Wat is daar de lol van? Je wilt door halfblote mannen je auto laten wassen?quote:
Jepquote:Op donderdag 15 december 2011 15:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is daar de lol van? Je wilt door halfblote mannen je auto laten wassen?
Als ze goed kunnen poetsen welquote:Op donderdag 15 december 2011 15:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep
Ik vind werken zo mooi, kan er uren naar kijken.
En denk dat veel heteromannen ook graag naar een topless carwash gaan waar vrouwen wassen
Dat ik geen keuze heb? Vond dat een normale reactie. Je moet alles pakken wat je pakken kunt dus zei ik dat ik maar schoonmaakster zou worden. In de bouw lijkt me ook wel watquote:Op donderdag 15 december 2011 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als reactie op jouw nukkige reactie naar Anne toe, alsof zij geen reden had om zoiets te zeggen. Maar goed, zelf weten met je zoektocht
I know maar ik neem mijn telefoon meequote:Op donderdag 15 december 2011 15:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zeg DE ons spelletje is nog niet over!!
nee ikzelf natuurlijk omdat alles goed gaat en ik overmorgen weer thuis benquote:Succes, houdt je man ons op de hoogte?
quote:
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
I know maar ik neem mijn telefoon meeen hoop er wifi te hebben
[..]
nee ikzelf natuurlijk omdat alles goed gaat en ik overmorgen weer thuis ben
Hee Piet, je hebt weer iemand opgevoed zie ik zojuist in het Mc topicquote:
Om maar met David Cameron te spreken, " He walkend straight into it"quote:Op donderdag 15 december 2011 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hee Piet, je hebt weer iemand opgevoed zie ik zojuist in het Mc topic
Mijn 'start' bij Fok was bij een carwash(bij Jannes) hahaha
nee maar ik ga/wil niet de hele dag tv kijken.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:09 schreef AnneX het volgende:
En dr. Ozz op vier.
Jullie lezen er toch overheen...
Groot gelijk, domme tv. Weinig anders kunnen mijn hersens bevatten momenteel.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
nee maar ik ga/wil niet de hele dag tv kijken.
vanmiddag werd ik gebeld in redelijke paniek omdat de artsenroosters veranderd zijn en nog niemand behalve ik dat kan
Dus maar weer via andere collega ingelogd op de server, ingescande nieuwe roosters hier uitgeprint en roosters (op g's pc dat ging wat stabieler dan op lap) helemaal nagelopen en veranderd.... toch maar snel iemand inwerken
Zeg ja, ja Memo!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat doe jij met eten morgenavond?
en telefoon en inloggen op server werk en onderhoud agenda's plegen, ben anderhalf uur bezig geweest en heb nu au maar het is voor een goed doel, kreeg alweer een mailtje met worshippiesquote:Op donderdag 15 december 2011 16:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Groot gelijk, domme tv. Weinig anders kunnen mijn hersens bevatten momenteel.![]()
Ik weet dat ik naar buiten moet en het is geen fietsweer.
Antisig. korrels zijn maandag al gepost. K.post !
Toch wel leuk dat je via werkmail hulp ende bijstand kan verlenen!
Doe eens duidelijk vragen , Steer óf bel Memo anders even....quote:Op donderdag 15 december 2011 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
- wat doe jij met eten morgenavond
-- ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |