Ik heb niet eens eten in huis, en ik heb geen zin om naar buiten te gaanquote:Op donderdag 8 december 2011 15:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké ik dwing je om te eten nu![]()
Anders gijzel ik newbie de komende week
Doe het, anders ga ik newbie vandaag gijzelenquote:Op donderdag 8 december 2011 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet eens eten in huis, en ik heb geen zin om naar buiten te gaan
Ja oke danquote:Op donderdag 8 december 2011 15:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Doe het, anders ga ik newbie vandaag gijzelen
nee nuquote:Op donderdag 8 december 2011 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja oke dan
Over een uurtje ofzo ga ik wel.
Het is ook geen aanval maar een tip (jammer dat jullie homo-zijn meteen associeren met negatief). Baseer je dit omdat ik mogelijk veel bezig ben met mijn uiterlijk?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, je kan anderen niet aanvallen op hun vrouwelijkheden als je zelf nog meer van die eigenschappen hebt.
Je moet kiezen.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
Keyos, ik erger me dood aan die dakjes.
Homo zijn is niet negatief, jij bent negatief.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:39 schreef Soit het volgende:
[..]
Het is ook geen aanval maar een tip (jammer dat jullie homo-zijn meteen associeren met negatief). Baseer je dit omdat ik mogelijk veel bezig ben met mijn uiterlijk?
En succes Keyos, ze vindt jou sowieso al leuk dus.
Nee, omdat jullie net druk in discussie waren en het uitdekast.nl verder nergens aan gerelateerd was op dat moment behalve dan als aanval. Dat je je zelfs hier uit probeert te lullen, schijnheil.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:39 schreef Soit het volgende:
[..]
Het is ook geen aanval maar een tip (jammer dat jullie homo-zijn meteen associeren met negatief). Baseer je dit omdat ik mogelijk veel bezig ben met mijn uiterlijk?
En succes Keyos, ze vindt jou sowieso al leuk dus.
Nee, vind het zeer kwalijk dat jij homo-zijn als iets negatiefs ziet en mensen die goed voor zichzelf goed verzorgen voor homo ziet. Zit in de bus maar tril hier zowaar van woede, had het niet van jou verwacht.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, omdat jullie net druk in discussie waren en het uitdekast.nl verder nergens aan gerelateerd was op dat moment behalve dan als aanval. Dat je je zelfs hier uit probeert te lullen, schijnheil.
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:46 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, vind het zeer kwalijk dat jij homo-zijn als iets negatiefs ziet en mensen die goed voor zichzelf goed verzorgen voor homo ziet. Zit in de bus maar tril hier zowaar van woede, had het niet van jou verwacht.
Haha, ja sure.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:46 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, vind het zeer kwalijk dat jij homo-zijn als iets negatiefs ziet en mensen die goed voor zichzelf goed verzorgen voor homo ziet. Zit in de bus maar tril hier zowaar van woede, had het niet van jou verwacht.
Ik denk dat je trilt omdat je een vibrator in je kont hebt zitten.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:46 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee joh, tepelstickers ivm de censuur volgens Royco.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat zijn wel hele grote tepels. Getserderrie.
Nee, niet zo trillen, dat valt teveel op dan denk ik. Tevens lijkt het me niet echt plezierig. Ik weet trouwens wel dat jij daar van houdt, heb ik nog dm's van (serieus).quote:Op donderdag 8 december 2011 15:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk dat je trilt omdat je een vibrator in je kont hebt zitten.
Ey sweetyquote:
Haha, ja same here, een paar dingen heb ik alsnog niet helemaal meegekregen maar verder had hij wel wijze woorden.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ey sweety. Ik hoop trouwens dat je die kerel van de docu hebt kunnen verstaan, ik moest ook mijn best doen bwehehe
Je hebt DM's waar ik zeg dat ik graag vibo's in m'n kont heb?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:49 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, niet zo trillen, dat valt teveel op dan denk ik. Tevens lijkt het me niet echt plezierig. Ik weet trouwens wel dat jij daar van houdt, heb ik nog dm's van (serieus).Net zoals je van dikke negers houdt en ruig.
Ja, het zit me erg hoog. Ik vind gewoon dat alle mensen gelijk zijn. En homo is geen scheldwoord in mijn woordenboek, dus dan weet je dat.quote:
Ja. En van negers.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je hebt DM's waar ik zeg dat ik graag vibo's in m'n kont heb?![]()
Dat van 'ruig' klopt wel ja.
Terecht wel, ruig.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je hebt DM's waar ik zeg dat ik graag vibo's in m'n kont heb?![]()
Dat van 'ruig' klopt wel ja.
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Lant heeft tieten in haar fobo.
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:49 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, niet zo trillen, dat valt teveel op dan denk ik. Tevens lijkt het me niet echt plezierig. Ik weet trouwens wel dat jij daar van houdt, heb ik nog dm's van (serieus).Net zoals je van dikke negers houdt en ruig.
Hij zegt het ook op zo'n manier van. ''Vies ventje, ik weet wel dat je van ruig houdt!''quote:
Strookt wel met die preutse posts van hem van nog geen jaar terug toen hij nog maagd was.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij zegt het ook op zo'n manier van. ''Vies ventje, ik weet wel dat je van ruig houdt!''
Ik ben benieuwd. (serieus)quote:Op donderdag 8 december 2011 15:53 schreef Soit het volgende:
[..]
Ikga wel printscreens maken wanneer ik thuis ben.
Halcon kwam ook al met zulke verhalen. Ik heb nogal wat beleefd via DM blijkbaar. Naar mensen sturen dat ik van vibo's in m'n kont hou.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Straks commandeert hij ons om het zelf maar te bewijzen
Je zou je dan ook moeten schamen, lekker teder de liefde bedrijven in altijd hetzelfde standje.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij zegt het ook op zo'n manier van. ''Vies ventje, ik weet wel dat je van ruig houdt!''
Ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 8 december 2011 15:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Halcon kwam ook al met zulke verhalen. Ik heb nogal wat beleefd via DM blijkbaar. Naar mensen sturen dat ik van vibo's in m'n kont hou.
Oh, en dikke negers. Dat zal vast over heloef gaan.
Om uiteindelijk dat standje tot in perfectie te beheersen bedoel je?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zou je dan ook moeten schamen, lekker teder de liefde bedrijven in altijd hetzelfde standje.
Daarom begin ik zo langzamerhand te vermoeden dat Richard hier achter zit en net zoals zijn MSN-gesprekken, DM's loopt te faken.quote:
Ik vind Verliefd op het meisje van de oliebollenkraam wel een topper andersquote:Op donderdag 8 december 2011 15:56 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder die "Hey heb jij mijn piek gezien" luistert van Rinus op de iPad.__!!1!! Met zo'n gezicht erbij van.. Whut..
Raap me op.
Neehoor, ik heb het gelezen en het zag er echt uit.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Daarom begin ik zo langzamerhand te vermoeden dat Richard hier achter zit en net zoals zijn MSN-gesprekken, DM's loopt te faken.
Ohjaquote:Op donderdag 8 december 2011 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee nee, jij hield niet van grote tieten.
Nu geef je indirect toe dat het over Richard gaat. Mooi zo. Ik denk dat het wel duidelijk is nu. Met de bewering dat hij ''vrouwelijke accounts'' had aangemaakt om ''geil'' met mij te lopen DMen. Daar wist ik al niks van af, en nu zou ik tegen zulke accounts hebben gezegd dat ik van borderline-gay shit hou?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:58 schreef Soit het volgende:
[..]
Neehoor, ik heb het gelezen en het zag er echt uit.
Wacht, dus elke vrouw die van ruig houdt heeft borderline?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nu geef je indirect toe dat het over Richard gaat. Mooi zo. Ik denk dat het wel duidelijk is nu. Met de bewering dat hij ''vrouwelijke accounts'' had aangemaakt om ''geil'' met mij te lopen DMen. Daar wist ik al niks van af, en nu zou ik tegen zulke accounts hebben gezegd dat ik van borderline-gay shit hou?
Nu moet ik echt die screenshots zien.
Dit is soit's nieuwe fixatie nu hij niet iedereen hier er meer van kan overtuigen dat hij 'weet' dat ik plat als een dubbeltje ben.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nu geef je indirect toe dat het over Richard gaat. Mooi zo. Ik denk dat het wel duidelijk is nu. Met de bewering dat hij ''vrouwelijke accounts'' had aangemaakt om ''geil'' met mij te lopen DMen. Daar wist ik al niks van af, en nu zou ik tegen zulke accounts hebben gezegd dat ik van borderline-gay shit hou?
Indirect?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nu geef je indirect toe dat het over Richard gaat. Mooi zo. Ik denk dat het wel duidelijk is nu. Met de bewering dat hij ''vrouwelijke accounts'' had aangemaakt om ''geil'' met mij te lopen DMen. Daar wist ik al niks van af, en nu zou ik tegen zulke accounts hebben gezegd dat ik van borderline-gay shit houd?
Nee, volgens Soit zou ik achterlijk genoeg zijn om zelfs ook maar aan wildvreemden toe te geven dat ik van vibo's in m'n kont zou houden en wat nog meer, als het uberhaupt waar zou zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wacht, dus elke vrouw die van ruig houdt heeft borderline?
Omfg.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:02 schreef Soit het volgende:
[..]
Indirect?Direct zelfs. Borderline gay shit? Je houdt gewoon van neger mannen en dildo's in je kont op z'n tijd, dat heb je zelf aangegeven. Kan toch. Van vrouwelijke accounts weet ik niks af trouwens. En als Richard dat was, had hij beter een homo neger kunnen nadoen, had hij meer succes bij jou (vermoed ik nav die dm's). En trouwens, ik zie oprecht niet in waarom Richard dat zou doen. Volgens mij heeft hij het druk met andere dingen. Ik zie jou er juis wel voor aan om het te doen.
Waarom zou iemand dat ooit nadoen? Ik heb die dm's allang geleden gelezen (al maanden geleden) maar kan ze zo opzoeken.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:
Behalve dat het me niets kan schelen, zijn die verhalen veel te sterk, is dit het internet en zegt zo'n prnt screen helemaal niets.![]()
Ik vind het eerder sneu dat het je zo bezig kan houden.
Doe dan, bluffert.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:03 schreef Soit het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat ooit nadoen? Ik heb die dm's allang geleden gelezen (al maanden geleden) maar kan ze zo opzoeken.
Je weet dat Richard hele MSN gesprekken heeft lopen faken en mij zodanig echt haat dat hij mij op deze manier wil pakken door het dus door te spelen naar z'n medestanders. Jij en Halcon?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:03 schreef Soit het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat ooit nadoen? Ik heb die dm's allang geleden gelezen (al maanden geleden) maar kan ze zo opzoeken.
Oh, daar sloeg het borderline op, ik dacht al. Want anders denk je niet erg positief over je vriendin.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, volgens Soit zou ik achterlijk genoeg zijn om zelfs ook maar aan wildvreemden toe te geven dat ik van vibo's in m'n kont zou houden en wat nog meer, als het uberhaupt waar zou zijn.
Iedereen zijn eigen fetish.quote:Ik vind het serieus een belediging dat ze er zo makkelijk in mee willen gaan. Ik kom toch wel slimmer over, hopelijk?
Hoe oud zijn de DMs waar we het over hebben?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:02 schreef Soit het volgende:
[..]
Indirect?Direct zelfs. Borderline gay shit? Je houdt gewoon van neger mannen en dildo's in je kont op z'n tijd, dat heb je zelf aangegeven. Kan toch. Van vrouwelijke accounts weet ik niks af trouwens. En als Richard dat was, had hij beter een homo neger kunnen nadoen, had hij meer succes bij jou (vermoed ik nav die dm's). En trouwens, ik zie oprecht niet in waarom Richard dat zou doen. Volgens mij heeft hij het druk met andere dingen. Ik zie jou er juis wel voor aan om het te doen.
Slechte troll sowieso, getuigd van lage internet-IQquote:Op donderdag 8 december 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
Ik zou dingen tot bepaalde grenzen nog wel geloven, maar random DM's over dikke negers en vibro's anaal is natuurlijk overduidelijke fake.Als iemand dat nu naar mij zou DM'en zou ik het niet serieus nemen. Als ik het in een printscreen zou zien ook niet, of hij het zelf als een grapje heeft gestuurd of dat het bewerkt is kan me niet eens schelen. Maar dat serieus nemen.
Kom op.
Hoe wil je DMs van maanden geleden terughalen?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:03 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, weet niks van nep msn gesprekken, wel van andere dingen die jij hebt geflikt. En ik zie iemand (behalve jij) er voor aan om zo laag te zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je weet dat Richard hele MSN gesprekken heeft lopen faken en mij zodanig echt haat dat hij mij op deze manier wil pakken door het dus door te spelen naar z'n medestanders. Jij en Halcon?
Op een account waar hij niet meer in kan nog wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe wil je DMs van maanden geleden terughalen?
Lijkt mij ook. Supersoep zou zoiets wel aan iemand verteld kunnen hebben, als het waar was, maar zeker niet aan Mark, Halcon of Richard.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
Ik zou dingen tot bepaalde grenzen nog wel geloven, maar random DM's over dikke negers en vibro's anaal is natuurlijk overduidelijke fake.Als iemand dat nu naar mij zou DM'en zou ik het niet serieus nemen. Als ik het in een printscreen zou zien ook niet, of hij het zelf als een grapje heeft gestuurd of dat het bewerkt is kan me niet eens schelen. Maar dat serieus nemen.
Kom op.
So true.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
Kom op.
Volgens mij heeft hij de DM's nooit zelf gehad, alleen gekopieerd/ print screen doorgestuurd gekregen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door aan de persoon te vragen die mj die dm's heeft gestuurd, doet hij met plezier.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En als ik die dikke negers vervang door negerinnen?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
Kom op.
Waar hij niet meer in kan.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op een account waar hij niet meer in kan nog wel.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:07 schreef Soit het volgende:
[..]
Door aan de persoon te vragen die mj die dm's heeft gestuurd, doet hij met plezier.
Tuurlijk doet hij dat met plezier. Hij haat me.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:07 schreef Soit het volgende:
[..]
Door aan de persoon te vragen die mj die dm's heeft gestuurd, doet hij met plezier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit is fake. Geen DM-openbaring dus. Ban me aub niet.
Ron Paul 2012
Ik kan geen DMs terughalen van maanden terug. Als die niet automatisch verwijderd worden dan zou ik heel heel ver terug moeten bladeren. Dus ik ben benieuwd wat er uit komt. En zelfs al bestaan de DMs, dat maakt het nog niet waar.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:07 schreef Soit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tuurlijk doet hij dat met plezier. Hij haat me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit is fake. Geen DM-openbaring dus. Ban me aub niet.![]()
![]()
Die worden niet verwijderd en sowieso heeft die persoon nog wel de printscreen. Opgeslagen denk ik zelfs. Dus.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan geen DMs terughalen van maanden terug. Als die niet automatisch verwijderd worden dan zou ik heel heel ver terug moeten bladeren. Dus ik ben benieuwd wat er uit komt. En zelfs al bestaan de DMs, dat maakt het nog niet waar.
We zijn niet onder de indruk, stop trying.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:10 schreef Soit het volgende:
[..]
Die worden niet verwijderd en sowieso heeft die persoon nog wel de printscreen. Opgeslagen denk ik zelfs. Dus.
Dat zou het een stuk makkelijker maken. Maar anders wens ik die persoon veel succes.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:10 schreef Soit het volgende:
[..]
Die worden niet verwijderd en sowieso heeft die persoon nog wel de printscreen. Opgeslagen denk ik zelfs. Dus.
Je gelooft serieus dat ik aan wildvreemden (want het gaat over Richard op vrouwelijke kloonaccounts) zou toegeven dat ik van grote negers hou en objecten in m'n achterwerk?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:10 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja, misschien heeft die het photoshopbestand nog wel, kunnen we er nog even wat leuke dingen bij zetten. Ik dacht persoonlijk aan iets alsin "Ik draag graag vrouwenondergoed met veertjes terwijl ik *vul aan met het stukje over vibrators anaal inbrengen*"quote:Op donderdag 8 december 2011 16:10 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, maar dat ook per DM. Dus komt op hetzelfde neer, tenzij de screenshots nog ergens op de PC staan.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij de DM's nooit zelf gehad, alleen gekopieerd/ print screen doorgestuurd gekregen.
Heey dat is toevallig, zo'n dm heb ik ook nog van ene mrk.n, alleen dan was het ondergoed doorzichtig roze.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja, misschien heeft die het photoshopbestand nog wel, kunnen we er nog even wat leuke dingen bij zetten. Ik dacht persoonlijk aan iets alsin "Ik draag graag vrouwenondergoed met veertjes terwijl ik *vul aan met het stukje over vibrators anaal inbrengen*"
Ik dacht dat jullie helemaal een vertrouwenband hadden via internet. Net zoals je toen met Straw had. Ik heb het verder ook niet echt gevolgd maar ik geloof het oprecht wel ja. Puur omdat ik niet inzie waarom iemand dat zou verzinnen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je gelooft serieus dat ik aan wildvreemden (want het gaat over Richard op vrouwelijke kloonaccounts) zou toegeven dat ik van grote negers hou en objecten in m'n achterwerk?
Dat zou ik niet eens toegeven aan m'n relaties, mocht het waar zijn.![]()
Beetje een laster-poging dit. Ik ben benieuwd naar de screenshots. Kan hij gelijk weer perma van FOK.
Potjandorie, ik krijg nooit zulke dm'squote:Op donderdag 8 december 2011 16:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heey dat is toevallig, zo'n dm heb ik ook nog van ene mrk.n, alleen dan was het ondergoed doorzichtig roze.
En een string toch?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heey dat is toevallig, zo'n dm heb ik ook nog van ene mrk.n, alleen dan was het ondergoed doorzichtig roze.
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie helemaal een vertrouwenband hadden via internet. Net zoals je toen met Straw had. Ik heb het verder ook niet echt gevolgd maar ik geloof het oprecht wel ja. Puur omdat ik niet inzie waarom iemand dat zou verzinnen.
Heeft al een perm.quote:Richard perm van fok? Hij zit hier volgens mij niet eens op fok.
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Owja! Eentje van hardroze leer, want hij houdt wel van wat geschuur tussen zijn billetjes.
Waarom?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie helemaal een vertrouwenband hadden via internet. Net zoals je toen met Straw had. Ik heb het verder ook niet echt gevolgd maar ik geloof het oprecht wel ja. Puur omdat ik niet inzie waarom iemand dat zou verzinnen.
Richard perm van fok? Hij zit hier volgens mij niet eens op fok.
Vaseline, jonguh!quote:Op donderdag 8 december 2011 16:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Owja! Eentje van hardroze leer, want hij houdt wel van wat geschuur tussen zijn billetjes.
Ik heb met niemand op FOK ooit een vertrouwensband gehad, behalve ''the select few'' zoals MFN, Straw en nog een paar vaste users.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Richard perm van fok? Hij zit hier volgens mij niet eens op fok.
Haat?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:16 schreef Soit het volgende:
[..]
Waarom wel? Zou je je eerder af kunnen vragen.
Ben je met het aanmaken van je nieuwe accounts, ook je geheugen verloren?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:16 schreef Soit het volgende:
[..]
Waarom wel? Zou je je eerder af kunnen vragen.
Wij hadden met Richard allebei dezelfde strijd. Tegen mij doet hij ook niet zo raar, dus nee. Hij haat jou volgens mij niet eens, hij mag je gewoon niet. Dat is het.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ben je met het aanmaken van je nieuwe accounts, ook je geheugen verloren?
Niks te doen.quote:
Kan wel, met zijn eerste verloor hij zijn maagdelijkheid, met zijn tweede zijn mannelijkheid en met de vorige dus zijn geheugen. What's next?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ben je met het aanmaken van je nieuwe accounts, ook je geheugen verloren?
Zijn verstand?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kan wel, met zijn eerste verloor hij zijn maagdelijkheid, met zijn tweede zijn mannelijkheid en met de vorige dus zijn geheugen. What's next?
Genoeg opmerkingen gehad van hem waar hij me ''echt iets aan wilde doen''.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:18 schreef Soit het volgende:
[..]
Wij hadden met Richard allebei dezelfde strijd. Tegen mij doet hij ook niet zo raar, dus nee. Hij haat jou volgens mij niet eens, hij mag je gewoon niet. Dat is het.
[..]
Niks te doen.
En? Hij wilde mij ook eens een keer wat doen, aanrijden met de auto oid. Hij wilde zichzelf ook wel eens wat doen maar deed het nooit. Het is maar net hoe serieus je die uitspraken nog wil nemen. Hij mag je gewoon niet, mij net zo goed niet trouwens. Ik zie hem er alleen niet voor aan om die photoshop zo goed te laten lijken, volgens mij kan hij dat niet eens. Ik denk dus echt dat hij een vrouwelijk account heeft aangemaakt, paar keer met je heeft gepraat en jij tegen die 'vrouw/hem' persoonlijke dingen hebt gezegd.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Genoeg opmerkingen gehad van hem waar hij me ''echt iets aan wilde doen''.
Hopelijk geen roze stringetje.
Gast, heb je nou serieus mijn screenshot niet gezien? Hier heb je hem nog een keer. In vier minuten gedaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:23 schreef Soit het volgende:
[..]
En? Hij wilde mij ook eens een keer wat doen, aanrijden met de auto oid. Hij wilde zichzelf ook wel eens wat doen maar deed het nooit. Het is maar net hoe serieus je die uitspraken nog wil nemen. Hij mag je gewoon niet, mij net zo goed niet trouwens. Ik zie hem er alleen niet voor aan om die photoshop zo goed te laten lijken, volgens mij kan hij dat niet eens. Ik denk dus echt dat hij een vrouwelijk account heeft aangemaakt, paar keer met je heeft gepraat en jij tegen die 'vrouw/hem' persoonlijke dingen hebt gezegd.
Het is maar net hoe serieus je die screenshots wil nemen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:23 schreef Soit het volgende:
[..]
En? Hij wilde mij ook eens een keer wat doen, aanrijden met de auto oid. Hij wilde zichzelf ook wel eens wat doen maar deed het nooit. Het is maar net hoe serieus je die uitspraken nog wil nemen. Hij mag je gewoon niet, mij net zo goed niet trouwens. Ik zie hem er alleen niet voor aan om die photoshop zo goed te laten lijken, volgens mij kan hij dat niet eens. Ik denk dus echt dat hij een vrouwelijk account heeft aangemaakt, paar keer met je heeft gepraat en jij tegen die 'vrouw/hem' persoonlijke dingen hebt gezegd.
Ja, maar jij bent handig met die dingen. Moet je ook maar net kunnen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gast, heb je nou serieus mijn screenshot niet gezien? Hier heb je hem nog een keer. In vier minuten gedaan.
[ afbeelding ]
Ik geef het op.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:25 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent handig met die dingen. Moet je ook maar net kunnen.
Dat kan je in Paint nog maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:25 schreef Soit het volgende:
[..]
Kontjes mag ookquote:Op donderdag 8 december 2011 16:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nergens over, laten we het weer over tieten gaan hebben.
Weet je hoe makkelijk dat is.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:25 schreef Soit het volgende:
[..]
Tof toch.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:32 schreef heloef het volgende:
Zo ging je naar huis om op de bank te zitten vreten.
Zo word je door vrienden meegesleurd naar de bios.
Soms, heel soms heb ik een leven.
Welke film?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:32 schreef heloef het volgende:
is toch leuk?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:32 schreef heloef het volgende:
new kids nitro vermoed ikquote:
Das dan weer jammer.quote:
Goed en vermakelijk zijn 2 verschillende dingen.quote:
Haters gonna hate.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:38 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Goed en vermakelijk zijn 2 verschillende dingen.
Ik haat die film niet. Ik vind 'm best vermakelijk.quote:
KUTH!quote:Op donderdag 8 december 2011 16:39 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Je vind iets erg wat ik ook helemaal niks vind.
Infidels zijn het. Allemaal.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:39 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Nu moet je echt ophouden.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:39 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je hoe makkelijk dat is.
Jawel, het is wel een stelletje maar bij hun kan ik tegen de klefheid.quote:
En indien een plaats u niet ontvangt en zij niet naar u luisteren, gaat daarvandaan en schudt het stof af, dat aan uw voeten is, hun tot een getuigenis.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu moet je echt ophouden.
Jezus ging ook verder waar hij niet welkom was, of zo.
Wie zullen dat nou zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, het is wel een stelletje maar bij hun kan ik tegen de klefheid.
Bij de trailer moest ik wel lachen om die vampieren opmerking. Verder vind ik het tragisch dat die film zoveel publiek trekt. En wat voor publiek.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:41 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind new kids ookIk snap ook niet waarom iedereen dat zo grappig vindt. Er kunnen grappige stukjes inzitten maar verder vind ik het
![]()
Ik heb zo ook een date trouwens, zelfde als Keyos.
Jij snapt het.quote:
Ik kan bij stelletjes nooit tegen de klefheid. Tenzij is zelf ook met iemand ben.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, het is wel een stelletje maar bij hun kan ik tegen de klefheid.
Wat beter naleven die regel, vriend.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:43 schreef matthij5 het volgende:
[..]
En indien een plaats u niet ontvangt en zij niet naar u luisteren, gaat daarvandaan en schudt het stof af, dat aan uw voeten is, hun tot een getuigenis.
Waarom zijt gij hier nog?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:43 schreef matthij5 het volgende:
[..]
En indien een plaats u niet ontvangt en zij niet naar u luisteren, gaat daarvandaan en schudt het stof af, dat aan uw voeten is, hun tot een getuigenis.
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:43 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Laurens en Angelique.quote:
Het is anders wel een perfecte tip voor jou thoquote:Op donderdag 8 december 2011 16:46 schreef Soit het volgende:
[..]![]()
God is goed en geduldig en strekt zijn genade en liefde uit naar mensen, maar als ze zich niet bekeren gaat hij ze het vergelden.
inderdaad, neger wat is dit loefje.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is anders wel een perfecte tip voor jou tho
Ik ben in mijn leven niks anders gewend dus klefheid boeit me niet zoveel.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan bij stelletjes nooit tegen de klefheid. Tenzij is zelf ook met iemand ben.
Mijn beste vriend van de middelbare school en zijn vriendin.quote:
In deze reeks. Kijk vooral naar de vorige accounts. En natuurlijk ook het feit dat je steeds een nieuwe account aanmaakt om met een 'schone lei' te beginnen.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
inderdaad, neger wat is dit loefje.
Waar staat dat?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
In dit reeks. Kijk vooral naar de vorige accounts. En natuurlijk ook het feit dat je steeds een nieuwe account aanmaakt om met een 'schone lei' te beginnen.
Volgens de FOK! regels mag dat ook niet en kan je zelfs iets van 50 euro boete per kloon krijgen ofso had ik gelezenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk ook af waarom het voor jou nodig is steeds nieuwe accounts aan te maken
Lees maar terug dan. Overal wel een antwoord op. Niet voor een schone lei, dan had ik wel een vrouwen icoontje genomen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk ook af waarom het voor jou nodig is steeds nieuwe accounts aan te maken
Neehoor. Kloons maken mag wel, een kloon aanmaken terwijl je originele account een ban heeft mag niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Volgens de FOK! regels mag dat ook niet en kan je zelfs iets van 50 euro boete per kloon krijgen ofso had ik gelezenNiet dat dit ooit gebeurt maar goed
Waarvoor dan wel? Ik ga niet 20 topics teruglezen hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 16:53 schreef Soit het volgende:
[..]
Lees maar terug dan. Overal wel een antwoord op. Niet voor een schone lei, dan had ik wel een vrouwen icoontje genomen.
Oh oké dat was het, ik wist dat ik iets vergatquote:Op donderdag 8 december 2011 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor. Kloons maken mag wel, een kloon aanmaken terwijl je originele account een ban heeft mag niet.
Ik heb zelf ook meerdere kloons.
Bron? 50 euro per kloon, moest mijn vader eens weten.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Volgens de FOK! regels mag dat ook niet en kan je zelfs iets van 50 euro boete per kloon krijgen ofso had ik gelezenNiet dat dit ooit gebeurt maar goed
is alleen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bron? 50 euro per kloon, moest mijn vader eens weten.Dan leerde hij het wel af.
Wie is je vader?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bron? 50 euro per kloon, moest mijn vader eens weten.Dan leerde hij het wel af.
Heeft ook een ban.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
is alleen als je een ban hebt.
Scanman01quote:
Heeft hij nog Kloons? Doet hij het nu nog.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft ook een ban.
[..]
Scanman01
Nee, puur om af en toe te trollen/baggeren. Deze is voor mijn "Zie mij trollen, niemand mag weten dat ik Myraela ben, ohwaitwhut" account.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook waarmee je regelmatig post?
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft ook een ban.
[..]
Scanman01
Er is er net weer een van hem geband geloof ik. Ik weet niet of hij nu alweer een nieuwe heeft.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:57 schreef Soit het volgende:
[..]
Heeft hij nog Kloons? Doet hij het nu nog.
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:58 schreef Myreala het volgende:
[..]
Nee, puur om af en toe te trollen/baggeren. Deze is voor mijn "Zie mij trollen, niemand mag weten dat ik Myraela ben, ohwaitwhut" account.
Geen antwoord, dus ik heb gelijkquote:Op donderdag 8 december 2011 16:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik kan me geen andere reden bedenken. Heb jij voorbeelden?
O ik dacht dat je weg was. Waarom maak je steeds nieuwe accounts aan?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:57 schreef Soit het volgende:
[..]
Heeft hij nog Kloons? Doet hij het nu nog.
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:58 schreef Myreala het volgende:
[..]
Nee, puur om af en toe te trollen/baggeren. Deze is voor mijn "Zie mij trollen, niemand mag weten dat ik Myraela ben, ohwaitwhut" account.
De mod reputatie hoog houden.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:58 schreef Myreala het volgende:
[..]
Spreek je hem er niet op aan dan? Ik zou echt razend zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is er net weer een van hem geband geloof ik. Ik weet niet of hij nu alweer een nieuwe heeft.
Nah, meer om het voor mezelf leuk te houden als ik me enorm verveel. Echt zelden gedaan. Maar als ik met deze account bagger dan krijg je zo'n heel topic over "Waarom mag zij het wel en ik het niet". Ookal zijn mijn topics natuurlijk beter.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De mod reputatie hoog houden.
Voor een schone leiquote:Op donderdag 8 december 2011 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik dacht dat je weg was. Waarom maak je steeds nieuwe accounts aan?
Raak ik soms een gevoelige snaar of zo???quote:Op donderdag 8 december 2011 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik dacht dat je weg was. Waarom maak je steeds nieuwe accounts aan?
Hij weet dat ik het triest vind.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:59 schreef Soit het volgende:
[..]
Spreek je hem er niet op aan dan? Ik zou echt razend zijn.
Ohhh snap!quote:Op donderdag 8 december 2011 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn accounts gaan nog korter mee dan zijn relaties
Ik kwam zijn vorige account op een gegeven moment tegen in het make-up topic in LIF, dus of hij is inderdaad gay of zijn zusje/ex/vriendin/whatever had ook toegang tot die account.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn accounts gaan nog korter mee dan zijn relaties
Er heeft ook een poos een man meegepost in het nagellak topic en die kwam ook naar de meet en toen hebben ze echt zijn nagels gelakt.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kwam zijn vorige account op een gegeven moment tegen in het make-up topic in LIF, dus of hij is inderdaad gay of zijn zusje/ex/vriendin/whatever had ook toegang tot die account.
Whait, whut?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kwam zijn vorige account op een gegeven moment tegen in het make-up topic in LIF, dus of hij is inderdaad gay of zijn zusje/ex/vriendin/whatever had ook toegang tot die account.
Whaha.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er heeft ook een poos een man meegepost in het nagellak topic en die kwam ook naar de meet en toen hebben ze echt zijn nagels gelakt.
Niets mis met homoseksualiteitquote:Op donderdag 8 december 2011 17:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Whaha.
Maar hij had het over hoe hij zijn gezicht moest shapen, dat gaat te fur.
quote:
Okay, plausible dat hij het voor zijn vriendin moest hebben.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:11 schreef mrk.n het volgende:
Hey!
Heeft iemand een idee waar ik opi nagellakjes kan kopen en wie heeft ervaring met deze nagellak? Hier in mijn stad heb ik al gekeken bij de DA maar daar zijn ze niet. Ik heb nog gevraagd waar ze wel te vinden zijn aan de medewerkers maar die wisten het ook niet. Via internet bestellen is geen optie want ik moet de nagellak voor dinsdag hebben.
Alvast bedankt!
Hmm.. Ok.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:34 schreef mrk.n het volgende:
Bedankt! Wie heeft hier ervaring met Lush? Ik heb een hele goede shampoo, crème en bodylotion van Lush. Vrij duur maar wel de moeite waard!
Wait, whut?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:41 schreef mrk.n het volgende:
Super![]()
En nog een vraagje. Heeft iemand ervaring met het gezicht shapen? Ik oefen het heel vaak maar het lukt me nooit om het mooi en precies te doen. TIps hiervoor?
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er heeft ook een poos een man meegepost in het nagellak topic en die kwam ook naar de meet en toen hebben ze echt zijn nagels gelakt.
Jij jaagt ze echt overal he, heels-topic is wel slim thoquote:Op donderdag 8 december 2011 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb een deel of 2 in het heels-topic gepost, maar mij teveel vrouwenpraat daar.
blabla.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij jaagt ze echt overal he, heels-topic is wel slim tho
Voortaan eerst weten wat shapen inhoudt en dán pas oefenen.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:11 schreef Soit het volgende:
Rustig maar, ik weet niet eens wat shapen is.
Precies, geen wonder dat het anders niet lukt.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voortaan eerst weten wat shapen inhoudt en dán pas oefenen.
Mijn zusje weet wel wat dat inhoud, anders zou ze het niet proberen.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Precies, geen wonder dat het anders niet lukt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Mijn zusje weet wel wat dat inhoud, anders zou ze het niet proberen.
Pics van je zusje.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:14 schreef Soit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik wel een vrouwelijk account aanmaken.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Volgende keer een kloontje gebruiken. Je bent sowieso een expert in het maken van nieuwe accounts om met een schone lei te beginnen
Ik geloof je. Serieus.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Zie je wel, dus toch om een schone lei te beginnen terwijl je precies dat ontkende jij jokkebrokquote:Op donderdag 8 december 2011 17:16 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik wel een vrouwelijk account aanmaken.
Mooi, ik moet wel toegeven dat ik wel eens mascara opdoe en op hoge hakken loop. Ik houd ervan om mij soms als vrouw te verkleden.quote:
Serieus?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Serieus. Ik ga serieus ook implementeren.
Geeft niet. Ik hou soms van grote negers. Laat ze maar zeuren hier.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:18 schreef Soit het volgende:
[..]
Mooi, ik moet wel toegeven dat ik wel eens mascara opdoe en op hoge hakken loop. Ik houd ervan om mij soms als vrouw te verkleden.
Maar we houden allemaal van heloef.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik hou soms van grote negers. Laat ze maar zeuren hier.
bwhehe, true truequote:Op donderdag 8 december 2011 17:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar we houden allemaal van heloef.
geen idee. Getroll.quote:
Ik ga zo pizza bestellen.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:22 schreef stefanhaan het volgende:
ik ga eens kijken of er nog iets te schaften valt
heb honger verdomme.
Ik ga zo visfilet in pittige deeg klaarmaken + loempiasaus. Fuckin' win, aanraderquote:Op donderdag 8 december 2011 17:22 schreef stefanhaan het volgende:
ik ga eens kijken of er nog iets te schaften valt
heb honger verdomme.
Mwa, 1 a 2 keer per maand vind ik wel genoeg hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:24 schreef dawg het volgende:
[..]
pizza
een van de weinige dingen die ik vaak kan eten.
Ik verwacht ook geen smaakbeleving van magnetronkoffie, nu jij weer.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik eet eigenlijk nooit pizza
Ik drink ook nooit magnetronkoffiequote:Op donderdag 8 december 2011 17:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik verwacht ook geen smaakbeleving van magnetronkoffie, nu jij weer.
Waar koop je loempiasaus? Zeker alleen in zo'n vage aziatische winkel op de hoek waar ik niet naar binnen durf.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ga zo visfilet in pittige deeg klaarmaken + loempiasaus. Fuckin' win, aanrader
HAHAHA! Gekke username heb je dan best wel een beetje toch wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik drink ook nooit magnetronkoffie
Humor is verplicht!quote:Op donderdag 8 december 2011 17:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
HAHAHA! Gekke username heb je dan best wel een beetje toch wel.
Makroquote:Op donderdag 8 december 2011 17:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Waar koop je loempiasaus? Zeker alleen in zo'n vage aziatische winkel op de hoek waar ik niet naar binnen durf.
Ik maak het zelfquote:Op donderdag 8 december 2011 17:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Waar koop je loempiasaus? Zeker alleen in zo'n vage aziatische winkel op de hoek waar ik niet naar binnen durf.
O ja, durf ik ook nooit. Enge spleetogen, enge Aziaten.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
En nu heb je last van je knokkels?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:37 schreef Heathcliff80 het volgende:
Een vriend van me draagt make-up.
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
O ja, durf ik ook nooit. Enge spleetogen, enge Aziaten.
Aziaten...
Da's best lief hoor, zolang je er geen fouten door gaat maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben echt een veel te zweverig persoon
Heey Strani, wanneer lever je weer?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:40 schreef Strani het volgende:
Loempiasaus is heel makkelijk te maken. Je koopt gewoon een paar loempia's en flikkert ze in de blender. Half minuutje op volle kracht en je hebt heerlijke loempiasaus.
Zelfde recept als baby-olie in wezen.
I see what you did therequote:Op donderdag 8 december 2011 17:40 schreef Strani het volgende:
Loempiasaus is heel makkelijk te maken. Je koopt gewoon een paar loempia's en flikkert ze in de blender. Half minuutje op volle kracht en je hebt heerlijke loempiasaus.
Zelfde recept als baby-olie in wezen.
Voor jou altijd, hoeveel heb je nodig?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heey Strani, wanneer lever je weer?
En dat is grappig, omdat?quote:
Dat hoort per PMquote:Op donderdag 8 december 2011 17:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor jou altijd, hoeveel heb je nodig?
Ik nam aan dat dat duidelijk wasquote:
Uiteraard, dan zie ik je dan.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik nam aan dat dat duidelijk was
PM inmiddels ontvangen. Ik ga het regelen voor de normale prijs. Afhaalplek is veranderd wegens problemen met de buurt. Die PM ik ook zodra het klaar staat.
de combinatie van je UI en de opmerkingquote:Op donderdag 8 december 2011 17:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En dat is grappig, omdat?
Nou, ik zie er de lol niet van in hoor. Sorry.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:43 schreef Sinji het volgende:
de combinatie van je UI en de opmerking
Ik dacht dat jij dat was vorige weekquote:Op donderdag 8 december 2011 17:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet mijzelf, ik doe alleen de business. Je haalt het af bij Pablo Ojoblanco.
Dat was ik maar vorige week was pleasure, niet businessquote:Op donderdag 8 december 2011 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat was vorige week
Excuses aanvaard.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, ik zie er de lol niet van in hoor. Sorry.
ik moet trainen, sorryquote:Op donderdag 8 december 2011 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
Wie komt er vanavond bij mij om mijn huis af te breken?
Oh, ik keek net in je fotoboek en zag dat jij zelf een Aziaat bent.quote:
Dat had ik al door, jammer dat je zelf niet door had dat ik een Aziaat ben vanwege mijn naam bwehehehehequote:Op donderdag 8 december 2011 17:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, ik keek net in je fotoboek en zag dat jij zelf een Aziaat bent.
Nou, ik ben zelf een halve Aziaat hoor, dus ik lulde zomaar wat over dat ik Aziaten eng vind.
Ik vind een username eigenlijk zo nietszeggend. Ik kan wel 'Andrejevna' als username nemen, maar dat maakt mij nog geen Russin.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:58 schreef Sinji het volgende:
Dat had ik al door, jammer dat je zelf niet door had dat ik een Aziaat ben vanwege mijn naam bwehehehehe
Bepaalde kansberekening hmm?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:04 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik vind een username eigenlijk zo nietszeggend. Ik kan wel 'Andrejevna' als username nemen, maar dat maakt mij nog geen Russin.
Het heet niet voor niets een comfortzonequote:Op donderdag 8 december 2011 18:07 schreef Heathcliff80 het volgende:
Het is moeilijk om uit je comfortzone te stappen.
Blijf maar hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 17:00 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Cassandra vind je dat ik ook weg moet? (strawberry is niet iedereen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |