Ik heb sinds ik van mijn depressie genezen ben nooit meer een winterdip gehadquote:Op donderdag 15 december 2011 08:56 schreef freecell het volgende:
Ik dacht al: winterdip, waar blijf je, maar daar issie dus
Nee, maar op mijn twee 'afstudeerdagen' kan ik nu niks doen omdat ik nog op feedback wachtquote:
Ja, maar die stelde ook niet veel voor. Los daarvan krijg ik ook reactie van de opdrachtgever en daar wacht ik nu op.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Heb je nog om een betere feedback gevraagd?
Ahhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 15 december 2011 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen naar Maastricht denk ik, iemand wil m'n kantoor hebben
Uitruimen
Altijd tof en toch werkquote:Op donderdag 15 december 2011 11:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb als het goed is vanmiddag een solligesprek
Betreft helaas een tijdelijke functie (zwangerschapsverlof), tot juni.
Maar ik ga gewoon kijken.
Veel succesquote:Op donderdag 15 december 2011 11:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb als het goed is vanmiddag een solligesprek
Betreft helaas een tijdelijke functie (zwangerschapsverlof), tot juni.
Maar ik ga gewoon kijken.
Oe dit mag je niet te hard zeggen, ik werd hier nml om uitgelachenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Elf alvast heel veel sterkte![]()
Suc6 FFT!Steer en Lie, toch enigzins onbevredigend lijkt me?
Onze 2 keertjes vocal coaching wordt er 1tje, zn vrouw is bevallen en dat gaat voor![]()
Dus maar eentje, maar dan wel meteen in het Patronaat na de kerstvak. zo leuk altijd
Van dipjes heb ik mijn hele leven al last, ik merk geen verschil in de winter trouwens
En de roze wolk die kinderen heet is niet altijd even knalroze he FCGaat trouwens nooit over bedenk ik me nu, ik voel me nog steeds heel betrokken en voel de pijn en het plezier als er iets met mijn kinderen is al zijn ze volwasssen en ook al zelf vader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |