quote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Haha slet, ik bedoel gewoon normaal voedsel
Ik ook maar die is ook al aan, dus moet dan iets met manycam fixen, want kan maar op 1 plek uitzenden.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:34 schreef Sinji het volgende:
Ik heb ook een werkende cam hier y'all
Ja, BT en Allyquote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef Juminelle het volgende:
Sommige van die FOK! chicks van die foto zijn best leuk
[..]
Fine, beeeetje tipsy. U?
SPOILER: niet voor tliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
U zegt het maar, ik heb mijn sexy pakje al aangetrokken.
alleen maar haatquote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat denk ik al fucking 10 topics lang ofzo.
Klb'ers hierheen fernandes verkankerd en phantomesse weg
Ik ben van de partij.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Me too, halve fles Riesling op. Hihiquote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef Juminelle het volgende:
Sommige van die FOK! chicks van die foto zijn best leuk
[..]
Fine, beeeetje tipsy. U?
Da's wel heel makkelijk. I did not know thisquote:Op woensdag 14 december 2011 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan je ook zelf doen. Gewoon tinychat.com/randomiets, heb je een privéroom.
Ik zit al klaar, met de lul in de handquote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, BT en AllyWelke is Ally?SPOILER: niet voor tliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naissssssssss.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Me too, halve fles Riesling op. HihiThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Iedereen gezellig synchroon fappen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zit al klaar, met de lul in de hand
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Welke is Ally?C5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Toen was je nog een echte bitch, nu ben je soft geworden.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hallo toen was ik 11 leave me alone
Je was wel leukquote:Op woensdag 14 december 2011 20:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hallo toen was ik 11 leave me alone
Oh, je moet even je naam veranderen dan, niet guest blijven.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:41 schreef Juminelle het volgende:
Waaaarom word ik meteen verbannen?
Kom terug.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:41 schreef Juminelle het volgende:
Waaaarom word ik meteen verbannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |