SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
Topicreeks: Fernandes.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Ja, zet je bril op boi.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
F4? Die vind jij spang? Kijk je wel goed?
Ik ben het met je eens.quote:
Ik ken A4-tjes die nog minder wit zijn.quote:
No way. Dan had ik hem niet eens willen hebben. Er is niets gebeurd, en hij had zo graag aan haar tieten willen zitten.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dus jij hebt liiszles sloppy seconds? Dayum.
LLLOL!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ken A4-tjes die nog minder wit zijn.
That's what he saidquote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
No way. Dan had ik hem niet eens willen hebben.
Okay.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
No way. Dan had ik hem niet eens willen hebben. Er is niets gebeurd, en hij had zo graag aan haar tieten willen zitten.
HAHAHA.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Noob.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef Panzermaus het volgende:
al die namen man, ben ik nu jong of zijn jullie gewoon oud
Wat schattig, die naïviteit.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
No way. Dan had ik hem niet eens willen hebben. Er is niets gebeurd, en hij had zo graag aan haar tieten willen zitten.
Hahahaquote:Op woensdag 14 december 2011 18:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die haat pm's over mij van jou naar hem.Wat een teringwijf was je.
Wit vlees.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oooooh, the plot thickens...quote:Op woensdag 14 december 2011 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat schattig, die naïviteit.
Als ze seks hadden gehad had ze dat echt wel hier op fok verkondigt hoor. Zo aandachtsgeil was ze dan wel weer.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat schattig, die naïviteit.
OH SNAPPELJACKS.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Wit vlees.
En jouw tan is geshopt, melkfles.
WTFquote:Op woensdag 14 december 2011 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
A1 A4
B5
C4
D2
E3
F5
Absoluut doen deze. Dikgedrukten als eerst
.
En toen kaapte ik hem zo voor je neus weg.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha. Ja, mijn ego
. Ik was net liefde met hem aan het opbouwen, ging ie ineens met jou daten
. Al met al had het geen andere chick moeten zijn. En nu vind ik je zelfs te goed voor hem
.
MLI? Really bro? REALLY?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
A1 A4
B5
C4
D2
E3
F5
Absoluut doen deze. Dikgedrukten als eerst
.
Haha, hoezo?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En toen kaapte ik hem zo voor je neus weg.Achteraf kun je me bedanken.
Welke jij dan? De rest ken ik niet of is gewoon lelijkquote:Op woensdag 14 december 2011 18:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
WTF.
Jij hebt echt geen smaak brah.
'Sup met MLI dan? Die was toch undercover tot ze dat soort pics postte ineens? Op basis daarvan zou ik d'r doenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:33 schreef krioro het volgende:
[..]
MLI? Really bro? REALLY?
SHE!
En je vergeet C5 trouwens, gek.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
'Sup met MLI dan? Die was toch undercover tot ze dat soort pics postte ineens? Op basis daarvan zou ik d'r doen.
Die pics van haar zijn gewoon vies. En die bilquote:is gewoon lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |