Alleen sommigen iets meer dan anderenquote:Op donderdag 15 december 2011 08:09 schreef freecell het volgende:
[..]
edit: Free stopt met zeuren, iedereen heeft het druk
Ach af en toe eens lekker zagen is niets mis mee hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 08:09 schreef freecell het volgende:
[..]
edit: Free stopt met zeuren, iedereen heeft het druk
Tis ook uitermate oninspirerend weer blugh, dat maakt een mens ook niet blijer.quote:Op donderdag 15 december 2011 08:24 schreef freecell het volgende:
Mja, ik vind het toch nooit zo bevredigend
Maar ik heb werkelijk zo weinig zin en energie vandaag.
Straks maar eens even verzinnen wat ik ga doen om het een beetje leuk te maken voor de kinderen
En vanavond doorrijden naar de sneeuwquote:Op donderdag 15 december 2011 08:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tis ook uitermate oninspirerend weer blugh, dat maakt een mens ook niet blijer.
Beetje laat maar de herfst is gearriveerd.
Ik heb sinds ik van mijn depressie genezen ben nooit meer een winterdip gehadquote:Op donderdag 15 december 2011 08:56 schreef freecell het volgende:
Ik dacht al: winterdip, waar blijf je, maar daar issie dus
Nee, maar op mijn twee 'afstudeerdagen' kan ik nu niks doen omdat ik nog op feedback wachtquote:
Ja, maar die stelde ook niet veel voor. Los daarvan krijg ik ook reactie van de opdrachtgever en daar wacht ik nu op.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Heb je nog om een betere feedback gevraagd?
Ahhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 15 december 2011 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen naar Maastricht denk ik, iemand wil m'n kantoor hebben
Uitruimen
Altijd tof en toch werkquote:Op donderdag 15 december 2011 11:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb als het goed is vanmiddag een solligesprek
Betreft helaas een tijdelijke functie (zwangerschapsverlof), tot juni.
Maar ik ga gewoon kijken.
Veel succesquote:Op donderdag 15 december 2011 11:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb als het goed is vanmiddag een solligesprek
Betreft helaas een tijdelijke functie (zwangerschapsverlof), tot juni.
Maar ik ga gewoon kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |