Olie?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:34 schreef Bluezz het volgende:
http://nos.nl/tekst/322556-vsmissie-irak-officieel-beeindigd.htmlAl ben ik niet eens met 'het verlies van mensenlevens is het waard geweest' ze hadden daar niks te zoeken in mijn optiek.
nee dat snap ik idd, buiten dat; je zou veel te veel doen als je wel ging werken.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook thuisAl kriebelt het wel maar het is wel beter. Bij ons ben je niks met een half lijf.
twitter van mn ziekenhuis ontploft qua brandwonden infoquote:RT @RodeKruisZH #Fabel: opgeklopt eiwit op de #brandwond zorgt voor betere/snellere genezing.
17 minuten geleden
Tip 3: geen kleedjes op de (koffie)tafel. Zijn incl. hete koffie/thee (!) gemakkelijk van tafel te trekken. #TTdagRKZ #brandwonden 3/3
2 uur geleden
Tip 2: zorg dat het snoer van de waterkoker onbereikbaar is voor kinderhandjes. #TTdagRKZ #brandwonden 2/3
Waarschijnlijk duurder dan 2 sets eenvoudigequote:Op donderdag 15 december 2011 12:45 schreef freecell het volgende:
Hmmm, onze babyfoons lijken tegelijk dood te gaan en we hebben ze wel nodig (voornamelijk om ze af en toe bij de buren te kunnen zetten, hihi)
Maar we zoeken eigenlijk 1 met 2 zenders en 1 ontvanger, weet iemand of dat bestaat?
Waarschijnlijk wel, maar we wonen in een nogal kinderrijke buurt, dus het moet sowieso DECT zijn, anders hoor je alle andere kinderen ipv onze eigenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk duurder dan 2 sets eenvoudige
Wat grappig, Memo! Wel een beetje maf ookquote:Op donderdag 15 december 2011 12:50 schreef Memento-Mori het volgende:
overigens over militaire missies, ik heb een soldaat "geadopteerd" via adopt a soldier, dan krijg je dus een Amerikaanse soldaat toegewezen die je kaartjes/mails kan sturen als hart onder de riem, which reminds me, zo ff postzegels kopen en een Maastricht-kaartje
Als eens op Ebay gekeken?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar we wonen in een nogal kinderrijke buurt, dus het moet sowieso DECT zijn, anders hoor je alle andere kinderen ipv onze eigenAltijd gedonder met storing.
En DECT is sowieso al duur, je maakt mij niet wijs dat een DECT met 2 ontvangers 2x zo duur is
Nee, ik ben meer van marktplaats, dat was ook het idee, maar ebay is inderdaad ook een plan *zoekt*quote:Op donderdag 15 december 2011 12:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als eens op Ebay gekeken?
http://www.ebay.de/itm/H-(...)603f1#ht_2634wt_1375
http://www.ebay.de/itm/Au(...)f8764#ht_3280wt_1156
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb trouwens zo idioot gedroomd
F en ik (hij was ineens weer klein en had een gipsen armpje) zaten op onze scooter, hij met een helmpje op. Moesten om half 2 op mijn werk zijn en hij op school. Maar ik verdwaal onderweg en we komen veel en veel te laat. Hij huilend achterop, ik naar school en werk bellen : we redden het niet, we komen niet meer.
![]()
Das iig beter dan een adopt a prisonerquote:Op donderdag 15 december 2011 12:50 schreef Memento-Mori het volgende:
overigens over militaire missies, ik heb een soldaat "geadopteerd" via adopt a soldier, dan krijg je dus een Amerikaanse soldaat toegewezen die je kaartjes/mails kan sturen als hart onder de riem, which reminds me, zo ff postzegels kopen en een Maastricht-kaartje
Hahahaquote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef Bluezz het volgende:
F en ik (hij was ineens weer klein en had een gipsen armpje) zaten op onze scooter, hij met een helmpje op. Moesten om half 2 op mijn werk zijn en hij op school. Maar ik verdwaal onderweg en we komen veel en veel te laat. Hij huilend achterop, ik naar school en werk bellen : we redden het niet, we komen niet meer.
![]()
Wat liefquote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Je verhaal is veel intrigerender als je snel leest en de eerste zin overslaat. Ik moest het 2x lezen.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Als regeringsleiders zo hadden gedacht tijdens wo1 en 2 zaten we nu nog onder duits bewindquote:Op donderdag 15 december 2011 12:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je vraagt je af of er überhaupt iets bestaat waarbij het verlies van zo ontzettend veel mensenlevens het waard was
LOLOLquote:Op donderdag 15 december 2011 13:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je verhaal is veel intrigerender als je snel leest en de eerste zin overslaat. Ik moest het 2x lezen.
die soldaten vinden het erg fijn, berichten uit de buitenwereld te ontvangen dus kleine moeitequote:Op donderdag 15 december 2011 13:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Das iig beter dan een adopt a prisoneral vind ik dit ook een beetje gek.
Maar thats me
Die is ook wel bijzonderquote:Op donderdag 15 december 2011 13:04 schreef freecell het volgende:
LOLOL
Tara kwam laatst 's ochtends een beetje verdwaasd beneden: ja, er was iets met een woestijn en ik ben net tot ridder geslagen door sarkozy.
Kromme vergelijking. Irak bezette geen ander land.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:03 schreef PdeHoog het volgende:
Als regeringsleiders zo hadden gedacht tijdens wo1 en 2 zaten we nu nog onder duits bewind
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:04 schreef freecell het volgende:
[..]
LOLOL
Tara kwam laatst 's ochtends een beetje verdwaasd beneden: ja, er was iets met een woestijn en ik ben net tot ridder geslagen door sarkozy.
Daar denken Koerden bv heel anders over.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Kromme vergelijking. Irak bezette geen ander land.
Dus Turkije ook maar bombarderen en binnenvallen?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Daar denken Koerden bv heel anders over.
boekquote:Op donderdag 15 december 2011 13:11 schreef DarkElf het volgende:
zo, buiten een pyjama, wat kleren, schoon ondergoed, lenzen, bril, mijn kindle, en verzorgingsproducten ... wat moet ik nog meer meenemen voor 2 nachtjesziekenhuis? niets toch?
'kindle'quote:
Zeg ik dat?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus Turkije ook maar bombarderen en binnenvallen?
Ik heb mijn telefoon natuurlijk mee, daarop kan ik hopelijk op internet. anders moet de mr idd mijn laptoppie meeslepen morgenquote:
quote:
Ow, bij mij ookquote:Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef Isabeau het volgende:
Dat noem ik geen dromen meer, FC, die vallen bij mij in de categorie nachtmerrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |