quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef Gillingham het volgende:
Waarom wordt Serenity door zo veel mensen gewaardeerd?
Ik roep dat wel regelmatig, maar meen het natuurlijk ook niet zo sterk. Wat mij betreft had de serie wel enorm veel potentie, en zag ik behoorlijk wat creatieve storytelling in die paar afleveringen die gemaakt zijn. Sterk aan de serie vond ik hoe constant genretropes op de hak genomen werden, sommige wat subtieler dan andere. De "banter" tussen de acteurs vond ik erg geestig, maar dat vind ik over het algemeen wel van Whedons dialogen. Ik snap best dat die love it or hate it zijn, overigens.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk eerder dat Firefly wordt gewaardeerd en dat men dan hetzelfde doet met de extra lange aflevering die Serenity is.
Ik vind Firefly zelf ook heel leuk, maar nu ook weer niet "Beste serie ooit! Het cancellen van Firefly is het grootste schandaal uit de TV-geschiedenis!![]()
![]()
![]()
"
Er komt wel een nieuw seizoen en een filmquote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat was het cancellen van Arrested Development naturlijk al.![]()
![]()
Ook nog nooit van gehoord, maar heb dan ook een hekel aan Coelho. Nou ja, hekel, ik ben nooit verder gekomen dan het afgrijselijke De Alchemist.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hmm, dat blijkt. Ik dacht van wel.
Ik was bang dat hij te onbekend was, want maar 2000 votes op imdb. Maar blijkbaar nietquote:
Prima film inderdaad, met een sterke Malkovich.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik was bang dat hij te onbekend was, want maar 2000 votes op imdb. Maar blijkbaar niet
Mooie en goede film is het, ik zou het boek ook moeten lezen.
In de serie zag ze er ook meer zo uit:quote:
koekiemonster??quote:
In Homeland vind ik het wel echt een mooie vrouw, ondanks het korte haar.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
In de serie zag ze er ook meer zo uit:
[ afbeelding ]
Helaas heeft ze zich tegenwoordig tot de pittige kapsels gewend,
Eigenlijk zou Asap dan een nieuwe vraag moeten stellen, al kan ik me voorstellen dat je daar niet altijd zin in hebt.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:29 schreef Robby87 het volgende:
Ik denk dat als je het antwoord afkeurt, het topic nóg langzamer gaat waardoor we terug in de tijd gaan met z'n allen. Ik weet daar wel een paar leuke vragen voor, ook omdat ik net Back To The Future Trilogy (HD) heb gedownload, maar ik denk niet dat het topic daar baat bij heeft.
Omdat ik puur en alleen maar aan het gokken was op basis van woord referentie ipv mijn film kennis, en dan komt er een boel onzin uit, waar verveolgens opeens toevallig een juiste titel in is verwerkt, maar als ik dan lukraak wat ga posten dan voelt t aan als een vorm van irritante slowchat, en dat vind ik dan ook weer mega irritant,e n och ik geef het nu aan maar zie het wel vaker langs komen, maar volgende keer doe ik wel 3 aparte posts oke, zijn we allemaal sneller bij het dubbele punten topicquote:Op donderdag 8 december 2011 13:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Asap dan een nieuwe vraag moeten stellen, al kan ik me voorstellen dat je daar niet altijd zin in hebt.
Maar meerdere gokken in één post mag natuurlijk niet en als je het zelf al weet, waarom doe je het dan (RanTheMan dus)?
Bij een opsomvraag mag het uiteraard, maar bij een specifieke titel niet. En je mag ook maar twee keer raden achter elkaarquote:Op donderdag 8 december 2011 14:02 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Omdat ik puur en alleen maar aan het gokken was op basis van woord referentie ipv mijn film kennis, en dan komt er een boel onzin uit, waar verveolgens opeens toevallig een juiste titel in is verwerkt, maar als ik dan lukraak wat ga posten dan voelt t aan als een vorm van irritante slowchat, en dat vind ik dan ook weer mega irritant,e n och ik geef het nu aan maar zie het wel vaker langs komen, maar volgende keer doe ik wel 3 aparte posts oke, zijn we allemaal sneller bij het dubbele punten topic
Ow ik d8 3, maar het is 2 idd, maar goed dat mn 2e antwoord goed was, maar heb t aantal replies alweer recht gezet door mn laatste poste te quoten ipv de vorige te bewerken met de tussenstandquote:Op donderdag 8 december 2011 14:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij een opsomvraag mag het uiteraard, maar bij een specifieke titel niet. En je mag ook maar twee keer raden achter elkaar
Laat mij toch lekkerquote:Op donderdag 8 december 2011 14:16 schreef picodealion het volgende:
Man, lul toch niet zo slap. Volgende keer weer gewoon max 2 gokken, zand erover, klaar.
Beloofd, ik zal er niks meer over schrijven, maarquote:Op donderdag 8 december 2011 14:17 schreef wyccie het volgende:
Ik wil niks meer over je kalknagels horen.
Ach, Pico is vast door z'n baas op z'n nummer gezet, omdat ie weer aan 't facebooken was, terwijl ie bezig moest zijn met de gay-sectie.quote:
als je zo'n teen hebt is dat anders best een dramaquote:Op donderdag 8 december 2011 14:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je moet er gewoon niet elke keer zo'n drama van maken.
Ik zit ziek thuis.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:20 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ach, Pico is vast door z'n baas op z'n nummer gezet, omdat ie weer aan 't facebooken was, terwijl ie bezig moest zijn met de gay-sectie.
Ik zou me ook ziek melden als ik aan zo'n project moest werkenquote:
Dat project is inmiddels alweer uitgesteld, maar zoveel maakt het me niet uit.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik zou me ook ziek melden als ik aan zo'n project moest werken
hier maar verder, maar ik weet toch bijna zeker dat dit Dark Knight is, wilde nml geen nieuw topic openenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je teveel in de spelonken van de gay-sectie van pico's rukcentrale, dat klinkt als een nichtenfilm.
Niet goed dus.
Je bent er in ieder geval niet ziek van.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:13 schreef picodealion het volgende:
Dat project is inmiddels alweer uitgesteld, maar zoveel maakt het me niet uit.
Dat is juist, en geen Dark Night.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hier maar verder, maar ik weet toch bijna zeker dat dit Dark Knight is, wilde nml geen nieuw topic openen
Dan krijg je ook geen puntenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hier maar verder, maar ik weet toch bijna zeker dat dit Dark Knight is, wilde nml geen nieuw topic openen
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:44 schreef picodealion het volgende:
Maar ik vind dat mij beroep wel weer belachelijk genoeg is gemaakt nu.
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je moet er gewoon niet zo'n drama van maken.
Komt door onze afgunst.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:44 schreef picodealion het volgende:
Nog steeds ziek?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:44 schreef picodealion het volgende:
Nee, geen Godfather vragen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:56 schreef RanTheMan het volgende:
mag ik ook een wyccie onvriendelijke vraag stellen, of moet ik die ff bewaren voor het dubbele punten topic?
is dat ook een vrouw? maar nee ik bewaar m voor het dubbele punten topic net als mn badkamer vraagquote:Op donderdag 8 december 2011 17:01 schreef Gillingham het volgende:
Dan vergeet je Njosnavelin. Maar ga vooral je gang.
Ik ben eigenlijk ook een vrouwquote:Op donderdag 8 december 2011 17:01 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
is dat ook een vrouw? maar nee ik bewaar m voor het dubbele punten topic net als mn badkamer vraag
Good for You!quote:
Mandarijnentijd !quote:Op donderdag 8 december 2011 17:14 schreef picodealion het volgende:
Ach ja. Herinnert me er tenminste weer eens aan om wat fruit te eten.
Ik post niet voor niks mijn watchlistquote:Op donderdag 8 december 2011 17:21 schreef RanTheMan het volgende:
the Lincoln lawyer al gezien?
en download anders the walking dead
Ik vind het een van de makkelijkste films van hemquote:Op donderdag 8 december 2011 17:20 schreef picodealion het volgende:
Serieus? Want de rest van Lynch zou ik niet zomaar opzetten als ik me zo voel.
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:01 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
is dat ook een vrouw? maar nee ik bewaar m voor het dubbele punten topic net als mn badkamer vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |