Wow je hebt het echt volgehouden hequote:
Stand December 2011:quote:
Bij Hepburn is het ook van belang een voornaam erbij tegen, aangezien er twee hele bekende zijn.quote:
Dat zijn er al 2quote:Op zondag 11 december 2011 01:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wait Until Dark
Breakfast at Tiffany's
en verder geen idee.
Voor Roman Holiday kreeg ze een Oscarquote:Op zondag 11 december 2011 01:22 schreef Michelangelo2 het volgende:
Roman Holiday
Breakfast at Tiffany's
5 zitten we nuquote:Op zondag 11 december 2011 01:22 schreef wyccie het volgende:
Funny Face
Sabrina
Roman Holiday
Breakfast at Tiffany's
Het filmpje waarin ze te zien is als stewardess.
Dat is natuurlijk Les Diaboliques. Maar daar zit ze natuurlijk niet in.quote:Op zondag 11 december 2011 01:33 schreef Sands het volgende:
-Nog de beste Hitchcock die Hitchcock niet gemaakt heeft
Ik heb het niet verzonnenquote:Op zondag 11 december 2011 01:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk Les Diaboliques. Maar daar zit ze natuurlijk niet in.
quote:Op zondag 11 december 2011 01:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
close encounters of the third kind
film 2quote:Romance and suspense in Paris, as a woman is pursued by several men who want a fortune her murdered husband had stolen. Who can she trust?
film 3quote:A romantic adventure about a legendary pilot's passion for dare-devil firefighting and his girl.
quote:Director Billy Wilder salutes his idol, Ernst Lubitsch, with this comedy about a middle-aged playboy fascinated by the daughter of a private detective who has been hired to entrap him with the wife of a client.
Die is met Katharinequote:Op zondag 11 december 2011 11:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Niet gebaseerd op je hints, maar the African Queen? Of is dat met Katherine Hepburn?
Ik bedoelde ook echt bij 4 van haar filmsquote:Op zondag 11 december 2011 11:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
Gregory Peck
Cary Grant
Humphrey Bogart
Richard Dreyfuss
quote:
wyccie+1quote:
Dat klopt. Nu die andere nog.quote:Op zondag 11 december 2011 14:18 schreef picodealion het volgende:
Oh wacht, is het Milos Forman? In dat geval Man on the Moon.
Nou, na 2,5 uur en maar 2 mensen die reageren? Ik betwijfel hetquote:Op zondag 11 december 2011 15:47 schreef wyccie het volgende:
Er zal vast nog wel iemand zijn die een antwoord weet.
ZvjZ=VmR
quote:wordt in Arnhem geëerd door een, helaas weinig gelijkend, borstbeeld van kunstenaar Kees Verkade op het Burgemeestersplein. Op 23 april 1994 vindt de onthulling van dit beeld door cabaretier Paul van Vliet, evenals
Unicef-ambassadeur, plaats. De Nederlandse familie van
had het beeld liever op de Jansbinnensingel gezien, maar een brief met dat verzoek aan de wethouder mocht niet baten. In 2003 krijgt het beeld, maar vooral de sokkel een opknapbeurt.
Wie steekt er nou zijn vinger in een standbeeldquote:Op zondag 11 december 2011 16:26 schreef picodealion het volgende:
Uiteraard.
Hier het betreffende beeld, waar ik jarenlang dagelijks langs ben gelopen en gefietst zonder een idee te hebben wie het in godsnaam was:
[ afbeelding ]
Ik heb zelfs nog een keer met mijn vinger vast gezeten in haar oog. Wie maakt er dan ook een standbeeld met holle ogen?
.
quote:Op zondag 11 december 2011 16:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Wie steekt er nou zijn vinger in een standbeeld![]()
Inddquote:Op zondag 11 december 2011 16:33 schreef picodealion het volgende:
Nou, vast geen Leone in elk geval.
Deed mij het ook aan denken, en volgens mij had die geen naam.quote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef picodealion het volgende:
Doet me een beetje denken aan Drive, maar die had een naam toch?
Driverquote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef picodealion het volgende:
Doet me een beetje denken aan Drive, maar die had een naam toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |