Heb er inderdaad van gehoord, van alle vier, maar heb er maar eentje gezien.quote:
Vet, laatst ook die OST gedownload!quote:Op donderdag 8 december 2011 18:19 schreef The_Substitute het volgende:
Gisteren Inception weer 's gekeken. Zocht vandaag de ost op, zie ik een remix van onze eigen Junkie XL. Fantastische soundtrack, maar deze remix vind ik toch beter dan 't origineel. Prima opbouw zit er in.
Misschien was moeder 26 toen ze haar dochter kreeg en 27 toen ze vampier werd. Dan is ze uiterlijk nog 27 als dochter op haar 17e vampier wordtquote:Op donderdag 8 december 2011 19:42 schreef The_Substitute het volgende:
Een 27-jarige actrice die de moeder speelt van een 17-jarige actrice...benieuwd of dat werkt.
Het zou pas erg zijn als we er niks over durven te zeggen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:44 schreef picodealion het volgende:
Maar ik vind dat mij beroep wel weer belachelijk genoeg is gemaakt nu.
Te ingewikkeld.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien was moeder 26 toen ze haar dochter kreeg en 27 toen ze vampier werd. Dan is ze uiterlijk nog 27 als dochter op haar 17e vampier wordt
T is g*d net twilight, mijn ega stapt net binnen zegt ze, laiverd, zullen we morgen naar twilight gaan?quote:
Ik wachtte op je PM terugquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:58 schreef Patch het volgende:
Geen FTR Awards dit jaar?
En nog geen Slowchat-logo?
Was voor mezelf gewoon een rekenhulpje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:03 schreef Baszh het volgende:
Ik dacht aan je 1e berekening even dat je ze uit je hoofd kende
Eigenlijk is FMT accurater, want dat zijn doorgaans 80 tot 100% van de stemmers.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:04 schreef picodealion het volgende:
En ik bedoelde uiteraard FTR awards, niet FMT awards.
Ik volgde dezelfde logicaquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:12 schreef wyccie het volgende:
Wordt het IMDb-cijfer nou berekend aan de hand van het totaal aantal stemmen, of maar een select gezelschap?
Ik ging er vanuit dat de Twilight-fans het cijfer wel omhoog gekrikt zouden hebben.
Dan doen ze ook, meestal beginnen die films met een 2 of een 3 om dan te eindigen op een 4 of een 5.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:12 schreef wyccie het volgende:
Ik ging er vanuit dat de Twilight-fans het cijfer wel omhoog gekrikt zouden hebben.
Ik heb alleen deel 1 gezien en wilde toen mijn Led door het raam gooien. Onwaarschijnlijk, wat een kutfilm.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ken de Twilight boeken niet, maar het filmverhaal is geregeld énorm saai, er gebeurt soms een hele film niets. Tevens staan alle acteurs gewoon onzettend ongeïnteresseerd te acteren, met een stuitend gebrek aan chemie tussen Stewart en Pattinson, terwijl dat dan zogezegd een echt koppel zou zijn. Dan kan je nog stellen dat ze gewoon allebei matige acteurs zijn, maar in andere films kunnen ze 't wel (of toch veel beter).
Het is me ook een raadsel waarom ze er niet in slagen om op zijn minst de mindere Potter-films te benaderen. In theorie zou dat toch moeten kunnen, maar in praktijk komen ze nooit in de buurt, ze lijken niet eens te proberen om er goede films van te maken.
Ik denk dat de boeken ook niet veel verder raken dan "Zal ik het met de vampier of de weerwolf doen?" gezwijmel en dat gedoe kunnen de acteurs niet overtuigend overbrengen op het filmdoek.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:38 schreef wyccie het volgende:
En als er in de boeken niks gebeurt, zouden de pubers het echt niet lezen.
Nee, maar er zijn dan ook duizenden IMDb-stemmers die de film gewoon ongezien een 1 geven, zoals ze dat ook wel zullen doen bij elke film waarin per ongeluk Paris Hilton of Lindsay Lohan meedoet. Die docu van/over Justin Bieber heeft een 1.4 of zo, terwijl ik durf vermoeden dat die ook niet zó slecht zal zijn. Dat is het internet en dat is IMDb.quote:Vond jij ze nou echt een 2 waard?
Dat zou niet mogen gebeuren, maar daar doe je helaas weinig aan. Dan is het stemmen door een select gezelschap misschien beter, als ze 'gescreend' worden op eerlijk stemmen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, maar er zijn dan ook duizenden IMDb-stemmers die de film gewoon ongezien een 1 geven.
Goede keusquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zou niet mogen gebeuren, maar daar doe je helaas weinig aan. Dan is het stemmen door een select gezelschap misschien beter, als ze 'gescreend' worden op eerlijk stemmen.
Ik ben wat minder uitbundig met cijfers geven. Er zijn maar 2 films die ik gezien heb die ik echt een zware onvoldoende zou geven: Lost Souls en Hell's Kitchen. Beide een 3 of 4. En er is maar 1 film die ik een 10 zou geven: A Clockwork Orange.
Ik denk dat de overlap tussen Twilight stemmer en Tokyo Story stemmers nihil is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:38 schreef wyccie het volgende:
Maar dat er een hele film niks gebeurt? Ik dacht dat dit soort films het juist van de 'actie' moest hebben. In Tokyo Story gebeurt trouwens ook helemaal niks, maar dat moet dan weer mooi zijn.
1: Deliria, I Love Dries, Switch, Problem Child 2, The Garbage Pail Kids Movie, Shorts, Book of Shadows: Blair Witch 2,quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:02 schreef wyccie het volgende:
Ik ben benieuwd welke films die enen en tweeën zijn.
Hmm ik had eigenlijk wel wat slechters verwacht. Hoewel ik de helft ook verschrikkelijk vind, maar daarvan zou ik de meesten nog net iets hoger dan een 2 gevenquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
lijst
Het grootste deel hiervan heb ik in mijn jeugd gezien.
Met Miyazaki heb ik ook niet zo veel. Zijn bekendste films zijn wel aardig, maar ik heb één van zijn films een vier gegeven, Kurenai no Buta.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:18 schreef picodealion het volgende:
Maar ook een film die anderen erg goed vinden maar ik gewoon geen seconde van aan kan zien krijgt bij mij een 1. De meest recente in die categorie is Howl's Moving Castle.
Ik vond het tenenkrommend, nep Hollywood. Heb een hekel aan Dick Maas.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:19 schreef wyccie het volgende:
Was Amsterdamned zo slecht? Volgens mij vond ik het, behalve het acteren, nog best vermakelijk, mede door het iets te ver gezochte verhaal, waar het dan weer iets absurd door wordt.
Ik weet nog redelijk wat van de ontiechelijk slechte films te vermijden. Misschien dat er hier een paar een puntje zouden promoveren als ik minder mijn best deed vreselijke films te vermijden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm ik had eigenlijk wel wat slechters verwacht. Hoewel ik de helft ook verschrikkelijk vind, maar daarvan zou ik de meesten nog net iets hoger dan een 2 geven
Veel te vroeg overledenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:53 schreef The_Substitute het volgende:
Ok, de naam Satoshi Kon maar even onthouden.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:52 schreef Robby87 het volgende:
Als iemand nog een leuke tv+dvd-speler actie tegenkomt, geef maar aan gil
Je bent heel je watchlist aan het afwerken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:50 schreef picodealion het volgende:
Ok, Wild at Heart start wel aardig aan de 'Mental'-kant.
Voor het eind van het jaar istie leegquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Je bent heel je watchlist aan het afwerken?
Ik ben de mijne aan het volgooien met kerstfilmsquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Voor het eind van het jaar istie leeg.
Is niet goed voor je om zoveel films te kijkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:58 schreef picodealion het volgende:
En met 4 films op een dag gaat het ook wel lekker rap.
Er komen er nog wel wat meer deze maandquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:00 schreef Robby87 het volgende:
Eén anime-vraag is afdoende voor een maand FMT Sands, dank.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben de mijne aan het volgooien met kerstfilms
[..]
Is niet goed voor je om zoveel films te kijken
Doe die dan de laatste dag van het jaar om iedereen een plezier te doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Er komen er nog wel wat meer deze maand
Ik blijf er ook gewoon mee doorgaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat een anime haat hier, blijf maar gewoon vragen hoor Sands
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik blijf er ook gewoon mee doorgaan
Wordt te weinig in gezongen en de karakters zijn niet getekend. Bovendien speelt James Stewart er nooit in mee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:24 schreef Robby87 het volgende:
Sands, wat is jouw kritiek op Bergman's werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Oja ik moet mijn Disliked films nog een keer verder aanvullenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:27 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb net zijn profiel op ICM bekeken en zie dat hij Persona, Det sjunde inseglet en Fanny och Alexander 'disliked'.
Verklaar u nader.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wordt te weinig in gezongen en de karakters zijn niet getekend. Bovendien speelt James Stewart er nooit in mee.http://www.imdb.com/title/tt0101329/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dialogen en sowieso gewoon de hele stijl van de film. Voor mijn gevoel duurde die film heel erg langquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:39 schreef Robby87 het volgende:
Waar kon je je niet in vinden wat Persona betreft? Ik ben wel benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |