Als ik het me nog correct herinner, was het een plaatje in een pdf.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
"Is dat je echte mensennaam?"
Waarop ik iets zei over hondennaam en Dolle-Hond daar weer een boze smiley op postte.![]()
Maar ik vraag me toch af of je niet een foto van iemand anders vond. Tenzij je toen al met woonplaats had gegoogeld had je me waarschijnlijk niet kunnen vinden. En zo ja toch, dan was dat zeker geen schattige foto.

Dan is daar niks schattigs aan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als ik het me nog correct herinner, was het een plaatje in een pdf.

Sowieso nooit meerquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij hoeft op zondag toch geen kranten te brengen?

Gewoon werken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe moet je dan nu je brood bekostigen?

Tuurlijk komt iequote:

Vorige keer was je afgehaakt op het laatste moment, net zoals ik. Alleen had ik een geldige reden. Gewoon komen, wordt gewoon tofquote:

Ik heb 5 jaar de ochtendkrant gedaan en als we alle weekbladen/folders enzo meetellen heb ik 10 jaar kranten bezorgdquote:Op zondag 11 december 2011 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kranten rondbrengen was dus ongewoon.
Hopelijk nu toch wel werk waarbij je iets mag uitslapen?

Alle christus, dan lig ik net te slapen meestal.quote:Op zondag 11 december 2011 00:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar de ochtendkrant gedaan en als we alle weekbladen/folders enzo meetellen heb ik 10 jaar kranten bezorgd
Ik rol om 6~ uur mijn bed uit en uh 7 uur ben ik weg

Omdat Robby eigenlijk een hitsige 16-jarige meisje is.quote:Op zondag 11 december 2011 00:05 schreef Baszh het volgende:
Waarom heb jij eigenlijk geen foto van jezelf op je fobo Robby

Jouw doelgroep toch?quote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat Robby eigenlijk een hitsige 16-jarige meisje is.

Ik zal er geen nee tegen zeggenquote:

Wie zegt dat wij met z'n allen niks interessants aan het doen zijn?quote:Op zondag 11 december 2011 00:12 schreef Gillingham het volgende:
Op zaterdagavond en zelfs in de nacht, als iedereen in de kroeg zou moeten zitten, of iets anders interessants zou moeten doen, is het hier altijd het drukst.

Best erg eigenlijk. Ik ben alweer terug van de kroeg, maar ik heb als excuus dat ik toch te grieperig ben om alcohol te drinken en dus na 3 koppen thee en een broodje maar weer naar huis ben gegaan.quote:Op zondag 11 december 2011 00:12 schreef Gillingham het volgende:
Op zaterdagavond en zelfs in de nacht, als iedereen in de kroeg zou moeten zitten, of iets anders interessants zou moeten doen, is het hier altijd het drukst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |