Infidels zijn het. Allemaal.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:39 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Je vind iets erg wat ik ook helemaal niks vind.
Nu moet je echt ophouden.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:39 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Je vind iets erg wat ik ook helemaal niks vind.
Nee.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je hoe makkelijk dat is.
Jawel, het is wel een stelletje maar bij hun kan ik tegen de klefheid.quote:
En indien een plaats u niet ontvangt en zij niet naar u luisteren, gaat daarvandaan en schudt het stof af, dat aan uw voeten is, hun tot een getuigenis.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu moet je echt ophouden.
Jezus ging ook verder waar hij niet welkom was, of zo.
Wie zullen dat nou zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, het is wel een stelletje maar bij hun kan ik tegen de klefheid.
Bij de trailer moest ik wel lachen om die vampieren opmerking. Verder vind ik het tragisch dat die film zoveel publiek trekt. En wat voor publiek.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:41 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind new kids ookIk snap ook niet waarom iedereen dat zo grappig vindt. Er kunnen grappige stukjes inzitten maar verder vind ik het
![]()
Ik heb zo ook een date trouwens, zelfde als Keyos.
Jij snapt het.quote:
Ik kan bij stelletjes nooit tegen de klefheid. Tenzij is zelf ook met iemand ben.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, het is wel een stelletje maar bij hun kan ik tegen de klefheid.
Wat beter naleven die regel, vriend.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:43 schreef matthij5 het volgende:
[..]
En indien een plaats u niet ontvangt en zij niet naar u luisteren, gaat daarvandaan en schudt het stof af, dat aan uw voeten is, hun tot een getuigenis.
Waarom zijt gij hier nog?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:43 schreef matthij5 het volgende:
[..]
En indien een plaats u niet ontvangt en zij niet naar u luisteren, gaat daarvandaan en schudt het stof af, dat aan uw voeten is, hun tot een getuigenis.
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:43 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Laurens en Angelique.quote:
Het is anders wel een perfecte tip voor jou thoquote:Op donderdag 8 december 2011 16:46 schreef Soit het volgende:
[..]![]()
God is goed en geduldig en strekt zijn genade en liefde uit naar mensen, maar als ze zich niet bekeren gaat hij ze het vergelden.
inderdaad, neger wat is dit loefje.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is anders wel een perfecte tip voor jou tho
Ik ben in mijn leven niks anders gewend dus klefheid boeit me niet zoveel.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan bij stelletjes nooit tegen de klefheid. Tenzij is zelf ook met iemand ben.
Mijn beste vriend van de middelbare school en zijn vriendin.quote:
In deze reeks. Kijk vooral naar de vorige accounts. En natuurlijk ook het feit dat je steeds een nieuwe account aanmaakt om met een 'schone lei' te beginnen.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
inderdaad, neger wat is dit loefje.
Waar staat dat?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
In dit reeks. Kijk vooral naar de vorige accounts. En natuurlijk ook het feit dat je steeds een nieuwe account aanmaakt om met een 'schone lei' te beginnen.
Volgens de FOK! regels mag dat ook niet en kan je zelfs iets van 50 euro boete per kloon krijgen ofso had ik gelezenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk ook af waarom het voor jou nodig is steeds nieuwe accounts aan te maken
Lees maar terug dan. Overal wel een antwoord op. Niet voor een schone lei, dan had ik wel een vrouwen icoontje genomen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk ook af waarom het voor jou nodig is steeds nieuwe accounts aan te maken
Neehoor. Kloons maken mag wel, een kloon aanmaken terwijl je originele account een ban heeft mag niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Volgens de FOK! regels mag dat ook niet en kan je zelfs iets van 50 euro boete per kloon krijgen ofso had ik gelezenNiet dat dit ooit gebeurt maar goed
Waarvoor dan wel? Ik ga niet 20 topics teruglezen hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 16:53 schreef Soit het volgende:
[..]
Lees maar terug dan. Overal wel een antwoord op. Niet voor een schone lei, dan had ik wel een vrouwen icoontje genomen.
Oh oké dat was het, ik wist dat ik iets vergatquote:Op donderdag 8 december 2011 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor. Kloons maken mag wel, een kloon aanmaken terwijl je originele account een ban heeft mag niet.
Ik heb zelf ook meerdere kloons.
Bron? 50 euro per kloon, moest mijn vader eens weten.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Volgens de FOK! regels mag dat ook niet en kan je zelfs iets van 50 euro boete per kloon krijgen ofso had ik gelezenNiet dat dit ooit gebeurt maar goed
is alleen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bron? 50 euro per kloon, moest mijn vader eens weten.Dan leerde hij het wel af.
Wie is je vader?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bron? 50 euro per kloon, moest mijn vader eens weten.Dan leerde hij het wel af.
Heeft ook een ban.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
is alleen als je een ban hebt.
Scanman01quote:
Heeft hij nog Kloons? Doet hij het nu nog.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft ook een ban.
[..]
Scanman01
Nee, puur om af en toe te trollen/baggeren. Deze is voor mijn "Zie mij trollen, niemand mag weten dat ik Myraela ben, ohwaitwhut" account.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook waarmee je regelmatig post?
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft ook een ban.
[..]
Scanman01
Er is er net weer een van hem geband geloof ik. Ik weet niet of hij nu alweer een nieuwe heeft.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:57 schreef Soit het volgende:
[..]
Heeft hij nog Kloons? Doet hij het nu nog.
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:58 schreef Myreala het volgende:
[..]
Nee, puur om af en toe te trollen/baggeren. Deze is voor mijn "Zie mij trollen, niemand mag weten dat ik Myraela ben, ohwaitwhut" account.
Geen antwoord, dus ik heb gelijkquote:Op donderdag 8 december 2011 16:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik kan me geen andere reden bedenken. Heb jij voorbeelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |