Ja, hij blijft leuk, die Grünberg.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:18 schreef DarkElf het volgende:
Lees trouwens 'de joodse messias' nu van Grunberg, weer zo'n apart boek!
Rare geest die man, ik hou ervanquote:Op donderdag 15 december 2011 13:18 schreef DarkElf het volgende:
Lees trouwens 'de joodse messias' nu van Grunberg, weer zo'n apart boek!
ik ben niet persé fan maar heb er ook niets tegen, ik bekijk het gewoon per boek geloof ikquote:Op donderdag 15 december 2011 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rare geest die man, ik hou ervan
oh dat is wel leuk lezen jaquote:Ik ben met Fay Weldon bezig : dagboek van een stiefmoeder. Een echte Weldon weer
Hoeveel rente krijg je nu?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:08 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog naar de winkel, maar op de bank liggen bevalt ook wel goed
Das cool toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgenmiddag is het gesprek. Ik en een andere kandidaat, gaan we weer. Wie t wordt mag maandag al beginnen
Lijkt het werk/bedrijf je wat?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgenmiddag is het gesprek. Ik en een andere kandidaat, gaan we weer. Wie t wordt mag maandag al beginnen
Spannend. Wat voor functie is het?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze snappen er niet veel van. Kost ze weer wat klanten.quote:
dan zeg je toch: oooh hoe heet ze nou ook alweer! Sorry hoor maar ik ben t helemaal kwijt, wie knipt mij nou ook altijd??quote:Op donderdag 15 december 2011 14:24 schreef LieLie het volgende:
Grr, ik wil een afspraak bij de kapper maken, maar bij een bepaalde kapster en ik weet niet meer hoe ze heetHet stond op een briefje maar die is kwijt
Ja, je weet wel. Die ene met die schaar.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:25 schreef DarkElf het volgende:
dan zeg je toch: oooh hoe heet ze nou ook alweer! Sorry hoor maar ik ben t helemaal kwijt, wie knipt mij nou ook altijd??
Ik kom daar niet zo vaak, dat onthouden ze echt nietquote:Op donderdag 15 december 2011 14:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan zeg je toch: oooh hoe heet ze nou ook alweer! Sorry hoor maar ik ben t helemaal kwijt, wie knipt mij nou ook altijd??
stom zegquote:Op donderdag 15 december 2011 14:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik kom daar niet zo vaak, dat onthouden ze echt niet
lolquote:Op donderdag 15 december 2011 14:34 schreef freecell het volgende:
De kapster die mijn jongetjes knipt zei laatst tegen mij: Ja, ik zei laatst al tegen een andere klant, er komt hier ook altijd een mevrouw die de kinderen zo *hoep* op de rug slingert als een Afrikaanse. En het werkt ook nog.
LOL
Bedrijf mwoah... ken het nog niet echt. Is een logistiek bedrijf. Werk; er zit veel bij wat ik nog moet (bij)leren en dat voor een tijdelijke functie. Andere sollicitant werkte bij de overheid en heeft meer ervaring met dat soort werk dus geef mezelf niet veel kans. Ik vind tijdelijk eigenlijk ook kut want WW valt weg en komt daarna niet meer terug (volgens mij). Maarja, vind het ook spannend.. Ik ga er neutraal naartoe en dan zie ik het wel.quote:
Als (tijdelijk) gaat werken en daarna weer werkloos wordt, vervalt je WW niet, maar wordt die opgeschoven. Als je daarover meer wilt weten moet je even met je werkcoach bij het UWV contact opnemen.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Bedrijf mwoah... ken het nog niet echt. Is een logistiek bedrijf. Werk; er zit veel bij wat ik nog moet (bij)leren en dat voor een tijdelijke functie. Andere sollicitant werkte bij de overheid en heeft meer ervaring met dat soort werk dus geef mezelf niet veel kans. Ik vind tijdelijk eigenlijk ook kut want WW valt weg en komt daarna niet meer terug (volgens mij). Maarja, vind het ook spannend.. Ik ga er neutraal naartoe en dan zie ik het wel.
Echt waar? Oh dat is wel super! Onee toch niet, ik krijg WW tot juli 2012quote:Op donderdag 15 december 2011 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Als (tijdelijk) gaat werken en daarna weer werkloos wordt, vervalt je WW niet, maar wordt die opgeschoven. Als je daarover meer wilt weten moet je even met je werkcoach bij het UWV contact opnemen.
Leren / ervaring opdoen in iets nieuws is een verrijking voor jezelf en je CV, mits je het leuk vindt wat je leert.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bedrijf mwoah... ken het nog niet echt. Is een logistiek bedrijf. Werk; er zit veel bij wat ik nog moet (bij)leren en dat voor een tijdelijke functie. Andere sollicitant werkte bij de overheid en heeft meer ervaring met dat soort werk dus geef mezelf niet veel kans. Ik vind tijdelijk eigenlijk ook kut want WW valt weg en komt daarna niet meer terug (volgens mij). Maarja, vind het ook spannend.. Ik ga er neutraal naartoe en dan zie ik het wel.
Eh ja bedanktquote:Op donderdag 15 december 2011 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leren / ervaring opdoen in iets nieuws is een verrijking voor jezelf en je CV, mits je het leuk vindt wat je leert.
Bel even voor info met je werkcoach hoe dat zit met tijdelijk werk en je huidige WW.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Echt waar? Oh dat is wel super! Onee toch niet, ik krijg WW tot juli 2012. Of wordt dat dan ook opgeschoven?
En dan nog kan uitstraling en attitude de doorslag gevende factor zijn !quote:Op donderdag 15 december 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eh ja bedanktIk zei dat die ander meer ervaring heeft en het lijkt mij een logische keuze om voor diegene te kiezen. Dat bedoelde ik met minder ervaring.
Ja dat ga ik doen. Dankjequote:Op donderdag 15 december 2011 14:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Bel even voor info met je werkcoach hoe dat zit met tijdelijk werk en je huidige WW.
Hotpantsquote:Op donderdag 15 december 2011 14:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dan nog kan uitstraling en attitude de doorslag gevende factor zijn !
Nouja, je komt wel met verhalen dat je die vrouw bij een bank (?) helemaal niet mocht omdat ze je vies aankeek vanwege je danshobby, en je daardoor heel kortaf was. Je zegt er dan niet bij dat je dat de volgende keer niet zou doen. Dan gaan Anne en ik ervan uit dat je dat opnieuw zou doen de volgende keer.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:
AnneX en Steer; ik geloof niet dat jullie t helemaal begrijpen. Ik ben hier op Fok eerlijk maar ik ben tijdens een sollicitatie altijd enthousiast en daarna bekijk ik of ik het wel echt / nog steeds leuk vind.
Na zoveel solli's vind ik bepaalde dingen wel stom maar laat dat heus niet zien
Joh, dan ga ik me nu aanmelden bij een schoonmaakbedrijf! Ik vind dat verschrikkelijk maar ik heb niks leuks te vinden toch!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:58 schreef AnneX het volgende:
Beggars can't be choosers.
Je hebt nix leuk te vinden, je hebt werk nodig.
Vanuit die situatie is het ook makkelijker , zegt men, om aan werk te komen.
Dat is iets anders. Zij nam mij niet serieus, gaf mij geen kansen en ik was daar eigenlijk voor niks. Ik heb nog wel eigenwaarde en als iemand zulke vooroordelen heeft hoef ik niet voor zo'n mens te werken. Als jij dat wel zou doen, be my guestquote:Op donderdag 15 december 2011 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, je komt wel met verhalen dat je die vrouw bij een bank (?) helemaal niet mocht omdat ze je vies aankeek vanwege je danshobby, en je daardoor heel kortaf was. Je zegt er dan niet bij dat je dat de volgende keer niet zou doen. Dan gaan Anne en ik ervan uit dat je dat opnieuw zou doen de volgende keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |