Ja neem er maar een. Of twee, dat kan wel op een dag als vandaagquote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel
Ik weet ook niet echt wat ik er verder over moet zeggen, misschien is het tijd voor een wijntje
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Armand bij Ali B op volle toeren
geweldig!
ik krijg zo'n jeuk van ali bquote:Op woensdag 14 december 2011 21:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whut? Ik vind het echt een tof programma hooraandoenlijk soms haast
Dit programma is echt leukquote:
Ik hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Heftig Sun, van dat meisje in je klasZo jong moet je dit soort dingen niet van zo dichtbij meemaken. Hopelijk kan ze er goed mee (leren?) omgaan.
Ik ben de slechtste bowler ter wereldEn ik ga slapen
En 'Aawh' roepen voor jou?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:20 schreef Isabeau het volgende:
Ja, was wel leukAllemaal lekker voor elkaar lopen juichen en zo haha
Jaja alarm ging afquote:Op woensdag 14 december 2011 20:36 schreef Bluezz het volgende:
dat bedoel ik
zus ook alweer aan de foon gehad (luister je steer) ze vraagt hoe het gaat maar wil eigenlijk alleen maar over zichzelf praten *zucht
hahaha thanks! maar het gaat natuurlijk niet echt om mijquote:Op woensdag 14 december 2011 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
sarabi voor ons zul je altijd kassameisje blijven
Ga je in de live-show van TVOH optreden?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
voor Sarabii
Net heerlijk gedanst!Laatste training voor choreo-optreden a.s. vrijdag, super zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |