Grappig, vond Wild Strawberries vrij matig maar Fanny & Alexander vind ik prachtig.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Oja ik moet mijn Disliked films nog een keer verder aanvullen
Ik kan me totaal niet vinden in die films van Bergman (zeker Persona niet)
Wild Strawberries vond ik overigens wel goed te doen
Dat is de beste omschrijving van Persona die er is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
F & A vind ik ook tof.
Persona.... tja. Toen ik las dat Bergman alles van Godard maar pretentieuze bagger vond, vroeg ik me meteen af of hij zijn eigen Persona dan al eens goed had bekeken.
Lid van Greenpeace? Ik had niet verwacht dat zij een mileubewust type was.quote:
Ik blijk inderdaad niet zo goed in het ontwijken van kutfilms. Ik kijk nu de rest van Wild At Heart, maar wat een bagger zegquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je bent niet zo goed in het ontwijken van uiterst slechte films he? Waarschijnlijk dat je daarom nu zo radicaal ze probeert te ontwijken.
Mijn laagste cijfer van films die ik in 2009 of later heb gezien is een 2,5
Waarom? Toch te bizar?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik blijk inderdaad niet zo goed in het ontwijken van kutfilms. Ik kijk nu de rest van Wild At Heart, maar wat een bagger zeg.
Greenpeace...rare mensenquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lid van Greenpeace? Ik had niet verwacht dat zij een mileubewust type was.
Nu vind ik haar meteen wat minder stom
Compleet doorgedraaide typetjes, nog eens flink overgeacteerd, in een script dat alle kanten op gaat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom? Toch te bizar?
Ik wilde hem dit weekend gaan kijken.
Er zijn altijd mensen die er in doorslaan, maar Greenpeace doet veel goede dingen imo.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Compleet doorgedraaide typetjes, nog eens flink overgeacteerd, in een script dat alle kanten op gaat.
Elke scene is voor mij echt verbazingwekkende bullshit, niet op een 'wat betekent dit nu weer' Lost Highway manier, maar gewoon totaal onbegrip van de karakters en hun gedrag.
Iddquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
Weten we voortaan ook weer wat voor films we pico niet moeten aanraden
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Idd.
Ik vond Face/Off ook al zo'n ramp.
Totaal andere films natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Idd.
Ik vond Face/Off ook al zo'n ramp.
Adaptationquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zijn er ook Cage films die je wel goed vindt?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:52 schreef picodealion het volgende:
Lord of War en The Rock vond ik ook best prima, al vraag ik me af hoe die laatste een re-watch zou doorstaan.
Face/Off stelt niet zo veel voor. Ken volgens mij maar weinig mensen die die film echt waarderen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:50 schreef picodealion het volgende:
En weet ik Gill, maar beide hebben een totaal doorgedraaide Cage die iedereen geweldig vindt, maar ik kan er niks mee.
Heeft toch een 7.3 op IMDBquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Face/Off stelt niet zo veel voor. Ken volgens mij maar weinig mensen die die film echt waarderen.
Oh, daar hoor ik juist altijd alleen maar lovende dingen over. Laatst toch maar eens gekeken, en ik zat de hele film lang met een 'is dit het nou?' gevoel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Face/Off stelt niet zo veel voor. Ken volgens mij maar weinig mensen die die film echt waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |