Met Miyazaki heb ik ook niet zo veel. Zijn bekendste films zijn wel aardig, maar ik heb één van zijn films een vier gegeven, Kurenai no Buta.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:18 schreef picodealion het volgende:
Maar ook een film die anderen erg goed vinden maar ik gewoon geen seconde van aan kan zien krijgt bij mij een 1. De meest recente in die categorie is Howl's Moving Castle.
Ik vond het tenenkrommend, nep Hollywood. Heb een hekel aan Dick Maas.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:19 schreef wyccie het volgende:
Was Amsterdamned zo slecht? Volgens mij vond ik het, behalve het acteren, nog best vermakelijk, mede door het iets te ver gezochte verhaal, waar het dan weer iets absurd door wordt.
Ik weet nog redelijk wat van de ontiechelijk slechte films te vermijden. Misschien dat er hier een paar een puntje zouden promoveren als ik minder mijn best deed vreselijke films te vermijden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm ik had eigenlijk wel wat slechters verwacht. Hoewel ik de helft ook verschrikkelijk vind, maar daarvan zou ik de meesten nog net iets hoger dan een 2 geven
Veel te vroeg overledenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:53 schreef The_Substitute het volgende:
Ok, de naam Satoshi Kon maar even onthouden.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:52 schreef Robby87 het volgende:
Als iemand nog een leuke tv+dvd-speler actie tegenkomt, geef maar aan gil
Je bent heel je watchlist aan het afwerken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:50 schreef picodealion het volgende:
Ok, Wild at Heart start wel aardig aan de 'Mental'-kant.
Voor het eind van het jaar istie leegquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Je bent heel je watchlist aan het afwerken?
Ik ben de mijne aan het volgooien met kerstfilmsquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Voor het eind van het jaar istie leeg.
Is niet goed voor je om zoveel films te kijkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:58 schreef picodealion het volgende:
En met 4 films op een dag gaat het ook wel lekker rap.
Er komen er nog wel wat meer deze maandquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:00 schreef Robby87 het volgende:
Eén anime-vraag is afdoende voor een maand FMT Sands, dank.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben de mijne aan het volgooien met kerstfilms
[..]
Is niet goed voor je om zoveel films te kijken
Doe die dan de laatste dag van het jaar om iedereen een plezier te doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Er komen er nog wel wat meer deze maand
Ik blijf er ook gewoon mee doorgaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat een anime haat hier, blijf maar gewoon vragen hoor Sands
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik blijf er ook gewoon mee doorgaan
Wordt te weinig in gezongen en de karakters zijn niet getekend. Bovendien speelt James Stewart er nooit in mee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:24 schreef Robby87 het volgende:
Sands, wat is jouw kritiek op Bergman's werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Oja ik moet mijn Disliked films nog een keer verder aanvullenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:27 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb net zijn profiel op ICM bekeken en zie dat hij Persona, Det sjunde inseglet en Fanny och Alexander 'disliked'.
Verklaar u nader.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wordt te weinig in gezongen en de karakters zijn niet getekend. Bovendien speelt James Stewart er nooit in mee.http://www.imdb.com/title/tt0101329/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dialogen en sowieso gewoon de hele stijl van de film. Voor mijn gevoel duurde die film heel erg langquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:39 schreef Robby87 het volgende:
Waar kon je je niet in vinden wat Persona betreft? Ik ben wel benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |