Heb er inderdaad van gehoord, van alle vier, maar heb er maar eentje gezien.quote:
Vet, laatst ook die OST gedownload!quote:Op donderdag 8 december 2011 18:19 schreef The_Substitute het volgende:
Gisteren Inception weer 's gekeken. Zocht vandaag de ost op, zie ik een remix van onze eigen Junkie XL. Fantastische soundtrack, maar deze remix vind ik toch beter dan 't origineel. Prima opbouw zit er in.
Misschien was moeder 26 toen ze haar dochter kreeg en 27 toen ze vampier werd. Dan is ze uiterlijk nog 27 als dochter op haar 17e vampier wordtquote:Op donderdag 8 december 2011 19:42 schreef The_Substitute het volgende:
Een 27-jarige actrice die de moeder speelt van een 17-jarige actrice...benieuwd of dat werkt.
Het zou pas erg zijn als we er niks over durven te zeggen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:44 schreef picodealion het volgende:
Maar ik vind dat mij beroep wel weer belachelijk genoeg is gemaakt nu.
Te ingewikkeld.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien was moeder 26 toen ze haar dochter kreeg en 27 toen ze vampier werd. Dan is ze uiterlijk nog 27 als dochter op haar 17e vampier wordt
T is g*d net twilight, mijn ega stapt net binnen zegt ze, laiverd, zullen we morgen naar twilight gaan?quote:
Ik wachtte op je PM terugquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:58 schreef Patch het volgende:
Geen FTR Awards dit jaar?
En nog geen Slowchat-logo?
Was voor mezelf gewoon een rekenhulpje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:03 schreef Baszh het volgende:
Ik dacht aan je 1e berekening even dat je ze uit je hoofd kende
Eigenlijk is FMT accurater, want dat zijn doorgaans 80 tot 100% van de stemmers.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:04 schreef picodealion het volgende:
En ik bedoelde uiteraard FTR awards, niet FMT awards.
Ik volgde dezelfde logicaquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:12 schreef wyccie het volgende:
Wordt het IMDb-cijfer nou berekend aan de hand van het totaal aantal stemmen, of maar een select gezelschap?
Ik ging er vanuit dat de Twilight-fans het cijfer wel omhoog gekrikt zouden hebben.
Dan doen ze ook, meestal beginnen die films met een 2 of een 3 om dan te eindigen op een 4 of een 5.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:12 schreef wyccie het volgende:
Ik ging er vanuit dat de Twilight-fans het cijfer wel omhoog gekrikt zouden hebben.
Ik heb alleen deel 1 gezien en wilde toen mijn Led door het raam gooien. Onwaarschijnlijk, wat een kutfilm.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ken de Twilight boeken niet, maar het filmverhaal is geregeld énorm saai, er gebeurt soms een hele film niets. Tevens staan alle acteurs gewoon onzettend ongeïnteresseerd te acteren, met een stuitend gebrek aan chemie tussen Stewart en Pattinson, terwijl dat dan zogezegd een echt koppel zou zijn. Dan kan je nog stellen dat ze gewoon allebei matige acteurs zijn, maar in andere films kunnen ze 't wel (of toch veel beter).
Het is me ook een raadsel waarom ze er niet in slagen om op zijn minst de mindere Potter-films te benaderen. In theorie zou dat toch moeten kunnen, maar in praktijk komen ze nooit in de buurt, ze lijken niet eens te proberen om er goede films van te maken.
Ik denk dat de boeken ook niet veel verder raken dan "Zal ik het met de vampier of de weerwolf doen?" gezwijmel en dat gedoe kunnen de acteurs niet overtuigend overbrengen op het filmdoek.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:38 schreef wyccie het volgende:
En als er in de boeken niks gebeurt, zouden de pubers het echt niet lezen.
Nee, maar er zijn dan ook duizenden IMDb-stemmers die de film gewoon ongezien een 1 geven, zoals ze dat ook wel zullen doen bij elke film waarin per ongeluk Paris Hilton of Lindsay Lohan meedoet. Die docu van/over Justin Bieber heeft een 1.4 of zo, terwijl ik durf vermoeden dat die ook niet zó slecht zal zijn. Dat is het internet en dat is IMDb.quote:Vond jij ze nou echt een 2 waard?
Dat zou niet mogen gebeuren, maar daar doe je helaas weinig aan. Dan is het stemmen door een select gezelschap misschien beter, als ze 'gescreend' worden op eerlijk stemmen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, maar er zijn dan ook duizenden IMDb-stemmers die de film gewoon ongezien een 1 geven.
Goede keusquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zou niet mogen gebeuren, maar daar doe je helaas weinig aan. Dan is het stemmen door een select gezelschap misschien beter, als ze 'gescreend' worden op eerlijk stemmen.
Ik ben wat minder uitbundig met cijfers geven. Er zijn maar 2 films die ik gezien heb die ik echt een zware onvoldoende zou geven: Lost Souls en Hell's Kitchen. Beide een 3 of 4. En er is maar 1 film die ik een 10 zou geven: A Clockwork Orange.
Ik denk dat de overlap tussen Twilight stemmer en Tokyo Story stemmers nihil is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:38 schreef wyccie het volgende:
Maar dat er een hele film niks gebeurt? Ik dacht dat dit soort films het juist van de 'actie' moest hebben. In Tokyo Story gebeurt trouwens ook helemaal niks, maar dat moet dan weer mooi zijn.
1: Deliria, I Love Dries, Switch, Problem Child 2, The Garbage Pail Kids Movie, Shorts, Book of Shadows: Blair Witch 2,quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:02 schreef wyccie het volgende:
Ik ben benieuwd welke films die enen en tweeën zijn.
Hmm ik had eigenlijk wel wat slechters verwacht. Hoewel ik de helft ook verschrikkelijk vind, maar daarvan zou ik de meesten nog net iets hoger dan een 2 gevenquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
lijst
Het grootste deel hiervan heb ik in mijn jeugd gezien.
Met Miyazaki heb ik ook niet zo veel. Zijn bekendste films zijn wel aardig, maar ik heb één van zijn films een vier gegeven, Kurenai no Buta.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:18 schreef picodealion het volgende:
Maar ook een film die anderen erg goed vinden maar ik gewoon geen seconde van aan kan zien krijgt bij mij een 1. De meest recente in die categorie is Howl's Moving Castle.
Ik vond het tenenkrommend, nep Hollywood. Heb een hekel aan Dick Maas.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:19 schreef wyccie het volgende:
Was Amsterdamned zo slecht? Volgens mij vond ik het, behalve het acteren, nog best vermakelijk, mede door het iets te ver gezochte verhaal, waar het dan weer iets absurd door wordt.
Ik weet nog redelijk wat van de ontiechelijk slechte films te vermijden. Misschien dat er hier een paar een puntje zouden promoveren als ik minder mijn best deed vreselijke films te vermijden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm ik had eigenlijk wel wat slechters verwacht. Hoewel ik de helft ook verschrikkelijk vind, maar daarvan zou ik de meesten nog net iets hoger dan een 2 geven
Veel te vroeg overledenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:53 schreef The_Substitute het volgende:
Ok, de naam Satoshi Kon maar even onthouden.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:52 schreef Robby87 het volgende:
Als iemand nog een leuke tv+dvd-speler actie tegenkomt, geef maar aan gil
Je bent heel je watchlist aan het afwerken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:50 schreef picodealion het volgende:
Ok, Wild at Heart start wel aardig aan de 'Mental'-kant.
Voor het eind van het jaar istie leegquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Je bent heel je watchlist aan het afwerken?
Ik ben de mijne aan het volgooien met kerstfilmsquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Voor het eind van het jaar istie leeg.
Is niet goed voor je om zoveel films te kijkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:58 schreef picodealion het volgende:
En met 4 films op een dag gaat het ook wel lekker rap.
Er komen er nog wel wat meer deze maandquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:00 schreef Robby87 het volgende:
Eén anime-vraag is afdoende voor een maand FMT Sands, dank.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben de mijne aan het volgooien met kerstfilms
[..]
Is niet goed voor je om zoveel films te kijken
Doe die dan de laatste dag van het jaar om iedereen een plezier te doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Er komen er nog wel wat meer deze maand
Ik blijf er ook gewoon mee doorgaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat een anime haat hier, blijf maar gewoon vragen hoor Sands
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik blijf er ook gewoon mee doorgaan
Wordt te weinig in gezongen en de karakters zijn niet getekend. Bovendien speelt James Stewart er nooit in mee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:24 schreef Robby87 het volgende:
Sands, wat is jouw kritiek op Bergman's werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Oja ik moet mijn Disliked films nog een keer verder aanvullenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:27 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb net zijn profiel op ICM bekeken en zie dat hij Persona, Det sjunde inseglet en Fanny och Alexander 'disliked'.
Verklaar u nader.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wordt te weinig in gezongen en de karakters zijn niet getekend. Bovendien speelt James Stewart er nooit in mee.http://www.imdb.com/title/tt0101329/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dialogen en sowieso gewoon de hele stijl van de film. Voor mijn gevoel duurde die film heel erg langquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:39 schreef Robby87 het volgende:
Waar kon je je niet in vinden wat Persona betreft? Ik ben wel benieuwd.
Grappig, vond Wild Strawberries vrij matig maar Fanny & Alexander vind ik prachtig.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Oja ik moet mijn Disliked films nog een keer verder aanvullen
Ik kan me totaal niet vinden in die films van Bergman (zeker Persona niet)
Wild Strawberries vond ik overigens wel goed te doen
Dat is de beste omschrijving van Persona die er is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
F & A vind ik ook tof.
Persona.... tja. Toen ik las dat Bergman alles van Godard maar pretentieuze bagger vond, vroeg ik me meteen af of hij zijn eigen Persona dan al eens goed had bekeken.
Lid van Greenpeace? Ik had niet verwacht dat zij een mileubewust type was.quote:
Ik blijk inderdaad niet zo goed in het ontwijken van kutfilms. Ik kijk nu de rest van Wild At Heart, maar wat een bagger zegquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je bent niet zo goed in het ontwijken van uiterst slechte films he? Waarschijnlijk dat je daarom nu zo radicaal ze probeert te ontwijken.
Mijn laagste cijfer van films die ik in 2009 of later heb gezien is een 2,5
Waarom? Toch te bizar?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik blijk inderdaad niet zo goed in het ontwijken van kutfilms. Ik kijk nu de rest van Wild At Heart, maar wat een bagger zeg.
Greenpeace...rare mensenquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lid van Greenpeace? Ik had niet verwacht dat zij een mileubewust type was.
Nu vind ik haar meteen wat minder stom
Compleet doorgedraaide typetjes, nog eens flink overgeacteerd, in een script dat alle kanten op gaat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom? Toch te bizar?
Ik wilde hem dit weekend gaan kijken.
Er zijn altijd mensen die er in doorslaan, maar Greenpeace doet veel goede dingen imo.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Compleet doorgedraaide typetjes, nog eens flink overgeacteerd, in een script dat alle kanten op gaat.
Elke scene is voor mij echt verbazingwekkende bullshit, niet op een 'wat betekent dit nu weer' Lost Highway manier, maar gewoon totaal onbegrip van de karakters en hun gedrag.
Iddquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
Weten we voortaan ook weer wat voor films we pico niet moeten aanraden
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Idd.
Ik vond Face/Off ook al zo'n ramp.
Totaal andere films natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Idd.
Ik vond Face/Off ook al zo'n ramp.
Adaptationquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zijn er ook Cage films die je wel goed vindt?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:52 schreef picodealion het volgende:
Lord of War en The Rock vond ik ook best prima, al vraag ik me af hoe die laatste een re-watch zou doorstaan.
Face/Off stelt niet zo veel voor. Ken volgens mij maar weinig mensen die die film echt waarderen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:50 schreef picodealion het volgende:
En weet ik Gill, maar beide hebben een totaal doorgedraaide Cage die iedereen geweldig vindt, maar ik kan er niks mee.
Heeft toch een 7.3 op IMDBquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Face/Off stelt niet zo veel voor. Ken volgens mij maar weinig mensen die die film echt waarderen.
Oh, daar hoor ik juist altijd alleen maar lovende dingen over. Laatst toch maar eens gekeken, en ik zat de hele film lang met een 'is dit het nou?' gevoel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Face/Off stelt niet zo veel voor. Ken volgens mij maar weinig mensen die die film echt waarderen.
Over slechte films gesprokenquote:
Ik ben het dan ook niet vaak eens met IMDb cijfers. En dat geldt wat betreft die film ook wel een beetje voor vrienden die ik een beetje hoog heb zitten wat betreft film.quote:
Sideways ook gezien? Wat vond je ervan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh, daar hoor ik juist altijd alleen maar lovende dingen over. Laatst toch maar eens gekeken, en ik zat de hele film lang met een 'is dit het nou?' gevoel.
Volgende film wordt Werckmeister Harmoniak, om het maar eens over een andere boeg te gooien. Maar nu eerst even een frisse neus halen, zoveel films achter elkaar kijken is niet goed volgens Sands.
Jij bent dan ook een filmsnobquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:02 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik ben het dan ook niet vaak eens met IMDb cijfers. En dat geldt wat betreft die film ook wel een beetje voor vrienden die ik een beetje hoog heb zitten wat betreft film.
Nee, ik vond er weinig aan maar ik was ook gewoon te ziek. Ben na een half uur gaan slapen. Misschien probeer ik het van de week nog een keer.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:03 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Sideways ook gezien? Wat vond je ervan?
Dat valt volgens mij heel erg mee. Ik vond het in ieder geval goed vermaakquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wellicht. Maar had het even over mensen die ik persoonlijk ken. Familie en vrienden e.d.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij heel erg mee. Ik vond het in ieder geval goed vermaak
You're welcome.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:57 schreef picodealion het volgende:
Werckmeister bevalt me goed, bedankt voor de tip Gill. Alleen jammer dat dit soort (oudere, voornamelijk non-hollywood) films vaak zo slecht gedubbed zijn. Dat viel me ook al zo op bij Otto e Mezzo.
Ik had IMDb er nog helemaal niet bijgehaald (geeft wel aan hoezeer hij me boeit, meestal pak ik tussendoor mijn iphone er wel bij), maar dan verbaast het me nog meer.. Hij doet wel oud aan iig, zal wel door het zwart-wit komen danquote:
Ben er nog niet over uit. Boeiend, maar wat taai. Zeker nog een keer de moeite waard om te kijken, al dan niet na het zien van een of twee andere Fellini's.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:00 schreef Gillingham het volgende:
[..]
You're welcome.
Bij Werckmeister is me dat niet opgevallen. Wat betreft Otto e Mezzo heb je zeker gelijk. Fellini stond er bekend om geen ruk om synchronisatie te geven. Het enige minpuntje aan Otto e Mezzo. Helaas evenzeer het geval bij zijn andere films. Oost-Europese films hebben er ook vaker last van.
Wat vond je van Otto e Mezzo?
Ik zie er nog steeds het nut niet van inquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:06 schreef Sands het volgende:
Al iemand die bezig is met een FMT Slowchat logo?
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zie er nog steeds het nut niet van in.
Ik vind de huidige OT best wel stijl hebbenquote:
Maanden al, geen vorderinggquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:06 schreef Sands het volgende:
Al iemand die bezig is met een FMT Slowchat logo?
Dat was ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ook niet.
Maar er had toch iemand zich aangeboden om een logo te maken? Weet niet meer wie.
Ziet er kut uit, dat klopt dus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:48 schreef picodealion het volgende:
Dit wordt mijn nieuwe lievelingsfilm
http://www.imdb.com/video/imdb/vi6921753/
Die grappen werken alleen met de echte The Three Stooges....dit is gewoonquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:48 schreef picodealion het volgende:
Dit wordt mijn nieuwe lievelingsfilm
http://www.imdb.com/video/imdb/vi6921753/
Toch nog lang volgehouden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trailer na 20 seconden uitgezet.
Ik stopte 'm al toen er The Three Stooges boven stond en een remake verwachtte.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trailer na 20 seconden uitgezet.
gedaan!quote:
Ik wilde de rest hier net de les gaan lezen over je posticon.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:57 schreef picodealion het volgende:
Jongens, ik mag hopen dat mijn sarcasme duidelijk was.
Comment op een ander forum:
" I assume the target audience are aborted fetuses."
Inderdaad. Al moet jij ook af en toe oppassen met jequote:Op zaterdag 10 december 2011 20:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik wilde de rest hier net de les gaan lezen over je posticon.
Concreet voorbeeld graag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Inderdaad. Al moet jij ook af en toe oppassen met je-PI hoor
.
Daar breng je me regelmatig mee in de war.
Gil tochquote:De meest smerige PI. Deze PI kan een schijnbaar aardige post veranderen in een ontzettende steek onder water.
Als je een leuke actiefilm kan waarderen welquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:09 schreef Gillingham het volgende:
Is Crank een beetje de moeite waard? Die is vanavond te zien op de tv.
Klopt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb me wel vermaakt met Crank, das toch Statham?
Meestal niet, maar ik ben er deze keer op voorbereid.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je een leuke actiefilm kan waarderen wel
Idd, ik probeer die smiley zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gelukkig is er nog geenPI, de smiley wordt al veel te vaak gebruikt, met een PI houdt het niet meer op.
Ja, want we zijn allemaal gelijk bla bla, wat een onzin.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Idd, ik probeer die smiley zoveel mogelijk te vermijden.
Wat zijn we een snobs eigenlijk, niet alleen qua films.
Dat overleef je niet Gillquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:09 schreef Gillingham het volgende:
De spijker op z'n kop, SoK.
Is Crank een beetje de moeite waard? Die is vanavond te zien op de tv.
Goede, pretentieloze actie kan ik best een beetje waarderen op z'n tijd. Ik ben nu in ieder geval wel benieuwd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat overleef je niet GillIk geef je 50 minuten
Dat je hem nog 50 minuten geeftquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat overleef je niet GillIk geef je 50 minuten
Ik bedoel dat we (jij misschien niet) ons hier druk maken om dingen als smileys en PI's.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, want we zijn allemaal gelijk bla bla, wat een onzin.
Ik ben ongesteld.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:32 schreef picodealion het volgende:
Wat loop je trouwens te chagrijnen de laatste tijd Robby.
Nog geen pepernoten gehad dit jaarquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:56 schreef Robby87 het volgende:
Iemand nog pepernoten btw? Damn die krengen smaken voor geen meter na Sinterklaas!
Inderdaad. The horror the horrorquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat eng dat jij die afkorting kent, sterkte met je vriendin
Ik vind het wel lief dat ze mijn vraag overneemt, terwijl ik die opgefokte Crank aan't kijken ben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:05 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind wyccie ergens toch wel héél schattig
Schattig? Dat ben ik al sinds mijn 4e niet meer.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:05 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind wyccie ergens toch wel héél schattig
Val het mee of tegen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef Gillingham het volgende:
Ik vind het wel lief dat ze mijn vraag overneemt, terwijl ik die opgefokte Crank aan't kijken ben.
Exact wat ik ervaar. Gelukkig neemt de film zichzelf absoluut niet serieus en gebeuren er allerlei onzinnige dingen. Dat maakt dat ik het waarschijnlijk wel langer dan 50 minuten vol ga houden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Val het mee of tegen?
Zelf werd ik wat onrustig van die film, 't is net een ADHD-film.
Dat heb ik bij de meeste fictionele pornoproducties, meestal hou ik het dan ook zo lang uitquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Exact wat ik ervaar. Gelukkig neemt de film zichzelf absoluut niet serieus en gebeuren er allerlei onzinnige dingen. Dat maakt dat ik het waarschijnlijk wel langer dan 50 minuten vol ga houden.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gelukkig is er nog geenPI, de smiley wordt al veel te vaak gebruikt, met een PI houdt het niet meer op.
Oneens.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Schattig? Dat ben ik al sinds mijn 4e niet meer.
Jaren geleden heb ik toch eens foto van je teruggevonden op Googlequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niemand die ik ken zal het met je eens zijn.
Oh god...quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jaren geleden heb ik toch eens foto van je teruggevonden op Google.
Je mag me ook gewoon aanspreken als SoK, hoor.quote:
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jaren geleden heb ik toch eens foto van je teruggevonden op Google.
Ik denk dat hij vriendjes is met de regisseursquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:40 schreef Gillingham het volgende:
Wtf doet deze kerel in Crank.
[ afbeelding ]
Begin de film al een beetje moe te worden, maar ik zal volharden.
Het had iets met dat jubileum-topic te maken, jij hield toen de punten bij of zoiets.quote:
"Is dat je echte mensennaam?"quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het had iets met dat jubileum-topic te maken, jij hield toen de punten bij of zoiets.
Ook niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:48 schreef Robby87 het volgende:
wyccie, bende gij ook niet een Vlaming?
Als ik het me nog correct herinner, was het een plaatje in een pdf.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
"Is dat je echte mensennaam?"
Waarop ik iets zei over hondennaam en Dolle-Hond daar weer een boze smiley op postte.![]()
Maar ik vraag me toch af of je niet een foto van iemand anders vond. Tenzij je toen al met woonplaats had gegoogeld had je me waarschijnlijk niet kunnen vinden. En zo ja toch, dan was dat zeker geen schattige foto.
Dan is daar niks schattigs aan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als ik het me nog correct herinner, was het een plaatje in een pdf.
Sowieso nooit meerquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij hoeft op zondag toch geen kranten te brengen?
Gewoon werken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe moet je dan nu je brood bekostigen?
Tuurlijk komt iequote:
Vorige keer was je afgehaakt op het laatste moment, net zoals ik. Alleen had ik een geldige reden. Gewoon komen, wordt gewoon tofquote:
Ik heb 5 jaar de ochtendkrant gedaan en als we alle weekbladen/folders enzo meetellen heb ik 10 jaar kranten bezorgdquote:Op zondag 11 december 2011 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kranten rondbrengen was dus ongewoon.
Hopelijk nu toch wel werk waarbij je iets mag uitslapen?
Alle christus, dan lig ik net te slapen meestal.quote:Op zondag 11 december 2011 00:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar de ochtendkrant gedaan en als we alle weekbladen/folders enzo meetellen heb ik 10 jaar kranten bezorgd
Ik rol om 6~ uur mijn bed uit en uh 7 uur ben ik weg
Omdat Robby eigenlijk een hitsige 16-jarige meisje is.quote:Op zondag 11 december 2011 00:05 schreef Baszh het volgende:
Waarom heb jij eigenlijk geen foto van jezelf op je fobo Robby
Jouw doelgroep toch?quote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat Robby eigenlijk een hitsige 16-jarige meisje is.
Ik zal er geen nee tegen zeggenquote:
Wie zegt dat wij met z'n allen niks interessants aan het doen zijn?quote:Op zondag 11 december 2011 00:12 schreef Gillingham het volgende:
Op zaterdagavond en zelfs in de nacht, als iedereen in de kroeg zou moeten zitten, of iets anders interessants zou moeten doen, is het hier altijd het drukst.
Best erg eigenlijk. Ik ben alweer terug van de kroeg, maar ik heb als excuus dat ik toch te grieperig ben om alcohol te drinken en dus na 3 koppen thee en een broodje maar weer naar huis ben gegaan.quote:Op zondag 11 december 2011 00:12 schreef Gillingham het volgende:
Op zaterdagavond en zelfs in de nacht, als iedereen in de kroeg zou moeten zitten, of iets anders interessants zou moeten doen, is het hier altijd het drukst.
Jaja, jij FMT't zelfs tijdens je orgies. De rest hier zit gewoon eenzaam achter zijn PC'tje.quote:Op zondag 11 december 2011 00:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wie zegt dat wij met z'n allen niks interessants aan het doen zijn?
Ik ben aan het nagenieten van de winst van Barcelonaquote:Op zondag 11 december 2011 00:12 schreef Gillingham het volgende:
Ik kan natuurlijk multitasken.quote:Op zondag 11 december 2011 00:12 schreef Gillingham het volgende:
Familiedrama's, heerlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 00:15 schreef Baszh het volgende:
Ik zou vanavond Sinterklaas vieren met m'n familie, maar mijn broer is weer eens niet op komen dagen, drama
Dit kan misschien hard aankomen, en ik weet niet of Sands al slaapt. Kan iemand Baszh uit zijn lijden verlossen?quote:Op zondag 11 december 2011 00:15 schreef Baszh het volgende:
Ik zou vanavond Sinterklaas vieren met m'n familie, maar mijn broer is weer eens niet op komen dagen, drama
Dat heb ik ookquote:Op zondag 11 december 2011 00:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk multitasken.
Verder ben ik niet van het uitgaan. En als ik al eens bij iemand ben, dan is dat eigenlijk vaker doordeweeks, omdat ik na het werken op zaterdag gewoon liever alleen thuis ben.
Je date of het voedselquote:Op zondag 11 december 2011 00:18 schreef Tem het volgende:
Ik ben uit eten geweest maar het viel tegen, altijd jammer....
Dan ga ik toch voor iets anders interessants, want in een kroeg zitten vind ik vaak ook niet al te boeiend.quote:Op zondag 11 december 2011 00:12 schreef Gillingham het volgende:
De sprong naar 'uit zijn lijden verlossen' zal wel iets van reflectie zijnquote:Op zondag 11 december 2011 00:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dit kan misschien hard aankomen, en ik weet niet of Sands al slaapt. Kan iemand Baszh uit zijn lijden verlossen?
Ik vind het juist heerlijk dat, wat er de rest van de week ook gebeurt, ik zaterdagavond in elk geval 1 of 2 goede vrienden in de kroeg tref om de week mee door te spreken. Doen we al 8 jaar zo, en in die tijd zijn er veel mensen afgevallen, maar de harde kern is er tenminste nog bijna wekelijks.quote:Op zondag 11 december 2011 00:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor iets anders interessants, want in een kroeg zitten vind ik vaak ook niet al te boeiend.
Je hebt toch een vriend?quote:Op zondag 11 december 2011 00:20 schreef wyccie het volgende:
Het meest interessante dat ik dit jaar op een zaterdagavond heb gedaan is werken, denk ik.
Drie man zijn er zo goed als wekelijks, twee zijn naar België verhuisdquote:
Wyccie breit elke zaterdagavond en plakt fotoalbums van vriendinnen, dan heb je toch geen vriend.quote:
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 00:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, daar moest ik ook aan denken, héél subtiel Fox, je boekt vooruitgang.
Waarom gaan jullie eigenlijk niet bij iemand thuis zitten? Stuk rustiger en goedkoper, maar dat is dan weer mijn praktische instelling.quote:Op zondag 11 december 2011 00:21 schreef picodealion het volgende:
Ik vind het juist heerlijk dat, wat er de rest van de week ook gebeurt, ik zaterdagavond in elk geval 1 of 2 goede vrienden in de kroeg tref om de week mee door te spreken. Doen we al 8 jaar zo, en in die tijd zijn er veel mensen afgevallen, maar de harde kern is er tenminste nog bijna wekelijks.
Nogmaals, ik háák.quote:Op zondag 11 december 2011 00:24 schreef Robby87 het volgende:
wyccie breit elke zaterdagavond en plakt fotoalbums van vriendinnen, dan heb je toch geen vriend.
Ook het grote breiboek van de Hema gevraagd voor sinterklaas net als mijn moeder?quote:Op zondag 11 december 2011 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie eigenlijk niet bij iemand thuis zitten? Stuk rustiger en goedkoper, maar dat is dan weer mijn praktische instelling.
[..]
Nogmaals, ik háák.
Eigenlijk vooral omdat er altijd wel vrienden daar gewerkt hebben. De laatse is 3 weken geleden gestopt daar, maar nu zijn we inmiddels zulk meubilair daar geworden dat we het wel lekker vinden zo. Om het geld ga ik niet thuis zitten, en barpersoneel dat je naam en je favoriete drankje kent heeft ook zo zijn voordelen. En je hoeft niet steeds op te ruimen en af te wassen thuisquote:Op zondag 11 december 2011 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie eigenlijk niet bij iemand thuis zitten? Stuk rustiger en goedkoper, maar dat is dan weer mijn praktische instelling.
[..]
Nogmaals, ik háák.
Maar je wil niet doorgroeien naar breien?quote:
Nee, wantquote:Op zondag 11 december 2011 00:27 schreef Baszh het volgende:
Ook het grote breiboek van de Hema gevraagd voor sinterklaas net als mijn moeder?
quote:
Haha, begrijpelijk.quote:Op zondag 11 december 2011 00:27 schreef picodealion het volgende:
Ik woon het dichtst bij de stad, dus ik weet al waar we dan elke week zouden zitten.
Ik kan een sjaal breien, maar in dezelfde tijd kan ik er vijf haken.quote:Op zondag 11 december 2011 00:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar je wil niet doorgroeien naar breien?
Godverdomme, die opmerking had ik kunnen makenquote:Op zondag 11 december 2011 00:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar je wil niet doorgroeien naar breien?
Leuke film inderdaad.quote:Op zondag 11 december 2011 00:37 schreef RanTheMan het volgende:
Vandaag de ideale zaterdagmorgen film gezien : four lions! Iemand al gezien? Ik vond m ideaal,met mn ontbijt op bed
Hey, 5 of 6 awards voor grappigste user van FTRquote:Op zondag 11 december 2011 00:35 schreef Robby87 het volgende:
En ik maar denken dat Belgen geen gevoel voor humor hadden.
Een Belg hoeft in maart maar te zeggen 'Allé, t'is koers!' en hij is al grappiger dan 90% van de Nederlanders.quote:Op zondag 11 december 2011 00:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Godverdomme, die opmerking had ik kunnen maken
En ik maar denken dat Belgen geen gevoel voor humor hadden.
Als hij daar goesting in heeft.quote:Op zondag 11 december 2011 00:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Een Belg hoeft in maart maar te zeggen 'Allé, t'is koers!' en hij is al grappiger dan 90% van de Nederlanders.
Ik meende al dat dit wel een vraag voor jou wasquote:Op zondag 11 december 2011 00:44 schreef wyccie het volgende:
Strictly Ballromm, die bedoelde ik. De Luhrman.
Toch geen wederzetting van die grappige show die je aan het opzetten bent he, met je RZ initialenquote:Op zondag 11 december 2011 00:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Een Belg hoeft in maart maar te zeggen 'Allé, t'is koers!' en hij is al grappiger dan 90% van de Nederlanders.
quote:Op zondag 11 december 2011 00:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als hij daar goesting in heeft.
quote:Op zondag 11 december 2011 00:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Toch geen wederzetting van die grappige show die je aan het opzetten bent he, met je RZ initialen
Gil hoort dan ook duidelijk bij de 90%quote:Op zondag 11 december 2011 00:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Toch geen wederzetting van die grappige show die je aan het opzetten bent he, met je RZ initialen
quote:Op zondag 11 december 2011 00:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Gil hoort dan ook duidelijk bij de 90%
Jij bij deze niet.quote:Op zondag 11 december 2011 00:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Gil hoort dan ook duidelijk bij de 90%
Ik zou zelfs een Dude voor je kunnen haken. Compleet nutteloos.quote:Op zondag 11 december 2011 00:50 schreef Robby87 het volgende:
Wyccie, kun je voor mij een muts haken voor de winter, eentje die niet steekt?
Ik wil wel een Dude voor aan mijn tas oidquote:Op zondag 11 december 2011 00:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou zelfs een Dude voor je kunnen haken. Compleet nutteloos.
Huh? ik ben serieus, mijn bolletje is tijdens de winter zeer gevoelig.quote:Op zondag 11 december 2011 00:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou zelfs een Dude voor je kunnen haken. Compleet nutteloos.
omgquote:Op zondag 11 december 2011 01:03 schreef wyccie het volgende:
Misschien dat de dames in het Haaktopic wel op bestelling willen haken:
Het grote haaktopic #105
Nee, ik ben mijn punnikpaddestoel al heel lang kwijt.quote:Op zondag 11 december 2011 01:07 schreef RanTheMan het volgende:
Deeltje 105, dat zijn heel wat uitgewisselde patroontjes, @ wyccie doe je ook aan punniken???
Dat is echt een gaaf nummerquote:Op zondag 11 december 2011 00:46 schreef wyccie het volgende:
Ook nog eens verkeerd geschreven.
[..]
Nee joh, jij wist het net zo goed.
Ik ben bang van ookquote:Op zondag 11 december 2011 00:40 schreef Baszh het volgende:
Ik ben Pom Poko aan het kijken, denk dat pico hem een 1 zou geven
Vlaams is sowieso een zeer vermakelijk taaltje.quote:Op zondag 11 december 2011 00:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
10!quote:
Ik woon al een tijdje in België, maar heb soms nog steeds moeite om mensen hier te verstaanquote:Op zondag 11 december 2011 01:22 schreef picodealion het volgende:
Vlaams is sowieso een zeer vermakelijk taaltje.
Die had ik niet zo lang geleden nog bekeken toen ik zelf een Breakfast at Tiffany-vraag stelde. Daar is weinig van blijven hangen.quote:Op zondag 11 december 2011 01:26 schreef Gillingham het volgende:
(Haar filmografie bekijkend had ik er nog wel een paar moeten weten.)
Dat heb je in Twente, Friesland, Limburg, Brabant enz. ook wel. Op het platteland en in dorpen in ieder geval. (Onderling dan weer wel, maar dat zal in Vlaanderen toch ook wel meevallen?)quote:Op zondag 11 december 2011 01:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik woon al een tijdje in België, maar heb soms nog steeds moeite om mensen hier te verstaanMaar dat hebben de Vlamingen onderling ook wel geloof ik.
Fries versta ik vloeiend, maar dat komt omdat ik er zelf een halve ben. Spreken weiger ik.quote:Op zondag 11 december 2011 01:28 schreef Baszh het volgende:
Kan beter Vlamingen verstaan dan plat Gronings (of nog erger: Fries)
Met Katharine haal je makkelijk de 10quote:Op zondag 11 december 2011 01:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
10!
Dat zou van Katherine al een opgave zijn. Waar is je inlevingsvermogen Sands. Niet iedere malloot (/filmliefhebber) weet dat.![]()
(Haar filmografie bekijkend had ik er nog wel een paar moeten weten.)
Je vergeet Brugge en Gent voor het gemak?quote:Op zondag 11 december 2011 01:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Fries versta ik vloeiend, maar dat komt omdat ik er zelf een halve ben. Spreken weiger ik.
En Vlaams went snel hoor, gewoon meer Vlaamse films kijken of af en toe eens de steden daar verkennen. Vooral Leuven en Antwerpen vind ik erg prima.
Ik vind de dialecten hier heel erg verschillend, west-vlaams bijvoorbeeld is echt moeilijk te verstaan vaak. En dat hoor ik ook van de Vlamingen hier.quote:Op zondag 11 december 2011 01:29 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat heb je in Twente, Friesland, Limburg, Brabant enz. ook wel. Op het platteland en in dorpen in ieder geval. (Onderling dan weer wel, maar dat zal in Vlaanderen toch ook wel meevallen?)
Je zin was niet helemaal correctquote:Op zondag 11 december 2011 01:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Met Katharine haal ik makkelijk de 10
Jij ja. En SoK.quote:Op zondag 11 december 2011 01:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Met Katharine haal je makkelijk de 10
Ik heb er niet een gezien, en wist er dan ook niet een te noemen (al wist ik bij nader inzien Breakfast at Tiffany's eigenlijk wel).quote:Op zondag 11 december 2011 01:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jij ja. En SoK.Verder hier niemand (of nauwelijks iemand). Ik niet in ieder geval.
Ze heeft maar 6 films met meer dan 10.000 votes. Ik heb twee films met haar gezien. Een derde is ook erg bekend. Daarna zou ik het al moeilijk hebben.
Het aantal votes bij oudere films is heel vaak onder de 10.000 want daar kijken types als Fox niet naarquote:Op zondag 11 december 2011 01:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jij ja. En SoK.Verder hier niemand (of nauwelijks iemand). Ik niet in ieder geval.
Ze heeft maar 6 films met meer dan 10.000 votes. Ik heb twee films met haar gezien. Een derde is ook erg bekend. Daarna zou ik het al moeilijk hebben.
Ik kijk wel oude films. Kies ze zelfs bewust uit. Toch maar twee van haar films gezien. Pico vermijd ook geen oude films en heeft er geen gezien. Sam en Michel bijvoorbeeld hebben heel wat oude films gezien, maar ook niet zo veel van Audrey, noch van Katherine. (Toch?quote:Op zondag 11 december 2011 01:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Het aantal votes bij oudere films is heel vaak onder de 10.000 want daar kijken types als Fox niet naar
Ik heb alleen The African Queen van Katharine gezien en Wait Until Dark en Breakfast at Tiffany's van Audrey.quote:Op zondag 11 december 2011 01:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik kijk wel oude films. Kies ze zelfs bewust uit. Toch maar twee van haar films gezien. Pico vermijd ook geen oude films en heeft er geen gezien. Sam en Michel bijvoorbeeld hebben heel wat oude films gezien, maar ook niet zo veel van Audrey, noch van Katherine. (Toch?)
Bij mij kwamen die twee ook niet verder dan respectievelijk een vijf en een zes. Helaas.quote:Op zondag 11 december 2011 01:43 schreef Michelangelo2 het volgende:
Na Breakfast at Tiffany's en Roman Holiday heb ik het maar opgegeven bij Hepburn. Komedie/Romantiek uit de jaren '30, '40 en '50 van Hollywood hoef ik echt niet meer te zien.
Maar goed dan dat Breakfast at Tiffany's van 1961 isquote:Op zondag 11 december 2011 01:43 schreef Michelangelo2 het volgende:
Na Breakfast at Tiffany's en Roman Holiday heb ik het maar opgegeven bij Hepburn. Komedie/Romantiek uit de jaren '30, '40 en '50 van Hollywood hoef ik echt niet meer te zien.
Laten we het er dan maar op houden dat vrijwel alle romantische komedies niet aan mij zijn besteedquote:Op zondag 11 december 2011 01:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar goed dan dat Breakfast at Tiffany's van 1961 is
Die moet je ook niet achter elkaar kijkenquote:Op zondag 11 december 2011 02:11 schreef picodealion het volgende:
Vooral dat laatste trouwens. Ik kon zijn joligheid in Arsenic and Old Lace wel waarderen, maar vervolgens North by Northwest kijken was een minder groot succes.
Nu we het toch over Stewart hebben, het is zo ongeveer de tijd van het jaar dat je It's a Wonderful Life moet kijkenquote:Op zondag 11 december 2011 02:21 schreef picodealion het volgende:
Philadelphia Story was best ok, niet super. Ik vind Stewart dan ook een stuk interessanter dan Grant.
His Girl Friday en Bringing Up Baby zal ik vast nog wel een keer kijken. Net als Breakfast at Tiffany's. Ze staan niet heel hoog op mijn 'ooit-nog-kijken' lijst, maar ze staan er zeker tussen.
Kijk wel de zwartwit versie en niet de ingekleurde (de ingekleurde is voor types als Foxquote:Op zondag 11 december 2011 02:26 schreef picodealion het volgende:
Zal ik die dan maar eens naar voren schuiven? Ik ben 5 films verwijderd van mijn nieuwe watchlist, en het wordt inderdaad hoog tijd.
Leuk statement, maar dat verandert natuurlijk niemands mening over haarquote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef Falco het volgende:
Zij is de Natalie Portman uit de jaren '50!
Ten tijde van Roman Holiday misschien (en een beetje Sabrina), maar daarna werd het zo'n Jackie Onassis-achtig icoon dat me helemaal niets meer deed. Qua acteerwerk kon ze me ook al niet bekoren en ik vind de meeste van haar films dan ook nog eens tegenvallen, dus dan blijft er niet veel meer over.quote:
Doe mij dan maar de Shirley MacLaine uit die periode. Stukken grappiger, pittiger en veel meer spring-in-'t-veld dan die brave, saaie Hepburn. En ze deed ook nog eens mee in toffere filmsquote:Zij is de Natalie Portman uit de jaren '50!
Hoe kan ik dit ooit goedmaken?quote:Op zondag 11 december 2011 15:48 schreef picodealion het volgende:
Nou, na 2,5 uur en maar 2 mensen die reageren? Ik betwijfel het.
En zijn naam was (naast Forman) oorpronkelijk al goed voor het punt, dus dat versoepelt het niet ofzo.
Laat me raden, een gehaakte muts.quote:
Oh ik vond dat wel een leuke filmquote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef picodealion het volgende:
Ik heb trouwens Sideways nog een poging gegeven, maar wat een irritante film zeg. Ik zit echt letterlijke elke scene met kromme tenen. Deze ga ik niet afkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |