelen we die hele film na dan, of alleen die scene?
En de dans scene ookquote:Op woensdag 14 december 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beter voor jou alleen die scene. Tenzij je van ijs houdt
Heb jij je username van Chanel? Vraag ik me af.quote:
Neen.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb jij je username van Chanel? Vraag ik me af.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Of course.
Spelen we die hele film na dan, of alleen die scene?
Elke keer als ik in mijn kastje kijk in de badkamer moet ik aan Ally denkenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Geilquote:Op woensdag 14 december 2011 20:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neen.
[..]
We kunnen dit wel naspelen.
Heb je een beetje losse heupen dan??quote:Op woensdag 14 december 2011 20:00 schreef Ethanolic het volgende:
Deze ga ik morgen avond zetten, succes gegarandeerd.
Ik gebruik al jaren Egoistequote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Hou je daar niet van? Vind je me zo afstotelijk?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Elke keer als ik in mijn kastje kijk in de badkamer moet ik aan Ally denken.
[..]
Geil.
Vaste klant Chanel Antaeus.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Chanel en Hugo Boss zijn toch wel de beste fragrances.
Oh.quote:
Ik denk altijd hieraan:quote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Elke keer als ik in mijn kastje kijk in de badkamer moet ik aan Ally denken.
Neequote:Op woensdag 14 december 2011 20:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hou je daar niet van? Vind je me zo afstotelijk?
Die heb ik ook ja, maar Antaeus blijft het best.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Heeft iemand hier Bleu de Chanel?
[..]
Nee.
Mag je zelf oordelenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb je een beetje losse heupen dan??
Jean Paul Gaultierquote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gucci, CK Obession en JP Gaultier ova here.
Mooie tijd dat, volgens mij zelfde jaarquote:
Hoin Jumi, how you do?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:10 schreef Juminelle het volgende:
Goedenavond
[..]
Jean Paul Gaultier
Heb altijd het idee dat half Nederland JPG heeft, net als die One Million.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gucci, CK Obession en JP Gaultier ova here.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:59 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij is F5 a trap!om t maar zo te zeggen
Die van mn vriendin zonet.quote:
Als de kip die in je oven zit gaar isquote:Op woensdag 14 december 2011 20:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe laat en waar
Eh fafi nog gecurled?quote:
Hey you.quote:
Doet me weer denken aan deze:quote:Op woensdag 14 december 2011 20:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mooie tijd dat, volgens mij zelfde jaar
En terecht.quote:
Ik kom even ruiken, hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 20:13 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb ook CK - One en Ralph - Ralph lauren als 2 vaste.
Ja, heb de littekens om het te bewijzen.quote:
Een vriendin van mij lijkt mooeeilijk veel op haarquote:Op woensdag 14 december 2011 20:15 schreef krioro het volgende:
[..]
http://www.pp2g.tv/vYn9-ZHg_.aspx
Mad crush op die Duitse dame toen.
[..]
En terecht.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, heb de littekens om het te bewijzen.
Jaquote:
Wie?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef Allure_ het volgende:
Vriendinnetje van vroeger speelt in GTST mee. Bitch.
Moving up in the world.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef Allure_ het volgende:
Vriendinnetje van vroeger speelt in GTST mee. Bitch.
Gewoon als figurant gelukkigquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een vriendin van mij lijkt mooeeilijk veel op haar
Ik zou een rol in GTST afwijzen FYI.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon als figurant gelukkig. Ze heeft 6 jaar over d'r vmbo gedaan en alsnog meer bereikt dan ik
.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon als figurant gelukkig. Ze heeft 6 jaar over d'r vmbo gedaan en alsnog meer bereikt dan ik
.
DIBS.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
21, studente, single. Nu woonachtig in Leeuwarden en studeert International Tourism
You in?
"Ik zie er volgens mij heel mannelijk uit."quote:
Ik zal jou eens in de richel leggen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zou een rol in GTST afwijzen FYI.
Alleen het tuig van de richel doet daar aan mee.
Als figurant meedoen in GTST noem ik nu niet echt iets bereikt hebben. Wie weet wat jij nog allemaal bereikt!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Only if you join mequote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in de richel leggen.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
"Ik zie er volgens mij heel mannelijk uit."
Except not.
Too easy, gonna let it slide.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar the fuck is Phantomesse eigenlijk?
Dat denk ik al fucking 10 topics lang ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Spacend. Bij een kampvuur. Altijd bij een kampvuurquote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Daar ging bijna m'n pindasoep, lul.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Spacend. Bij een kampvuur. Altijd bij een kampvuur
Ditquote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat denk ik al fucking 10 topics lang ofzo.
Klb'ers hierheen fernandes verkankerd en phantomesse weg
Ja vroeg ik me pas ook af eigenlijk. Mis haar openbaringen welquote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
I'm in there like swimwear.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
21, studente, single. Nu woonachtig in Leeuwarden en studeert International Tourism
You in?
Kanker.quote:
Phantomesse komt uit KLB.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De kans is 1 op 16 miljoen, hoowrquote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als figurant meedoen in GTST noem ik nu niet echt iets bereikt hebben. Wie weet wat jij nog allemaal bereikt!
quote:
Niet zo heel veel.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De kans is 1 op 16 miljoen, hoowr. Wee weet hoeveel doekoe ze ervoor krijgt
.
Eerst postte ze zelfs in de SC af en toe.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel blondje
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel blondje
Ik lig in een deuk.quote:
Bij gebrek aan beter natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerst postte ze zelfs in de SC af en toe.
Ik join je sowieso, ik zie er al niet meer ziek uitquote:Op woensdag 14 december 2011 20:31 schreef tliciouz het volgende:
Jackie, is de webcam al gefixt?Ga daar zo niet in mn eentje zitten.
gaat gernandes nou ook ineens tc-en? :s eigenlyk is deze sc gwn een slap aftreksel van de klb scquote:Op woensdag 14 december 2011 20:31 schreef tliciouz het volgende:
M'n webcam werkt gewoonquote:Op woensdag 14 december 2011 20:31 schreef tliciouz het volgende:
Goedzo.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik join je sowieso, ik zie er al niet meer ziek uit
Fine, beeeetje tipsy. U?quote:
Vanwaar toch die constante haat over KLB'ers? Je bent zeker ook PVV stemmer he.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je ook zelf doen. Gewoon tinychat.com/randomiets, heb je een privéroom.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef JackieBrown het volgende:
Tli kan je anders alvast een room maken dat ik het kan uitproberen
http://tinychat.com/fernandesscquote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef JackieBrown het volgende:
Tli kan je anders alvast een room maken dat ik het kan uitproberen
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Haha slet, ik bedoel gewoon normaal voedsel
Ik ook maar die is ook al aan, dus moet dan iets met manycam fixen, want kan maar op 1 plek uitzenden.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:34 schreef Sinji het volgende:
Ik heb ook een werkende cam hier y'all
Ja, BT en Allyquote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef Juminelle het volgende:
Sommige van die FOK! chicks van die foto zijn best leuk
[..]
Fine, beeeetje tipsy. U?
SPOILER: niet voor tliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
U zegt het maar, ik heb mijn sexy pakje al aangetrokken.
alleen maar haatquote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben van de partij.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Me too, halve fles Riesling op. Hihiquote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef Juminelle het volgende:
Sommige van die FOK! chicks van die foto zijn best leuk
[..]
Fine, beeeetje tipsy. U?
Da's wel heel makkelijk. I did not know thisquote:Op woensdag 14 december 2011 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan je ook zelf doen. Gewoon tinychat.com/randomiets, heb je een privéroom.
Ik zit al klaar, met de lul in de handquote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, BT en AllyWelke is Ally?SPOILER: niet voor tliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naissssssssss.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Me too, halve fles Riesling op. HihiThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Iedereen gezellig synchroon fappen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zit al klaar, met de lul in de hand
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Welke is Ally?C5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Toen was je nog een echte bitch, nu ben je soft geworden.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hallo toen was ik 11 leave me alone
Je was wel leukquote:Op woensdag 14 december 2011 20:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hallo toen was ik 11 leave me alone
Oh, je moet even je naam veranderen dan, niet guest blijven.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:41 schreef Juminelle het volgende:
Waaaarom word ik meteen verbannen?
Kom terug.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:41 schreef Juminelle het volgende:
Waaaarom word ik meteen verbannen?
Hoequote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh, je moet even je naam veranderen dan, niet guest blijven.
Hoiquote:
Ja dat had ik dus ookquote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef Mozy het volgende:
ik ben ook gebanned omdat ik nog geen tijd had gekregen om mijn user name te veranderen
zullen wij dan maar even 1-on-1 gaan? om elkander beter te leren kennen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ookSkeer ding.
Jij bent ook niet gewenstquote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef Mozy het volgende:
ik ben ook gebanned omdat ik nog geen tijd had gekregen om mijn user name te veranderen
Kun je nu niet refreshen en terugkomen?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ookSkeer ding.
Oh nu zit ik al op m'n andere pcquote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef krioro het volgende:
Of doe de nieuwe: http://tinychat.com/fernandesfok
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:18 schreef Jajong het volgende:
Waarom nou mij verbannen. Jajong... Neemeid... Come on.
Hahaha, had ik gister dus ook met detoilet en heturinoirquote:Op woensdag 14 december 2011 21:18 schreef Jajong het volgende:
Waarom nou mij verbannen. Jajong... Neemeid... Come on.
Heee ouwe versierderquote:
Is dat een leerling van je?quote:
Was een grap manquote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ik ging checken of je te wit was vriend
Dat is niet gewillig dat is labiel.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Zij niet, maar zulke gewillige heb je er zeker tussen
Jaloerse vrouwenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is niet gewillig dat is labiel.
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:50 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Jaloerse vrouwen
Vraag maar aan gezonde mannen hoe zij dat zien
Hehe, je bent echt een eindbaas manquote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Zij niet, maar zulke gewillige heb je er zeker tussen
Ik bepaal zelf wel wat ik mag of niet mag damequote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]!
Jij bent echt ziek.Daar mag je geen gebruik van maken.
Ow, tli heeft bij jou uitgehuild?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:52 schreef Jajong het volgende:
Oh nee wacht je bent een beta-nerd die bij z'n moeder woont en FOK!sters lastig valt via PM en shit.
Snap crackle pop thanks for playing doei.
Nee, maar bedankt voor het bevestigen.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:53 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ow, tli heeft bij jou uitgehuild?
Graag gedaan, want:quote:Op woensdag 14 december 2011 21:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt voor het bevestigen.
No homo vriendquote:
Wees dus op je hoedequote:Op woensdag 14 december 2011 21:59 schreef Mozy het volgende:
Mensen als Ron Jeremy zorgen dat ik later als man op mijn tellen moet passen bij het lesgeven.
Twijfelachtig. Volgens mij gewoon een uberdork. Maar anders props.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Twijfelachtig. Volgens mij gewoon een uberdork. Maar anders props.
Aldus deze gastquote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Twijfelachtig. Volgens mij gewoon een uberdork. Maar anders props.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |