Waar hij niet meer in kan.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op een account waar hij niet meer in kan nog wel.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:07 schreef Soit het volgende:
[..]
Door aan de persoon te vragen die mj die dm's heeft gestuurd, doet hij met plezier.
Tuurlijk doet hij dat met plezier. Hij haat me.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:07 schreef Soit het volgende:
[..]
Door aan de persoon te vragen die mj die dm's heeft gestuurd, doet hij met plezier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit is fake. Geen DM-openbaring dus. Ban me aub niet.
Ron Paul 2012
Ik kan geen DMs terughalen van maanden terug. Als die niet automatisch verwijderd worden dan zou ik heel heel ver terug moeten bladeren. Dus ik ben benieuwd wat er uit komt. En zelfs al bestaan de DMs, dat maakt het nog niet waar.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:07 schreef Soit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tuurlijk doet hij dat met plezier. Hij haat me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit is fake. Geen DM-openbaring dus. Ban me aub niet.![]()
![]()
Die worden niet verwijderd en sowieso heeft die persoon nog wel de printscreen. Opgeslagen denk ik zelfs. Dus.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan geen DMs terughalen van maanden terug. Als die niet automatisch verwijderd worden dan zou ik heel heel ver terug moeten bladeren. Dus ik ben benieuwd wat er uit komt. En zelfs al bestaan de DMs, dat maakt het nog niet waar.
We zijn niet onder de indruk, stop trying.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:10 schreef Soit het volgende:
[..]
Die worden niet verwijderd en sowieso heeft die persoon nog wel de printscreen. Opgeslagen denk ik zelfs. Dus.
Dat zou het een stuk makkelijker maken. Maar anders wens ik die persoon veel succes.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:10 schreef Soit het volgende:
[..]
Die worden niet verwijderd en sowieso heeft die persoon nog wel de printscreen. Opgeslagen denk ik zelfs. Dus.
Je gelooft serieus dat ik aan wildvreemden (want het gaat over Richard op vrouwelijke kloonaccounts) zou toegeven dat ik van grote negers hou en objecten in m'n achterwerk?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:10 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja, misschien heeft die het photoshopbestand nog wel, kunnen we er nog even wat leuke dingen bij zetten. Ik dacht persoonlijk aan iets alsin "Ik draag graag vrouwenondergoed met veertjes terwijl ik *vul aan met het stukje over vibrators anaal inbrengen*"quote:Op donderdag 8 december 2011 16:10 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, maar dat ook per DM. Dus komt op hetzelfde neer, tenzij de screenshots nog ergens op de PC staan.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij de DM's nooit zelf gehad, alleen gekopieerd/ print screen doorgestuurd gekregen.
Heey dat is toevallig, zo'n dm heb ik ook nog van ene mrk.n, alleen dan was het ondergoed doorzichtig roze.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja, misschien heeft die het photoshopbestand nog wel, kunnen we er nog even wat leuke dingen bij zetten. Ik dacht persoonlijk aan iets alsin "Ik draag graag vrouwenondergoed met veertjes terwijl ik *vul aan met het stukje over vibrators anaal inbrengen*"
Ik dacht dat jullie helemaal een vertrouwenband hadden via internet. Net zoals je toen met Straw had. Ik heb het verder ook niet echt gevolgd maar ik geloof het oprecht wel ja. Puur omdat ik niet inzie waarom iemand dat zou verzinnen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je gelooft serieus dat ik aan wildvreemden (want het gaat over Richard op vrouwelijke kloonaccounts) zou toegeven dat ik van grote negers hou en objecten in m'n achterwerk?
Dat zou ik niet eens toegeven aan m'n relaties, mocht het waar zijn.![]()
Beetje een laster-poging dit. Ik ben benieuwd naar de screenshots. Kan hij gelijk weer perma van FOK.
Potjandorie, ik krijg nooit zulke dm'squote:Op donderdag 8 december 2011 16:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heey dat is toevallig, zo'n dm heb ik ook nog van ene mrk.n, alleen dan was het ondergoed doorzichtig roze.
En een string toch?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heey dat is toevallig, zo'n dm heb ik ook nog van ene mrk.n, alleen dan was het ondergoed doorzichtig roze.
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie helemaal een vertrouwenband hadden via internet. Net zoals je toen met Straw had. Ik heb het verder ook niet echt gevolgd maar ik geloof het oprecht wel ja. Puur omdat ik niet inzie waarom iemand dat zou verzinnen.
Heeft al een perm.quote:Richard perm van fok? Hij zit hier volgens mij niet eens op fok.
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Owja! Eentje van hardroze leer, want hij houdt wel van wat geschuur tussen zijn billetjes.
Waarom?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie helemaal een vertrouwenband hadden via internet. Net zoals je toen met Straw had. Ik heb het verder ook niet echt gevolgd maar ik geloof het oprecht wel ja. Puur omdat ik niet inzie waarom iemand dat zou verzinnen.
Richard perm van fok? Hij zit hier volgens mij niet eens op fok.
Vaseline, jonguh!quote:Op donderdag 8 december 2011 16:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Owja! Eentje van hardroze leer, want hij houdt wel van wat geschuur tussen zijn billetjes.
Ik heb met niemand op FOK ooit een vertrouwensband gehad, behalve ''the select few'' zoals MFN, Straw en nog een paar vaste users.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Richard perm van fok? Hij zit hier volgens mij niet eens op fok.
Haat?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:16 schreef Soit het volgende:
[..]
Waarom wel? Zou je je eerder af kunnen vragen.
Ben je met het aanmaken van je nieuwe accounts, ook je geheugen verloren?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:16 schreef Soit het volgende:
[..]
Waarom wel? Zou je je eerder af kunnen vragen.
Wij hadden met Richard allebei dezelfde strijd. Tegen mij doet hij ook niet zo raar, dus nee. Hij haat jou volgens mij niet eens, hij mag je gewoon niet. Dat is het.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ben je met het aanmaken van je nieuwe accounts, ook je geheugen verloren?
Niks te doen.quote:
Kan wel, met zijn eerste verloor hij zijn maagdelijkheid, met zijn tweede zijn mannelijkheid en met de vorige dus zijn geheugen. What's next?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ben je met het aanmaken van je nieuwe accounts, ook je geheugen verloren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |