Geen standards hebbenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Na een paar bier zou ik bijzonder weinig nog skippen, inderdaad.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Na een paar bier zou ik bijzonder weinig nog skippen, inderdaad.
Haha ik zeg al, hele oude fotoquote:Op woensdag 14 december 2011 18:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Lol Ally ik had je niet herkend.
Maar niet allemaal met plezier.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:41 schreef Allure_ het volgende:
Jullie zouden ze gewoon allemaal doen, hoor.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd al overrated man.
Hoe oud was je daar op dan? Mijn leeftijd ongeveer?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Haha ik zeg al, hele oude foto.
Zoiets, ja. Toen had ik nog geen rimpels en kraaienpoten.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoe oud was je daar op dan? Mijn leeftijd ongeveer?
Grapjasquote:Op woensdag 14 december 2011 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoiets, ja. Toen had ik nog geen rimpels en kraaienpoten.
Ik vind haar mooi. Maar dat overdreven gehit is niet helemaal serieus hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fix een nieuwe dan.
[ afbeelding ]
[..]
Ja, iedereen geilde altijd teringhard op d'r, ik vond d'r mwah.
Hahaha true truequote:Op woensdag 14 december 2011 18:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Wit vlees.
En jouw tan is geshopt, melkfles.
Nee. Dan breng ik het gemiddelde van dit topic omlaag, manquote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fix een nieuwe dan.
[ afbeelding ]
Eens, jawel!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fix een nieuwe dan.
[ afbeelding ]
[..]
Ja, iedereen geilde altijd teringhard op d'r, ik vond d'r mwah.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fix een nieuwe dan.
[ afbeelding ]
Maar we hadden al vastgesteld dat jij geen smaak hebt/homo bent. Geeft niks verder hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar voor de rest zijn die chicks niet zo veel aan, vind ik.
Thanks.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Maar we hadden al vastgesteld dat jij geen smaak hebt/homo bent. Geeft niks verder hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:56 schreef Allure_ het volgende:
Soms wou ik dat ik een negerin was zodat ik mijn jerkin' moves kon oefenen, ook al is die hype alweer voorbij.
You playin' , jij weet niet eens wat dat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standards, deze man heeft ze.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar voor de rest zijn die chicks niet zo veel aan, vind ik.
Ik was de eerste groupie van de rangers, hoor. Zo cutequote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
You playin' , jij weet niet eens wat dat is
F5 is Anne aka ijsmeis, ik denk dat daar al voldoende bewijsmateriaal van is dat het tegendeel bewijstquote:Op woensdag 14 december 2011 18:59 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij is F5 a trap!om t maar zo te zeggen
Check http://www.worldstarhipho(...)wshheV5bNXwW18L3aRnH @ 0:57quote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
You playin' , jij weet niet eens wat dat is
Maar wie zou jij kiezen dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Maar we hadden al vastgesteld dat jij geen smaak hebt/homo bent. Geeft niks verder hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |