Hoequote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh, je moet even je naam veranderen dan, niet guest blijven.
Hoiquote:
Ja dat had ik dus ookquote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef Mozy het volgende:
ik ben ook gebanned omdat ik nog geen tijd had gekregen om mijn user name te veranderen
zullen wij dan maar even 1-on-1 gaan? om elkander beter te leren kennen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ookSkeer ding.
Jij bent ook niet gewenstquote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef Mozy het volgende:
ik ben ook gebanned omdat ik nog geen tijd had gekregen om mijn user name te veranderen
Kun je nu niet refreshen en terugkomen?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ookSkeer ding.
Oh nu zit ik al op m'n andere pcquote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef krioro het volgende:
Of doe de nieuwe: http://tinychat.com/fernandesfok
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:18 schreef Jajong het volgende:
Waarom nou mij verbannen. Jajong... Neemeid... Come on.
Hahaha, had ik gister dus ook met detoilet en heturinoirquote:Op woensdag 14 december 2011 21:18 schreef Jajong het volgende:
Waarom nou mij verbannen. Jajong... Neemeid... Come on.
Heee ouwe versierderquote:
Is dat een leerling van je?quote:
Was een grap manquote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ik ging checken of je te wit was vriend
Dat is niet gewillig dat is labiel.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Zij niet, maar zulke gewillige heb je er zeker tussen
Jaloerse vrouwenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is niet gewillig dat is labiel.
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:50 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Jaloerse vrouwen
Vraag maar aan gezonde mannen hoe zij dat zien
Hehe, je bent echt een eindbaas manquote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Zij niet, maar zulke gewillige heb je er zeker tussen
Ik bepaal zelf wel wat ik mag of niet mag damequote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]!
Jij bent echt ziek.Daar mag je geen gebruik van maken.
Ow, tli heeft bij jou uitgehuild?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:52 schreef Jajong het volgende:
Oh nee wacht je bent een beta-nerd die bij z'n moeder woont en FOK!sters lastig valt via PM en shit.
Snap crackle pop thanks for playing doei.
Nee, maar bedankt voor het bevestigen.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:53 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ow, tli heeft bij jou uitgehuild?
Graag gedaan, want:quote:Op woensdag 14 december 2011 21:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt voor het bevestigen.
No homo vriendquote:
Wees dus op je hoedequote:Op woensdag 14 december 2011 21:59 schreef Mozy het volgende:
Mensen als Ron Jeremy zorgen dat ik later als man op mijn tellen moet passen bij het lesgeven.
Twijfelachtig. Volgens mij gewoon een uberdork. Maar anders props.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Twijfelachtig. Volgens mij gewoon een uberdork. Maar anders props.
Aldus deze gastquote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Twijfelachtig. Volgens mij gewoon een uberdork. Maar anders props.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |