Elke keer zie ik dat plaatje en zit ik te wachten tot die lepel in beeld komt en telkens schrik ik weer.quote:
Better be good, dan. Anders heb je het natuurlijk voor altijd verpest bij mequote:Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh, fuckik bedoelde mag ik jou natekenen dan
.
Of course.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Better be good, dan. Anders heb je het natuurlijk voor altijd verpest bij me.
Beter voor jou alleen die scene. Tenzij je van ijs houdtquote:Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Of course.
Spelen we die hele film na dan, of alleen die scene?
En de dans scene ookquote:Op woensdag 14 december 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beter voor jou alleen die scene. Tenzij je van ijs houdt
Heb jij je username van Chanel? Vraag ik me af.quote:
Neen.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb jij je username van Chanel? Vraag ik me af.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Of course.
Spelen we die hele film na dan, of alleen die scene?
Elke keer als ik in mijn kastje kijk in de badkamer moet ik aan Ally denkenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Geilquote:Op woensdag 14 december 2011 20:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neen.
[..]
We kunnen dit wel naspelen.
Heb je een beetje losse heupen dan??quote:Op woensdag 14 december 2011 20:00 schreef Ethanolic het volgende:
Deze ga ik morgen avond zetten, succes gegarandeerd.
Ik gebruik al jaren Egoistequote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Hou je daar niet van? Vind je me zo afstotelijk?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Elke keer als ik in mijn kastje kijk in de badkamer moet ik aan Ally denken.
[..]
Geil.
Vaste klant Chanel Antaeus.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Chanel en Hugo Boss zijn toch wel de beste fragrances.
Oh.quote:
Ik denk altijd hieraan:quote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Elke keer als ik in mijn kastje kijk in de badkamer moet ik aan Ally denken.
Neequote:Op woensdag 14 december 2011 20:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hou je daar niet van? Vind je me zo afstotelijk?
Die heb ik ook ja, maar Antaeus blijft het best.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Heeft iemand hier Bleu de Chanel?
[..]
Nee.
Mag je zelf oordelenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb je een beetje losse heupen dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |