Jean Paul Gaultierquote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gucci, CK Obession en JP Gaultier ova here.
Mooie tijd dat, volgens mij zelfde jaarquote:
Hoin Jumi, how you do?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:10 schreef Juminelle het volgende:
Goedenavond
[..]
Jean Paul Gaultier
Heb altijd het idee dat half Nederland JPG heeft, net als die One Million.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gucci, CK Obession en JP Gaultier ova here.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:59 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij is F5 a trap!om t maar zo te zeggen
Die van mn vriendin zonet.quote:
Als de kip die in je oven zit gaar isquote:Op woensdag 14 december 2011 20:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe laat en waar
Eh fafi nog gecurled?quote:
Hey you.quote:
Doet me weer denken aan deze:quote:Op woensdag 14 december 2011 20:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mooie tijd dat, volgens mij zelfde jaar
En terecht.quote:
Ik kom even ruiken, hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 20:13 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb ook CK - One en Ralph - Ralph lauren als 2 vaste.
Ja, heb de littekens om het te bewijzen.quote:
Een vriendin van mij lijkt mooeeilijk veel op haarquote:Op woensdag 14 december 2011 20:15 schreef krioro het volgende:
[..]
http://www.pp2g.tv/vYn9-ZHg_.aspx
Mad crush op die Duitse dame toen.
[..]
En terecht.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, heb de littekens om het te bewijzen.
Jaquote:
Wie?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef Allure_ het volgende:
Vriendinnetje van vroeger speelt in GTST mee. Bitch.
Moving up in the world.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef Allure_ het volgende:
Vriendinnetje van vroeger speelt in GTST mee. Bitch.
Gewoon als figurant gelukkigquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een vriendin van mij lijkt mooeeilijk veel op haar
Ik zou een rol in GTST afwijzen FYI.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon als figurant gelukkig. Ze heeft 6 jaar over d'r vmbo gedaan en alsnog meer bereikt dan ik
.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon als figurant gelukkig. Ze heeft 6 jaar over d'r vmbo gedaan en alsnog meer bereikt dan ik
.
DIBS.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
21, studente, single. Nu woonachtig in Leeuwarden en studeert International Tourism
You in?
"Ik zie er volgens mij heel mannelijk uit."quote:
Ik zal jou eens in de richel leggen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zou een rol in GTST afwijzen FYI.
Alleen het tuig van de richel doet daar aan mee.
Als figurant meedoen in GTST noem ik nu niet echt iets bereikt hebben. Wie weet wat jij nog allemaal bereikt!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Only if you join mequote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in de richel leggen.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
"Ik zie er volgens mij heel mannelijk uit."
Except not.
Too easy, gonna let it slide.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar the fuck is Phantomesse eigenlijk?
Dat denk ik al fucking 10 topics lang ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Spacend. Bij een kampvuur. Altijd bij een kampvuurquote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Daar ging bijna m'n pindasoep, lul.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Spacend. Bij een kampvuur. Altijd bij een kampvuur
Ditquote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat denk ik al fucking 10 topics lang ofzo.
Klb'ers hierheen fernandes verkankerd en phantomesse weg
Ja vroeg ik me pas ook af eigenlijk. Mis haar openbaringen welquote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
I'm in there like swimwear.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
21, studente, single. Nu woonachtig in Leeuwarden en studeert International Tourism
You in?
Kanker.quote:
Phantomesse komt uit KLB.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat denk ik al fucking 10 topics lang ofzo.
Klb'ers hierheen fernandes verkankerd en phantomesse weg
De kans is 1 op 16 miljoen, hoowrquote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als figurant meedoen in GTST noem ik nu niet echt iets bereikt hebben. Wie weet wat jij nog allemaal bereikt!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |