SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
Topicreeks: Fernandes.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Ja, zet je bril op boi.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
F4? Die vind jij spang? Kijk je wel goed?
Ik ben het met je eens.quote:
Ik ken A4-tjes die nog minder wit zijn.quote:
No way. Dan had ik hem niet eens willen hebben. Er is niets gebeurd, en hij had zo graag aan haar tieten willen zitten.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dus jij hebt liiszles sloppy seconds? Dayum.
LLLOL!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ken A4-tjes die nog minder wit zijn.
That's what he saidquote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
No way. Dan had ik hem niet eens willen hebben.
Okay.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
No way. Dan had ik hem niet eens willen hebben. Er is niets gebeurd, en hij had zo graag aan haar tieten willen zitten.
HAHAHA.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Noob.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef Panzermaus het volgende:
al die namen man, ben ik nu jong of zijn jullie gewoon oud
Wat schattig, die naïviteit.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
No way. Dan had ik hem niet eens willen hebben. Er is niets gebeurd, en hij had zo graag aan haar tieten willen zitten.
Hahahaquote:Op woensdag 14 december 2011 18:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die haat pm's over mij van jou naar hem.Wat een teringwijf was je.
Wit vlees.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oooooh, the plot thickens...quote:Op woensdag 14 december 2011 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat schattig, die naïviteit.
Als ze seks hadden gehad had ze dat echt wel hier op fok verkondigt hoor. Zo aandachtsgeil was ze dan wel weer.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat schattig, die naïviteit.
OH SNAPPELJACKS.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Wit vlees.
En jouw tan is geshopt, melkfles.
WTFquote:Op woensdag 14 december 2011 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
A1 A4
B5
C4
D2
E3
F5
Absoluut doen deze. Dikgedrukten als eerst
.
En toen kaapte ik hem zo voor je neus weg.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha. Ja, mijn ego
. Ik was net liefde met hem aan het opbouwen, ging ie ineens met jou daten
. Al met al had het geen andere chick moeten zijn. En nu vind ik je zelfs te goed voor hem
.
MLI? Really bro? REALLY?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
A1 A4
B5
C4
D2
E3
F5
.
Haha, hoezo?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En toen kaapte ik hem zo voor je neus weg.Achteraf kun je me bedanken.
Welke jij dan? De rest ken ik niet of is gewoon lelijkquote:Op woensdag 14 december 2011 18:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
WTF.
Jij hebt echt geen smaak brah.
'Sup met MLI dan? Die was toch undercover tot ze dat soort pics postte ineens? Op basis daarvan zou ik d'r doenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:33 schreef krioro het volgende:
[..]
MLI? Really bro? REALLY?
SHE!
En je vergeet C5 trouwens, gek.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
'Sup met MLI dan? Die was toch undercover tot ze dat soort pics postte ineens? Op basis daarvan zou ik d'r doen.
Die pics van haar zijn gewoon vies. En die bilquote:is gewoon lelijk.
Na een paar bier zou ik bijzonder weinig nog skippen, inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:41 schreef Allure_ het volgende:
Jullie zouden ze gewoon allemaal doen, hoor.
E2 hier niet tussen hebben staan.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
A1 A4
B5
C4
D2
E3
F5
.
Geen standards hebbenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Na een paar bier zou ik bijzonder weinig nog skippen, inderdaad.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Na een paar bier zou ik bijzonder weinig nog skippen, inderdaad.
Haha ik zeg al, hele oude fotoquote:Op woensdag 14 december 2011 18:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Lol Ally ik had je niet herkend.
Maar niet allemaal met plezier.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:41 schreef Allure_ het volgende:
Jullie zouden ze gewoon allemaal doen, hoor.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd al overrated man.
Hoe oud was je daar op dan? Mijn leeftijd ongeveer?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Haha ik zeg al, hele oude foto.
Zoiets, ja. Toen had ik nog geen rimpels en kraaienpoten.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoe oud was je daar op dan? Mijn leeftijd ongeveer?
Grapjasquote:Op woensdag 14 december 2011 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoiets, ja. Toen had ik nog geen rimpels en kraaienpoten.
Ik vind haar mooi. Maar dat overdreven gehit is niet helemaal serieus hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fix een nieuwe dan.
[ afbeelding ]
[..]
Ja, iedereen geilde altijd teringhard op d'r, ik vond d'r mwah.
Hahaha true truequote:Op woensdag 14 december 2011 18:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Wit vlees.
En jouw tan is geshopt, melkfles.
Nee. Dan breng ik het gemiddelde van dit topic omlaag, manquote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fix een nieuwe dan.
[ afbeelding ]
Eens, jawel!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fix een nieuwe dan.
[ afbeelding ]
[..]
Ja, iedereen geilde altijd teringhard op d'r, ik vond d'r mwah.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fix een nieuwe dan.
[ afbeelding ]
Maar we hadden al vastgesteld dat jij geen smaak hebt/homo bent. Geeft niks verder hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar voor de rest zijn die chicks niet zo veel aan, vind ik.
Thanks.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Maar we hadden al vastgesteld dat jij geen smaak hebt/homo bent. Geeft niks verder hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:56 schreef Allure_ het volgende:
Soms wou ik dat ik een negerin was zodat ik mijn jerkin' moves kon oefenen, ook al is die hype alweer voorbij.
You playin' , jij weet niet eens wat dat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standards, deze man heeft ze.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar voor de rest zijn die chicks niet zo veel aan, vind ik.
Ik was de eerste groupie van de rangers, hoor. Zo cutequote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
You playin' , jij weet niet eens wat dat is
F5 is Anne aka ijsmeis, ik denk dat daar al voldoende bewijsmateriaal van is dat het tegendeel bewijstquote:Op woensdag 14 december 2011 18:59 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij is F5 a trap!om t maar zo te zeggen
Check http://www.worldstarhipho(...)wshheV5bNXwW18L3aRnH @ 0:57quote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar wie zou jij kiezen dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Maar we hadden al vastgesteld dat jij geen smaak hebt/homo bent. Geeft niks verder hoor.
Vergis je niet in die witmeid hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ohja, ja ik herkende haar niet met haar kleren aanquote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
F5 is Anne aka ijsmeis, ik denk dat daar al voldoende bewijsmateriaal van is dat het tegendeel bewijst.
[..]
Check http://www.worldstarhipho(...)wshheV5bNXwW18L3aRnH @ 0:57
Hahaquote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
F5 is Anne aka ijsmeis, ik denk dat daar al voldoende bewijsmateriaal van is dat het tegendeel bewijst.
[..]
Check http://www.worldstarhipho(...)wshheV5bNXwW18L3aRnH @ 0:57
Hoe heet ze ook alweer. Heeft rechten gestudeerd en houdt van Buffy.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef Maisnon het volgende:
Wie is B4 lijkt op een vriendin van me
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Vergis je niet in die witmeid hoor.
Allure, SHE, Hara.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maar wie zou jij kiezen dan?
Misschien was je een waterbuffelquote:Op woensdag 14 december 2011 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..].
In mijn vorige leven zou ik zomaar een tintje gehad kunnen hebben.
Hahaha.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Misschien was je een waterbuffel
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Standards, deze man heeft ze.
Ik zou jou ook doen i sabi toch.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Leuk hoor een discussie waar ik niet aan mee kan discussieren, ik voel me ongewenst
Op die foto idd niet, maar volgens mij is ze tegenwoordig wel geefbaar.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..].
In mijn vorige leven zou ik zomaar een tintje gehad kunnen hebben.
Niet.quote:
Sommige? Hele dirty south is gaar.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sommige dansjes afkomstig from the 'south' zijn echt gaar
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Sommige? Hele dirty south is gaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In april staat hij in Amsterdamquote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef Posucice het volgende:
Deze weekend wordt fly jongens. Hoe gaat het met jullie Fernandesbois en girlz?
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cookin'Lil BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die man is zo garbage dat het weer vet wordt, serieus. En heel veel mensen hebben die move van hem! En/of Souljaboy
.
Derrty derrty souff BWOY.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |