Heb er inderdaad van gehoord, van alle vier, maar heb er maar eentje gezien.quote:
Vet, laatst ook die OST gedownload!quote:Op donderdag 8 december 2011 18:19 schreef The_Substitute het volgende:
Gisteren Inception weer 's gekeken. Zocht vandaag de ost op, zie ik een remix van onze eigen Junkie XL. Fantastische soundtrack, maar deze remix vind ik toch beter dan 't origineel. Prima opbouw zit er in.
Misschien was moeder 26 toen ze haar dochter kreeg en 27 toen ze vampier werd. Dan is ze uiterlijk nog 27 als dochter op haar 17e vampier wordtquote:Op donderdag 8 december 2011 19:42 schreef The_Substitute het volgende:
Een 27-jarige actrice die de moeder speelt van een 17-jarige actrice...benieuwd of dat werkt.
Het zou pas erg zijn als we er niks over durven te zeggen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:44 schreef picodealion het volgende:
Maar ik vind dat mij beroep wel weer belachelijk genoeg is gemaakt nu.
Te ingewikkeld.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien was moeder 26 toen ze haar dochter kreeg en 27 toen ze vampier werd. Dan is ze uiterlijk nog 27 als dochter op haar 17e vampier wordt
T is g*d net twilight, mijn ega stapt net binnen zegt ze, laiverd, zullen we morgen naar twilight gaan?quote:
Ik wachtte op je PM terugquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:58 schreef Patch het volgende:
Geen FTR Awards dit jaar?
En nog geen Slowchat-logo?
Was voor mezelf gewoon een rekenhulpje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:03 schreef Baszh het volgende:
Ik dacht aan je 1e berekening even dat je ze uit je hoofd kende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |