tja dat heb ik ook, mag ook geen kookboeken meer kopen van mezelfquote:Op woensdag 14 december 2011 18:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wil trouwens wel een boek waar ik ook écht wat aan heb.. heb er te veel waar ik eigenlijk nooit meer in blader. Misschien het slowcoocking boek wat je laatst kon winnen hier. Stoofpotten maken doe ik graag en veel
Nee.. nou ja, ik vind het toch wel leuk om sommige boeken wellicht gewoon om te ruilen zeg maar.. Voor betere boekenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
tja dat heb ik ook, mag ook geen kookboeken meer kopen van mezelf
Ik heb helaas geen slager- of visboer-bonquote:Op woensdag 14 december 2011 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik koop voor het geld eigenlijk liever een mooi stuk vis of kreeft, reerug ofzo.
Maar is het wat?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die heb ik al (alleen dan die van mijn oma).
Het is (volgens mij, de oude iig wel) echt een basisboek. Daar heb ik zelf niet echt behoefte meer aan..quote:
Je hebt ook nog Home Made Winter.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit lijkt me wel een leuke:
[ afbeelding ]
Of deze dus:
[ afbeelding ]
Oh, die zag ik niet op die site (is de site van de boekhandel hier in de buurt dus dan weet ik een beetje wat ie heeft)quote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Home Made Winter.
Hehe.. dat soort boeken trekken me niet zo, Ik maak niet vaak zoet en heb daar nog meer dan genoeg recepten voor op stapel..quote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef LieLie het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)011445590/index.html
Deze lijkt me ook tof, maar niet erg goed voor de lijn
Het wordt hem tochquote:Op woensdag 14 december 2011 18:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hehe.. dat soort boeken trekken me niet zo, Ik maak niet vaak zoet en heb daar nog meer dan genoeg recepten voor op stapel..
Mooi, dan kan jij lekker zoete dingen voor me makenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het wordt hem toch
ik heb het ijskoud trouwens, zo maar even douchen.
We moeten nog weer een keer afspreken. Ik kan nu vast wel een keer wisselen en op donderdag in plaats van maandag werken.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mooi, dan kan jij lekker zoete dingen voor me maken![]()
Hmm.. maandag kan wel ja, alleen ff kijken met school en zo. Maar gaan we doen jaquote:Op woensdag 14 december 2011 19:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
We moeten nog weer een keer afspreken. Ik kan nu vast wel een keer wisselen en op donderdag in plaats van maandag werken.
Ja nou, of dinsdag natuurlijk. Al hebben we dan ook sectieoverleg. Maar dat is om de week een kort rondje van waar we mee bezig zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm.. maandag kan wel ja, alleen ff kijken met school en zo. Maar gaan we doen ja![]()
Komen we wel uitquote:Op woensdag 14 december 2011 19:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja nou, of dinsdag natuurlijk. Al hebben we dan ook sectieoverleg. Maar dat is om de week een kort rondje van waar we mee bezig zijn.
Nja.. die zit aardig vol al.. dan zou vrijdag de 6e nog kunnen..quote:Op woensdag 14 december 2011 19:11 schreef LieLie het volgende:
Of.. In jouw kerstvakantie misschien. Op een do of vr.
Mnou, als die al vol zit kijken we later wel even.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja.. die zit aardig vol al.. dan zou vrijdag de 6e nog kunnen..
Nee, aardig vol! De 1e week lukt niet, de 2e week alleen die vrijdag dusquote:Op woensdag 14 december 2011 19:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mnou, als die al vol zit kijken we later wel even.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Jaa, mijn serie Vraag Piet hoe maak ik het klaar serie heeft een mooi OP plaatje
Ik denk dat ik dan ook wel kan, maar even kijken of mrLie nog iets wil doen in de vakantie (die hij wel heeftquote:Op woensdag 14 december 2011 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, aardig vol! De 1e week lukt niet, de 2e week alleen die vrijdag dusDonderdag heb ik dan overleg met mijn collega die van verlof komt, vandaar
Haha ja Thijs is dan ook vrij dus moet ook wel ff overleggenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan ook wel kan, maar even kijken of mrLie nog iets wil doen in de vakantie (die hij wel heeft).
Ooee, ziet er chique uit Piet!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Jaa, mijn serie Vraag Piet hoe maak ik het klaar serie heeft een mooi OP plaatje
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef Sarabi het volgende:
en nu ben ik geen kassameisje meer, maar dat is niet wat me verdrietig maakt
is dat niet al heel snel tegenwoordig omdat er nog maar zo weinig cd's verkocht worden?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
de DWDD-recordings zijn goud geworden
25 verkochte exemplarenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
is dat niet al heel snel tegenwoordig omdat er nog maar zo weinig cd's verkocht worden?
Ja neem er maar een. Of twee, dat kan wel op een dag als vandaagquote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel
Ik weet ook niet echt wat ik er verder over moet zeggen, misschien is het tijd voor een wijntje
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Armand bij Ali B op volle toeren
geweldig!
ik krijg zo'n jeuk van ali bquote:Op woensdag 14 december 2011 21:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whut? Ik vind het echt een tof programma hooraandoenlijk soms haast
Dit programma is echt leukquote:
Ik hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Heftig Sun, van dat meisje in je klasZo jong moet je dit soort dingen niet van zo dichtbij meemaken. Hopelijk kan ze er goed mee (leren?) omgaan.
Ik ben de slechtste bowler ter wereldEn ik ga slapen
En 'Aawh' roepen voor jou?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:20 schreef Isabeau het volgende:
Ja, was wel leukAllemaal lekker voor elkaar lopen juichen en zo haha
Jaja alarm ging afquote:Op woensdag 14 december 2011 20:36 schreef Bluezz het volgende:
dat bedoel ik
zus ook alweer aan de foon gehad (luister je steer) ze vraagt hoe het gaat maar wil eigenlijk alleen maar over zichzelf praten *zucht
hahaha thanks! maar het gaat natuurlijk niet echt om mijquote:Op woensdag 14 december 2011 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
sarabi voor ons zul je altijd kassameisje blijven
Ga je in de live-show van TVOH optreden?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
voor Sarabii
Net heerlijk gedanst!Laatste training voor choreo-optreden a.s. vrijdag, super zin in!
Hihiquote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga je in de live-show van TVOH optreden?
Die hebben altijd prima dansers en danseressen, vind ik.
Je danst in een andere hoek, maar waarom zou je niet goed genoeg zijn!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
HihiIk zou heel graag willen, ziet er heel leuk uit idd. Maar ben niet goed genoeg ben ik bang
Zij hebben meer techniekquote:Op donderdag 15 december 2011 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je danst in een andere hoek, maar waarom zou je niet goed genoeg zijn!
Probeer even rust te vinden. Het is nog niet zover gelukkigquote:Op donderdag 15 december 2011 01:02 schreef PdeHoog het volgende:
Kan niet slapenIk lig me zenuwachtig te maken voor het gesprek vrijdag met de leverancier. Dat gaat geen fijn gesprek worden ben ik bang
Schoon pyjamaatje aan? Handjes boven de dekens? Welterusten!quote:Op donderdag 15 december 2011 01:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ga ook slapen in een kraakvers bed
Ging wel vandaag... heb de sling alleen buiten met wat boskipjes om, te pijnlijk voor artrosenekkie verder. Verder hou ik de staak goed omhoog, beweeg vingers en schouder en de gipsspalk begint flink ruim te worden dus de zwelling neemt af of is weg.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:36 schreef AnneX het volgende:
Nog even voor het slapen gaan... Mooi blauw armpje Bloes in je plaatje!
Hoe ging het vandaag? Went het al zo'n zware arm?
Had je vorig jaar niet ook een k muts op?
Tnx.quote:Op donderdag 15 december 2011 07:53 schreef freecell het volgende:
Spannend is dat dan Bluezz, zo vervelend dat je er geen invloed op hebt wat de uitslag wordt.
DE héél veel succes!
Moequote:Op donderdag 15 december 2011 07:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tnx.
En hoe gaat het,buiten t mindere wegen, met jou?
Alleen sommigen iets meer dan anderenquote:Op donderdag 15 december 2011 08:09 schreef freecell het volgende:
[..]
edit: Free stopt met zeuren, iedereen heeft het druk
Ach af en toe eens lekker zagen is niets mis mee hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 08:09 schreef freecell het volgende:
[..]
edit: Free stopt met zeuren, iedereen heeft het druk
Tis ook uitermate oninspirerend weer blugh, dat maakt een mens ook niet blijer.quote:Op donderdag 15 december 2011 08:24 schreef freecell het volgende:
Mja, ik vind het toch nooit zo bevredigend
Maar ik heb werkelijk zo weinig zin en energie vandaag.
Straks maar eens even verzinnen wat ik ga doen om het een beetje leuk te maken voor de kinderen
En vanavond doorrijden naar de sneeuwquote:Op donderdag 15 december 2011 08:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tis ook uitermate oninspirerend weer blugh, dat maakt een mens ook niet blijer.
Beetje laat maar de herfst is gearriveerd.
Ik heb sinds ik van mijn depressie genezen ben nooit meer een winterdip gehadquote:Op donderdag 15 december 2011 08:56 schreef freecell het volgende:
Ik dacht al: winterdip, waar blijf je, maar daar issie dus
Nee, maar op mijn twee 'afstudeerdagen' kan ik nu niks doen omdat ik nog op feedback wachtquote:
Ja, maar die stelde ook niet veel voor. Los daarvan krijg ik ook reactie van de opdrachtgever en daar wacht ik nu op.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Heb je nog om een betere feedback gevraagd?
Ahhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 15 december 2011 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen naar Maastricht denk ik, iemand wil m'n kantoor hebben
Uitruimen
Altijd tof en toch werkquote:Op donderdag 15 december 2011 11:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb als het goed is vanmiddag een solligesprek
Betreft helaas een tijdelijke functie (zwangerschapsverlof), tot juni.
Maar ik ga gewoon kijken.
Veel succesquote:Op donderdag 15 december 2011 11:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb als het goed is vanmiddag een solligesprek
Betreft helaas een tijdelijke functie (zwangerschapsverlof), tot juni.
Maar ik ga gewoon kijken.
Oe dit mag je niet te hard zeggen, ik werd hier nml om uitgelachenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Elf alvast heel veel sterkte![]()
Suc6 FFT!Steer en Lie, toch enigzins onbevredigend lijkt me?
Onze 2 keertjes vocal coaching wordt er 1tje, zn vrouw is bevallen en dat gaat voor![]()
Dus maar eentje, maar dan wel meteen in het Patronaat na de kerstvak. zo leuk altijd
Van dipjes heb ik mijn hele leven al last, ik merk geen verschil in de winter trouwens
En de roze wolk die kinderen heet is niet altijd even knalroze he FCGaat trouwens nooit over bedenk ik me nu, ik voel me nog steeds heel betrokken en voel de pijn en het plezier als er iets met mijn kinderen is al zijn ze volwasssen en ook al zelf vader
Tja, dat weet ik dus niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:16 schreef freecell het volgende:
Diepvrieskipfilet is toch 's avonds ook wel ontdooid als je het 's morgens gewoon uit de vriezer legt?
Hier wel iig
Uitgelachen ?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Oe dit mag je niet te hard zeggen, ik werd hier nml om uitgelachen![]()
![]()
Verder over je dipjes; die hou je goed verborgen voor je omgeving iig. Ik vind je gewoon een leuk vrolijk typ
Brrrrquote:Op donderdag 15 december 2011 12:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik dus niet.
Net als Sun vergeet ik het wel eens en dan komt het gekookt uit de tron.
Nu dacht ik er bijtijds aan. Wij zullen zien.
Freecell: nu op 2 drie grote gezinnen met 12 kinderen. The horror
Ja ik zei dat ik een keer de pijn voelde van iemand (weet niet eens meer wie) en toen werd ik hier uitgelachen omdat dat schijnbaar niet kon.quote:
En zo is het!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja ik zei dat ik een keer de pijn voelde van iemand (weet niet eens meer wie) en toen werd ik hier uitgelachen omdat dat schijnbaar niet kon.
Nou ja, ik vind toch echt van wel. Dat anderen dat niet kunnen is hun ding.
He Piet!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:24 schreef AnneX het volgende:
Freecell: nu op 2 drie grote gezinnen met 12 kinderen. The horror
Paar sc's geleden was daar iets mee, lauw water gaat minder goed dan koud?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:29 schreef AnneX het volgende:
OoohEn ik dacht lauw.
/ rent naar sink.
Nee nee, koud. Koud water kan namelijk meer energie opnemen.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:29 schreef AnneX het volgende:
OoohEn ik dacht lauw.
/ rent naar sink.
Je vroeg dus 'waar' en een plaatsnaam is een goed antwoordquote:
Dankuquote:Op donderdag 15 december 2011 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee nee, koud. Koud water kan namelijk meer energie opnemen.
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:31 schreef borisz het volgende:
Een harinkje eten met poezen erbij. Erg grappig, die beesten veranderen in monsters
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Je vroeg dus 'waar' en een plaatsnaam is een goed antwoord
das lastig idd, wel uitkijken dat je niet te veel belast he?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Danku
Typen gaat al zoveel beter met links die kan al goed meedoen
Alleen als ik teveel typ met links steekt het een beetje
Maar juist de kip moet energie opnemen, dus in theorie gaat lauw beter.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee nee, koud. Koud water kan namelijk meer energie opnemen.
Daarom zit ik ook thuisquote:Op donderdag 15 december 2011 12:32 schreef DarkElf het volgende:
das lastig idd, wel uitkijken dat je niet te veel belast he?
Hangt ervanaf welke helftquote:Op donderdag 15 december 2011 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij ons ben je niks met een half lijf.
Je vraagt je af of er überhaupt iets bestaat waarbij het verlies van zo ontzettend veel mensenlevens het waard wasquote:Op donderdag 15 december 2011 12:34 schreef Bluezz het volgende:
http://nos.nl/tekst/322556-vsmissie-irak-officieel-beeindigd.htmlAl ben ik niet eens met 'het verlies van mensenlevens is het waard geweest' ze hadden daar niks te zoeken in mijn optiek.
Olie?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:34 schreef Bluezz het volgende:
http://nos.nl/tekst/322556-vsmissie-irak-officieel-beeindigd.htmlAl ben ik niet eens met 'het verlies van mensenlevens is het waard geweest' ze hadden daar niks te zoeken in mijn optiek.
nee dat snap ik idd, buiten dat; je zou veel te veel doen als je wel ging werken.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook thuisAl kriebelt het wel maar het is wel beter. Bij ons ben je niks met een half lijf.
twitter van mn ziekenhuis ontploft qua brandwonden infoquote:RT @RodeKruisZH #Fabel: opgeklopt eiwit op de #brandwond zorgt voor betere/snellere genezing.
17 minuten geleden
Tip 3: geen kleedjes op de (koffie)tafel. Zijn incl. hete koffie/thee (!) gemakkelijk van tafel te trekken. #TTdagRKZ #brandwonden 3/3
2 uur geleden
Tip 2: zorg dat het snoer van de waterkoker onbereikbaar is voor kinderhandjes. #TTdagRKZ #brandwonden 2/3
Waarschijnlijk duurder dan 2 sets eenvoudigequote:Op donderdag 15 december 2011 12:45 schreef freecell het volgende:
Hmmm, onze babyfoons lijken tegelijk dood te gaan en we hebben ze wel nodig (voornamelijk om ze af en toe bij de buren te kunnen zetten, hihi)
Maar we zoeken eigenlijk 1 met 2 zenders en 1 ontvanger, weet iemand of dat bestaat?
Waarschijnlijk wel, maar we wonen in een nogal kinderrijke buurt, dus het moet sowieso DECT zijn, anders hoor je alle andere kinderen ipv onze eigenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk duurder dan 2 sets eenvoudige
Wat grappig, Memo! Wel een beetje maf ookquote:Op donderdag 15 december 2011 12:50 schreef Memento-Mori het volgende:
overigens over militaire missies, ik heb een soldaat "geadopteerd" via adopt a soldier, dan krijg je dus een Amerikaanse soldaat toegewezen die je kaartjes/mails kan sturen als hart onder de riem, which reminds me, zo ff postzegels kopen en een Maastricht-kaartje
Als eens op Ebay gekeken?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar we wonen in een nogal kinderrijke buurt, dus het moet sowieso DECT zijn, anders hoor je alle andere kinderen ipv onze eigenAltijd gedonder met storing.
En DECT is sowieso al duur, je maakt mij niet wijs dat een DECT met 2 ontvangers 2x zo duur is
Nee, ik ben meer van marktplaats, dat was ook het idee, maar ebay is inderdaad ook een plan *zoekt*quote:Op donderdag 15 december 2011 12:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als eens op Ebay gekeken?
http://www.ebay.de/itm/H-(...)603f1#ht_2634wt_1375
http://www.ebay.de/itm/Au(...)f8764#ht_3280wt_1156
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb trouwens zo idioot gedroomd
F en ik (hij was ineens weer klein en had een gipsen armpje) zaten op onze scooter, hij met een helmpje op. Moesten om half 2 op mijn werk zijn en hij op school. Maar ik verdwaal onderweg en we komen veel en veel te laat. Hij huilend achterop, ik naar school en werk bellen : we redden het niet, we komen niet meer.
![]()
Das iig beter dan een adopt a prisonerquote:Op donderdag 15 december 2011 12:50 schreef Memento-Mori het volgende:
overigens over militaire missies, ik heb een soldaat "geadopteerd" via adopt a soldier, dan krijg je dus een Amerikaanse soldaat toegewezen die je kaartjes/mails kan sturen als hart onder de riem, which reminds me, zo ff postzegels kopen en een Maastricht-kaartje
Hahahaquote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef Bluezz het volgende:
F en ik (hij was ineens weer klein en had een gipsen armpje) zaten op onze scooter, hij met een helmpje op. Moesten om half 2 op mijn werk zijn en hij op school. Maar ik verdwaal onderweg en we komen veel en veel te laat. Hij huilend achterop, ik naar school en werk bellen : we redden het niet, we komen niet meer.
![]()
Wat liefquote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Je verhaal is veel intrigerender als je snel leest en de eerste zin overslaat. Ik moest het 2x lezen.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Als regeringsleiders zo hadden gedacht tijdens wo1 en 2 zaten we nu nog onder duits bewindquote:Op donderdag 15 december 2011 12:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je vraagt je af of er überhaupt iets bestaat waarbij het verlies van zo ontzettend veel mensenlevens het waard was
LOLOLquote:Op donderdag 15 december 2011 13:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je verhaal is veel intrigerender als je snel leest en de eerste zin overslaat. Ik moest het 2x lezen.
die soldaten vinden het erg fijn, berichten uit de buitenwereld te ontvangen dus kleine moeitequote:Op donderdag 15 december 2011 13:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Das iig beter dan een adopt a prisoneral vind ik dit ook een beetje gek.
Maar thats me
Die is ook wel bijzonderquote:Op donderdag 15 december 2011 13:04 schreef freecell het volgende:
LOLOL
Tara kwam laatst 's ochtends een beetje verdwaasd beneden: ja, er was iets met een woestijn en ik ben net tot ridder geslagen door sarkozy.
Kromme vergelijking. Irak bezette geen ander land.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:03 schreef PdeHoog het volgende:
Als regeringsleiders zo hadden gedacht tijdens wo1 en 2 zaten we nu nog onder duits bewind
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:04 schreef freecell het volgende:
[..]
LOLOL
Tara kwam laatst 's ochtends een beetje verdwaasd beneden: ja, er was iets met een woestijn en ik ben net tot ridder geslagen door sarkozy.
Daar denken Koerden bv heel anders over.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Kromme vergelijking. Irak bezette geen ander land.
Dus Turkije ook maar bombarderen en binnenvallen?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Daar denken Koerden bv heel anders over.
boekquote:Op donderdag 15 december 2011 13:11 schreef DarkElf het volgende:
zo, buiten een pyjama, wat kleren, schoon ondergoed, lenzen, bril, mijn kindle, en verzorgingsproducten ... wat moet ik nog meer meenemen voor 2 nachtjesziekenhuis? niets toch?
'kindle'quote:
Zeg ik dat?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus Turkije ook maar bombarderen en binnenvallen?
Ik heb mijn telefoon natuurlijk mee, daarop kan ik hopelijk op internet. anders moet de mr idd mijn laptoppie meeslepen morgenquote:
quote:
Ow, bij mij ookquote:Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef Isabeau het volgende:
Dat noem ik geen dromen meer, FC, die vallen bij mij in de categorie nachtmerrie.
Ja, hij blijft leuk, die Grünberg.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:18 schreef DarkElf het volgende:
Lees trouwens 'de joodse messias' nu van Grunberg, weer zo'n apart boek!
Rare geest die man, ik hou ervanquote:Op donderdag 15 december 2011 13:18 schreef DarkElf het volgende:
Lees trouwens 'de joodse messias' nu van Grunberg, weer zo'n apart boek!
ik ben niet persé fan maar heb er ook niets tegen, ik bekijk het gewoon per boek geloof ikquote:Op donderdag 15 december 2011 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rare geest die man, ik hou ervan
oh dat is wel leuk lezen jaquote:Ik ben met Fay Weldon bezig : dagboek van een stiefmoeder. Een echte Weldon weer
Hoeveel rente krijg je nu?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:08 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog naar de winkel, maar op de bank liggen bevalt ook wel goed
Das cool toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgenmiddag is het gesprek. Ik en een andere kandidaat, gaan we weer. Wie t wordt mag maandag al beginnen
Lijkt het werk/bedrijf je wat?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgenmiddag is het gesprek. Ik en een andere kandidaat, gaan we weer. Wie t wordt mag maandag al beginnen
Spannend. Wat voor functie is het?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze snappen er niet veel van. Kost ze weer wat klanten.quote:
dan zeg je toch: oooh hoe heet ze nou ook alweer! Sorry hoor maar ik ben t helemaal kwijt, wie knipt mij nou ook altijd??quote:Op donderdag 15 december 2011 14:24 schreef LieLie het volgende:
Grr, ik wil een afspraak bij de kapper maken, maar bij een bepaalde kapster en ik weet niet meer hoe ze heetHet stond op een briefje maar die is kwijt
Ja, je weet wel. Die ene met die schaar.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:25 schreef DarkElf het volgende:
dan zeg je toch: oooh hoe heet ze nou ook alweer! Sorry hoor maar ik ben t helemaal kwijt, wie knipt mij nou ook altijd??
Ik kom daar niet zo vaak, dat onthouden ze echt nietquote:Op donderdag 15 december 2011 14:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan zeg je toch: oooh hoe heet ze nou ook alweer! Sorry hoor maar ik ben t helemaal kwijt, wie knipt mij nou ook altijd??
stom zegquote:Op donderdag 15 december 2011 14:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik kom daar niet zo vaak, dat onthouden ze echt niet
lolquote:Op donderdag 15 december 2011 14:34 schreef freecell het volgende:
De kapster die mijn jongetjes knipt zei laatst tegen mij: Ja, ik zei laatst al tegen een andere klant, er komt hier ook altijd een mevrouw die de kinderen zo *hoep* op de rug slingert als een Afrikaanse. En het werkt ook nog.
LOL
Bedrijf mwoah... ken het nog niet echt. Is een logistiek bedrijf. Werk; er zit veel bij wat ik nog moet (bij)leren en dat voor een tijdelijke functie. Andere sollicitant werkte bij de overheid en heeft meer ervaring met dat soort werk dus geef mezelf niet veel kans. Ik vind tijdelijk eigenlijk ook kut want WW valt weg en komt daarna niet meer terug (volgens mij). Maarja, vind het ook spannend.. Ik ga er neutraal naartoe en dan zie ik het wel.quote:
Als (tijdelijk) gaat werken en daarna weer werkloos wordt, vervalt je WW niet, maar wordt die opgeschoven. Als je daarover meer wilt weten moet je even met je werkcoach bij het UWV contact opnemen.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Bedrijf mwoah... ken het nog niet echt. Is een logistiek bedrijf. Werk; er zit veel bij wat ik nog moet (bij)leren en dat voor een tijdelijke functie. Andere sollicitant werkte bij de overheid en heeft meer ervaring met dat soort werk dus geef mezelf niet veel kans. Ik vind tijdelijk eigenlijk ook kut want WW valt weg en komt daarna niet meer terug (volgens mij). Maarja, vind het ook spannend.. Ik ga er neutraal naartoe en dan zie ik het wel.
Echt waar? Oh dat is wel super! Onee toch niet, ik krijg WW tot juli 2012quote:Op donderdag 15 december 2011 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Als (tijdelijk) gaat werken en daarna weer werkloos wordt, vervalt je WW niet, maar wordt die opgeschoven. Als je daarover meer wilt weten moet je even met je werkcoach bij het UWV contact opnemen.
Leren / ervaring opdoen in iets nieuws is een verrijking voor jezelf en je CV, mits je het leuk vindt wat je leert.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bedrijf mwoah... ken het nog niet echt. Is een logistiek bedrijf. Werk; er zit veel bij wat ik nog moet (bij)leren en dat voor een tijdelijke functie. Andere sollicitant werkte bij de overheid en heeft meer ervaring met dat soort werk dus geef mezelf niet veel kans. Ik vind tijdelijk eigenlijk ook kut want WW valt weg en komt daarna niet meer terug (volgens mij). Maarja, vind het ook spannend.. Ik ga er neutraal naartoe en dan zie ik het wel.
Eh ja bedanktquote:Op donderdag 15 december 2011 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leren / ervaring opdoen in iets nieuws is een verrijking voor jezelf en je CV, mits je het leuk vindt wat je leert.
Bel even voor info met je werkcoach hoe dat zit met tijdelijk werk en je huidige WW.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Echt waar? Oh dat is wel super! Onee toch niet, ik krijg WW tot juli 2012. Of wordt dat dan ook opgeschoven?
En dan nog kan uitstraling en attitude de doorslag gevende factor zijn !quote:Op donderdag 15 december 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eh ja bedanktIk zei dat die ander meer ervaring heeft en het lijkt mij een logische keuze om voor diegene te kiezen. Dat bedoelde ik met minder ervaring.
Ja dat ga ik doen. Dankjequote:Op donderdag 15 december 2011 14:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Bel even voor info met je werkcoach hoe dat zit met tijdelijk werk en je huidige WW.
Hotpantsquote:Op donderdag 15 december 2011 14:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dan nog kan uitstraling en attitude de doorslag gevende factor zijn !
Nouja, je komt wel met verhalen dat je die vrouw bij een bank (?) helemaal niet mocht omdat ze je vies aankeek vanwege je danshobby, en je daardoor heel kortaf was. Je zegt er dan niet bij dat je dat de volgende keer niet zou doen. Dan gaan Anne en ik ervan uit dat je dat opnieuw zou doen de volgende keer.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:
AnneX en Steer; ik geloof niet dat jullie t helemaal begrijpen. Ik ben hier op Fok eerlijk maar ik ben tijdens een sollicitatie altijd enthousiast en daarna bekijk ik of ik het wel echt / nog steeds leuk vind.
Na zoveel solli's vind ik bepaalde dingen wel stom maar laat dat heus niet zien
Joh, dan ga ik me nu aanmelden bij een schoonmaakbedrijf! Ik vind dat verschrikkelijk maar ik heb niks leuks te vinden toch!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:58 schreef AnneX het volgende:
Beggars can't be choosers.
Je hebt nix leuk te vinden, je hebt werk nodig.
Vanuit die situatie is het ook makkelijker , zegt men, om aan werk te komen.
Dat is iets anders. Zij nam mij niet serieus, gaf mij geen kansen en ik was daar eigenlijk voor niks. Ik heb nog wel eigenwaarde en als iemand zulke vooroordelen heeft hoef ik niet voor zo'n mens te werken. Als jij dat wel zou doen, be my guestquote:Op donderdag 15 december 2011 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, je komt wel met verhalen dat je die vrouw bij een bank (?) helemaal niet mocht omdat ze je vies aankeek vanwege je danshobby, en je daardoor heel kortaf was. Je zegt er dan niet bij dat je dat de volgende keer niet zou doen. Dan gaan Anne en ik ervan uit dat je dat opnieuw zou doen de volgende keer.
En over twee jaar heb je een keten schoonmaakbedrijven vanwegequote:Op donderdag 15 december 2011 15:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Joh, dan ga ik me nu aanmelden bij een schoonmaakbedrijf! Ik vind dat verschrikkelijk maar ik heb niks leuks te vinden toch!
Wel leuk dat jij dezelfde vooroordelen over haar hebt als zij over jou.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is iets anders. Zij nam mij niet serieus, gaf mij geen kansen en ik was daar eigenlijk voor niks. Ik heb nog wel eigenwaarde en als iemand zulke vooroordelen heeft hoef ik niet voor zo'n mens te werken. Als jij dat wel zou doen, be my guest
Dansende schoonmaaksters die je kantoorpand onder werktijden komen schoonmaken, briljant Annequote:Op donderdag 15 december 2011 15:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
En over twee jaar heb je een keten schoonmaakbedrijven vanwege
Je inzet en motivatie
Ja dat weet je want jij was erbij toch? Echt, trol je nu om het trollen? Ik ga naar een uzb, heb een afspraakquote:Op donderdag 15 december 2011 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel leuk dat jij dezelfde vooroordelen over haar hebt als zij over jou.
Ik weet het omdat ik er niet bij was. Jij kent haar niet en zij kent jou niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja dat weet je want jij was erbij toch? Echt, trol je nu om het trollen? Ik ga naar een uzb, heb een afspraak
Waar kan ik mij aanmelden?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dansende schoonmaaksters die je kantoorpand onder werktijden komen schoonmaken, briljant Anne![]()
![]()
Het ging vooral om het kopje 'onder werktijd'. Dat dansende kan mij gestolen wordenquote:
Ja en jij bent de slimste dus jij zal wel gelijk hebbenquote:Op donderdag 15 december 2011 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet het omdat ik er niet bij was. Jij kent haar niet en zij kent jou niet.
Succes
Kan moeilijk TV kijken op mijn werkquote:Op donderdag 15 december 2011 15:09 schreef AnneX het volgende:
En dr. Ozz op vier.
Jullie lezen er toch overheen...
Wel grappig dat je altijd afreageert op ons als je zelf boos bent. Blij dat we hebben kunnen helpen.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja en jij bent de slimste dus jij zal wel gelijk hebben
De medisch opvolger van Oprah. Soap tv.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kan moeilijk TV kijken op mijn werk.
Wie is Dr. Ozz?
Het is juist andersom hoor. Jij begint ineens zo'n oude koe uit de sloot te halen en dan ook nog iets erbij zeggen wat niet klopt. Dus ik vertel je nog enigszins netjes het verhaal. En ik ga niet naar het UWV? Bellen, dat wel. Met dat wat jij zegt heb jij vooroordelen over mij hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel grappig dat je altijd afreageert op ons als je zelf boos bent. Blij dat we hebben kunnen helpen.
Veel succes bij UWV
Vind het zo'n slome rare man. Vind Dr Phil zelfs beterquote:Op donderdag 15 december 2011 15:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
De medisch opvolger van Oprah. Soap tv.
Wel vermakelijk en leerzaam voor de noobs.
Misschien hebbenwe FFT op het juiste adrenaline level gebracht?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel grappig dat je altijd afreageert op ons als je zelf boos bent. Blij dat we hebben kunnen helpen.
Veel succes bij UWV
Als reactie op jouw nukkige reactie naar Anne toe, alsof zij geen reden had om zoiets te zeggen. Maar goed, zelf weten met je zoektochtquote:Op donderdag 15 december 2011 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jij begint ineens zo'n oude koe uit de sloot te halen
Zeg DE ons spelletje is nog niet over!!quote:Op donderdag 15 december 2011 15:13 schreef DarkElf het volgende:
zo ik ga eens spulletjes verzamelen e.d
hoop vanavond wel online te kunnen op mijn telefoon anders morgen ofzo via de laptoptot snel hoop ik.
Ja, ik had er een tijd niet op gereageerd omdat het toch altijd zelfde liedje is. Dus dat blijkt beter te zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Misschien hebbenwe FFT op het juiste adrenaline level gebracht?
Wat is daar de lol van? Je wilt door halfblote mannen je auto laten wassen?quote:
Jepquote:Op donderdag 15 december 2011 15:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is daar de lol van? Je wilt door halfblote mannen je auto laten wassen?
Als ze goed kunnen poetsen welquote:Op donderdag 15 december 2011 15:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep
Ik vind werken zo mooi, kan er uren naar kijken.
En denk dat veel heteromannen ook graag naar een topless carwash gaan waar vrouwen wassen
Dat ik geen keuze heb? Vond dat een normale reactie. Je moet alles pakken wat je pakken kunt dus zei ik dat ik maar schoonmaakster zou worden. In de bouw lijkt me ook wel watquote:Op donderdag 15 december 2011 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als reactie op jouw nukkige reactie naar Anne toe, alsof zij geen reden had om zoiets te zeggen. Maar goed, zelf weten met je zoektocht
I know maar ik neem mijn telefoon meequote:Op donderdag 15 december 2011 15:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zeg DE ons spelletje is nog niet over!!
nee ikzelf natuurlijk omdat alles goed gaat en ik overmorgen weer thuis benquote:Succes, houdt je man ons op de hoogte?
quote:
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
I know maar ik neem mijn telefoon meeen hoop er wifi te hebben
[..]
nee ikzelf natuurlijk omdat alles goed gaat en ik overmorgen weer thuis ben
Hee Piet, je hebt weer iemand opgevoed zie ik zojuist in het Mc topicquote:
Om maar met David Cameron te spreken, " He walkend straight into it"quote:Op donderdag 15 december 2011 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hee Piet, je hebt weer iemand opgevoed zie ik zojuist in het Mc topic
Mijn 'start' bij Fok was bij een carwash(bij Jannes) hahaha
nee maar ik ga/wil niet de hele dag tv kijken.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:09 schreef AnneX het volgende:
En dr. Ozz op vier.
Jullie lezen er toch overheen...
Groot gelijk, domme tv. Weinig anders kunnen mijn hersens bevatten momenteel.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
nee maar ik ga/wil niet de hele dag tv kijken.
vanmiddag werd ik gebeld in redelijke paniek omdat de artsenroosters veranderd zijn en nog niemand behalve ik dat kan
Dus maar weer via andere collega ingelogd op de server, ingescande nieuwe roosters hier uitgeprint en roosters (op g's pc dat ging wat stabieler dan op lap) helemaal nagelopen en veranderd.... toch maar snel iemand inwerken
Zeg ja, ja Memo!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat doe jij met eten morgenavond?
en telefoon en inloggen op server werk en onderhoud agenda's plegen, ben anderhalf uur bezig geweest en heb nu au maar het is voor een goed doel, kreeg alweer een mailtje met worshippiesquote:Op donderdag 15 december 2011 16:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Groot gelijk, domme tv. Weinig anders kunnen mijn hersens bevatten momenteel.![]()
Ik weet dat ik naar buiten moet en het is geen fietsweer.
Antisig. korrels zijn maandag al gepost. K.post !
Toch wel leuk dat je via werkmail hulp ende bijstand kan verlenen!
Doe eens duidelijk vragen , Steer óf bel Memo anders even....quote:Op donderdag 15 december 2011 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
- wat doe jij met eten morgenavond
-- ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |