Maar we hadden al vastgesteld dat jij geen smaak hebt/homo bent. Geeft niks verder hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar voor de rest zijn die chicks niet zo veel aan, vind ik.
Thanks.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Maar we hadden al vastgesteld dat jij geen smaak hebt/homo bent. Geeft niks verder hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:56 schreef Allure_ het volgende:
Soms wou ik dat ik een negerin was zodat ik mijn jerkin' moves kon oefenen, ook al is die hype alweer voorbij.
You playin' , jij weet niet eens wat dat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standards, deze man heeft ze.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar voor de rest zijn die chicks niet zo veel aan, vind ik.
Ik was de eerste groupie van de rangers, hoor. Zo cutequote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
You playin' , jij weet niet eens wat dat is
F5 is Anne aka ijsmeis, ik denk dat daar al voldoende bewijsmateriaal van is dat het tegendeel bewijstquote:Op woensdag 14 december 2011 18:59 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij is F5 a trap!om t maar zo te zeggen
Check http://www.worldstarhipho(...)wshheV5bNXwW18L3aRnH @ 0:57quote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar wie zou jij kiezen dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Maar we hadden al vastgesteld dat jij geen smaak hebt/homo bent. Geeft niks verder hoor.
Vergis je niet in die witmeid hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ohja, ja ik herkende haar niet met haar kleren aanquote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
F5 is Anne aka ijsmeis, ik denk dat daar al voldoende bewijsmateriaal van is dat het tegendeel bewijst.
[..]
Check http://www.worldstarhipho(...)wshheV5bNXwW18L3aRnH @ 0:57
Hahaquote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
F5 is Anne aka ijsmeis, ik denk dat daar al voldoende bewijsmateriaal van is dat het tegendeel bewijst.
[..]
Check http://www.worldstarhipho(...)wshheV5bNXwW18L3aRnH @ 0:57
Hoe heet ze ook alweer. Heeft rechten gestudeerd en houdt van Buffy.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef Maisnon het volgende:
Wie is B4 lijkt op een vriendin van me
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Vergis je niet in die witmeid hoor.
Allure, SHE, Hara.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maar wie zou jij kiezen dan?
Misschien was je een waterbuffelquote:Op woensdag 14 december 2011 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..].
In mijn vorige leven zou ik zomaar een tintje gehad kunnen hebben.
Hahaha.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Misschien was je een waterbuffel
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Standards, deze man heeft ze.
Ik zou jou ook doen i sabi toch.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Leuk hoor een discussie waar ik niet aan mee kan discussieren, ik voel me ongewenst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |