Ik heb sinds ik van mijn depressie genezen ben nooit meer een winterdip gehadquote:Op donderdag 15 december 2011 08:56 schreef freecell het volgende:
Ik dacht al: winterdip, waar blijf je, maar daar issie dus
Nee, maar op mijn twee 'afstudeerdagen' kan ik nu niks doen omdat ik nog op feedback wachtquote:
Ja, maar die stelde ook niet veel voor. Los daarvan krijg ik ook reactie van de opdrachtgever en daar wacht ik nu op.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Heb je nog om een betere feedback gevraagd?
Ahhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 15 december 2011 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen naar Maastricht denk ik, iemand wil m'n kantoor hebben
Uitruimen
Altijd tof en toch werkquote:Op donderdag 15 december 2011 11:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb als het goed is vanmiddag een solligesprek
Betreft helaas een tijdelijke functie (zwangerschapsverlof), tot juni.
Maar ik ga gewoon kijken.
Veel succesquote:Op donderdag 15 december 2011 11:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb als het goed is vanmiddag een solligesprek
Betreft helaas een tijdelijke functie (zwangerschapsverlof), tot juni.
Maar ik ga gewoon kijken.
Oe dit mag je niet te hard zeggen, ik werd hier nml om uitgelachenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Elf alvast heel veel sterkte![]()
Suc6 FFT!Steer en Lie, toch enigzins onbevredigend lijkt me?
Onze 2 keertjes vocal coaching wordt er 1tje, zn vrouw is bevallen en dat gaat voor![]()
Dus maar eentje, maar dan wel meteen in het Patronaat na de kerstvak. zo leuk altijd
Van dipjes heb ik mijn hele leven al last, ik merk geen verschil in de winter trouwens
En de roze wolk die kinderen heet is niet altijd even knalroze he FCGaat trouwens nooit over bedenk ik me nu, ik voel me nog steeds heel betrokken en voel de pijn en het plezier als er iets met mijn kinderen is al zijn ze volwasssen en ook al zelf vader
Tja, dat weet ik dus niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:16 schreef freecell het volgende:
Diepvrieskipfilet is toch 's avonds ook wel ontdooid als je het 's morgens gewoon uit de vriezer legt?
Hier wel iig
Uitgelachen ?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Oe dit mag je niet te hard zeggen, ik werd hier nml om uitgelachen![]()
![]()
Verder over je dipjes; die hou je goed verborgen voor je omgeving iig. Ik vind je gewoon een leuk vrolijk typ
Brrrrquote:Op donderdag 15 december 2011 12:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik dus niet.
Net als Sun vergeet ik het wel eens en dan komt het gekookt uit de tron.
Nu dacht ik er bijtijds aan. Wij zullen zien.
Freecell: nu op 2 drie grote gezinnen met 12 kinderen. The horror
Ja ik zei dat ik een keer de pijn voelde van iemand (weet niet eens meer wie) en toen werd ik hier uitgelachen omdat dat schijnbaar niet kon.quote:
En zo is het!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja ik zei dat ik een keer de pijn voelde van iemand (weet niet eens meer wie) en toen werd ik hier uitgelachen omdat dat schijnbaar niet kon.
Nou ja, ik vind toch echt van wel. Dat anderen dat niet kunnen is hun ding.
He Piet!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:24 schreef AnneX het volgende:
Freecell: nu op 2 drie grote gezinnen met 12 kinderen. The horror
Paar sc's geleden was daar iets mee, lauw water gaat minder goed dan koud?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:29 schreef AnneX het volgende:
OoohEn ik dacht lauw.
/ rent naar sink.
Nee nee, koud. Koud water kan namelijk meer energie opnemen.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:29 schreef AnneX het volgende:
OoohEn ik dacht lauw.
/ rent naar sink.
Je vroeg dus 'waar' en een plaatsnaam is een goed antwoordquote:
Dankuquote:Op donderdag 15 december 2011 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee nee, koud. Koud water kan namelijk meer energie opnemen.
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:31 schreef borisz het volgende:
Een harinkje eten met poezen erbij. Erg grappig, die beesten veranderen in monsters
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Je vroeg dus 'waar' en een plaatsnaam is een goed antwoord
das lastig idd, wel uitkijken dat je niet te veel belast he?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Danku
Typen gaat al zoveel beter met links die kan al goed meedoen
Alleen als ik teveel typ met links steekt het een beetje
Maar juist de kip moet energie opnemen, dus in theorie gaat lauw beter.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee nee, koud. Koud water kan namelijk meer energie opnemen.
Daarom zit ik ook thuisquote:Op donderdag 15 december 2011 12:32 schreef DarkElf het volgende:
das lastig idd, wel uitkijken dat je niet te veel belast he?
Hangt ervanaf welke helftquote:Op donderdag 15 december 2011 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij ons ben je niks met een half lijf.
Je vraagt je af of er überhaupt iets bestaat waarbij het verlies van zo ontzettend veel mensenlevens het waard wasquote:Op donderdag 15 december 2011 12:34 schreef Bluezz het volgende:
http://nos.nl/tekst/322556-vsmissie-irak-officieel-beeindigd.htmlAl ben ik niet eens met 'het verlies van mensenlevens is het waard geweest' ze hadden daar niks te zoeken in mijn optiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |