En dan nog kan uitstraling en attitude de doorslag gevende factor zijn !quote:Op donderdag 15 december 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eh ja bedanktIk zei dat die ander meer ervaring heeft en het lijkt mij een logische keuze om voor diegene te kiezen. Dat bedoelde ik met minder ervaring.
Ja dat ga ik doen. Dankjequote:Op donderdag 15 december 2011 14:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Bel even voor info met je werkcoach hoe dat zit met tijdelijk werk en je huidige WW.
Hotpantsquote:Op donderdag 15 december 2011 14:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dan nog kan uitstraling en attitude de doorslag gevende factor zijn !
Nouja, je komt wel met verhalen dat je die vrouw bij een bank (?) helemaal niet mocht omdat ze je vies aankeek vanwege je danshobby, en je daardoor heel kortaf was. Je zegt er dan niet bij dat je dat de volgende keer niet zou doen. Dan gaan Anne en ik ervan uit dat je dat opnieuw zou doen de volgende keer.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:
AnneX en Steer; ik geloof niet dat jullie t helemaal begrijpen. Ik ben hier op Fok eerlijk maar ik ben tijdens een sollicitatie altijd enthousiast en daarna bekijk ik of ik het wel echt / nog steeds leuk vind.
Na zoveel solli's vind ik bepaalde dingen wel stom maar laat dat heus niet zien
Joh, dan ga ik me nu aanmelden bij een schoonmaakbedrijf! Ik vind dat verschrikkelijk maar ik heb niks leuks te vinden toch!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:58 schreef AnneX het volgende:
Beggars can't be choosers.
Je hebt nix leuk te vinden, je hebt werk nodig.
Vanuit die situatie is het ook makkelijker , zegt men, om aan werk te komen.
Dat is iets anders. Zij nam mij niet serieus, gaf mij geen kansen en ik was daar eigenlijk voor niks. Ik heb nog wel eigenwaarde en als iemand zulke vooroordelen heeft hoef ik niet voor zo'n mens te werken. Als jij dat wel zou doen, be my guestquote:Op donderdag 15 december 2011 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, je komt wel met verhalen dat je die vrouw bij een bank (?) helemaal niet mocht omdat ze je vies aankeek vanwege je danshobby, en je daardoor heel kortaf was. Je zegt er dan niet bij dat je dat de volgende keer niet zou doen. Dan gaan Anne en ik ervan uit dat je dat opnieuw zou doen de volgende keer.
En over twee jaar heb je een keten schoonmaakbedrijven vanwegequote:Op donderdag 15 december 2011 15:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Joh, dan ga ik me nu aanmelden bij een schoonmaakbedrijf! Ik vind dat verschrikkelijk maar ik heb niks leuks te vinden toch!
Wel leuk dat jij dezelfde vooroordelen over haar hebt als zij over jou.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is iets anders. Zij nam mij niet serieus, gaf mij geen kansen en ik was daar eigenlijk voor niks. Ik heb nog wel eigenwaarde en als iemand zulke vooroordelen heeft hoef ik niet voor zo'n mens te werken. Als jij dat wel zou doen, be my guest
Dansende schoonmaaksters die je kantoorpand onder werktijden komen schoonmaken, briljant Annequote:Op donderdag 15 december 2011 15:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
En over twee jaar heb je een keten schoonmaakbedrijven vanwege
Je inzet en motivatie
Ja dat weet je want jij was erbij toch? Echt, trol je nu om het trollen? Ik ga naar een uzb, heb een afspraakquote:Op donderdag 15 december 2011 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel leuk dat jij dezelfde vooroordelen over haar hebt als zij over jou.
Ik weet het omdat ik er niet bij was. Jij kent haar niet en zij kent jou niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja dat weet je want jij was erbij toch? Echt, trol je nu om het trollen? Ik ga naar een uzb, heb een afspraak
Waar kan ik mij aanmelden?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dansende schoonmaaksters die je kantoorpand onder werktijden komen schoonmaken, briljant Anne![]()
![]()
Het ging vooral om het kopje 'onder werktijd'. Dat dansende kan mij gestolen wordenquote:
Ja en jij bent de slimste dus jij zal wel gelijk hebbenquote:Op donderdag 15 december 2011 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet het omdat ik er niet bij was. Jij kent haar niet en zij kent jou niet.
Succes
Kan moeilijk TV kijken op mijn werkquote:Op donderdag 15 december 2011 15:09 schreef AnneX het volgende:
En dr. Ozz op vier.
Jullie lezen er toch overheen...
Wel grappig dat je altijd afreageert op ons als je zelf boos bent. Blij dat we hebben kunnen helpen.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja en jij bent de slimste dus jij zal wel gelijk hebben
De medisch opvolger van Oprah. Soap tv.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kan moeilijk TV kijken op mijn werk.
Wie is Dr. Ozz?
Het is juist andersom hoor. Jij begint ineens zo'n oude koe uit de sloot te halen en dan ook nog iets erbij zeggen wat niet klopt. Dus ik vertel je nog enigszins netjes het verhaal. En ik ga niet naar het UWV? Bellen, dat wel. Met dat wat jij zegt heb jij vooroordelen over mij hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel grappig dat je altijd afreageert op ons als je zelf boos bent. Blij dat we hebben kunnen helpen.
Veel succes bij UWV
Vind het zo'n slome rare man. Vind Dr Phil zelfs beterquote:Op donderdag 15 december 2011 15:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
De medisch opvolger van Oprah. Soap tv.
Wel vermakelijk en leerzaam voor de noobs.
Misschien hebbenwe FFT op het juiste adrenaline level gebracht?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel grappig dat je altijd afreageert op ons als je zelf boos bent. Blij dat we hebben kunnen helpen.
Veel succes bij UWV
Als reactie op jouw nukkige reactie naar Anne toe, alsof zij geen reden had om zoiets te zeggen. Maar goed, zelf weten met je zoektochtquote:Op donderdag 15 december 2011 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jij begint ineens zo'n oude koe uit de sloot te halen
Zeg DE ons spelletje is nog niet over!!quote:Op donderdag 15 december 2011 15:13 schreef DarkElf het volgende:
zo ik ga eens spulletjes verzamelen e.d
hoop vanavond wel online te kunnen op mijn telefoon anders morgen ofzo via de laptoptot snel hoop ik.
Ja, ik had er een tijd niet op gereageerd omdat het toch altijd zelfde liedje is. Dus dat blijkt beter te zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Misschien hebbenwe FFT op het juiste adrenaline level gebracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |