Niet zo heel veel.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De kans is 1 op 16 miljoen, hoowr. Wee weet hoeveel doekoe ze ervoor krijgt
.
Eerst postte ze zelfs in de SC af en toe.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel blondje
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel blondje
Ik lig in een deuk.quote:
Bij gebrek aan beter natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerst postte ze zelfs in de SC af en toe.
Ik join je sowieso, ik zie er al niet meer ziek uitquote:Op woensdag 14 december 2011 20:31 schreef tliciouz het volgende:
Jackie, is de webcam al gefixt?Ga daar zo niet in mn eentje zitten.
gaat gernandes nou ook ineens tc-en? :s eigenlyk is deze sc gwn een slap aftreksel van de klb scquote:Op woensdag 14 december 2011 20:31 schreef tliciouz het volgende:
M'n webcam werkt gewoonquote:Op woensdag 14 december 2011 20:31 schreef tliciouz het volgende:
Goedzo.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik join je sowieso, ik zie er al niet meer ziek uit
Fine, beeeetje tipsy. U?quote:
Vanwaar toch die constante haat over KLB'ers? Je bent zeker ook PVV stemmer he.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat denk ik al fucking 10 topics lang ofzo.
Klb'ers hierheen fernandes verkankerd en phantomesse weg
Kan je ook zelf doen. Gewoon tinychat.com/randomiets, heb je een privéroom.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef JackieBrown het volgende:
Tli kan je anders alvast een room maken dat ik het kan uitproberen
http://tinychat.com/fernandesscquote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef JackieBrown het volgende:
Tli kan je anders alvast een room maken dat ik het kan uitproberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |