Sick thoughts 24/7 jij.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik.
Panzermaus en zijn obsessie voor mij. Lief.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een meisje van 12 en een Ferrari?Freak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lol, ik vind deze ineens via Google.C5.SPOILER: wie Allure_ spot krijgt een peniskoker cadeauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha, en als ik paar posts verder lees in topic waar die gepost was zie ik:
[..]I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Lol, ik vind deze ineens via Google.Ik ken er serieus best veel van dezeSPOILER: wie Allure_ spot krijgt een peniskoker cadeauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha, en als ik paar posts verder lees in topic waar die gepost was zie ik:
[..]. En ik zie onze lieve Ally ook
.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Lol, ik vind deze ineens via Google.Hahaha, ik dacht eerst 'pfieuw ik sta er niet tussen'. Maar die shit is ouddd. Je zou me nu toch niet meer herkennenSPOILER: wie Allure_ spot krijgt een peniskoker cadeauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha, en als ik paar posts verder lees in topic waar die gepost was zie ik:
[..]. Chipszak met d'r roze haar
.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ken er serieus best veel van deze. En ik zie onze lieve Ally ook
.
Lol idd, de onzekerheid spat er daar nog vanafquote:Op woensdag 14 december 2011 18:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha, ik dacht eerst 'pfieuw ik sta er niet tussen'. Maar die shit is ouddd. Je zou me nu toch niet meer herkennen. Chipszak met d'r roze haar
.
Ik hoop ook altijd op unauthorized hotlinkingquote:Op woensdag 14 december 2011 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had nog zo gehoopt op
[ afbeelding ]
In mijn begin jaren op FOK! was ik nog best een schaapje, jaquote:Op woensdag 14 december 2011 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol idd, de onzekerheid spat er daar nog vanaf. Wat was nou het verhaal met liiszle? Of was daar niks mee?
Zoiets, maar ik dacht dat ze nog een sappig verhaal had, niet dus blijkbaarquote:Op woensdag 14 december 2011 18:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In mijn begin jaren op FOK! was ik nog best een schaapje, ja. Liiszle, geen idee? Zij had toch altijd FOK! vriendjes?
Kanker op gek.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoiets, maar ik dacht dat ze nog een sappig verhaal had, niet dus blijkbaar. Ik zou d'r kk hard doen, eerlijk gezegd
.
Ik dacht eerst ook dat ze dat was.quote:
Pussydeluxequote:Op woensdag 14 december 2011 18:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kut hoe heet ze nou ook alweer
Is toch zo? Volgens dat topic wel, en volgens mijn vergiet-geheugen ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat ze dat was.
Iedereen altijd zeggen dat ze kkdik was enzo. Ik vond d'r altijd gewoon curvy. Of misschien een beetje curvy+quote:Op woensdag 14 december 2011 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoiets, maar ik dacht dat ze nog een sappig verhaal had, niet dus blijkbaar. Ik zou d'r kk hard doen, eerlijk gezegd
.
Haraquote:Op woensdag 14 december 2011 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die mod?I'd pass
.
[..]
Hoezo? Ze hat huge ass titties en een pijpsmoeltje.
Niet? Ik weet er genoegquote:Op woensdag 14 december 2011 18:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iedereen altijd zeggen dat ze kkdik was enzo. Ik vond d'r altijd gewoon curvy. Of misschien een beetje curvy+. En volgens mij is ze wel lief
. Nouja goed, volgens mij heeft ze geen spannend verhaal verder
.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:22 schreef Jajong het volgende:
Van linksboven beginnend:
Fraubitch - X - X - SHE - X
X - ChipsZak - X - X snopprinses
toetsel - kan niet op naam komen - same - X - Jonge Ally
X - X - X - X - Chanty (inmiddels erotisch model?)
BloodyLotte - Breathtaking - HOE HEET DEZE PINDA ??? - MissBliss - X
X - X - Nog een keer Chanty? - X - X.
LOL.
quote:A
1:fraubitch
2:vintrax
3:Sophie24
4:SHE
5:
B
1:Ladidididididi.
2:ChipsZak.
3:TheDenialTwist
4:
5:Snopprinses
C
1:Toetsel
2:Scandalous toch?
3:Toeps
4:MLI
5:Allure_
D
1:MUUS
2:liiszle
3:
4:Inso
5:
E
1:BloodyLotte
2:Breathtaking
3:pussydeluxe
4:MissBliss
5:Pluisignijntje
F
1:
2:Mirage
3:Chanty
4:Harajuku
5:ijsmeis
Ze is gewoon de (originele definitie van) stevig toch? Niks mis mee, you know I'd tap that!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iedereen altijd zeggen dat ze kkdik was enzo. Ik vond d'r altijd gewoon curvy. Of misschien een beetje curvy+. En volgens mij is ze wel lief
. Nouja goed, volgens mij heeft ze geen spannend verhaal verder
.
You kiddin', right?quote:
Wat, dat ze jouw vriendje wilde bangenquote:
Tegengestelde voorkeuren hier weer.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze is gewoon de (originele definitie van) stevig toch? Niks mis mee, you know I'd tap that!
[..]
You kiddin', right?
Dudequote:
Dat die 2 bij elkaar in bed hebben gelegen kan ik nog niet verkroppen. In plaats van dat hij jou had uitgekozen. Dan had hij een schouderklopje gekregen.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat, dat ze jouw vriendje wilde bangen? Onbegrijpelijk, ik heb nog altijd voorrang dan. Maar Laster was ook gewoon een ongeleid projectiel toen.
Staat in dat topic he, niet mijn lijstquote:
Ohquote:Op woensdag 14 december 2011 18:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
Staat in dat topic he, niet mijn lijst
DE VUIGE SLETquote:Op woensdag 14 december 2011 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat die 2 bij elkaar in bed hebben gelegen kan ik nog niet verkroppen. In plaats van dat hij jou had uitgekozen. Dan had hij een schouderklopje gekregen.
De dagen dat wij elkaar hebben gehaatquote:Op woensdag 14 december 2011 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat die 2 bij elkaar in bed hebben gelegen kan ik nog niet verkroppen. In plaats van dat hij jou had uitgekozen. Dan had hij een schouderklopje gekregen.
Hahahaha, wat.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
F4? Die vind jij spang? Kijk je wel goed?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Tegengestelde voorkeuren hier weer.
Dus jij hebt liiszles sloppy seconds? Dayum.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die haat pm's over mij van jou naar hem.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De dagen dat wij elkaar hebben gehaat. Die vergeet ik nooit
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |