quote:Op donderdag 8 december 2011 15:46 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, vind het zeer kwalijk dat jij homo-zijn als iets negatiefs ziet en mensen die goed voor zichzelf goed verzorgen voor homo ziet. Zit in de bus maar tril hier zowaar van woede, had het niet van jou verwacht.
Haha, ja sure.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:46 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, vind het zeer kwalijk dat jij homo-zijn als iets negatiefs ziet en mensen die goed voor zichzelf goed verzorgen voor homo ziet. Zit in de bus maar tril hier zowaar van woede, had het niet van jou verwacht.
Ik denk dat je trilt omdat je een vibrator in je kont hebt zitten.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:46 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee joh, tepelstickers ivm de censuur volgens Royco.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat zijn wel hele grote tepels. Getserderrie.
Nee, niet zo trillen, dat valt teveel op dan denk ik. Tevens lijkt het me niet echt plezierig. Ik weet trouwens wel dat jij daar van houdt, heb ik nog dm's van (serieus).quote:Op donderdag 8 december 2011 15:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk dat je trilt omdat je een vibrator in je kont hebt zitten.
Ey sweetyquote:
Haha, ja same here, een paar dingen heb ik alsnog niet helemaal meegekregen maar verder had hij wel wijze woorden.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ey sweety. Ik hoop trouwens dat je die kerel van de docu hebt kunnen verstaan, ik moest ook mijn best doen bwehehe
Je hebt DM's waar ik zeg dat ik graag vibo's in m'n kont heb?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:49 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, niet zo trillen, dat valt teveel op dan denk ik. Tevens lijkt het me niet echt plezierig. Ik weet trouwens wel dat jij daar van houdt, heb ik nog dm's van (serieus).Net zoals je van dikke negers houdt en ruig.
Ja, het zit me erg hoog. Ik vind gewoon dat alle mensen gelijk zijn. En homo is geen scheldwoord in mijn woordenboek, dus dan weet je dat.quote:
Ja. En van negers.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je hebt DM's waar ik zeg dat ik graag vibo's in m'n kont heb?![]()
Dat van 'ruig' klopt wel ja.
Terecht wel, ruig.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je hebt DM's waar ik zeg dat ik graag vibo's in m'n kont heb?![]()
Dat van 'ruig' klopt wel ja.
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Lant heeft tieten in haar fobo.
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:49 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, niet zo trillen, dat valt teveel op dan denk ik. Tevens lijkt het me niet echt plezierig. Ik weet trouwens wel dat jij daar van houdt, heb ik nog dm's van (serieus).Net zoals je van dikke negers houdt en ruig.
Hij zegt het ook op zo'n manier van. ''Vies ventje, ik weet wel dat je van ruig houdt!''quote:
Strookt wel met die preutse posts van hem van nog geen jaar terug toen hij nog maagd was.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij zegt het ook op zo'n manier van. ''Vies ventje, ik weet wel dat je van ruig houdt!''
Ik ben benieuwd. (serieus)quote:Op donderdag 8 december 2011 15:53 schreef Soit het volgende:
[..]
Ikga wel printscreens maken wanneer ik thuis ben.
Halcon kwam ook al met zulke verhalen. Ik heb nogal wat beleefd via DM blijkbaar. Naar mensen sturen dat ik van vibo's in m'n kont hou.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Straks commandeert hij ons om het zelf maar te bewijzen
Je zou je dan ook moeten schamen, lekker teder de liefde bedrijven in altijd hetzelfde standje.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij zegt het ook op zo'n manier van. ''Vies ventje, ik weet wel dat je van ruig houdt!''
Ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 8 december 2011 15:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Halcon kwam ook al met zulke verhalen. Ik heb nogal wat beleefd via DM blijkbaar. Naar mensen sturen dat ik van vibo's in m'n kont hou.
Oh, en dikke negers. Dat zal vast over heloef gaan.
Om uiteindelijk dat standje tot in perfectie te beheersen bedoel je?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zou je dan ook moeten schamen, lekker teder de liefde bedrijven in altijd hetzelfde standje.
Daarom begin ik zo langzamerhand te vermoeden dat Richard hier achter zit en net zoals zijn MSN-gesprekken, DM's loopt te faken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |