Vrijdag schoolfeest en zaterdag de stad in, en hopelijk wat blazenquote:
Hehe yup, jij deze versie ervan?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:24 schreef Sinji het volgende:
Weleens die sucker punch gezien op B? Oh snap
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cookin'Whehe, ik loop altijd zo mee te doen op dat soort muziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lil B heeft wel zieke beats van Clammy Clams.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lil B. Die man is zo garbage dat het weer vet wordt, serieus.
[..]
Derrty derrty souff BWOY.
full stops and exclamation marks
Bwehehehehe, Ik ga stuk hierquote:Op woensdag 14 december 2011 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe yup, jij deze versie ervan?
Moeilijk harde beat voor een moeilijk overgewaardeerde rapperquote:Op woensdag 14 december 2011 19:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe, ik loop altijd zo mee te doen op dat soort muziek.
[..]
Lil B heeft wel zieke beats van Clammy Clams.
Ja hoor alles is goed.quote:
Wat een leuk meisjequote:
Haha ja, ik zag hetquote:Op woensdag 14 december 2011 19:48 schreef Maisnon het volgende:
Mooi
Zij speelt dus de hoofdrol trouwens in die film waar ik het gisteren over had
liever niet, als wij het naspelen ga jy dood ;squote:Op woensdag 14 december 2011 19:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Doet me denken aan Titanic, weet niet waarom.
Dat is ook de actrice die in Amelie speeltquote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat een leuk meisje
Krijg een Amelie-vibe van haar
Orly.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat een leuk meisje
Krijg een Amelie-vibe van haar
Ga je mij ook natekenen dan? =$quote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha ja, ik zag het. Wie zou die jongen zijn
?
[..]
liever niet, als wij het naspelen ga jy dood ;s
Snap brah.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat is ook de actrice die in Amelie speelt
Ben jij een vrouw dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ga je mij ook natekenen dan? =$
Elke keer zie ik dat plaatje en zit ik te wachten tot die lepel in beeld komt en telkens schrik ik weer.quote:
Better be good, dan. Anders heb je het natuurlijk voor altijd verpest bij mequote:Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh, fuckik bedoelde mag ik jou natekenen dan
.
Of course.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Better be good, dan. Anders heb je het natuurlijk voor altijd verpest bij me.
Beter voor jou alleen die scene. Tenzij je van ijs houdtquote:Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Of course.
Spelen we die hele film na dan, of alleen die scene?
En de dans scene ookquote:Op woensdag 14 december 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beter voor jou alleen die scene. Tenzij je van ijs houdt
Heb jij je username van Chanel? Vraag ik me af.quote:
Neen.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb jij je username van Chanel? Vraag ik me af.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Of course.
Spelen we die hele film na dan, of alleen die scene?
Elke keer als ik in mijn kastje kijk in de badkamer moet ik aan Ally denkenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Geilquote:Op woensdag 14 december 2011 20:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neen.
[..]
We kunnen dit wel naspelen.
Heb je een beetje losse heupen dan??quote:Op woensdag 14 december 2011 20:00 schreef Ethanolic het volgende:
Deze ga ik morgen avond zetten, succes gegarandeerd.
Ik gebruik al jaren Egoistequote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Hou je daar niet van? Vind je me zo afstotelijk?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Elke keer als ik in mijn kastje kijk in de badkamer moet ik aan Ally denken.
[..]
Geil.
Vaste klant Chanel Antaeus.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Chanel en Hugo Boss zijn toch wel de beste fragrances.
Oh.quote:
Ik denk altijd hieraan:quote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Elke keer als ik in mijn kastje kijk in de badkamer moet ik aan Ally denken.
Neequote:Op woensdag 14 december 2011 20:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hou je daar niet van? Vind je me zo afstotelijk?
Die heb ik ook ja, maar Antaeus blijft het best.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Heeft iemand hier Bleu de Chanel?
[..]
Nee.
Mag je zelf oordelenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb je een beetje losse heupen dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |